UziShop online trgovina zaključana tema

poruka: 57
|
čitano: 34.433
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
UziShop online trgovina

Bilo bi dobro da stavite stranicu "Iskustva kupaca" (tzv. testimonials), registriranih kupaca, koji su nešto naručili preko webshopa da ostave svoj dojam na kupovinu, kvalitetu usluge, cijenu proizvoda (možda čak nekakav "rating" sustav sa zvjezdicama)  s obzirom da je shop novi tako da bi to pomoglo da pridobijete povjerenje novih posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Moj PC  
2 0 hvala 1
14 godina
offline
Re: UziShop online trgovina
bill_jobs kaže...

Ovaj web shop je komedija, sad vidim ovo:

 

"JAMSTVO / GARANCIJA

 

Jamstvo na sve proizvode iznad 100kn je 2 godine od dana kupovine odnosno izdavanja računa.
Jamstvo na proizvode vrijednosti do 100kn traje 1 godinu."

 

http://www.uzishop.hr/content/3-uvjeti-koristenja

 

Znači, kod njih nema garancije od 3 ili 5 godina na razne komponente (napajanja, diskovi i sl.) kao kod drugih trgovina, 2 godine i to je to.

LOL, evo sve trčim da kupim nešto u vašoj trgovini s manjom garancijom nego drugdje.

Par postova gore je čovjek ljepo objasnio ovo za jamstvo...znači koliko sam ja shvatio ako kupiš neki proizvod koji ima recimo 5 godina garanciju, u slučaju nekog problema u te dvije godine koje oni nude ide servis preko njih, a nakon dvije godine imaš i dalje garanciju (preostale 3 godine) ali sam se dogovoraš direktno s proizvođačem.

Poruka je uređivana zadnji put čet 3.10.2013 7:44 (-zip-).
12 godina
protjeran
offline
UziShop online trgovina

Ma daj nemoj pričat nebuloze, šta se ti imaš dogovarat s proizvođačem i njemu slati?

Šta njih briga za artikle kupaca? Pa neće se oni zezati s nečime što mora trgovina odradit, oni će ti reći odi tamo di si kupio ili se obrati uvozniku.

 

Svi normalni web shopovi u HR daju 3 ili 5 godina garanciju, znači kad se pokvari nosim tamo di sam kupio jer mi na računu jasno piše JAMSTVO 36 MJESECI ili JAMSTVO 60 MJESECI, jedino ovaj uzi shop nešto mudruje s nekakvom europskom od 2 godine.

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 3.10.2013 11:24 (bill_jobs).
 
15 8 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Re: UziShop online trgovina
bill_jobs kaže...

Ma daj nemoj pričat nebuloze, šta se ti imaš dogovarat s proizvođačem i njemu slati?

Šta njih briga za artikle kupaca? Pa neće se oni zezati s nečime što mora trgovina odradit, oni će ti reći odi tamo di si kupio ili se obrati uvozniku.

 

Svi normalni web shopovi u HR daju 3 ili 5 godina garanciju, znači kad se pokvari nosim tamo di sam kupio jer mi na računu jasno piše JAMSTVO 36 MJESECI ili JAMSTVO 60 MJESECI, jedino ovaj uzi shop nešto mudruje s nekakvom europskom od 2 godine.

 

 

 

EU jamstvo vam je ovdje opisano.

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_hr.htm

 

 

Gdje god kupujete proizvod u EU-u, imate dvije godine da zatražite popravak ili zamjenu ako se pokaže da taj proizvod neispravan. Ako se proizvod ne može popraviti ili zamijeniti u razumnom roku ili bez neugodnosti, možete zatražiti povrat novca ili smanjenje cijene.

Razdoblje dvogodišnjeg jamstva počinje odmah po isporuci proizvoda i prodavača morate obavijestiti o kvaru u roku od dva mjeseca otkada ga otkrijete.

Prodavač je uvijek odgovoran i u nekim državama EU-a imate pravo zatražiti i od proizvođača da riješi problem.

Poruka je uređivana zadnji put čet 3.10.2013 16:15 (Brba).
12 godina
protjeran
offline
Re: UziShop online trgovina
Brba kaže...

bill_jobs dali tebe netko tjera da kupuješ u Uzi shopu??

 

A ko kaže da me itko tjera?

Jel ovo topic o dotičnoj trgovini?

Šta očekuješ da svi pišu samo pohvale bez ikakvih negativnih kritika?

 

I ne moraš mi linkati i objašnjavati europsku garanciju, to me najmanje zanima.

Ja te pitam kako drugi webshopovi u HR mogu davati i veću garanciju od 2 godine koja je ostvariva direktno KOD NJIH?

 

Ako ste već toliko sigurni da će mi proizvođač uzeti na reklamaciju nakon 2 god., što vi kao trgovina ne preuzmete na sebe to pa vi šaljite proizvođaču i vratite kupcu popravljeni ili novi dio?

 

Garancija je najbitnija stavka kod informatičke opreme i normalno da ću kupiti tamo gdje imam veću garanciju na isti artikl.

13 godina
offline
UziShop online trgovina

Ja ne znam šta ovaj trkelja...pa dobiješ garanciju i to riješavaš preko njih, šalješ im proizvod i oni riješe.

 

Dodatnu garanciju 3 i više godina nude neki proizvođači a to onda ide diretkno preko njih.

 

I domaći shopovi ne nude na neke kartice 3 godine, napišu ili 2 godine ili 3 pa kad ih pitaš onda vele 2 preko nas i još jednu kod proizvođača.

Imam Alfu, stavil sam alu felge sad cu sigurno dobit (MUP) ban jer auto nije bio tak zamisljen-Kad igram TDU 2 bude mi rozna crta kad zakocim od tockova-evo ovako kad aimam on se sam unaima-
Moj PC  
1 7 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
UziShop online trgovina

Ako netko trkelja onda si to ti.

Daj se nauči čitati i gledaj malo o čemu se raspravlja.

Otvori bilo koji web shop i prouči jamstva na pojedine komponente.

 

Šta piše ovdje pod jamstvo? http://www.centro.hr/detalji_proizvoda.B1B05A83-527C-44A6-BE9D-6F019045DAAD.aspx

Šta piše kod ovog SSD-a? http://www.protis.hr/products/details/seagate-hdd-600-ssd--25--120gb--128m--sata-st120hm000/73206

Ili ovoga? http://www.portio.hr/index.php?page=artikl&id=051400245

Jel piše 60 mjeseci? Znači, crkne nakon 4 god. i reklamiraš u toj trgovini gdje si kupio, a ne kod proizvođača.

 

A to u ovom uzi shopu ne postoji, ne postoji artikl sa garancijom većom od dvije godine, odnosno, kao postoji ali trgovina nema ništa s time, nakon dvije godine ti se dalje snalazi kome ćeš poslati i hoće li ti oni to uvažiti.

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 3.10.2013 14:07 (bill_jobs).
 
11 7 hvala 0
16 godina
protjeran
offline
Re: UziShop online trgovina
bill_jobs kaže...

Ako netko trkelja onda si to ti.

Daj se nauči čitati i gledaj malo o čemu se raspravlja.

Otvori bilo koji web shop i prouči jamstva na pojedine komponente.

 

Šta piše ovdje pod jamstvo? http://www.centro.hr/detalji_proizvoda.B1B05A83-527C-44A6-BE9D-6F019045DAAD.aspx

Šta piše kod ovog SSD-a? http://www.protis.hr/products/details/seagate-hdd-600-ssd--25--120gb--128m--sata-st120hm000/73206

Ili ovoga? http://www.portio.hr/index.php?page=artikl&id=051400245

Jel piše 60 mjeseci? Znači, crkne nakon 4 god. i reklamiraš u toj trgovini gdje si kupio, a ne kod proizvođača.

 

A to u ovom uzi shopu ne postoji, ne postoji artikl sa garancijom većom od dvije godine, odnosno, kao postoji ali trgovina nema ništa s time, nakon dvije godine ti se dalje snalazi kome ćeš poslati i hoće li ti oni to uvažiti.

 

 

 

Pozdrav kolega @bill_jobs. Da se javim kao vlasnik navedenog shopa.

Garancija je takva kao sto meni i moj distributer daje, ni manja ni viša. Ne uzimam direktno od proizvodjaca niti tvornice.

Sada vidim da je nenamjerno u Uvjetima koristenja napisano "Proizvodjac", a trebalo bi stajat "Ovlasteni servis".

Trajanje garancije se moze i provjeriti na webu proizvodjaca u vecini slucajeva, a i opisana je RMA procedura za period kojeg jamci proizvodjac.

Moje garancije prate i cijenu. U izboru proizvoda sa duzom garancijom ili nesto nizoj cijeni, priklonio sam se drugoj opciji.

