Zanimljivo, a toliko nas uvjeravaju da su 27.5 i 29" kotači bolji od npr 26, brži, stabilniji itd, a na kraju lik se vozi na 17"
Novi svjetski rekord: gotovo 300 km/h – na biciklu
- poruka: 42
- |
- čitano: 9.873
- |
- moderatori:
vincimus
Ok. Ali mi je malo meh. Da bar ima prikazan brzinomjer. Ovako zapravo nist ne vidimo, mozemo samo vjerovat 🚴♀️
Big deal - vozilo ju je vuklo do 300km/h, a prijenos na biciklu je tako napravljen da se moze ugodno pedalirati
na tim brzinama. I bez otpora vjetra zbog zastite od vozila, lako je jednu minutu pedalirati "300" na sat, bez ijedne kapi znoja.
ok, ali zašto?!
Show must go on 😂😂😂😂😂
(ne odustajte kolega, baš je zabavno - oko za oko, zub za zub...)
ok, ali zašto?!
Ni meni nisu ti ameri jasni.
Na toj slanoj stazi svašta pokušavaju, bitno je samo da je top speed čim veći broj, nebitno na koji način i jel ima veze s vezom.
Zbilja su poseban narod.
Baš me zanima koji im je rekord u vožnji u tačkama (naravno vučenih dragsterom) po toj stazi.
I rekord brzine na uredskom stolcu s kotačićima.
ok, ali zašto?!
Pitali su nekoga, zašto se penjemo na planine. Zato što su tu, bio je odgovor. I ovo se piše kao najveća brzina na biciklu, jer eto nekoga to zanima. Zanima me koliko bi išla bez zaštite automobila, samo snagom svojih mišića. Teško da bi uspjela više od 70-80 kmh. Lako je biti najbrža biciklistica kada ti 99% posla obave drugi.
ok, ali zašto?!
Dio odgovora vjerojatno leži u slatkome sponzorskom novcu, a ima nešto i u slavi.
Big deal - vozilo ju je vuklo do 300km/h, a prijenos na biciklu je tako napravljen da se moze ugodno pedalirati
na tim brzinama. I bez otpora vjetra zbog zastite od vozila, lako je jednu minutu pedalirati "300" na sat, bez ijedne kapi znoja.
iz članka:
vukući njezin bicikl do otprilike 160 km/h
sad mora i knjigu napisati
ok, ali zašto?!
Dio odgovora vjerojatno leži u slatkome sponzorskom novcu, a ima nešto i u slavi.
A sponzorskog novca ne bi bilo da te stvari nekima nisu interesantne...
Pitali su nekoga, zašto se penjemo na planine. Zato što su tu, bio je odgovor. I ovo se piše kao najveća brzina na biciklu, jer eto nekoga to zanima. Zanima bi koliko bi išla bez zaštite automobila, samo snagom svojih mišića. Teško da bi uspjela više od 70-80 kmh. Lako je biti najbrža biciklistica kada ti 99% posla obave drugi.
Ne bi uopce isla, sa onakvim prijenosom nema sanse pedalirat pri tim malim brzinama...
Omjeri kao i poluga čine čuda, uz micanje otpora.
Da, posebni su uvjeti, ali ipak, kapa dolje, ako ništa za hrabrost.
Mada me zanima kako je mogla ubrzavati od tih 160 do skoro 300 km/h.
Za to trebaju noge ko u nosoroga
S obzirom na prijenos i matematiku - ne cini mi se da u i jednom trenu ide spomenutih skoro 300 km/h. Trebala bi raditi 2 puna okreta u sekundi a ne cini mi se da je to postigla. Blizu je ali ne cini se bas da radi ta 2 okreta - barem po onome sto sam ja vidio (par puta sam sad pregledao najbrzi dio videa)
Za to trebaju noge ko u nosoroga
Tako sta nije bilo otpora zraka i sta je imala abnormalan prijenos.. Ne treba nosorog...
Inače, otpor zraka raste kvadratnom progresijom dok se otpor kotrljanja ne mjenja puno kako raste brzina tako da već pri 40ak km/h, otpor zraka predstavlja 90% ukupnog otpora kojeg treba savladati.
Ok. Ali mi je malo meh. Da bar ima prikazan brzinomjer. Ovako zapravo nist ne vidimo, mozemo samo vjerovat 🚴♀️
Kako ti znaš da je Usain Bolt 1986. u Berlinu istrčao 100 m za 9,58 sekundi, ili isto u Berlinu 2018. Eliud Kipchoge maraton za 2:01:39. Nisi bio prisutan (vjerojatno), nisi osobno mjerio (to je sigurno). Možda si gledao u živo na televiziji ili kasnije negdje u snimci, ali ono šta piše na slici da se lako naštimat.
Dakle što je sa svjetskim rekordima na 100 m i u maratonu ili u bilo čemu drugom ili s bilo kojom drugom činjenicom (recimo da se sve sastoji od atoma). Vrijede li ili valja tebe upitat za pravorijek?
Zanimljivo, a toliko nas uvjeravaju da su 27.5 i 29" kotači bolji od npr 26, brži, stabilniji itd, a na kraju lik se vozi na 17"
Naravno da su stabilniji jer inercija ima manji utjecaj a i teren se bolje "ublaži". Nije lik nego žena a prvo što mi pada na pamet kao razlog za korištenje manjeg kotača je manja udaljenost do vozila pred njom (bolja zavjetrina).
Nek proba to napraviti sa jeftinim kinezom iz Pevca...
Mada me zanima kako je mogla ubrzavati od tih 160 do skoro 300 km/h.
Za to trebaju noge ko u nosoroga
Još je Arhimed rekao: "Dajte mi oslonac i dovoljno dugačku polugu i pomaknut ću Zemlju."
A šta je vožnja biciklom 300 na sat prema pomicanju Zemlje?
Pitali su nekoga, zašto se penjemo na planine. Zato što su tu, bio je odgovor. I ovo se piše kao najveća brzina na biciklu, jer eto nekoga to zanima. Zanima bi koliko bi išla bez zaštite automobila, samo snagom svojih mišića. Teško da bi uspjela više od 70-80 kmh. Lako je biti najbrža biciklistica kada ti 99% posla obave drugi.
Ne bi uopce isla, sa onakvim prijenosom nema sanse pedalirat pri tim malim brzinama...
Da, i ja sam si malo preračunavao prijenosne odnose običnog bicikla i ovog čuda i došao do sličnog zaključka. v Neuk - slažem se s tobom da stvarno treba imati hrabrosti voziti se na biciklu 300 na sat, koliko god on stabilan bio, tako da joj tu skidam kapu.
Ja bi prije cestitao proizvodjacu guma na biciklu, nego ovoj "brzoj" sto ima 0 otpora!
Teoretski nije nezamiskivo imati prijenos na biciklu kojim bi pedalao do 1000km/h...
Mene čudi kako je u vrlo kratkom video od valjda 160km/h svojim pedalanjem za par sekundi postigla brzinu skoro duplu!! Ne kažem da je nemoguće to dobiti prijenosom, ali znam i sam da nije isto ubrzavati u 21. brzini na biciklu (ili 5 u automobilu) i u početnoj brzini...
To mi je potpuno nejasno.
Premalen vremenski interval za pedaliranje od 160 - 298 km/h...
Treba potegnuti to... Kako, ne znam..
Sad mi nešto još pade na pamet (nesanica, štaš)... Ona ne samo da nije imala otpor zraka protiv kojeg se trebala boriti, nego ju je ovo specijalno vouilo možda i vuklo do maksimalne brzine?!
Pri tolikoj velikoj brzini se u onoj stražnjoj kabini (zavjetrini) MORAO stvoriti podtlak. Tako da ju je vjerojatno to područje niskog tlaka zraka dodtno "vuklo"....
Neznam, samo mi pade na pamet... Ako ima netko pametniji neka se nadoveže..
Nisam siguran da eventualni podtlak ima dovoljnu silu “privlačenja” za šlepanje iza dragstera.
Možda kakav fizičar na forumu bi nam bolje objasnio
Ali da i to igra ulogu, uvjeren sam da jest.
Volio bi i ja da se javi neki fizičar pa da malo pojasni je li moguće da područje nižeg tlaka zraka vuče ovu žensku?
podtlak je vrlo moćan, samo moraš biti dovoljno blizu. Osobno sam se nekad davno bavio cestovnim biciklizmom, i najviše što sam na treningu vozio iza auta je oko 125km/h (iza običnog klupskog karavana, i to na nizbrdici, ja nisam imao prijenos kojim mogu navrtiti preko otprilike 90). Moram reći da je kasnije kad o tome razmišljaš malo zastrašujuće, dovoljna je mala greškica... Ali kad se voziš iza šlepera, ako si dovoljno blizu i u idealnoj poziciji po širini prikolice povremeno moraš kočiti jer te dekompresija privlači dovoljno snažno da te ubrzava bez okretanja pedala. Tako da - da, u pravu ste.
Sad mi malo pade na pamet da je podtlak jedna od najjačih sila... Puno je primjera gdje se veliki i teški predmeti mogu nositi i vući pomoću "vakuuma" koji je u stvari jak podtlak...
A ovdje imamo čitavu konstrukciju nalik na kabinu na kraju vozila , pa vjerojatno dobrano pomaže...
Sad mi malo pade na pamet da je podtlak jedna od najjačih sila... Puno je primjera gdje se veliki i teški predmeti mogu nositi i vući pomoću "vakuuma" koji je u stvari jak podtlak...
A ovdje imamo čitavu konstrukciju nalik na kabinu na kraju vozila , pa vjerojatno dobrano pomaže...
Taj podtlak je nedavno iskoristio i Kimi Raikkonen vozeći se iza Sebastiana Vettela i tako ostvario pole position u Monzi. Oni to zovu “tow”. Vjerojatno je to to.
slipstream