Fićo na 48V... facepalm još samo fali da se francuzi uhvate struje
Proizvođači automobila razmatraju prelazak na 48 v
- poruka: 30
- |
- čitano: 11.100
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Koliki je napon na tim spomenutim komponentama kod elektricnih automobila?
Da kao 48V je manje od službeno 50V opasnih za ljude dok je 60V već preko te granice...
Međutim u večini tih sustava su olovne baterije koje se pune sa 55 do 58V, a kad se prazne imaju od 54V na početku do 40V na kraju pražnjenja. Pa kako sad to nije opasno?
Ista je situacija oduvijek u DC sustavima telefonskih centrala...
50V DC je jedino opasno ako cu odsjeci komad koze i nabiti zicu unutra. Osjetio sam 120V DC i osjetis samo lagane trnce kroz tijelo.
50V DC je jedino opasno ako cu odsjeci komad koze i nabiti zicu unutra. Osjetio sam 120V DC i osjetis samo lagane trnce kroz tijelo.
Da dok si suh. Kad si mokar otpor drastično pada i dovoljni su i manji naponi. A nije teško zamisliti situaciju kako kisneš na pljusku usred ničega i guraš prste u pokvareni auto.
Iako cijeli svijet "bruji" o skorom prelasku na potpuno električne automobile
Cijeli svijet tj. u prijevodu na ulični hrvatski to znači da o tome bruje 'rent a novinari' ilitiga 'rent a stručnjaci', a ono 'skoro' znači MOŽDA za 50 do 100 godina uz povoljan vjetar i sunčani dan.
Dakle prelazi se na low cost hybride, manja potrošnja goriva, učinkovitiji, jači motori, itd.
I meni je prvo to palo na pamet kada sam pročitao o potencijalnoj uštedi, ali izgleda da oni ne misle na tu vrstu uštede.
I meni je prvo to palo na pamet kada sam pročitao o potencijalnoj uštedi, ali izgleda da oni ne misle na tu vrstu uštede.
Ja sam pred oko 5 godina cuo o mogucem prelasku na 48v i to je tada bio naveden kao jedan od glavnih razloga prelaska.
Kome nije jasno nek pogleda ovaj LINK
42V neki proizvođači već imaju za pogon nekih sustava (IT) u gepeku kod high end verzija svojih modela
Nije ništa novo nego je stvar u tome da se kompletna industrija prebaci na novi standard, a to zahtjeva puno priče, novaca i dogovaranja kako da se prođe što jeftinije.
čini se da je bi moglo biti vrijeme za okupljanje povjerenstva koje će osnovati komisiju za formiranje radne skupine koja bi tijekom mandata, a poslije ozbiljnih analiza, u institucionalnim okvirima raspravljala sa stručnjacima iz područja učeverostručenja napona.
Kako nije gradski terenac kad i sam kazes da ce se vozit samo po gradskom terenu?
Iako cijeli svijet "bruji" o skorom prelasku na potpuno električne automobile
Cijeli svijet tj. u prijevodu na ulični hrvatski to znači da o tome bruje 'rent a novinari' ilitiga 'rent a stručnjaci', a ono 'skoro' znači MOŽDA za 50 do 100 godina uz povoljan vjetar i sunčani dan.
To je cinjenica, jel te to ljuti? Dizel je vec pokojan a benzinci ce postojat u hibridima. Nije to lose...
Ja sam za 220v struju,
evo zašto
Jer već imamo svu elektroniku na toj struji ajmo počnimo redom
Mikser
Fen za Kosu
Pegla za Kosu
Toster
Mikrovalna Pečnica
Razne žarulje (naprimjer e27)
Hladnjak
Grijalica
i brdo toga
Zašto prelaziti na 48 jer postoji malo opreme za tu struju, već moramo odma na 220 i ustedjeli bismo dosta . Eto :D
Evo neke prednosti, recimo Odete na izlet u vikendicu usredničeg, nema struje, ničeg. Vi prikopčate auto na vikendicu i odjednom vikendica ima struju :D
To je cinjenica, jel te to ljuti? Dizel je vec pokojan a benzinci ce postojat u hibridima. Nije to lose...
Dokle god se dvojka prodaje za do 800 ojra, dizel nije mrtav.
Šofer!
Iako cijeli svijet "bruji" o skorom prelasku na potpuno električne automobile
Cijeli svijet tj. u prijevodu na ulični hrvatski to znači da o tome bruje 'rent a novinari' ilitiga 'rent a stručnjaci', a ono 'skoro' znači MOŽDA za 50 do 100 godina uz povoljan vjetar i sunčani dan.
To je cinjenica, jel te to ljuti? Dizel je vec pokojan a benzinci ce postojat u hibridima. Nije to lose...
Činjenica je skori prelazak na potpuno električne automobile !?
Ima sad već ide drugo stoljeće, kako prelazimo na el. automobile.
Još je Thomas Edison reklamirao el.automobile kao budućnost autoindustrije, pa ga je Ford pokopao sa model T.
Više od 200 godina od pojave prve baterije nismo u stanju potpuno ovladati skladištenjem energije.
Ovaj prelazak na 48v znači daljnju evoluciju Ottovog motora, a el. motor dobiva ulogu pomoćnog agregata; gdje mu je i mjesto.
danas sam, mijenjajući zidnu utičnicu, nakratko i sam prešao na 220V, 2A. nije mi se dopalo.
Električni automobili bi trebali raditi kao tramvaji, biti spojeni na čice iznad ceste. Nema više problema sa baterijama i naponima.
Električni automobili bi trebali raditi kao tramvaji, biti spojeni na žice iznad ceste. Nema više problema sa baterijama i naponima.
A to bi bilo jako spretno. Zamisli infrastrukturu koja bi za to trebala. Osim toga, tramvaj treba jednu žicu, drugu imaju u obliku tračnica, dok bi auti, s obzirom da imaju gume na kotačima trebali kao trolejbusi dvije žice. Tako da ovo tvoje možda i nije najbolja ideja.
Divno i krasno, pogotovo kad počnu sipati sol kad je cesta mokra. Onda uopće ne budeš morao biti na tračnici.
Divno i krasno, pogotovo kad počnu sipati sol kad je cesta mokra. Onda uopće ne budeš morao biti na tračnici.
“There is no electricity on the surface. There are two tracks, just like an outlet in the wall. Five or six centimetres down is where the electricity is. But if you flood the road with salt water then we have found that the electricity level at the surface is just one volt. You could walk on it barefoot.”
U laboratorijskim uvjetima možda. Kad se cesta soli svaki dan, kad se bljuzga neprestano topi, sipa se sipina (što kad sipina uđe u šinu?) to definitivno ne bude jedan volt. Samo neka netko padne na cesti i slučajno mu prst uđe u šinu i dirne direktno?
Previše problema preblizu ljudi. I s odvojenim žicama ljudi umiru od struje na tračnicama, a kamoli ne bi od dvije žice jedne pored druge.
Šina je pod strujom samo kad auto prolazi. Nebi vjerovao, ali mislili na neke detalje prije trošenja milijuna na projekt
Neka s dogodi kvar i eto ti sranja. To je previše rizično i nesigurno za upotrebu blizu ljudi. A treba tek vidjeti kako se to brzo može odvojiti od šine i koliko je to sigurno u vožnji. Neka se jedan auto sudari s drugim, to sranje ostane spojeno na šinu i drugi auto cijeli samo tak dođe pod napon.
Bežično punjenje da, ali ovo ima jednostavno previše točaka u kojim se može javiti greška.