Reklamacija u HG Spotu

poruka: 321
|
čitano: 45.060
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
hrčak kaže...

Pa sta nije onda logicno posto sam ja reklamirao graficku i odnio ju na servis da sam ja trenutacni vlasnik kartice a ne osoba sa racuna kada ju ona nije donijela i dosla reklamirat?

 Tu grafičku može reklamirati tko želi, dobiti drugu grafičku umjesto te neispravne može tko god želi, ali, povrat novca zakonski znači RASKID UGOVORA.

Ugovor se može raskinuti samo s onime s kime je i ugovoren, ta grafička može promjeniti i 30 vlasnika ali ugovor se raskida samo s prvotnim vlasnikom.

Tako da, ne, ti nisi vlasnik te kartice ako želiš povrat novca.

11 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
bill_jobs kaže...
hrčak kaže...

Pa sta nije onda logicno posto sam ja reklamirao graficku i odnio ju na servis da sam ja trenutacni vlasnik kartice a ne osoba sa racuna kada ju ona nije donijela i dosla reklamirat?

 Tu grafičku može reklamirati tko želi, dobiti drugu grafičku umjesto te neispravne može tko god želi, ali, povrat novca zakonski znači RASKID UGOVORA.

Ugovor se može raskinuti samo s onime s kime je i ugovoren, ta grafička može promjeniti i 30 vlasnika ali ugovor se raskida samo s prvotnim vlasnikom.

Tako da, ne, ti nisi vlasnik te kartice ako želiš povrat novca.

 Kako moze reklamirati graficku bilo tko, ja imam racun, imam graficku, imam kutiju sa garantnim listom, imam serijski broj koji odgovara racunu, imam sve potrebno, jedino sto moje ime nije na racunu ali nema veze, ako mi po zakonu ponude graficku iste vrijednosti kao i reklamirana, prihvatit cu i to.

 

Hvala kolega na pojasnjenju.

Poruka je uređivana zadnji put ned 4.12.2016 16:32 (hrčak).
15 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu

:) slatkičko malo.. koliko god VIKAO, to ne znači da si blizu istine ili činjenica.. no enivej, ...

i kod khm 'raskida' ugovora.. se gleda štetnost, tj svaki ugovor se može razvći, s posljedicama. U ovom slučaju kvar je uzrok, time kad se utvrdi garancija, nema se što 'VIKATI' .. nego zamijeniti ili isplatiti.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
11 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Ja se sada samo bojim da ako ce mi reci da mi mogu vratit novce, da vrate gospodinu cije je ime na racunu no koji vise nije vlasnik kartice nego meni. Tako da neznam sada dali da prihvatim zamjenu ili sta da radim? Mislio sam ujutro zvati Hg spot pa da vidim sta oni kazu na sve to.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu

ne (to su nebuloze.. tj i to će oni povuči kao argument..) ako ne žele isplatiti gotovoinu na kasi nego inzistiraju na računu, daš im račun, uplate i gotovo. To što će oni ako žele uplatiti nekoj trećoj osobi (nek uplate meni) je njihova stvar kao opet djedmraz, mogu oni kome žele dijeliti novac.. no ti imaš reklamaciju, stanje, .. i čekaš SVOJU robu ili novac, ako nema nijednog, prijaviš inspektoru (a tad nek se trgovac bakće s trećom osobom kojoj je hipotetski uplatio iznos)..

 

btw, da si dovoljno 'jak' sjeo bi im ovršno na račun.. dok ne podmire dug prema tebi, podmirit će ga, nisu toliko blentavi osim što ćeš možda pristati na koju kunu manje (ne inzistitajući na sudskom natezanju), npr 5-10 % kao nekih troškova. Ti možeš dobiti 100% iznosa s računa + sve troškove koje izazove druga strana. Imao si sreće i volje, dobio si jackpot :) proći ćeš vrlo dobro i 99% ćeš prihvatiti takvu ponudu (ali možeš do jaja, tražiti baš svaku lipu ako želiš).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put ned 4.12.2016 16:50 (ihush).
14 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Molim te da ovjekovječiš trenutak kad će ti HGspot vratiti novac na kasi ili uplatiti na račun za proizvod koji je kupljen prije više od dvije godine i koji ti uopće nisi kupio.

 
1 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Reklamacija u HG Spotu

Meni je zanimljivo kako je tema pocela da racun ne postoji, a zavrsila sa time da postoji.

Ne znam kako je sada. Kod reklamacije robe nisam davao niti pokazivao kod njih racun. Samo rekoh pod garancijom je i to je to, ali sam morao pokazati racun kada bi dosao po zamjenu.

Kod njih je nekada bilo kao igra gluhih telefona. Ovaj na blagajni jedno kaze, onaj u servisu drugo, ona trece... Nadam se da su se popravili po tome pitanju. Dugo nisam kod njih kupovao.

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Racun imam jer mi je trebao dok sam reklamirao graficku, u pocetku ga nisam imao ali mi je ducan pronasao u bazi podataka i izdao kopiju racuna koji je valjda pravovaljan kao i originalni

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
bunkermax kaže...
Blizu mene je jedna it trgovina ( nebum spominjal jel nije hgspot ) i znal sam reklamirati hdd, napajanje, usb stikove, tonere,,,i ne samo da me nikad nisu pitali za racun, vec sam znal poslat i kcer, djete, koje im onak dorola na rolama i stepe komponente iz vrecice na pult. A decki joj fino sve novo zapakiraju i jos nijednom sd nije vratila bez da joj neku sitnicu stave kao poklon u vrecicu. I naravno da kad nekaj kupujem, prvo kod njih gledam....

 Ja isto, kupim Mecedes S klasu, vozim ju malo manje od dvije godine, nešto se pokvari i ja pošaljem malog drito u dućan.

 

On im baci Mečku u glavu i veli, dajte novi ili pare nazad.

Trgovac odmah krene pripremati novo vozilo i kaže, joj, znate, nemamo baš takav sad na stanju, jel može AMG, izvedba?

Mali onako uvrijeđen pita, AMG?

A trgovac odmah promjeni priču, ma neee, evo može Brabus?

 

Kaže mali, ajd, može Brabus ali u protest.

 

I tak...

9 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
Tony Marconi kaže...

Taj kriminal se baš tiče nas i BITNO JE kod procesa reklamacije.

 Ne tice se nas.

FakeDeath kaže...

1050Ti 4GB je ok zamjena, i pošto već nisi platio 2300 tu grafu nemoj biti pametan i prihvati 1050Ti te budi sretan jer ništa ne gubiš

 S ovim se slazem. Ako ti nisi originalni vlasnik, i platio si grafu, bubam 1000kn, traziti povrat 2300 i tjerati zakon jednostavno nije u redu i ne radi se.

hrčak kaže...

Meni je covjek rekao da je kupio u Hg spotu tj. nasao je doma svoj racun koji nije mogao naci kada sam dosao po grafu, dao mi tocan broj racuna, ja javio Hg spotu i nasli racun,

 S ovim si sve nedoumice oko racuna rjesio. Oni taj racun imaju, imao ga ti u sebe ili ne. Prodavac ti je na kraju krajeva mogao iskopirati racun pa sto bi onda ovi u HG spota. Tako da, hg spot se ovdje ponio ok, a ti si pravno isto pokriven.

 

 

Jedna stvar samo, istina je, ugovor je sklopljen izmedju originalnog kupca i trgovine. Ti svojom kupovinom na njuskalu dobijas sva prava koja je imao originalni kupac, ALI, samo ako imas dokaz o toj kupovini, koji pretpostavljam da nemas (nemate nikakav ugovor prijelaza vlasnistva kartice na tebe ili slicno), vec is vjerojatno u gotovini platio i dao na ruke gospodinu. Ako je tako, on se komotno moze pojavit sutra u trgovini i traziti da novce isplate NJEMU. To sto si ti odnio stvar na reklamaciju ne znaci da si i njen vlasnik. Ja sam uredno frendovima reklamirao stvari u trgovini i pisali su moji podatci jer sam ja "vodio slucaj", al povrat novca je isao njima. Ako si platio preko racuna, to je vec nekakav dokaz da si "preuzeo vlasnistvo" kartice, al i to bi se dalo diskutirat da se originalni prodavac zainati.

 

Uglavnom, previse si zakomplicirao jednostavan slucaj, a taj je da ako si karticu platio manje od ove koju su ti oni ponudili, trebao si pristat na zamjenu. Ti si im ponudio da ti daju nadoplatu, ali oni ti nadoplatu mogu dati samo po originalnom racunu, a to je u biti kao da su ti novce isplatili (samo malo lakse njima jer uvijek je trgovini lakse kad ti uzmes proizvod od isplate novca).

 

Sve u svemu, trgovini je svejedno, njen garancijski proces je isti, isplatili oni novce kome god, tako da hgspot nikako nije na gubitku ako plati tebi ili njemu (osim tog da su morali vratiti novce). Na dobitku moze bit dobavljac koji ti je odobrio jeftiniju grafu a ti pristanes ili ti koji si platio grafu xx kuna a mozes dobit 2 puta vise toliko. Koliko je moralno da itko od vas dobije na ovome, je sad vec pitanje za svakog, ali po meni bi moralno bilo pristat na zamjenu i ne pocinjat raspravu jer se hgspot ponio ispravno, a microline nije, a nisi ni ti bas, iako osobno, kao i uvijek, dobavljac/servis je najveci lihvar opet, valjda jer imaju najmanje kontrole/kazni od drzave pa si to mogu dopustit.

10 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu

@hrcak

Moras biti svjestan da dio ovdasnjih sugovornika radi u toj ili slicnim trgovinama, te iznose stavove iskljucivo sa svog kuta gledista, a link na konkretan pravomocan zakon nitko od njih ne nudi, osim na siroko rastezljiva tumacenja.

Ovak : ako te budu gnjavili u konkretnom slucaju, regaj se na legalis portal. Tamo imas gomilu pravnika raznih specijalnosti i odvjetnike. Opisi svoj problem, i ako ti tamo vele da si u pravu onda na pp zamoli nekog od njih da ti napise pravnu opomenu pred tuzbu. Nadji se na kavi, plati im trud, i preporucenom postom posalji predtuzbu firmi koja te hebe. U opomeni bu stajao datum do kojeg zelis isplatu, kamata koja tece od tog datuma ..... Vidjet ces kako odjednom sve prepreke nestaju,bodjednom te oni zovu, nude isprike i svasta nesto. To pismo nebu cital sss tehnicar ili sss prodavac, vec neki manager ili direktor koji zna kako ce proci u parnici.

Ako ti na legalisu kazu banana, onda banana, jbg....

😊
15 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
syxe kaže...

Molim te da ovjekovječiš trenutak kad će ti HGspot vratiti novac na kasi ili uplatiti na račun za proizvod koji je kupljen prije više od dvije godine i koji ti uopće nisi kupio.

- kakve veze ima kad je kupljeno kad je pod garancijom? Koja je btw već prihvaćena i sad je samo 'stvar nagodbe' tj kupac bira što želi ukoliko kvar nije otklonjen ili identičan artikl zamijenjen + tad ide i NOVA GARANCIJA, znaš .. :))

- primaju novac na kasi, nema baš nikakvog razloga da ga jednako ne vrate.. a odnos banke (provizije) su stvar poslovanja.. to se zakona-inspektora-pravila igre ne tiče, tj poslovni trošak/rizik. Ako im se ne isplati, nek ne rade preko banke (+ veći imaju poseban ugovor s bankom, čak je npr kreditno preko kartica bilo bez kamata i sl.. tako da to ovisi o veličini trgovca i to je njegova stvar-briga-problem, ne zakona jer jedini iznos je onaj s računa).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put ned 4.12.2016 17:27 (ihush).
12 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
bunkermax kaže...

Ovak : ako te budu gnjavili u konkretnom slucaju, regaj se na legalis portal. Tamo imas gomilu pravnika raznih specijalnosti i odvjetnike. Opisi svoj problem, i ako ti tamo vele da si u pravu onda na pp zamoli nekog od njih da ti napise pravnu opomenu pred tuzbu. Nadji se na kavi, plati im trud, i preporucenom postom posalji predtuzbu firmi koja te hebe. U opomeni bu stajao datum do kojeg zelis isplatu, kamata koja tece od tog datuma ..... Vidjet ces kako odjednom sve prepreke nestaju,bodjednom te oni zovu, nude isprike i svasta nesto. To pismo nebu cital sss tehnicar ili sss prodavac, vec neki manager ili direktor koji zna kako ce proci u parnici.

Ako ti na legalisu kazu banana, onda banana, jbg....

😊

 Čovjek jedva skupiše parstokuna da kupi na njuški super grafu...i ti bi da sada tuži jedan HGShop...

11 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Kolega nemorate me vrijedat, nemaju svi za high end komponente, ima bitnijih stvari u zivotu nego se usporedivat na forumima tko ima bolju grafu,  imao sam solidnu 7870 grafu u kompu ali je naletila dobra ponuda, kupio jos jednu gtx 760 za sli ali nemam adekvatnu plocu a i ova je taman krepala

Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

-tužba protiv velikih nije optimalna stvar... oni će na kraju platiti, ali ako ih se takne u živac bit će džonom.. bolje je dogovorom (+ konkretan primjer je happyuser kako god ispadne jer je ušićario više za manje, da pristane i na 50% cijene dobro je porošao, ali to nema veze s temom tj ne govorimo o preprodaji, zaradi od reklamacije.. nego o ostatku normalnih kupaca i ostavrivanju garancije, prava).

 

edit: npr super je bila (još?) asusova ganrancija u prvoj godini za prijenosnike, ukoliko se pokvari (i ako je pokriveno garancijom) uz popravak se dobija još jedan, gratis prijenosnik. Tako da je 'sretan' kupac ako mu brzo crkne.. i tako se radi brand-image. Trgovac s time nema baš ništa, osim odigrati po pristojnim pravilima na obostrano zadovoljstvo (i kupac će se vraćati..).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put ned 4.12.2016 17:37 (ihush).
 
1 0 hvala 0
10 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu

@fakedeath

Drzi se ti sarafcigera, oscilpskopa, pos blagajne, a spiku o predtuzbama prepusti svojim managerima i direktorima kojima sigurno nije ugodno postaru potpisati preporucenu povratnicu na plavoj kuverti i onda citati o kamatama, rokovima, inspekcijama, vjestacenjima....

Prvi razlog zakaj skoro pa svaki put popuste vec kod te opomene pismene, je taj kaj putra svi imaju u poslovanju, i naravno da sad nezeli odjednom brdo dodatnih provjera i inspekcija svog poslovanja, pa ide linijom manjeg otpora.

A pisanje opomene pred tuzbu vredi rundu dve u birtiji, jer nije to neka velika pamet, ali moras biti te struke, pratiti ceste izmjene i dopune zakona, kamate, pa znati fino to sve obliciti u jedan takav dopis ( znas ono : Zaglavlje, primatelj, predmet, veza vas broj, .....valjda si dobil nekad sudski ili mupov pismeni dopis ili poziv pa vidi kak zgleda.. )

Do prave tuzbe i parnice to uopce i nedodje jer se brzo rijesi i u predtuzbi, naravno samo ako imas pravnu osnovu. Zato i velim covjeku da se obrati pravnicima i odvjetnicima a ne da ga ovdje savjetuju pristrani trgovci ili serviseri.

😊
16 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu

Koliko se ja sječam u zakoni o zašiti potrošača ti piše da kod zamjene proizvoda ti moraju ponuditi isti ili razuman ekvivalent tog proizvoda,

a nikako se ne gleda samo vrijednost tog proizvoda. Tako da ti je HG spot ponudio sasvim razumnu zamjenu za tvoj grafičku karticu.

Baš me zanimam ako ti odobre povrat sredstava, koliko će ti vratiti, jer ta grafička kartica danas tržišno ne vrijedi 2300 kn.

 

 

 

 

BF3:fluffy_inside
11 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Zelio bih zahvaliti svim kolegama koji su mi pomogli, obavezno cu javiti ishod situacije. 

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Ja sam imao dobra iskustva sa reklamacijom u HG Spotu.

 

Prvi slučaj:

 

Riknula mi je memorija i to nakon 2+ godine korištenja (GEIL, 2x2 GB) i to tamo negdje 2011 godine kad je HG spot umirao.

 

Ostavio sam memoriju na servisu i nakon 3 dana u mi javili da joj nema pomoći. Budući da te memorije više nije bilo na stanju, vratili su mi lovu iste sekunde, bez ikakvih problema.

Mislim da se radilo o ca. 700 kuna.

 

Tako da bi i za navedenu grafičku trebali vratiti novce ukoliko se ne pristane na zamjenski proizvod.

 

 

Drugi slučaj:

Seasonic X-650 reklamirao sam zbog coil winea. Nakon 10 dana dobio sam novo napajanje.

 

Bez ikakvih problema.

 

Itd...

 

Do sad sam reklamirao još i HD7850 (Vemil), Corsair napajanje (Links) i apsolutno sam uvijek dobio nove komponente ili povrat love i nikad nisam imao nikakvih problema.

Jedno sam ponekad morao čekati desetak dana i to je to.

 

 

 

 

Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Ak mu odobre povrat, vratiti će mu koliko je i na računu...Nema veze što ona ne vrijedi toliko.

 

bunkermax kaže...

 

 

hrčak kaže...

Kolega nemorate me vrijedat, nemaju svi za high end komponente, ima bitnijih stvari u zivotu nego se usporedivat na forumima tko ima bolju grafu,  imao sam solidnu 7870 grafu u kompu ali je naletila dobra ponuda, kupio jos jednu gtx 760 za sli ali nemam adekvatnu plocu a i ova je taman krepala

 Ne znam zašto misliš da te vrijeđam... i mislim da uopće ne bi trebao takvo što misliti, jesi naporan i dosadan. Ali sve ostalo nema veze niti te gledam drugačije.

 

Sve u svemu, ja se nadam da ćeš biti zadovoljan reklamacijom. Samo pišem jedno, tužbe i gluposti nisu za tebe i budi korektan pa će i oni biti korektni prema tebi jer do sada su bili.

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
ihush kaže...
edit: npr super je bila (još?) asusova ganrancija u prvoj godini za prijenosnike, ukoliko se pokvari (i ako je pokriveno garancijom) uz popravak se dobija još jedan, gratis prijenosnik. Tako da je 'sretan' kupac ako mu brzo crkne.. i tako se radi brand-image. Trgovac s time nema baš ništa, osim odigrati po pristojnim pravilima na obostrano zadovoljstvo (i kupac će se vraćati..).

 Ma je vraga bila super :P. Netko je tu pisao koje je peripetije imao s tim, dobro se namucio dok su mu isplatili novce jer navodno ovo drzi neka druga kompanija, ne asus direktno. Al dobro, na kraju je ipak dobio novce :P Ja sam frendu preporucio kupovinu asusa upravo radi ovoga, i pet puta ga napomenuo da registrira, i crkne mu nakon par mjeseci, a nije se registrirao i nista od free laptopa :P (al dobro, taj dio je njegova krivica)

bunkermax kaže...
Prvi razlog zakaj skoro pa svaki put popuste vec kod te opomene pismene, je taj kaj putra svi imaju u poslovanju, i naravno da sad nezeli odjednom brdo dodatnih provjera i inspekcija svog poslovanja, pa ide linijom manjeg otpora.

 Potpisujem.

Wolf88 kaže...

Koliko se ja sječam u zakoni o zašiti potrošača ti piše da kod zamjene proizvoda ti moraju ponuditi isti ili razuman ekvivalent tog proizvoda,

 Nemoj se sjecat onda vec pogledaj, jer se lose sjecas.

7 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
bunkermax kaže...

 
 Gle, 2001 sam kupio novog golfa, i za par mjeseci isao reklamirati ( abs nekaj hebal ) i mislis da me iko pital za racun. Auto kupljen u zubaku a servis radio u dojkicu bez da je itko ikaj opce krenuo zapitkivati. I naravno sve free. Isto sam dozivio sa novim touranom 2008 , esp se krivo palio, i opet sve rjesio bez da je itko spomenuo ikakav racun ili jamstveni list.

Vjerujem i da svaki kvalitetni trgovac koji razmislja o buducnost i zeli sacuvati kupce, sigurno nece cjepidlaciti.

Blizu mene je jedna it trgovina ( nebum spominjal jel nije hgspot ) i znal sam reklamirati hdd, napajanje, usb stikove, tonere,,,i ne samo da me nikad nisu pitali za racun, vec sam znal poslat i kcer, djete, koje im onak dorola na rolama i stepe komponente iz vrecice na pult. A decki joj fino sve novo zapakiraju i jos nijednom sd nije vratila bez da joj neku sitnicu stave kao poklon u vrecicu. I naravno da kad nekaj kupujem, prvo kod njih gledam....

 

Previše to tebi rikava od komponenti.

Sumnjiv si mi.

Možda zbog toga možeš kupiti novog Tourana.

 

Mislim, šalu na stranu, nemoj uspoređivati kupovinu novog automobila kad ostavljaš u trgovini OIB, ime prezime zbog registracije, prijave poreza i milijun drugih administrativnih upisa i kupovinu USB sticka.

Normalno da je za automobil sve "free" kad imaš garanciju na auto.

 

Za automobil postoji registracijska knjižica vozila, MUp ima o tebi sve podatke, kad si kupio, pošto, pa i kako, tako da je dovoljna za servis tvoja knjižica vozila, pogledaju serijski broj šasije, pokažeš osobnu i to je to.

10 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu

@tony

Pa nemreš kupit 30 laptopa pa ih onda u tačkama razvest kupcima i firmama.... 😊

U biti cesto hvatam akcije ili rasprodaje i onda uzmem kolko imam para u dzepu. Tako me jednom nagovorili na one crno plave kingstone ( 64 gb stik ) , bili par desetaka kuna. I jbg, svaki treci nakon par formatiranja krepal. A blizu su mi pa sam slal kcer u trgovinu jer sam obicno bil usred nekih instalacija, kloniranja, šarafljenja... I skoro svaki put je bil i neki poklon, dal podloga za misa, dal mis, dal neka usb djindja... I nikad me nitko tu ni pital za racun ili jamstvo.
16 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
sandokan111 kaže...
ihush kaže...
Wolf88 kaže...

Koliko se ja sječam u zakoni o zašiti potrošača ti piše da kod zamjene proizvoda ti moraju ponuditi isti ili razuman ekvivalent tog proizvoda,

 Nemoj se sjecat onda vec pogledaj, jer se lose sjecas.

 http://potrosac.mingo.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12488

 

Ako trgovac ne može predati isti takav novi proizvod (nema ga više u ponudi ili tome slično) može vam ponuditi proizvod sličnih karakteristika ili ako vam to ne odgovara , tada  vam je dužan izvršiti povrat plaćene cijene proizvoda.

 E sad svatko ovo može čitati kako mu se sviđa 

BF3:fluffy_inside
Poruka je uređivana zadnji put ned 4.12.2016 19:52 (Wolf88).
9 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
Wolf88 kaže...
sandokan111 kaže...
Wolf88 kaže...

Koliko se ja sječam u zakoni o zašiti potrošača ti piše da kod zamjene proizvoda ti moraju ponuditi isti ili razuman ekvivalent tog proizvoda,

 Nemoj se sjecat onda vec pogledaj, jer se lose sjecas.

 http://potrosac.mingo.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12488

 

Ako trgovac ne može predati isti takav novi proizvod (nema ga više u ponudi ili tome slično) može vam ponuditi proizvod sličnih karakteristika ili ako vam to ne odgovara , tada  vam je dužan izvršiti povrat plaćene cijene proizvoda.

 E sad svatko ovo može čitati kako mu se sviđa 

 Podebljao sam ti ponovno sto si krivo napisao, i sto je bitno u tom sto si citirao. I to se nikako ne moze citat kako se kome svidja vec kako pise. Moze ti trgovac ponudit i da sve zaboravite kao da se nista nije dogodilo. Moze ti ponudit i kilo mandarina, nitko njega nigdje ne prijeci da ti ponudi bilosta.

16 godina
moderator
offline
Reklamacija u HG Spotu

Teško je ne primijetiti da se na zadnjih nekoliko stranica teme sporite oko pravo vs pravda.

 

Dok neki inače kukaju kako su zakoni (znači pravo) skrojeni na štetu naroda, pa ih onemogućavaju da dođu do pravde (pravednosti), sad kad im pravo ide u korist, sad pravda/pravednost može ravno u WC školjku.

 

Namjera zakona je bila da zaštiti potrošača od toga da mu trgovac, u slučaju reklamacije, da lošiji proizvod od kupljenog. Znači, namjera zakona je da se jamstvo korektno ostvari.

 

Time što kupac odbija proizvod ekvivalentnih karakteristika i inzistira na povratu novca s ciljem da kupi bolji proizvod zapravo se izigrava zakon, izigrava se pravda, izigrava se pravednost. Ali to je po zakonu, ne? Sad kad zakon kupcu paše.

 

Drugim riječima, kupac ima zakonsko pravo odbiti ekvivalentni proizvod koji mu trgovac ponudi, ali time pokazuje da mu je (samo u ovom slučaju! u drugima ne nužno) slovo zakona (pravo) bitnije od pravde/pravednosti. Ima pravo na to, naravno. Samo neka se onda toga sjeti kad njega zakači pravo i spriječi ga u ostvarenju pravde/pravednosti. 

 
6 0 hvala 1
11 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Dečki, još jedanput hvala svima na pomoći, sutra ću kontaktirati Hg spot, objasniti im cijelu situaciju od početka do kraja pa ću vidjeti šta će oni odlučiti po tom pitanju, a ja ću probati max se prilagoditi da izbjegnemo daljnje prepirke.

Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Povrat novca bez obzira kad se kvar desio u garantnom roku nije iznimka nego sasvim normalna stvar ukoliko nemaju tu stvar na lageru. Samo treba ustrajati u tome jer će logično prodavač sve uciniti da do toga ne dođe.

 

Zakon je u HR takav i vrijedi od igle do lokomotive i tamo se navodi ispravni proizvod, ne ekvivalentni proizvod.

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
sandokan111 kaže...
ihush kaže...
Wolf88 kaže...

Koliko se ja sječam u zakoni o zašiti potrošača ti piše da kod zamjene proizvoda ti moraju ponuditi isti ili razuman ekvivalent tog proizvoda,

 Nemoj se sjecat onda vec pogledaj, jer se lose sjecas.

 Vidiš da si mi odmah podebljao da sam krivo napisao umjesto moraju mora biti mogu, onda bi se stobom odmah složio da sam taj dio krivo napiso,

a ono što si ti meni podebljao je zapravo točno što sam ja napisao. Znači mogu ti ponuditi isit proizvod ili ako nemaju mogu ti ponuditi sličan proizvod.

On što sam htio kolegi ukazati da je dobi fer zamjenu za svoj proizvod. Nikada nisam kolegi osporio njegovo pravo na povrat novaca, nego sam svašta doživio

od naših trgovaca tako da me baš zanima kakv će mu odgovor poslati u svezi povrata sredstava.

BF3:fluffy_inside
16 godina
moderator
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
Alfa_R kaže...

Povrat novca bez obzira kad se kvar desio u garantnom roku nije iznimka nego sasvim normalna stvar ukoliko nemaju tu stvar na lageru. Samo treba ustrajati u tome jer će logično prodavač sve uciniti da do toga ne dođe.

 

Zakon je u HR takav i vrijedi od igle do lokomotive i tamo se navodi ispravni proizvod, ne ekvivalentni proizvod. 

Ti zaista ne kužiš poantu moje poruke?

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice