Ovaj problem s elektromobilom je presložen da bi se mogao samo tako riješiti. Može se analizirati jedan ili drugi aspekt, ali cijelu situaciju praktički je nemoguće sagledati, posebice prema onome što nas u budućnosti čeka. Ipak treba imati na umu:
1. baterije će se reciklirati,
2. razvit će se baterije koje se temelje na jeftinijim i energetski povoljnim materijalima,
3. sve će se više struje dobivati iz obnovljivih izvora,
što vodi do općeg zaključka: elektronobil će biti sve isplativiji i ekološki povoljniji. Usto elektromobil ima dvije velike prednosti:
1. smanjuje zagađenje zraka u velikim gradovima (primjer Pekinga),
2. smanjuje buku na cesti.
Stoga bi trebao uračunati i troškove liječenja bolesnih od bolesti izazvanih onečišćenim zrakom te troškove postavljanja apsorbera buke na cestama. Zbog nepostojanja ispušnih plinova moći će se graditi niže garaže sa slabijom ventilacijom, što će također donijeti izvjesne uštede.
No bez obzira na bolje ili loše analize, jasno je da je budućnost u električnom automobilu. Stoga treba razvijati tu tehnologiju, a ne lupati glavom koliko smo (zasad) njome dobili.
A što se tiče "teorije zavjere", stara je priča: kad nešto do kraja ne razumijemo, pokušavamo to objasniti nekakvim mračnim silama. (Ne bi ni Tesla branio - i razvijao - svoj proizvod da u njega ne vrjeruje).
teorijski - da. u rvackoj sad: futur IV. (ako ne i XVIII.). nek se baba zove duško tek kad bude muško. ni jedna nova tehnologija uvedena bez tranzicijskog razdoblja nije uspjela zaživjeti pa neće niti ova. prvo UI pa hibridi (godinama) pa tek onda možda samo struja, kad se ispune sve ostale pretpostavke (kao što navodi BMT u postu). a baterije .... ih, baterije