A koliko je teško obično, tj. koliko su uspjeli uptediti?
S piste na cestu – Williamsova šasija za električn
- poruka: 6
- |
- čitano: 3.369
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
"Samo" 1 tonu na podvozje, ok baterije su uključene što je prednost. Ali to nije mala težina. Kad stave motore, karoseriju i sve ostale dijelove, dobivamo brat bratu težinu omanjeg kamiona koji ima zabranu kretanja nekim cestama.
To je teško reći, budući da svaki proizvođač koristi različiti dizajn, pa je teško reći u odnosu na kaj su oni to olakšali.
Evo npr. brojke za Teslu model S:
http://www.businessinsider.com/raw-materials-used-in-teslas-model-s-2016-3?r=UK&IR=T
S tim da je npr. kod modela 3 znatno smanjenje težine zbog drugačijeg tipa baterija i sustava hlađenja i grijanja baterija, te ostalih uređaja i kabine, pa je tu jako velika ušteda:
https://static.seekingalpha.com/uploads/2016/5/15/1580111-14633412614401407_origin.jpg
Za ostale električne aute ne nalazim baš puno takvih podataka.
I evo npr. usporedba Modela 3 s BMW-ima iste cijenovne kategorije (sad me budu napali zbog bogohuljenja jer je beemve auto, tj. svemirski brod za teslu jer ima više cajgera u kabini i grijane siceve i takve stvari pa usporedba nije poštena:
https://static.seekingalpha.com/uploads/2015/6/10/1580111-14339902483689895-Randy-Carlson_origin.jpg
ne postoji lagan elektro auto,pogledaj,sve 1700kg+
no šteta što će ovo bit rezervirano samo za kremu autoindustrije tipa Porsche,Jaguar,Bentley,Mercedes,...
jer bojim se da cijena neće bit takva da će ga moći koristit mainstream proizvođači tipa Mazde,Honde,Forda,Opela...
Prema https://www.teslarati.com/tesla-model-s-weight/ , brojke za Model S su:
Šasija: 1.170kg
Baterije: 567kg
Šasija bez baterije: 603kg
Kod Williamsa je šasija bez baterije 645kg. Ako nisam negdje fulao, ne vidim baš neko skidanje težine u odnosu na Model S koji je fakat poveći komad auta.
Nisi falio, šasija uključuje i limariju, kod Williamsa koliko vidim ne. Ali premalo je podataka za usporedbe.