Reklamacija monitora u Linksu

poruka: 84
|
čitano: 15.008
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Re: Reklamacija monitora u Linksu

-besmisleno i pogrešno (pokušavaš ..) tj kupnja je u trenu kad klikneš kupi.. ali rok počinje od trenutka kad robu dobiješ, tj pomiče se u krosit (ne na štetu) kupca, tj nije ni korist-šteta nego upravo 14 dana a samo lamentiranje od kad se broji je sporedno, tj broji se kad je roba u rukama kupca računajući i dostavu. (u suprotnom bi trgovac mogao npr čekati 13dana.. i tad poslati, no kao što vidimo računaju s ei neradni dani, tj ista ona čarobna formula kojom su trgovci dolazili do famoznih 45 dana... koji ne postoje). OK, kažeš točno, od trenutka preuzimanja.. i što s tim vs sandokanovih tvrdnji. Tj čin kupnje je uobičjano jedan trenutak, trenutno.. dok se može precizno podijeliti na ponude-narudžbe-sklapanje ugovora o kuporodaji, transakciji, isporuci, datumima roka isporuke i plaćanja itd.. skraćeno, kupnja kreće od trena kupnje no pomiče se 14 dana rok do isporuke odnosno može biti trenutna isporuka ili u nekom proizvoljnom roku npr uobičajeno za trgovine navedno 3-5 dana..+dostava ovisno o udaljenosti možda još toliko.. ili se prisjeti otezanja oko popravka putovanja preko velebita koje traje duže nego put oko zemlje za 80 dana... tj kad želiš dokazivati nešto treće-suprotno.

 

-kraće, u čemu ispravljaš sandokana a da je tad tim ispravkom njegov argument pobijen i čitava tvrdnja tad nevažeća? .. a upravo takvim kaluzalnim argumentima pokušavaš negirati 14 dana.. mada formalno to potvrđuješ. Besmislica, vrtiš u krug jer i dalje je 14 dana 14 dana.. a dan više-manje je stvar izuzetka, slučaja, ne neke hipotetske situacije koja u ovom slučaju ne postoji.

 

-povratak na stazu, realnost, nije kupjeno na daljinu, nema pravo povrata 14 dana.. + nije problem pravo povrata nego zapravo reklamacija koju jamstvo ne mora pokrivati tj ovisi o samom jamstvu, kako je navedeno i tad je konkretno broj pixela i njihova grupacija ono što je važno... -kako taj slučaj riješiti, kako pomoći kupcu? -pomozi.. ili što želiš u temi, diskreditirati sandokana.. što to ima s pixelima-konkretnim slučajem? npr ako znaš ili misliš da u ovom slučaju može dobiti zamjenu (ili povrat) nrp po osnovi materijalnog nedostatka.. zašto tako ne pomogneš kupcu? Ako pak znaš da to ne može proći, tad to obrazloži, objasni, pomozi nama .. uštedi nam gubljenje vremena i živaca na uzaludno natezanje. Ne ovako oko tog kad se počinje brojati 14 dana jer uopće nisu relevantni za konkretan slučaj ...

 

(osim što možemo u nedogled tipkati.. NHF.. nije ni to loše) :))

 

npr moj prijedlog je da razgovara s trgovcem.. i trgovci su ljudi, pozitivna reklama, trgovac + ovlašteni servis mogu ako žele, ako žele vidjeti potreban broj pixela npr.. i tad imamo happyend ili u suprotnom imamo nezadovoljnog kupca + moguće natezanje mat.nedostatka i tužbe.. Pomozi ili objasni.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
16 godina
offline
Reklamacija monitora u Linksu

Kupujte sve online, a pogotovo monitore... Vratiš ga natrag i doviđenja. Pa onda nek sami sebi govore da je to ispravno.

Poruka je uređivana zadnji put sub 18.5.2019 15:38 (lllnuclearlll).
Moj PC  
3 0 hvala 1
9 godina
online
Re: Reklamacija monitora u Linksu
bunker kaže...

 Ja se uopće nisam referirao na pitanja oko ovog monitora nego oko sandokanovih riječi u kojima dvoji o trenutku od kada teče tih 14 dana. Bitan je trenutak preuzimanja a ne ovo kaj je sandokan naveo:

 U tom citatu se nigdje ne dvoji od kada tece 14 dana. Jel ti hrvatski drugi jezik ili sta?

8 godina
offline
Re: Reklamacija monitora u Linksu
sandokan111 kaže...

To te smuljao lik. Mogao si uredno izac van poslovnice, otic na webshop, obavit narudzbu i izabrat placanje pri preuzimanju, vratit se u trgovinu, platit i imao bi web cijenu... Valjda se prepao kad ti je to rekao da tako nesto ne napravis a da netko od nadredjenih to nije vidio pa da ga malo spota radi tog.

 Opet malo skrecem temu, ovo sam previdio...

 

Dakle, ukoliko proizvod je dostupan odmah u poslovnici, ja ga i dalje mogu kliknuti preko weba, i odmah ga pokupiti?

 

Odnosno, ne moram cekati da oni to salju, s obzirom da je proizvod vec na zeljenoj lokaciji... Ovo je teorija ili je provjereno u praksi?

15 godina
offline
Re: Reklamacija monitora u Linksu

- logično da je web cijena najniža, jednaka ili niža od cijene u trgovini (lager i sve s time povezano).. kao i popust, tj to je konkretna razlika recimo uobičajeno 5%

-linksovi trgovci u pravilu ne rade 'problem' tj priznaju web cijenu, .. a danas to i nije problem, svi imamo smartphone pa i njihova računala mogu poslužiti takvoj narudžbi.. naravno, možeš naletiti na nekog fazana koji ti ne zna i drži se strogo pravila, meni su u pravilu tako radili odnosno, ovisno o načinu plaćanja, keš-kartica-online.. ovisi što trgovac može. Ako plaćaš online tad ne može on obaviti web narudžbu-kupnju. Pitaš i oni naprave...

-inače, u svakoj trgovini trgovac može dati neki dodatni popust-rabat, cjenkanje... to sad rade i agenti telekoma, problem je samo kad trgovac-početnik to ne zna, strah i sl. Pošto im je primarni posao prodati robu, to je prva stvar koju bi trebali naučiti. Sve je lakše-brže s iskusnim trgovcem banalno, sama izrada računa kad on traži neku f-tipku ili artikal.. i kod jednog kupuješ pola sata dok drugog 5 minuta.. rutina-iskustvo jer i biti trgovac je struka+znanje (nije za svakog).

 

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
16 godina
neaktivan
offline
Reklamacija monitora u Linksu

znam samo da mi svaki trgovac uzme nazad robu kad mu kažem...evo vraćam ovo od 4000kn, daj mi onaj od 5000.

expert za istrazivanje ruda i gubljenje vremena na Bol-u.. WindowsPhone die hard fanboy koji ne napušta brod.
 
0 0 hvala 0
9 godina
online
Re: Reklamacija monitora u Linksu
Damir22 kaže...

Opet malo skrecem temu, ovo sam previdio...

Dakle, ukoliko proizvod je dostupan odmah u poslovnici, ja ga i dalje mogu kliknuti preko weba, i odmah ga pokupiti?

Odnosno, ne moram cekati da oni to salju, s obzirom da je proizvod vec na zeljenoj lokaciji... Ovo je teorija ili je provjereno u praksi?

 Nema tu teorije i neteorije, provjeravanja i ne provjeravanja. To je tocno tako. Samo oni nakon sto ti obavis web narudzbu moraju tu robu pripremit (tada obicno i dobijes email s potvrdom narudzbe da te roba ceka u toj i toj poslovnici), a recimo taj dio mogu odugovlacit ako hoce, jer ih nista ne tjera da to odmah obave (iako je to naravno glupo jer je cilj zadovoljan kupac i prodat stari, ne inatit se s kupcima oko gluposti) ili mogu reci da roba nije dostupna (jer ako pise na webshopu da je, ne mora stvarno i bit dostupna u toj i toj poslovnici) te da se vratis kasnije kad je dobave (sto opet nema smisla inatit se s kupcem) ali to bi bili neki scenariji recimo.

Poruka je uređivana zadnji put pon 20.5.2019 11:08 (sandokan111).
15 godina
odjavljen
offline
Re: Reklamacija monitora u Linksu
ihush kaže...

-da. .. (no nije baš jednostavno.. zakon nešto ne može definirati, kvar-ispravno kao osnovni kriterij da bi se uopće žalili.. jer ako je ispravno, koja je tad osnova žalbe po jamstvu ili mat.nedostatku? Problem tumačenja za koji ne vidim da se zakon-država-inspektori ili sudski vještaci baš izjašnjuju, a trebalo bi čisto da se zna, ne da se za svaki slučaj isto dokazuje-vještači tj rasteže mada je u osnovi 2+2=4 relativno jasno pitanje, ispravno ili neispravno, ili-ili..)

Materijalni nedostatak je jasno definiran zakonom, a za konkretni slučaj bi broj mrtvih piksela koji ne podliježi garanciji trebao biti jasno i vidljivo istaknut jer se radi o toleranciji u proizvodnji o kojoj laik nije i ne mora biti informiran, te je dužnost trgovca da ga u to uputi.

 

ihush kaže...

-ne, tj ne zakon o zaštti potrošača nego samo klasičan ugovor, jer je kao što su naši trgovci to već odavno tumačili, sad i u EU tumačenje da se zakon o zaštiti potrošača odnosi na male-kućne-osnobne, ne poslovne-firme tj to je ok, trgovac ima odgovarajući ugovor, to je sve (nema ovakav zakon, 'ex-trgovac'..).

Za njih to ne uređuje zakon o zaštiti potrošača, već zakon o obaveznim odnosima.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
15 godina
offline
Re: Reklamacija monitora u Linksu
MrBlc kaže...
--

Materijalni nedostatak je jasno definiran zakonom, --

 ok, konkretno, mrtav pixel.. postoji li neki primjer /zakon/članak u medijima .. po toj osnovi da je kupac dobio zamjenu-povrat kao pod jamstvom, koje ima konkrtno navedenu granicu npr 5 pixela?

-možemo se složiti da je jedan pixel -kvar jer je jedan pixel neispravan. No zašto se uopće dozvoljava prebrojavanje pixela pa i u jamstvu.. ne tvrdim da/ne, nego pitam. Kao pomoć-odgovor na konkretnu temu-pitanje.

 

zakon o obveznim odnosima nije zakon o zaštiti potrošača.. i zato svako pozivanje na zakon o zaštiti potrošača nije upće primjenjivo za firme (neovisno što u obveznim odnosima piše, npr postoji li tamo jamstvo-materijalni nedostatak, kriterij pixela itd..) -- i ok, tema nije za firme (nek se snalaze same) nego za kućne-osobne potrošače-kupce.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
16 godina
neaktivan
offline
Reklamacija monitora u Linksu

ovaj mali programčić je star ko opanak. pretprošli monitor sam kupio uz želju da mi ga spoji na pultu preko njihovog pc-a.  izvadiš stick i pokreneš ovaj portable programčić.  Ako ne žele spojit..ima drugih trgovina koje će spojit.

 

https://www.softwareok.com/?seite=Microsoft/IsMyLcdOK

expert za istrazivanje ruda i gubljenje vremena na Bol-u.. WindowsPhone die hard fanboy koji ne napušta brod.
 
2 0 hvala 3
15 godina
offline
Re: Reklamacija monitora u Linksu
torrente kaže...

ovaj mali programčić je star ko opanak. pretprošli monitor sam kupio uz želju da mi ga spoji na pultu preko njihovog pc-a.  izvadiš stick i pokreneš ovaj portable programčić.  Ako ne žele spojit..ima drugih trgovina koje će spojit.

 

https://www.softwareok.com/?seite=Microsoft/IsMyLcdOK

 -stuck pixeli su stvar koja se desi.. u radu, tj prvo su pixeli ispravni, pa se zaglave. Paljenje-gašenje (vježbanje) pa i ''masiranje'' (fizički, npr mekana gumica za olovku na konkretnom pixelu..) može oživjeti pixel-kontakt..

-ovaj slučaj je drugačiji, novo.. pitanje je samo koji trgovac ili jamstvo to prihvati i zamjeni ili što se često znalo dešavati da se to ograniči na broj dana za reklamaciju od trenutka kupnje.. (no sad su zakoni ipak uređeniji pa toga više nema, npr par dana + ambalaža..).

 

 

evo ista-lsična tema, s razlikom, imao je 6 pixela i to je taman za jamstvo. .. no nije 'završena' tema, ne zna se kraj, kao ni odgovor na pitanje, koje autor tad postavi, što ako dobije zamjenu s 5 neispravnih i tad se ne može ni žaliti...

-jedini odgovor, tražiti otvaranje i ne preuzimati.. ali to može za taj slučaj, u ovom ne baš..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
online
Re: Reklamacija monitora u Linksu
torrente kaže...

ovaj mali programčić je star ko opanak. pretprošli monitor sam kupio uz želju da mi ga spoji na pultu preko njihovog pc-a.  izvadiš stick i pokreneš ovaj portable programčić.  Ako ne žele spojit..ima drugih trgovina koje će spojit.

