A plinasi mahuna...
Električna vozila uz poticaje, EU časti
- poruka: 19
- |
- čitano: 8.149
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Cudno da u EU nema puno Opel Ampera (Chevy Volt u americi).
Meni je auto cudo, od dizajna do nacina rada, te do ukupne maksimalne dostizne udaljenosti.
https://de.wikipedia.org/wiki/Opel_Ampera
Halo Bing, kako brat? Cijena? Prava sitnica - 100 000 eurića (oko 750 000 kuna). Super, kupujem si Teslu S. 80 000kn od države, još samo 600 000kn mi fali. Ako prodam kuću, moj i ženin auto i sve ostalo što imam to je oko 500 000kn (bar se nadam). Znači, fali mi samo još oko 100 000. Uz povoljan zajam, nešto ala švicarci, imam siguran način da si "sredim" život.
Ima i Mercedes 350 e hibridni "motor". Na E klasi 57-49 g/km CO2, ne znam ulazi li to u ovu akciju... C klasa s tim motorom prema Wikipediji ima 48, ali je nema na našem cjeniku. Malo im je bedasto ograničenje, ali ok. Bilo bi mi logičnije ograničenje npr. prema tome koliko može km auto može preći na el. pogon, ako je već nešto čemu težimo.
Btw, vrijedi li popust za rabljeno da si ovo kupim?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=260796115
Rađe bih to vozio nego ove nove gluposti s tabletima umjesto cajgera, tačskrinima umjesto dugmadi i ostalim kvazi-modernim pi*darijama.
O svemu se piše naveliko i naširoko, a cijene se skrivaju ko zmija noge.
e-Golf: 300 000 Kn
BMW i3: 297 000 Kn
Nissan Leaf: 280 000 Kn
KIA Soul EV: 270 000 Kn
Hyundai Ioniq: 270 000 Kn
Renault Zoe: 250 000 Kn
VW e-UP: 200 000 Kn
Renault Kangoo ZE: 200 000 Kn
Smart Electric: 150 000 Kn
Renault Twizy: 77 000 Kn
Ajde još nekako za električni automobil, skuter i slično, ali oni daju poticaje za električne bicikle. I sad, nek mi netko objasnio, kakvo ekološko dobro proizlazi ako umjesto klasične, zbog poticaja, kupim električnu biciklu?
Ajde još nekako za električni automobil, skuter i slično, ali oni daju poticaje za električne bicikle. I sad, nek mi netko objasnio, kakvo ekološko dobro proizlazi ako umjesto klasične, zbog poticaja, kupim električnu biciklu?
Tako što bi to moglo potaknuti neke da umjesto "običnim" autom ili skuterom idu na posao biciklom, kojim im se inače ne bi dalo pedalirati, žive na brdu ili šta ja znam. Valjda. Ne mogu reći da mi sve ovo ima previše smisla, ali neka.
O svemu se piše naveliko i naširoko, a cijene se skrivaju ko zmija noge.
e-Golf: 300 000 Kn
BMW i3: 297 000 Kn
Nissan Leaf: 280 000 Kn
KIA Soul EV: 270 000 Kn
Hyundai Ioniq: 270 000 Kn
Renault Zoe: 250 000 Kn
VW e-UP: 200 000 Kn
Renault Kangoo ZE: 200 000 Kn
Smart Electric: 150 000 Kn
Renault Twizy: 77 000 Kn
gdje si nasao kangoo sa <50g co2?
edit: uspjeo sam na kraju naci na njihovoj stranici
U svakom slučaju, onaj tko ne želi padalati neće kupiti električnu biciklu, već moped, a on eventualno može biti pogrešno deklariran, a onda je pitanje da li će to isplivati pri traženju poticaja jer treba priložiti karakteristike.
Kad smo kod skutera, eto našao sam si el. skuter za nekih 13 tisuća kn a tamo piše poticaju do 20k kuna. Kako točno oni to računaju?
Totalno neisplativo, jedino za firme ili rent-a-car...
O svemu se piše naveliko i naširoko, a cijene se skrivaju ko zmija noge.
e-Golf: 300 000 Kn
BMW i3: 297 000 Kn
Nissan Leaf: 280 000 Kn
KIA Soul EV: 270 000 Kn
Hyundai Ioniq: 270 000 Kn
Renault Zoe: 250 000 Kn
VW e-UP: 200 000 Kn
Renault Kangoo ZE: 200 000 Kn
Smart Electric: 150 000 Kn
Renault Twizy: 77 000 Kn
Auuu ovo je ipak preskupo
Je li ovo cijena nakon svih davanja državi i ima li ikakvih olakšica na ovo?
Koliko poznam slova i čitanje, unutra piše da zbog navale nisu obradili sve zahtjeve, pa sad idu brojati da vide je li ostalo još sredstava. Ne razumijem zašto kriviti državu što je narod potrošio EU novce...