Kad sloze TRON postat ce zanimljivo
Predaja još jednog bastiona oktanskog sporta
- poruka: 15
- |
- čitano: 4.723
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Munjeviti strujich... Ovo ce biti ko nijemi film...
Svi koji su ekološki osvješteni a usto vole vozit se na dva kotača definitivno je tu zanimljivija kompanija
http://www.zeromotorcycles.com
Po meni najbolji proizvođač električnih motocikala. Mada još uvjek svojom cjenom većini nam nisu dostupni, siguran sam da u skoroj budućnosti će ovakav oblik bit sve češći na našim cestama.
Ne razumijem.
Jedan motor ili će to bit neki osnovni kit, pa će ekipe mijenjat neke stvari?
Ne vidim tu neki smisao, ako svi voze isti motor.
Svi koji su ekološki osvješteni a usto vole vozit se na dva kotača definitivno je tu zanimljivija kompanija
http://www.zeromotorcycles.com
Po meni najbolji proizvođač električnih motocikala. Mada još uvjek svojom cjenom većini nam nisu dostupni, siguran sam da u skoroj budućnosti će ovakav oblik bit sve češći na našim cestama.
Vidim da nisi baš proučio proces izradnje baterija, reciklažu istih, proizvodnja energije potrebne za napuniti ih. Električna vozila sveukupno nisu ništa bolja po pitanju ekologije od benzinaca i dieselaša. Postoje studije gdje se je uračunao svaki korak proizvodnje.
Iskreno se nadam da ne budemo gledali veči broj tih zujalica po cesti nego što ih trenutno ima.
Također pogledaj koliko zagadi jedan tanker na putu od Kine do Europe. Vidjet ćeš da su automobili najmanji problem.
Ne razumijem.
Jedan motor ili će to bit neki osnovni kit, pa će ekipe mijenjat neke stvari?
Ne vidim tu neki smisao, ako svi voze isti motor.
Postoje natjecanja gdje se koristi samo jedna vrsta vozila. To nije nešto novo. Više se ističe spretnost vozača.
Smješno mi je kad pomislim na takve utrke. U kojem god režimu bio, ta zujalica povlači istom snagom. Nema više krivulje momenta i ostalih detalja gdje se vidi tko je bolji vozač.
Generalno su one-make natjecanja fokusirana na vozače. Nekog to više zanima, nekog manje. S tehničke strane, one-make klase su loše za napredak. S druge strane, jako je jeftino dat nekome da napravi jedan auto/motocikl/formulu pa onda to "podijelit" timovima. Jer kad postoji manufacturer war, troškovi odlaze u nebesa(F1, LMP1, GTE, GT3, DTM, SuperGT). Ali također, tu je i najznačajniji napredak tehnologije, i ako postoji dobar EoT/BoP onda je i utrkivanje daleko zanimljivije nego kod one-make natjecanja.
Iz istog razloga ne volim FE(doduše i to što je E je problem). Ak se već trude privuć proizvođače da imaju factory timove, onda im dajte odrješene ruke unutar zadanih pravila. Jer neće Audi ozbiljno shvatiti FE ako može samostalno raditi samo na razvoju prijenosa, a zadiranje u baterije, motore i aero nesmije ni pomisliti jer to dobije od nekoga koga je FIA odabrala.
To ti nema veze na taj način.
Puno je teže brzo voziti bilokoje vozilo koje ima snage na pretek kad god poželiš, nego ono koje je nema. Ne zato jer vozilo sa krivuljom momenta i snage "sporije", nego zato jer neodmjerena primjena snage puno lakše i puno prije rezultira sa izljetanjem.
Takva neprimjerenost se teže dešava kad imaš krivulju momenta, daje ti više lufta za prilagodbu, dok sa električnim motorom skoro pa da moraš biti robot.
No nema ništa od tih "zujalica" to ti je sam fore radi jer nema nekog velikog smisla se utrkivati deset krugova pa u box na promjenu baterije .
Mislim da sam čitao kako im utrka traje samo 40km, dok za normalne motore je oko 100km. Sve u svemu utrka bu se svela na to tko ima bolju bateriju, jer taj bu mogle više "stiskati" unutar tih 40km.
Idu mi na klinac te baterije, trebali bi se posvetiti nekakvom bezžičnom prenosu energije, da baterija uopće nije u vozilu. E, to bi bio posal, jer električni motori jesu bolji ma šta tko pričao, ali baterije kvare svu zabavu.
Također pogledaj koliko zagadi jedan tanker na putu od Kine do Europe. Vidjet ćeš da su automobili najmanji problem.
A što tanker prevozi? I zašto to radi? I imali šanse da prestane vozit, pa onda i zagađivat, kad ne bude toliko potrebe za onim što prevozi?
To ti nema veze na taj način.
Puno je teže brzo voziti bilokoje vozilo koje ima snage na pretek kad god poželiš, nego ono koje je nema. Ne zato jer vozilo sa krivuljom momenta i snage "sporije", nego zato jer neodmjerena primjena snage puno lakše i puno prije rezultira sa izljetanjem.
Takva neprimjerenost se teže dešava kad imaš krivulju momenta, daje ti više lufta za prilagodbu, dok sa električnim motorom skoro pa da moraš biti robot.
No nema ništa od tih "zujalica" to ti je sam fore radi jer nema nekog velikog smisla se utrkivati deset krugova pa u box na promjenu baterije .
Mislim da sam čitao kako im utrka traje samo 40km, dok za normalne motore je oko 100km. Sve u svemu utrka bu se svela na to tko ima bolju bateriju, jer taj bu mogle više "stiskati" unutar tih 40km.
Idu mi na klinac te baterije, trebali bi se posvetiti nekakvom bezžičnom prenosu energije, da baterija uopće nije u vozilu. E, to bi bio posal, jer električni motori jesu bolji ma šta tko pričao, ali baterije kvare svu zabavu.
Ima i nema. Treba znati točno koliko dignuti okretaje prije zavoja da bi na pola istoga bio u režimu pogodnom za dobro povlačenje. Naravno da nije lako voziti motor koji ima uvijek dostupnu maksimalnu snagu. Prvu situaciju bih nazvao vještinom a drugu znanjem. Kad jednom stekneš osječaj gasa na elektro motoru, ne moraš planirati idući potez.
A što tanker prevozi? I zašto to radi? I imali šanse da prestane vozit, pa onda i zagađivat, kad ne bude toliko potrebe za onim što prevozi?
Ma sve to stoji, ali gledamo krajnji rezultat, a to je da zagađuje kao automobili u jednom manjem gradu kroz deset godina.
U Italiji prijevoz proizvoda je oko 80% izvršen na kamionima. Zašto se ne rabe teretni vlakovi na struju?
Treba krenuti od tih velikih zagađivaća.
3 sekunde do 240km/h...
Majku ti milu...
3 sekunde do 240km/h...
Majku ti milu...
Volio bih znati da li je to testirano i potvrđeno u stvarnosti. Meni to zvuči kao utopija. Za takvo ubrzanje treba stravično prijanjanje na tlo. Trenutni rekord 0-60 mph (0-97 km/h) je 2.35 sekunde i drži ga jedan Suzuki GSX-R1000. Ti motocikli za drag race su specifično složeni i imaju produženu zadnju vilicu. Kao takvi nisu baš prigodni na utrkivanje na stazi. 3 do 240 jedino ako su kotači pričvršćeni na šine pa nema okomitog pomaka.
"Energica Ego accelerates from 0 to 60 mph (100 km/h) in 3 seconds to reach a top speed of 150 mph (240 km/h)"
http://www.energicamotor.com/energica-ego-electric-motorcycle/