Iako je sistem patentiran, nema nikakve nezavisne potvrde, posebno testova na dulji rok, niti relevantnih podataka kakav utjecaj ima na stvarnu zagađenost ispušnih plinova, a niti na rad motora.
Gdje su brojke, tablice, grafovi? U čemu je problem testirati 5000 automobila i napraviti mjerenja ispušnih plinova za svaki mjesec godinu dana? Zamislite smanjenje ispušnih plinova na svijetskoj razini samo da se ovo uvede pod obvezan tehnički. Pa Tesla bi još večeras bankrotirala sa svojim igračkama na struju.
Imaju slike usporednih izlistavanja eko testova ( ak im je vjerovat na sliku ) prije i poslije na njihovom webu ali šta to znači? NIŠTA!!!!
To je samo pokazatelj da su neki auti koje su oni našli a koji su imali problem sa naslagama i zbog toga loš eko test nakon čišćenja prošli eko test.
Da li su na tim automobilima nakon čišćenja uklonjeni prvobitni uzroci nastanka naslaga? Ako jesu, taj auto više ne mora na čišćenje valjda sljedečih 10g!!!
Da li se takvim čišćenjem nusprodukti izgaranja benzina i diesela pretvaraju u ekološke plinove? Naravno da ne!
Koja je poanta svega?
U najboljem slučaju vratiti stanje čistoće stijenki cilindara i ventila u prijašnje stanje! Da li su prije "zaprljanja motora" ispušni plinovi mirisali po tratinčicama i moglo ih se punim plučima udisati? Naravno da ne! Zagađivali su ko i svaki drugi auto kojem motor uredno radi i koji prolazi eko test!
Opet, koja je onda poanta Genijatora, na koji način nakon njegove primjene neki auto slijedečih godinu dana može zagađivat 20,30,40,50,60,70,80...% manje nego prije???
Zagađivati će isto!!!
Drugo pitanmje: Koja je onda svrha eko testova bez kojeg ne možeš proči tehnički i kojeg naravno plačamo?
Ako prođeš eko-test, auto se smatra urednim za prometovanje i bok!!! Kakav ti onda mrtvi Genijator treba???
To je samo još jedan pokušaj legalne pljačke, legalnih kriminalaca ili budala koje nemaju pojma o smanjivanju zagađenja koje proizvode motorna vozila!