 

Nije uvjet ili nuznost da trgovina MORA imati istu garanciju kao i sto daje proizvodjac.

 

Molio bi forumase da topic ostane u granicima normalne komunikacije ako je moguce, a ja cu se potrudit naletit kad stignem za odgovorit na koje pitanje.

 

Hvala i pozdrav jos jednom!

 

Zlatko

Prodajem visokokvalitetni tropleteni hardverski konac za fixiranje coolera
11 godina
offline
Re: UziShop online trgovina

Pozdrav Nino,

 

Želim ti svu sreću jer slutim da će ti trebati. Jbga, Kroatistan :/

 

Jedno kratko pitanje, s obzirom da "dovlačenjem" robe izvana de facto postajes uvoznik; pričamo onda o reklamaciji ovlaštenom servisu u .hr ili ovlaštenom servisu proizvođača u zemlji izvoza?  Ispravi me ako sam u krivu, ali sve to mislim da moraš definirati u jamstvenom listu i deklaraciji proizvoda?

 

HF & GL!

Go to work, send your kids to school, follow fashion, act normal, walk on the pavements, watch T.V., save for your old age, obey the law. Repeat after me; I am free
16 godina
offline
Re: UziShop online trgovina
Jovanka kaže...

Pozdrav Nino,

 

Želim ti svu sreću jer slutim da će ti trebati. Jbga, Kroatistan :/

 

Jedno kratko pitanje, s obzirom da "dovlačenjem" robe izvana de facto postajes uvoznik; pričamo onda o reklamaciji ovlaštenom servisu u .hr ili ovlaštenom servisu proizvođača u zemlji izvoza?  Ispravi me ako sam u krivu, ali sve to mislim da moraš definirati u jamstvenom listu i deklaraciji proizvoda?

 

HF & GL!

Reklamacija ide trgovcu. Ni distributeri u Rh ni vani u pravilu nemaju obavezu odrađivanja u ovakvom slučaju.

14 godina
neaktivan
offline
UziShop online trgovina

A baš ste pic*jzle oko te garancije. Ako je komp/komponenta radio/la 2 godine, nema razloga da ne radi još 2-3. Ako se nešto i pokvari (da prostite s*ebe), to je obično tijekom prve godine. Corsair, Intel, AMD, Gigabyte, .itd, radi se o provjerenim i kvalitetnim proizvođačima računalnih komponenti, ne o nekim "Ćućufahiho" proizvođačima za koje nitko nikad nije čuo. Komp koji trenutno koristim (i nije nikakav uber-ninja PC, u to vrijeme sam ga platio 5000kn) kupljen je 2006./2007. godine, dio po dio, garancija je odavno istekla, "furio" sam komp dan i noć, igrao najnovije igre kad su izašle i nikad se nijedna komponenta nije pokvarila, a sve su imale garanciju od 2-3 godine. Moraš biti pehista da ti se nešto pokvari odmah nakon isteka garancije.

A što se tiče dečkiju što imaju UziShop, tek počinju, a to ne znači da će se ta garancija od 2 godine zadržati. Kad malo "stanu na noge" i dorade cijeli web-shop i počnu sa biznisom možda će se ta garancija od 2 godine promjeniti na više. Zasad je takva kakva je. Kome odgovara - odgovara, kome ne, ima hrpu drugih, poznatih konkurentskih web-shopova.

Moj PC  
7 5 hvala 0
16 godina
offline
Re: UziShop online trgovina
Crank1d kaže...

A baš ste pic*jzle oko te garancije.

Biti malo ozbiljniji...

16 godina
neaktivan
offline
Re: UziShop online trgovina
Crank1d kaže...

Kad malo "stanu na noge" i dorade cijeli web-shop i počnu sa biznisom možda će se ta garancija od 2 godine promjeniti na više. Zasad je takva kakva je. Kome odgovara - odgovara, kome ne, ima hrpu drugih, poznatih konkurentskih web-shopova.

Ovoga se svi i boje, da će prije pokleknuti nego što uopće stanu na noge, a onda je sva garancija ostvariva samo direkt proizvođaču, što zna biti velika gnjavaža i trošak. Moje mišljenje je da su se ograničili na 2 godine čisto da si ne bi dugoročno ostavili prevelik teret, a 2 godine je ionako sad zakonski minimum. Isto tako me kao potrošača smeta što ovdje praktički ne postoji uvoznik, bar ne u pisanom i formalnom obliku. Znači ako kojim slučajem vlasnik kaže "žao mi je ljudi, nemam profita, moram zatvorit" reklamacije ćete rješavat gore nego što se moglo u bivšeg Ve-mila. Kod njega se barem većina toga mogla riješiti preko uvoznika, a sad tog uvoznika nema, znači jedina opcija - šalji preko bare ili kamo već treba, odakle je proizvođač. Naravno sve ovo je samo moje skromno mišljenje, ako sam gdje falio volio bih da me se ispravi.

Inače želim svu sreću ovog svijeta Uzi shopu da opstanu ako će doista uz dobre cijene pošteno i korektno radit svoj posao, ako isprave ove male nepravilnosti oko duljine jamstva, postanu službeno uvoznici(ako još nisu), osiguraju si nekakvo skladište, plate nekom da im sredi web shop itd.

 

13 godina
offline
UziShop online trgovina

Nije mi jasno šta svi dižete toliku paniku oko jamstva. Jeli netko od vas ikad pokušao reklamirati neispravan proizvod kod samog proizvođača i uvjerio se koliko je to brže i jednostavnije? U zadnjih par godina nikad ništa (što se hw-a tiče) nisam slao u naše servise već se direktno obratio proizvođaču za ono što nije radilo kako treba.

Kod Corsaira sam otvorio RMA dva puta, jednom za usb stick i jednom za H80. Svega par sati nakon što sam im objasnio u čemu je problem javili su mi da su dogovorili UPS dostavu koja će pokupiti neispravan proizvod i dopreminiti do njih u Nizozemsku. Sve poštanske troškove su platili oni, sve riješili u 3-4 dana i oba puta mi poslali novi proizvod. Logitech se nije želio niti zaj.ebavati s preuzimanjem miša koji mi je krepao već su mi samo poslali novi o svom trošku. Gigabyte 6850 otišla nakon mjesec dana rada, obratio im se, oni dogovorili preuzimanje pokvarene i dostavu nove o svom trošku, nakon 7-8 dana sve je bilo riješeno. Molimo vas recite mi tko bi od naših servisa ovako kupcu izlazio u susret i sve ekspresno riješio.

I ništa ne ide preko bare ili neznam već gdje, svi oni imaju svoje podružnice u Europi. Također samo da napomenem da u vrijeme kad sam ja slao nismo bili u EU, znači da od sada stvari idu još brže i jednostavnije.

 

Nino i Brba čestitam i puno sreće s shopom {#}

Moj PC  
11 3 hvala 4
11 godina
offline
Re: UziShop online trgovina

Ukratko... Ja sam prvi koji im ne želi neuspjeh. Međutim isto tako, procedure povrata robe su im relativno nedefinirane u dijelu "kod proizvodjađa".

 

Govoreći o primjerima koje si naveo, da li ti je poznato da je nakon navale direktnih reklamacija Gigabyteu prosle ili pretprosle godine da je GB zatvorio pipu sa odbijenicom "obratite se direktno uvozniku"?

 

Meni nikada nije palo na pamet išta reklamirati direktno proizvođaču u 18 godina koliko kupujem komponente. Kupovinom komponenti i čitanjem jamstvenom lista prihvatio sam pravila igre koja pišu na garantnom listu, a na garantnom listu piše kome, kako i zašto. Sve ostalo ide u kategoriju osobne komocije, npr "...ja ne mogu bez grafe 2 tjedna, smrc smrc...". Logitech IMO ima jedan od boljih supportova sto se toga tice, ali njih cuvam za kontakt kad mi miš crkne 37 mjeseci nakon datuma kupnje.

Go to work, send your kids to school, follow fashion, act normal, walk on the pavements, watch T.V., save for your old age, obey the law. Repeat after me; I am free
16 godina
offline
Re: UziShop online trgovina
Volume kaže...

Nije mi jasno šta svi dižete toliku paniku oko jamstva. Jeli netko od vas ikad pokušao reklamirati neispravan proizvod kod samog proizvođača i uvjerio se koliko je to brže i jednostavnije? U zadnjih par godina nikad ništa (što se hw-a tiče) nisam slao u naše servise već se direktno obratio proizvođaču za ono što nije radilo kako treba.

Kod Corsaira sam otvorio RMA dva puta, jednom za usb stick i jednom za H80. Svega par sati nakon što sam im objasnio u čemu je problem javili su mi da su dogovorili UPS dostavu koja će pokupiti neispravan proizvod i dopreminiti do njih u Nizozemsku. Sve poštanske troškove su platili oni, sve riješili u 3-4 dana i oba puta mi poslali novi proizvod. Logitech se nije želio niti zaj.ebavati s preuzimanjem miša koji mi je krepao već su mi samo poslali novi o svom trošku. Gigabyte 6850 otišla nakon mjesec dana rada, obratio im se, oni dogovorili preuzimanje pokvarene i dostavu nove o svom trošku, nakon 7-8 dana sve je bilo riješeno. Molimo vas recite mi tko bi od naših servisa ovako kupcu izlazio u susret i sve ekspresno riješio.

I ništa ne ide preko bare ili neznam već gdje, svi oni imaju svoje podružnice u Europi. Također samo da napomenem da u vrijeme kad sam ja slao nismo bili u EU, znači da od sada stvari idu još brže i jednostavnije.

 

Nino i Brba čestitam i puno sreće s shopom {#}

Problem jamstva i rješavanja problema je velik jer postoji brdo potencijalnih točaka gdje može nastati problem.

Prvo, distributeri u RH ne moraju snositi troškove servisa, distributeri vani ne moraju snositi troškove dostave.

Drugo, nema zakonske osnove novog jamstva u slučaju zamjene već je sve ovisno o politici proizvođača / distributera gdje se roba šalje.

Treće, proizvođač i distributer vani uopće ne moraju rješavati te probleme kupcima u RH.

Četvrto, nema osnova regionalne prilagodbe (tipkovnice i slično).

Peto, jamstvo trgovca i jamstvo koje su dali proizvođač / distributer ne moraju biti isti, može se tražiti dodatna dokumentacija koju kupac nema i slično. U svakom slučaju nije ista stvar.

 

To je samo na brzinu par stvari iz glave.

12 godina
protjeran
offline
Re: UziShop online trgovina

Dućan je po meni dobar, jer imaju vrhunskih komponenti i dosta njih se nemože nabaviti u ostalim dućanima u HR. Nepravilnosti na stranici ce oni riješit, što blatite bzv ljude, tek su otvorili, otvorite vi web shop pa da vidimo te savršene stranice. Uzi shop ima dobre i susretljive prodavače koji će odgovoriti na sva vaša pitanja. S kolegom brbom sam više puta poslovao i vjerujem tj. znam da će i sada sa svojim web shopom pokazati susretljivost i pouzdanost komponenti koje prodava. Naravno i dalje cu poslovati s brbom jer kod njega sam siguran da kupujem kvalitetnu i dobru robu. Bilo što da sam kupovao fino mi je objasnio, da svoje preporuke, svaka čast kolega i puno uspjeha sa dućanom!

{#}

Nino Tomas
Poruka je uređivana zadnji put uto 8.10.2013 10:32 (ninofreak12345).
12 godina
protjeran
offline
UziShop online trgovina

Sve najbolje Vam želim u daljnjem poslovanju no ne vidim da su cijene baš "niže" od drugih Web shopova.

 

Primjer grafičke AMD:

 

http://www.uzishop.hr/48-amd-ati-gpu

http://www.youtube.com/watch?v=YlUKcNNmywk
Poruka je uređivana zadnji put uto 8.10.2013 10:49 (Budokai).
 
4 4 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Re: UziShop online trgovina
Budokai kaže...

Sve najbolje Vam želim u daljnjem poslovanju no ne vidim da su cijene baš "niže" od drugih Web shopova.

 

Primjer grafičke AMD:

 

http://www.uzishop.hr/48-amd-ati-gpu

pa glupo je i nerealno ocekivati da ce svaki proizvod biti nizi nego kod ostalih...takva trg. ne postoji!LP

||| Core™ inside |||
12 godina
protjeran
offline
UziShop online trgovina

Ma, znam da ne moraju u svemu bit jeftiniji bar 5 kn, što bi ih stavilo na vrh nabave net, no htio sam kupiti GTX 770 MSI i dosta je skuplja u UZI-shopu nego u Protisu a u Protisu dobijem 3 godine garancije bez hebavanja oko ispunjavanja web formulara kod proizvođača itd..

http://www.youtube.com/watch?v=YlUKcNNmywk
 
5 1 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Re: UziShop online trgovina
Stjepanj kaže...
Budokai kaže...

Sve najbolje Vam želim u daljnjem poslovanju no ne vidim da su cijene baš "niže" od drugih Web shopova.

 

Primjer grafičke AMD:

 

http://www.uzishop.hr/48-amd-ati-gpu

pa glupo je i nerealno ocekivati da ce svaki proizvod biti nizi nego kod ostalih...takva trg. ne postoji!LP

Točno to, ali neke stvari su dosta jeftinije kod Uzi shopa tipa Gigabyte G1. Sniper 5 koja spada u najbolje na svijetu, sumljam da je ima neki dućan osim Uzi shopa i još po ovakvoj niskoj cijeni. 

Nino Tomas
12 godina
protjeran
offline
Re: UziShop online trgovina
Budokai kaže...

Ma, znam da ne moraju u svemu bit jeftiniji bar 5 kn, što bi ih stavilo na vrh nabave net, no htio sam kupiti GTX 770 MSI i dosta je skuplja u UZI-shopu nego u Protisu a u Protisu dobijem 3 godine garancije bez hebavanja oko ispunjavanja web formulara kod proizvođača itd..

Možda baš ta grafa jest malo skuplja, ali ima stvarih što su drastično jeftinije i nema ih za kupit nigdje osim u uzi shopu.

Nino Tomas
10 godina
protjeran
offline
Re: UziShop online trgovina
ninofreak12345 kaže...

Točno to, ali neke stvari su dosta jeftinije kod Uzi shopa tipa Gigabyte G1. Sniper 5 koja spada u najbolje na svijetu, sumljam da je ima neki dućan osim Uzi shopa i još po ovakvoj niskoj cijeni. 

Ma da, jeftinije su one stvari koje koštaju par tisuća kn i koje ionako kupuje 0.0001% ljudi.

Ko će ti kupiti taj Sniper 5? Jedan čovjek u 5 mjeseci.

Bolje da su niže cijene onih stvari koje se kupuju češće.

 

A ove skupe matične i grafičke ionako se mogu naručiti iz nekog EU shopa tipa computerunivers i ispast će te jeftinije nego u uzi shopu.

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 8.10.2013 11:49 (Gilbert5).
12 godina
protjeran
offline
Re: UziShop online trgovina
Gilbert5 kaže...
ninofreak12345 kaže...

Točno to, ali neke stvari su dosta jeftinije kod Uzi shopa tipa Gigabyte G1. Sniper 5 koja spada u najbolje na svijetu, sumljam da je ima neki dućan osim Uzi shopa i još po ovakvoj niskoj cijeni. 

Ma da, jeftinije su one stvari koje koštaju par tisuća kn i koje ionako kupuje 0.0001% ljudi.

Ko će ti kupiti taj Sniper 5? Jedan čovjek u 5 mjeseci.

Bolje da su niže cijene onih stvari koje se kupuju češće.

 

A ove skupe matične i grafičke ionako se mogu naručiti iz nekog EU shopa tipa computerunivers i ispast će te jeftinije nego u uzi shopu.

 

 

 

Pa ljudi su tek otvorili web dućan, cijene će se mijenjat tek će mo vidjeti razlike kad prođe nešto vremena.

Nino Tomas
14 godina
offline
UziShop online trgovina

Pozdrav.Kad bi mogle kod vas postat dostupne nove AMD grafičke kartice i kolika bi im bila cijena?Konkretno me zanima R9 270X i R9 280X.

Hvala.

----------Jesse,we need to cook 8)
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Re: UziShop online trgovina
BobbyZ kaže...

Pozdrav.Kad bi mogle kod vas postat dostupne nove AMD grafičke kartice i kolika bi im bila cijena?Konkretno me zanima R9 270X i R9 280X.

Hvala.

Poštovani,

 

Točne informacije nažalost nemamo,čim nam bude dostupno,ja vam se javim na PP. :)

 

Lp,

 

 

 

 

 

16 godina
moderator
offline
UziShop online trgovina

Reklamiranje na forumu je zabranjeno, a čini se da neki pokušavaju to ovdje zaobići pa čak i prijavljuju one koji se usude iznijeti svoja ne baš dobra iskustva jasno forsirajući samo pozitivne komentare. To onda nije forumska diskusija nego reklamiranje. 

 

Iz toga razloga do daljega je ova tema zaključana dok ne odlučimo što dalje s njom.

 

 

 
20 9 hvala 1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice