Airbus prestaje proizvoditi najveći putnički zrako

poruka: 15
|
čitano: 4.554
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Airbus prestaje proizvoditi najveći putnički zrako".
14 godina
offline
Airbus prestaje proizvoditi najveći putnički zrako

Nekako se ne uzbuđujem preveć zbog ove vijesti. Nije baš da sam ikad i letio ovom grdosijom.

 

Ipak mi vijest o otpuštanju smrdi. Pa zar se neće kompanije umjesto na ovaj model preusmjeriti na manji? Ili nam ova vijest zapravo govori da ih Boing gazi?

 
0 0 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Airbus prestaje proizvoditi najveći putnički zrako

A jbga tak je to kad familija umjesto kod rodbine u Ameriku otputuju za svemirlp

Intel Core™ i7 Forever
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Airbus prestaje proizvoditi najveći putnički z
BarbaVeli kaže...

Nekako se ne uzbuđujem preveć zbog ove vijesti. Nije baš da sam ikad i letio ovom grdosijom.

 

Ipak mi vijest o otpuštanju smrdi. Pa zar se neće kompanije umjesto na ovaj model preusmjeriti na manji? Ili nam ova vijest zapravo govori da ih Boing gazi?

 Pa ne možeš ti samo te radnike prebaciti na proizvodnju drugog aviona. Tu se reedukacije, već uredno posložen timeline proizvodnje, gotove proizvodne trake. Gdje bi ti na uredno složenu proizvodnu traku ubacio još radnika. Ne ide to tako, to su veliki sustavi i teško se to mijenja u kratkom roku. 

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
6 godina
protjeran
offline
Airbus prestaje proizvoditi najveći putnički zrako

a, dobro.

tako pametne kompanije rade.

predviđaju potražnju unaprijed da ne bi propali kao ovi naši glumpavi brodograditelji.

 

njihovi manageri sigurno nemaju ugovore od 10 mil dolara mjesečno na pet godina pa ak se desi taj proizvodni pogon krahira eto im odmah gubitak.

oš, kite malo....

O nama će pričat ka i mi o Atlantidi, a možda i neće, ma jebo nas nemamo sreće
 
1 1 hvala 0
15 godina
offline
Re: Airbus prestaje proizvoditi najveći putnički z
BarbaVeli kaže...

* * * Ili nam ova vijest zapravo govori da ih Boing gazi?

Ne gazi ih Boeing. Imaš ovdje cijelu komparaciju koliko je koja kompanija proizvela aviona. Pogledaj sekciju Orders and deliveries pa ćeš vidjeti u godinama kako se koja kompanija smjenjivala.

Moguće je da je naše nebo jednostavno zasićeno ovim tipom Aviona, ili kompanijama koje su ga kupovale jednostavno ih je dosta.

Imaš na gorenjm linku i dijagrama dosta, pa recimo ako imaš liniju od 800 milja, dobro je razmisliti koliko je ta linija popunjena putnicima pa umjesto 800 putnika u Airbusu A380, moguće je da je dovoljno 300-400 u A350.ci. Obje kompanije imaju jako slične avione, sa tim da je ovaj A380 malo unikatniji od ostalih.

14 godina
offline
Re: Airbus prestaje proizvoditi najveći putnički z
@andjeo bez.., menadzeri u rvackoj? Stoka politicarska kojoj je jedini cilj napuniti vlastite dzepove.
15 godina
offline
Airbus prestaje proizvoditi najveći putnički zrako

šit. sad moram poništiti valjanost pisma djedu bežičnjaku i obećanja da ću biti dobar te poželjeti štogod drugo. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
3 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Airbus prestaje proizvoditi najveći putnički z
Sic transit, gloria mundi. Jbg
16 godina
online
Re: Airbus prestaje proizvoditi najveći putnički z
Envy kaže...

Moguće je da je naše nebo jednostavno zasićeno ovim tipom Aviona, ili kompanijama koje su ga kupovale jednostavno ih je dosta.

 

Nije samo tip aviona problem već i promjena ETOPS pravila.

Ono što je nekad bilo zabranjeno dvomotorcima sad je dozvoljeno pa mogu i na veće udaljenosti i preko većih vodenih površina, što je dovelo do veće efikasnosti u odnosu na četveromotorce.

Ali 747 i 380 su ipak priča za sebe, posebno kad si 10+ sati u zraku.

15 godina
offline
Re: Airbus prestaje proizvoditi najveći putnički z
Old Iggy kaže...
Envy kaže...

Moguće je da je naše nebo jednostavno zasićeno ovim tipom Aviona, ili kompanijama koje su ga kupovale jednostavno ih je dosta.

 

Nije samo tip aviona problem već i promjena ETOPS pravila.

Ono što je nekad bilo zabranjeno dvomotorcima sad je dozvoljeno pa mogu i na veće udaljenosti i preko većih vodenih površina, što je dovelo do veće efikasnosti u odnosu na četveromotorce.

Ali 747 i 380 su ipak priča za sebe, posebno kad si 10+ sati u zraku.

Slažem se u svemu. Ja sam samo naveo da nije do tog Boeing vs. Airbus nadmetanja. Ovjek kompanije itekako zarađuju.

 

A iskreno danas me ništa ne čudi da se zatvori preko noći. Još od kada je Pioneer odustao tektako od Kuro televizora, Panasonic od Plasmi su samo neke od ideja. u IT-u evo odlazi nam G+.

 

Jer kao što je gore netko rekao: pametno poduzetništvo. Odjel koji ti donosi gubitak (upala slijepog crijeva), režeš ga i dalje ideš zdrav kroz poslovanje.

6 godina
protjeran
offline
Re: Airbus prestaje proizvoditi najveći putnički z
Ajar kaže...

šit. sad moram poništiti valjanost pisma djedu bežičnjaku i obećanja da ću biti dobar te poželjeti štogod drugo. 

 kolega, molim vas...

malo ozbiljnosti unesite bar u ovu temu...

O nama će pričat ka i mi o Atlantidi, a možda i neće, ma jebo nas nemamo sreće
9 godina
neaktivan
offline
Re: Airbus prestaje proizvoditi najveći putnički z
Anđeo bez falinge kaže...
Ajar kaže...

šit. sad moram poništiti valjanost pisma djedu bežičnjaku i obećanja da ću biti dobar te poželjeti štogod drugo. 

 kolega, molim vas...

malo ozbiljnosti unesite bar u ovu temu...

 Djed bozicnjak ne postoji. HAAA HAAAAAA!!!

15 godina
offline
Re: Airbus prestaje proizvoditi najveći putnički z
Anđeo bez falinge kaže...

 kolega, molim vas...

malo ozbiljnosti unesite bar u ovu temu...

 aut ov d kvesćn. zajebancija je smisao života, jedina mi dostupna obrana od budalaština i utabana staza prema apstrakciji. 

Kolacic kaže...

 Djed bozicnjak ne postoji. HAAA HAAAAAA!!!

 bežičnjak, kolačiću. tehnički je napredovao frankejnštajaznamizmom svetog nidže, djeda mraza i blututa. "nov oblik života" (stari ali nikad nadmašen oblik smrti) 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
16 godina
offline
Airbus prestaje proizvoditi najveći putnički zrako

Vjerujem da nema potrebe za toliko kapacitetnim avionom - to čudo treba veliki aerodrom i jako prometnu liniju. Nije fleksibilno. 
Teško je dogovoriti i otkazati takav let. Mislim, ima mjesta i za njih, ali ne baš toliko tisuća komada koliko su planirali , jel?
Osobno, neznam, nek drugi objasne, nisam letio u tolikoj hali. Vjerojatnost je i da najčešće završiš negdje u sredini stiješnjen 
između dva tipa, daleko i od prozora i prolaza. Pa trpi 10 sati.

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Airbus prestaje proizvoditi najveći putnički z
overhaul kaže...

Vjerujem da nema potrebe za toliko kapacitetnim avionom - to čudo treba veliki aerodrom i jako prometnu liniju. Nije fleksibilno. 
Teško je dogovoriti i otkazati takav let. Mislim, ima mjesta i za njih, ali ne baš toliko tisuća komada koliko su planirali , jel?
Osobno, neznam, nek drugi objasne, nisam letio u tolikoj hali. Vjerojatnost je i da najčešće završiš negdje u sredini stiješnjen 
između dva tipa, daleko i od prozora i prolaza. Pa trpi 10 sati.

U biti ima potrebe za sve lokacije koje idu standardnim "hub and spoke" modelom, koji je zgodniji za neke države kontra "point to point" modela, koji je zgodniji za druge.

Prvi model traži manje linija, a prebacivanje na point to point već stvara ogromnu gužvu i u zraku i na zemlji.

Ti letovi praktički nikad nisu prazni, dapače, standardni letovi koje takvi zrakoplovi pokrivaju su najčešće puni, a za neke linije (npr., recimo, Frankfurt / München / London vs New York / Los Angeles / Singapur...) moraš kupiti kartu mjesecima unaprijed.

Ja recimo nikad nisam letio takvim zrakoplovom, a da je bio poluprazan, kamoli prazan (a podosta sam letio njima).

H&S model je jednostavniji i "čvršći", recimo u Europi je sve prilagođeno tome, PtP je jako "labaviji" i ne znam kako će se odraziti u Europi. Nama bi moglo "zakomplicirati" stvar jer ne znam baš da će se kompanije razgrabiti za letove iz RH, a ako se "razbije" sadašnji model otežat će nam putovanja.

Što se tiče komocije - a uvijek možeš rezervirati sjedala unaprijed. Koliko je "gusto" - ja sam prošle godine s djecom letio preko bare, kupio karte osam mjeseci ranije i nisam uspio naći najkomotnija mjesta već sam išao na "svoj" drugi izbor.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice