Da, taj webshop broj ne sluzi nicemu. Ima i neki broj na 01, al ista stvar, ni to nicem ne sluzi. Ocito su im svima zapele ove narudzbe s BF, a ove novije idu normalno. Pokusaj dobit neku od poslovnica u svome gradu pa nek oni provjere sto je s tim, oni imaju direkt linije.
Sancta Domenica - Iskustva
- poruka: 546
- |
- čitano: 374.254
- |
- moderatori:
vincimus, Lazarus Long
Evo moje iskustvo sa njima: 11.12. narucim PS VR (MK4, CUH-ZVR2) u sklopu akcije ide gratis igra Astro Bot Rescue Mission. Kazu iz GLS-a dolazi 14-og, jutros primim poruku da danas dostavljaju - reko super. Stiglo uredno zapakirana ambalaza bez vidljivih vanjskih ostecenja. Maknem zastitnu foliju od Sancta Domenice, vidim na kutiji malo coskovi svinuti, ma nista strasno. Otvorim kutiju, vidim nekako cudno, vire kablovi iz vrecica, zavezani sa obicnim crnim spojkama (trebaju biti na odredenima kablovima bijele,drugacije prema videu) Vidim nema unutra ni gratis igre.
Zovem dostavljaca, nema on informacija osim ovog uredaja. Zovem br. sa SD stranice za upite, naravno ne javlja se nitko. Posaljem mail. Raspakiram dalje, vidim na lecama razmrljani otisci prstiju, ma reko mozda pri pakiranju tjesim se. Prosvjetlim mobitelom na lece kad ono necija trepavica zapela u stijenci gdje je leca. Na "headsetu" nema ni naljepnica sa strane, niti na kameri. E sad, dali je kako se cini i razum kaze ili je do Sony-a i razlicitih pakiranja za razlicite regije. Poslikam, posaljem na mail za reklamacije i sad cekam.
Ima li netko neki savijet za daljnje radnje koje bih trebao poduzeti?
Daljnja radnja je da im to vratis a da ti oni dostave nesto sto je nekoristeno.
Evo moje iskustvo sa njima: 11.12. narucim PS VR (MK4, CUH-ZVR2) u sklopu akcije ide gratis igra Astro Bot Rescue Mission. Kazu iz GLS-a dolazi 14-og, jutros primim poruku da danas dostavljaju - reko super. Stiglo uredno zapakirana ambalaza bez vidljivih vanjskih ostecenja. Maknem zastitnu foliju od Sancta Domenice, vidim na kutiji malo coskovi svinuti, ma nista strasno. Otvorim kutiju, vidim nekako cudno, vire kablovi iz vrecica, zavezani sa obicnim crnim spojkama (trebaju biti na odredenima kablovima bijele,drugacije prema videu) Vidim nema unutra ni gratis igre.
Zovem dostavljaca, nema on informacija osim ovog uredaja. Zovem br. sa SD stranice za upite, naravno ne javlja se nitko. Posaljem mail. Raspakiram dalje, vidim na lecama razmrljani otisci prstiju, ma reko mozda pri pakiranju tjesim se. Prosvjetlim mobitelom na lece kad ono necija trepavica zapela u stijenci gdje je leca. Na "headsetu" nema ni naljepnica sa strane, niti na kameri. E sad, dali je kako se cini i razum kaze ili je do Sony-a i razlicitih pakiranja za razlicite regije. Poslikam, posaljem na mail za reklamacije i sad cekam.
Ima li netko neki savijet za daljnje radnje koje bih trebao poduzeti?
Uopće nisi trebao raspakiravati, pošalješ mail na web i reklamacije mail adrese, netko će te nazvati. Gužva je za blagdane. Moraš isto vodit brigu o tome da ti nisu prodali izložbeni artikl, prilikom kupnje, obično piše sa desne strane. Dost drže do kupaca, za razliku od drugih.
Raspakirao sam ambalazu jer sam mislio da je sve ok i da je igra mozda na dnu, mislim da nisam raspakirao (skinuo njihovu zastitnu foliju crnu) ne bih nikad niti znao (: U svakom slucaju ovo za guzve stoji. Znam ovo za izlozbene.
Taman dok sam napisao gore ovo, zvoni mob. Izvinjavaju se zbog greske, te mi ponudili raskid ugovora/povrat novca. Provjerio je po kataloskom br iz kojeg je skladista i pitao dali bih da mi posalju dr. uredjaj. jer imaju jos 8 komada u tom skladistu. Zvali opet za 15ak min, doci ce sutra ili u pon. po uredjaj te poslati novi sa igrom koja ne dostaje. Uredjaj ce pregledati.
Trazili da spakujem i racun, sto mi bilo cudno malo, ali onda kaze da ne moram jer imaju kopiju sto sam im poslao.
Kupio sam kod njih tv prije 3 mj. Uredno, GLS malo ostetio samo pakovanje nista strasno, preuzeo sam.
Za BF frend kupio DS4 v2 kontroler u boji, platio karticom, nakon 6 dana mu javljaju da nemaju vise u toj boji i ponudili standardni crni.
Sve u svemu, bitno da su usluzni i uljudni u slucaju problema.
Prošle godine idem kupiti S7 za keš, nikakve kartice i rate. Stoji da imam 10% popusta. Dođem u CC West: Ne nemamo nikakve popsute. Hm pa piše na vašoj stranici, ono na diners eventualno D-Utorak i to. Ne to je samo na gameing opremu, nema popusta na mobitel.
Uplatio na bankomatu novce nazad na karticu. Odem na web, vidim 10% vidim ako se prijavim na newsletter, prijavio se platio karticom i GLS donjeo mob. Rekao bih da trebaju poraditi na osoblju. Ista nezainteresiranost u trećem mjesecu kada sam ženi išao kupiti Garmina.
To je naravno uvijek bitno, iako sam osobno imao nekih manjih problema s njima oko reklamacije, izgleda da je izoliran slucaj.
Prošle godine idem kupiti S7 za keš, nikakve kartice i rate. Stoji da imam 10% popusta. Dođem u CC West: Ne nemamo nikakve popsute. Hm pa piše na vašoj stranici, ono na diners eventualno D-Utorak i to. Ne to je samo na gameing opremu, nema popusta na mobitel.
Uplatio na bankomatu novce nazad na karticu. Odem na web, vidim 10% vidim ako se prijavim na newsletter, prijavio se platio karticom i GLS donjeo mob. Rekao bih da trebaju poraditi na osoblju. Ista nezainteresiranost u trećem mjesecu kada sam ženi išao kupiti Garmina.
možda je bio popust samo na web shopu, znaju dosta često tako, neznam za sancta domenicu ali vidim u ostalim trgovinama da zna bit povljnije ili besplatna dostava ali samo preko webshopa.
Prošle godine idem kupiti S7 za keš, nikakve kartice i rate. Stoji da imam 10% popusta. Dođem u CC West: Ne nemamo nikakve popsute. Hm pa piše na vašoj stranici, ono na diners eventualno D-Utorak i to. Ne to je samo na gameing opremu, nema popusta na mobitel.
Uplatio na bankomatu novce nazad na karticu. Odem na web, vidim 10% vidim ako se prijavim na newsletter, prijavio se platio karticom i GLS donjeo mob. Rekao bih da trebaju poraditi na osoblju. Ista nezainteresiranost u trećem mjesecu kada sam ženi išao kupiti Garmina.
možda je bio popust samo na web shopu, znaju dosta često tako, neznam za sancta domenicu ali vidim u ostalim trgovinama da zna bit povljnije ili besplatna dostava ali samo preko webshopa.
Trebali bi poraditi na osoblju u nekim poslovnicama. U ZG sam ih sve obišao i generalno su mi najbolji u areni. Skoro svaki put dolazim obućen kao klošar pa mi dosta pristupaju s predrasudama.
Makar kupovina preko weba mi je ipak najbolja kod njih. Recimo sada pikiram jedan TV, cijena im je viša nego kod drugih prodavaća ali uvijek ima neki kod za 10 - 15% popusta i na kraju je ista cijena kao kod drugih ali naravno još jedan ali 5g garancije je ipak ekstra bonus i ako biram između SD ili recimo mall.hr i sličnih trgovina onda ipak odluka pada na SD.
pozdrav
imam 600kn popusta u ovoj trgovini preko t coma, pa me zanima par stvari. da li taj popust vrijedi samo za gotovinu ili se može i na rate?
I da li imaju oni ps4 u trgovini? jer kad odem na njihovu stranicu imaju samo igrice od konzola nemaju ništa, ali ka googlam sancta domenica ps4, izbaci mi njihovu stranisu sa svim ps4 opcijama i cijenama.
Pa ako neko ima iskustva s tim da mi kaze.
unaprijed hvala
Kako SD vara kupce s popustima, mada sve je to "normalno" u Hrvatskoj.
Dugo pratim ovaj TV i cijena koja je takva već nekih 2-3 mjeseca odjednom se promijenila. Nabava.net nije stigla ažurirati pa je ostalo ovo. 7499 kn je ta cijena koja je mjesecima, sad je odjednom 8332, 22 kn i nude se popusti do 20%.
Mene zanima "sivo" područje a tiče se povrata robe.
Znam kako ide postupak te koja su pravila.
Kako postupiti ako kupite TV, recimo Samsung QLED, svaki taj TV ima foliju zaštitnu, ne protector
nego najlon onako tvornički, istu skinete a želite vratiti proizvod?
U roku predviđenom za to.
Jednostavno se predomislite ili Vam neodgovara slika.
Da bi upravo vidjeli tu sliku kako spada(te da se ista ne zalijepi) treba je skinuti.
Dal to podrazumijeva da sam umanjio vrijednost proizvoda te gubim pravo povrata?
Naravno da nisi nista umanjio skidanjem folije.
Hvala kolega, čisto da se znam postaviti kako me nebi izmuljali.
Kužim da je njima teže onda prodati ako je proizvod otpakiran već, nikome
nebi bilo drago da kupi npr mob a nema folije gore, meni prvome, no to valjda spada
u objektivnu odgovornost trgovca.
Mene ta folija ni najmanje ne dira recimo, al ne vidim razloga zasto je ne bi mogli ponovno stavit nakon sto se skine :) Ne tu istu, novu :)
Poštovani
kakva iskustva imate sa servisom Santa domenice? Hvala
Upravo se desilo malo neugodno iskustvo s SD webshopom.
Nude 20% popusta na bijelu tehniku Samsung uz plačanje Dinersom. U četvrtak naručeni svi elementi za kuhinju, da bi danas zvali i rekli da jedino napu imaju na zalihi, i to izložbeni primjerak...
Šteta, ali može li se išta? Također ako netko ima neke preporuke za kuhinjske aparate, može PP ili ovdje.
Ja imam onaj t-com popust 400kn, ne daju kupiti mobitele i tablete... katastrofa.
Isto tako kad bude 20% popust da li na tih 20% mogu +400kn popusta iskoristiti?
Danas zovem službu za korisnike da potvrdim točno što se desilo, jer je sve i dalje u prodaji...
Gospodin hladno odgovara "To vam je sigurno bilo odbijeno jer ste htjeli ostvariti popust HT Bonom." Nakon što se i sam uvjerio da to nije slučaj, rekao je da će se čuti s webshopom i javiti povratno. Povratnog poziva ili maila od tada nema...
Ja imam onaj t-com popust 400kn, ne daju kupiti mobitele i tablete... katastrofa.
Isto tako kad bude 20% popust da li na tih 20% mogu +400kn popusta iskoristiti?
Na t-com vauceru ti pise da ga ne mozes iskoristiti na mobitele i tablete.
Odgovor na drugo pitanje je da :)
1300kn za max2, a magenta sa optikom/mob/max TV 400kn ima logike.... Hahha
Pa dobio si popust od 1300KN, a ja popust od 400KN za 2 put nešto skuplje što ja plaćam. Jeli sad jasno???
Pa dobio si popust od 1300KN, a ja popust od 400KN za 2 put nešto skuplje što ja plaćam. Jeli sad jasno???
Ovisi i sta kupujes. Na skuplju robu je veci popust. Npr na LG OLED je popust 1.500 kn uz max3.
Pa dobio si popust od 1300KN, a ja popust od 400KN za 2 put nešto skuplje što ja plaćam. Jeli sad jasno???
Ovisi i sta kupujes. Na skuplju robu je veci popust. Npr na LG OLED je popust 1.500 kn uz max3.
Ja dobio voucher :(, kada si produljio ugovor.?
Ja sam ga negdje ~15.03.2019
I dali su mi papir gdje piše 400kn voucher Sancta domenica...
Pa dobio si popust od 1300KN, a ja popust od 400KN za 2 put nešto skuplje što ja plaćam. Jeli sad jasno???
Ovisi i sta kupujes. Na skuplju robu je veci popust. Npr na LG OLED je popust 1.500 kn uz max3.
Ja dobio voucher :(, kada si produljio ugovor.?
Ja sam ga negdje ~15.03.2019
I dali su mi papir gdje piše 400kn voucher Sancta domenica...
To ti onda nije do Sancta Domenice nego smradova iz HT-a. Treba ici direktno u Sancta Domenica.. Na licu mjesta ti u Sancta Domenica naprave ugovor za HT i dobijes popust. Imaju u Sancta Domenica tocnu tablicu sa popustima.
Pa dobio si popust od 1300KN, a ja popust od 400KN za 2 put nešto skuplje što ja plaćam. Jeli sad jasno???
Ovisi i sta kupujes. Na skuplju robu je veci popust. Npr na LG OLED je popust 1.500 kn uz max3.
Ja dobio voucher :(, kada si produljio ugovor.?
Ja sam ga negdje ~15.03.2019
I dali su mi papir gdje piše 400kn voucher Sancta domenica...
To ti onda nije do Sancta Domenice nego smradova iz HT-a. Treba ici direktno u Sancta Domenica.. Na licu mjesta ti u Sancta Domenica naprave ugovor za HT i dobijes popust. Imaju u Sancta Domenica tocnu tablicu sa popustima.
Što ako HT odbije ugovor jer si dugo još pod ugovorom ili nešto slično?
Pa dobio si popust od 1300KN, a ja popust od 400KN za 2 put nešto skuplje što ja plaćam. Jeli sad jasno???
Ovisi i sta kupujes. Na skuplju robu je veci popust. Npr na LG OLED je popust 1.500 kn uz max3.
Ja dobio voucher :(, kada si produljio ugovor.?
Ja sam ga negdje ~15.03.2019
I dali su mi papir gdje piše 400kn voucher Sancta domenica...
To ti onda nije do Sancta Domenice nego smradova iz HT-a. Treba ici direktno u Sancta Domenica.. Na licu mjesta ti u Sancta Domenica naprave ugovor za HT i dobijes popust. Imaju u Sancta Domenica tocnu tablicu sa popustima.
Što ako HT odbije ugovor jer si dugo još pod ugovorom ili nešto slično?
Sancta Domenica se na licu mjesta ulogira u tvoj HT profil i sve vidi do kada imas ugovor i kada ti istice i da li imas nekih opcija ili nemas.
Što ako HT odbije ugovor jer si dugo još pod ugovorom ili nešto slično?
Sancta Domenica se na licu mjesta ulogira u tvoj HT profil i sve vidi do kada imas ugovor i kada ti istice i da li imas nekih opcija ili nemas.
To vrijedi i ako si kod drugog operatera? Ono, ne možeš doći i reći ističe mi ugovor sa XYX i želim prijeći na HT s novim ugovorom ili možeš?