 

https://www.softwareok.com/?seite=Microsoft/IsMyLcdOK

 Meni je monitor dosao s takvim programom predinstaliranim. Nekako sam mislio da svi noviji monitori vec imaju dijagnostiku ugradjenu?

8 godina
offline
Re: Reklamacija monitora u Linksu
U slucaju povrata novca, kod vracanja u roku od 14 dana, dali vracaju onako kako je placeno (gotovina u poslovnici) ili na racun?
Moj PC  
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Reklamacija monitora u Linksu
Damir22 kaže...
U slucaju povrata novca, kod vracanja u roku od 14 dana, dali vracaju onako kako je placeno (gotovina u poslovnici) ili na racun?

Najbolje da njima direktno pošalješ taj upit.

15 godina
odjavljen
offline
Re: Reklamacija monitora u Linksu
Damir22 kaže...
U slucaju povrata novca, kod vracanja u roku od 14 dana, dali vracaju onako kako je placeno (gotovina u poslovnici) ili na racun?

Ovisi od trgovine do trgovine. Recimo Lidl uvijek vraća u gotovini (što nerijetko ljudi iskorištavaju, pa plaćaju kreditnim ili revolving karticama i odmah vraćaju), dok Bauhaus radi povrat na karticu. Za Links nemam informaciju, pa ih je najbolje direktno pitati, a nije na odmet i navesti točnu karticu (vrsta, brand, banka) jer može ovisiti o ugovoru s konkretnom bankom ako ih imaju više.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
15 godina
offline
Re: Reklamacija monitora u Linksu
Damir22 kaže...
U slucaju povrata novca, kod vracanja u roku od 14 dana, dali vracaju onako kako je placeno (gotovina u poslovnici) ili na racun?

 -kupac može birati.. no ponekad se trgiovac inati (besmisleno).. tj kad je nešto na račun firme, dok u drugim slučajevima objašnjavaju zbog banke-strorno.. teoretski sporedno-izbor, pitaš. (ali ti ne mogu umanjiti što ponekad pokušavaju, npr troškove banke ili 20%..). U slučaju spora traži se tekući račun, zbog kontrole, ne keš na ruke, pošto danas svi imaju tekući (plaća) to nije poseban problem.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
7 godina
offline
Re: Reklamacija monitora u Linksu
ihush kaže...
Damir22 kaže...
U slucaju povrata novca, kod vracanja u roku od 14 dana, dali vracaju onako kako je placeno (gotovina u poslovnici) ili na racun?

 -kupac može birati.. .....

 

Može link na propis i br članka koji kupcu omogućuje taj izbor ?

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 20.5.2019 21:39 (bunker).
15 godina
offline
Re: Reklamacija monitora u Linksu

-ne.

 

- trgovac vam je dužan novac vratiti na isti način na koji ste robu platili, osim ako izričito ne pristanete na neki drugi način povrat novca koji vam neće napraviti dodatne troškove.

 

dakle, isti način ili kupac bira..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pon 20.5.2019 23:19 (ihush).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Reklamacija monitora u Linksu
ValterZzz kaže...

Pozdrav,

 

Kupio sam monitor Samsung lc27jg50qquxen jucer 14.05.2019 u Rijeckoj poslovnici. Prilikom prvog spajanja monitora doma, primjetio sam 3 do 4 neispravna pixela. 

 Koliko točno podpixela (znači R, G ili B) je problematično, jesu li grupirani i jesu li stalno ugašeni ili upaljeni? Na stalno upaljene je obično manja tolerancija.

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
15 godina
offline
Reklamacija monitora u Linksu

 

Pozdrav,

da ne otvoaram novu temu posto je isti problem sa istom trgovinom.

 

U mom slucaju na ekranu se vidi a valjda 30 neispravnih / zaglavljenih pixela. Ovlašteni servis (Inservis - Inpro) odbio reklamaciju uz napomenu da oni ništa ne vide. 

 

Monitor je AOC Q3279VWFD8. Problem sam snimio kamerom https://vimeo.com/333696091

 

Ja sam pristao da ponovno ukljucim monitor doma uz napomenu da cu im ga opet vratit ako vidim isti problem (ne znam kud bi nesto, al eto). Naravno, monitor spojen jutros u firmi i krepani pixeli su i dalje tu.

Taj monitor je u ovlastenom bio valjda 10 dana... prvo su se javili da oni nista ne vidi, pa sam im poslao ovaj video i objasnio otprilike di se to nalazi i na kraju opet &%)#$ , odbijeno jer oni nista ne vide.

Mislim, to jest sve sitno, ali kad sam skuzio prvog koji je posred ekrana (malo se vise istice) onda sam bez problema vidio i druge... 

 

Monitor je kupljen preko weba (preuzet u poslovnici), otisao na reklamaciju nakon 4 dana korištenja. Boravak monitorA kod njih na reklamacijI se racuna u onih 14 dana za povrat?!

 

Sta bi vi napravili? Da trazim prelged monitora uz njihovog servisera(Linksovog)? Povrat?

 

Fala

Poruka je uređivana zadnji put uto 21.5.2019 14:55 (gargo).
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Reklamacija monitora u Linksu
Cemu se zezas, ako ti jos nije istekao rok za povrat....vrati, pa nek oni gledaju do mile volje,pare ces.dobiti nazad, naruci opet novi,isprobaj, ako treba opet ga vrati.....

Nakon 4 dana, nebi on meni isao na nikakvu reklamaciju, zamjeni mi dobrovoljno, ili povrat, kakva reklamacija 4 dana starog monitora....
Poruka je uređivana zadnji put uto 21.5.2019 14:35 (Damir22).
Moj PC  
3 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Reklamacija monitora u Linksu

Da, zaj... sto sam uopce slao na reklamaciju, a ne na povrat. Ali ono zelis to nekako posteno rijesit i onda ispadnes da ne kazem sta. 

 

Problem je sta je monitor kod mene bio hmm ajde nije 4  dana, ali kad sve zbrojim bio je 6 dana. Sve ostalo je bio kod njih na reklamaciji (skoro 3 tjedna). E sad, da li ja jos imam pravo na povrat?

8 godina
offline
Re: Reklamacija monitora u Linksu
Mislim da ne, ali sacekaj nekog pametnijeg.....

Cuj, sto god sam kupio, pricam o fizickoj kupovini u trgovini, ako je u startu bilo neispravno (a dva tri dana od dana kupovine je svakako u startu), nemamo sto pricati o reklamaciji, uvijek su trgovine bile dovoljno razumne da to odmah zamjene. Mozda i nema nekog zakonskog uporista u tome, ali valjda shvacaju ako nesto ne radi prvi tren, da to onda nije kvar nastao kod mene, koji bi trebalo utvrdjivati, vec da je to tvornicka greska, i kao takvu je i trgovina reklamira dobavljacu.

Ponavljam, mozda to ne moraju, ali sve su mi uredno zamjenili ako bi se nakon kupovine vratio u nekom normalnom roku i rekao da stvar ne radi.. ne links, opcenito, trgovine
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Reklamacija monitora u Linksu

-skoro nevjerovatno koliko se kupci (ljudi) daju zavlačiti..

-prošlo je 3 tjedna.. -da skratimo, nema povrata.

-jamstvo, ili je ispravno ili je kvar.. ako je kvar pokrivne jamstvom, popravak-zamjena ili povrat po računu.

-već si reklamirao, tad možeš žešće.. (ili idi blago-pristjno oba načina imaju prednosti-mane).. prijavi inspektoratu mingo.hr, traži knjigu žalbi, pisani prigovor, traži odgovor na prigovor u zakonskom roku (15 dana) s time da ti možeš također određivati rokove (kraće..) npr daš im rok od npr 3 dana.. i ako oni taj rok ne ospore, tad se tako i ponašaš. Tj unaprijed ih upozoravaš da razuman rok nije otezanje i da se reklamacija na servisu može i mora obaviti u razumnom roku, dok njihov pisani odgovor nema razloga čekati npr 13 dana.. tj postoji li nešto što će odgovor promijeniti danas ili za 13 dana npr čekanje zamjene.. ako je tako tad čekaš zamjenu i tad je reklamacija već riješena.. ako je samo reklamacija, tad je otezanje odnosno, ne može biti odgovor da će se čekati odgovor servisa npr 14 dana.. dans je zaprimio, danas-sutra mora biti na redu, za sve duže mora postojati neki razlog.. ili je namjerno otezanje.

-serviser, može u 5 minuta provjeriti stanje i dati odgovor. Kvar-ispravno, ako je kvar pod jamstvom, tu je priči-otezanju kraj, tj tad samo ide razuman rok isporuke koji ne može biti opravdano duži od nrp kupnje identičnog drugog monitora, npr imaju ga na polici ili koliko dana treba za dotavu.. (što je vidljivo u svakom webshopu kao i dostava).. tj 3-5dana je uobičajeno.

 

-i tako, može to trajati.. možda i mjesec, više. Traži, prijavi, razgovaraj s njima, tu nećeš ništa riješiti. Razumno je ovakav problem riješiti u par dana, pogotovo ako postoji identičan monitor za zamjenu, ako više nema te serije kod distributera tad ide povrat, odnonso, zna se točno kad stiže i kad se zna odgovor. Poslovanje je danas takvo. Može biti neka katastrofa-kašnjenje no tad se to zna i tad je ok. Bez tog je nepotrebno otezanje i inspektorat to vrlo lako rješava, nakon čega se i trgovac opameti jer realno ništa otezanjem ne može dobiti, samo probleme.. i nezadovoljnog kupca, najlošije i za trgovca.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
online
Re: Reklamacija monitora u Linksu
gargo kaže...

Problem je sta je monitor kod mene bio hmm ajde nije 4  dana, ali kad sve zbrojim bio je 6 dana. Sve ostalo je bio kod njih na reklamaciji (skoro 3 tjedna). E sad, da li ja jos imam pravo na povrat?

Fino te zavaljalo. Jesi ga nosio u trgovinu ili servis? Ako si nosio u servis fino si sjebo motku. Odnesi ga natrag s prijavom na materijalni nedostatak u trgovinu i salji prijavu inspektoratu, ako oni kao ovlasteni ne vide tu nista onda ti je valjda jasno da razgovorom dalje nista neces postic. Odnesi trgovini, reci im da hoces povrat novca (ili novi uredjaj ako ti pase) i nakon sto ga predas trgovini, ODMAH posalji prijavu inspektoratu i opisi slucaj te razlog zasto odmah saljes na inspektorat (bez da cekas odgovor trgovine) jer je vec bio na servisu 3 tjedna i oni "ne vide nista", te samim time daljnje cekanje dok trgovina posalje servisu, da ovaj ponovno javio da "ne vidi nista" nema smisla, te zato trazis odmah da se inspektorat umjesa. Ako nisi neke korake preskocio ili izostavio valjda bude ok, al svasta se tu sad jos moze zakomplicirat, al valjda nebude.

15 godina
offline
Reklamacija monitora u Linksu

Hvala svima na informacijama.

 

Prvo sam mailom kontaktirao sluzbu za reklamacije u Linksu. Oni su me uputuli na Trešnjevku da odnesem monitor i pokrenem postupak za reklamaciju. Dalje su oni prvo slali u svoj servis, a onda dalje u ovlašteni. 

 

A ništa, slijedi borba..

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Reklamacija monitora u Linksu

Evo da se samo javim . 

Dan nakon sto sam otvorio temu i citao neke od odgovora, spakirao sam monitor nazad u kutiju i isao u poslovnicu. Zaprimili su monitor i poslali ga u servis da utvrde da li je to dostojno zamjene ili ne... nakon par dana sam dobio poruku "Broj mrtvih pixela ne ulazi u toleranciju, ali je nama zadovoljstvo kupaca na prvom mjestu pa smo vam omogućili zamjenu ." Tako da sam dobio novi monitor koji upravo koristim. Ali svejedno mi nije jasno na kraju je li to bila stvarno njihova dobra volja ili moje pravo.

 
3 0 hvala 1
11 godina
offline
Reklamacija monitora u Linksu

Njihova dobra volja.

 
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Reklamacija monitora u Linksu

-njihova dobra volja.. a upravo to sam napisao u jednom postu.. oni mogu ako žele vidjeti traženi broj pixela.. ne košta ih ništa, proizvođač to pokriva. (čak 'profitabilno', jer im ostane kao škart-višak.. tj to se ne vraća nego uništava, jer je trošak povrata previsok itd.. ili popravak neisplativ proizvođaču, jednostavno izda novi).

 

+ kao pozitivna reklama, možda najbolja reklama za links. Oni kad žele, mogu, pogotovo kad im je tu u korist. Zato se ne treba svađati-psovati i sl. nego tražiti i ovo je primjer takvog happyenda na obostrano zadovoljstvo. (jer, to trgovca ne košta ništa, +reklama).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put čet 30.5.2019 11:03 (ihush).
13 godina
offline
Reklamacija monitora u Linksu

Da li se garancija produžuje za vrijeme provedeno na servisu? Monitor je sad već mjesec dana kod mrservisa, piše da je servis završen(zamjena ekrana i matične) i već par dana stoji na tome, na mail nitko ne odgovara.

Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice