Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla Sem

poruka: 72
|
čitano: 19.618
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla Sem".
15 godina
offline
Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla Sem

nemereš to, bona, tu prodavat ako nije švapsko dizlo i ako nemoreš točit ložu. struja je skupa.  

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put pet 17.11.2017 9:39 (Ajar).
Moj PC  
20 1 hvala 0
9 godina
protjeran
offline
Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla Sem

Tolika kabina kamiona, a j(a)edno sjedalo. Kako oni ocekuju da se tu smjeste autostoperice. Kakva glupost.

Poruka je uređivana zadnji put pet 17.11.2017 10:10 (Magnolia_fan).
Moj PC  
21 1 hvala 0
12 godina
offline
Re: Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla
Magnolia_fan kaže...

Tolika kabina kamiona, a j(a)edno sjedalo. Kako oni ocekuju da se tu smjeste autostoperice. Kakva glupost.

 Nije jedno.

15 godina
offline
Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla Sem

Unutrašnjost kamiona je totalni promašaj, ne zadovoljava ni minimalne norme šoferskog kodeksa.. nit' sjedala za putnike namjernike, nit' kreveta za zbližavanje sa istima, nit' prostora za kalendar s golim tetama. 
..a najavljivati najbrži, najbolji i auto s najvećom autonomijom 3 godine unaprijed je presmiješno 

Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.
Moj PC  
9 1 hvala 0
9 godina
protjeran
offline
Re: Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla
F10EXX kaže...
Magnolia_fan kaže...

Tolika kabina kamiona, a j(a)edno sjedalo. Kako oni ocekuju da se tu smjeste autostoperice. Kakva glupost.

 Nije jedno.

 Ok ima pet sjedala.

Poruka je uređivana zadnji put pet 17.11.2017 10:27 (Magnolia_fan).
14 godina
offline
Re: Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla
glava11 kaže...

Unutrašnjost kamiona je totalni promašaj, ne zadovoljava ni minimalne norme šoferskog kodeksa.. nit' sjedala za putnike namjernike, nit' kreveta za zbližavanje sa istima, nit' prostora za kalendar s golim tetama. 
..a najavljivati najbrži, najbolji i auto s najvećom autonomijom 3 godine unaprijed je presmiješno 

 

Koliko dugo Rimac već najavljuje svoj Concept One?

12 godina
offline
Re: Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla
Magnolia_fan kaže...
F10EXX kaže...
Magnolia_fan kaže...

Tolika kabina kamiona, a j(a)edno sjedalo. Kako oni ocekuju da se tu smjeste autostoperice. Kakva glupost.

 Nije jedno.

 Ok ima pet sjedala.

Dobra.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla
Magnolia_fan kaže...
F10EXX kaže...
Magnolia_fan kaže...

Tolika kabina kamiona, a j(a)edno sjedalo. Kako oni ocekuju da se tu smjeste autostoperice. Kakva glupost.

 Nije jedno.

 Ok ima pet sjedala.

 Pa nije 5, ali na jednoj od slika se vidi drugo sjedalo, sklopljeno, sa strane.

14 godina
offline
Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla Sem

U novi roadster, koji je fizički mali auto će staviti 250kWh bateriju, za 1000 km dosega. Super, samo gdje će je staviti? (dobro, kao i na modelima 3, S i X na pod)  Kolika će biti masa takve baterije? Ili imaju nešto novo, puno manje i lakše, a  puno jače od sadašnjih baterija, samo što još ne govore o tome. Za kamion je prilično jasno, ima se gdje ugraditi i ne smeta ako je teža. Samo, što će kamionu ubrzanje do 100 za 5 sekundi?. I naravno, što su primjetili oni prije mene - nema mjesta za putnike namjernike i ostale aktivnosti koje uz to idu, a što reče Ajar, ne mo'š točit ložu i nije napravio Švabo pa ne može biti dobro.

dolazim odmah - Godo
Moj PC  
3 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla
Koliko mi je Roadster lijep toliko mi je kamion ruzan.
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla Sem

Roadster tih karakteristika mogu napravit samo uz pomoć dream teama iz Svete Nedelje.

Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla
Kamion ima takvo ubrzanje kad je prazan, odnosno bez prikolice. Kao i svaki drugi (vise manje)..

------ Battlelog ~ UrbanFsk ------
16 godina
online
Re: Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla
Opet najavljuju i uzimaju kaparu da bi se beskamatno kreditirali jer lova curi na sve strane a proizvodnja kasni debelo.

Bas me zanima kak bude zavrsila ta prica o Tesli i kad bude bailout od drzave sa dodatnim miljardama. Oni bas igraju na kartu zaduzenja u miljardama jer kad si tolko duzan onda si to big to fail i automatski drzava uskace. Samim time se osiguravaju od propasti i bankrota. Dobra shema, Elon skidam kapu.
9 godina
neaktivan
offline
Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla Sem

"How to kill Rimac, Lamborghini and Ferrari in 3 years" - E. Musk

A sad ozbiljno, kamion je radio proizvođač automobila, minimalist, a ne neki vozač ili bar stručnjak u tom području

Martin Garrix
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla Sem

Koliko negativnih komentara, sve neki Rimac fanovi :)

Kamion dometa 800km, charge na 80% za 30 minuta.

Serijski automobil za debelo ispod  1 000 000 € ubrzava za 1.9s do 100km/h.

Ako su performanse uistinu takve kako je navedeno u članku mislim da je to veliko postignuće.

 

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 17.11.2017 12:32 (mGT).
 
11 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla
mGT kaže...

Koliko negativnih komentara, sve neki Rimac fanovi :)

Kamion dometa 800km, charge na 80% za 30 minuta.

Serijski automobil za debelo ispod  1 000 000 € ubrzava za 1.9s do 100km/h.

Ako su performanse uistinu takve kako je navedeno u članku mislim da je to veliko postignuće.

 

 

 

 

 cekaj daleko smo mi jos od toga 

Nek prvo napravi auto kojeg su ljudi vec kupili pa nek onda ide dalje

15 godina
offline
Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla Sem

Bit ce zanimljivo vidjeti to na djelu. Roadster je krasan (izvana, iznutra mi je svaka Tesla sranje), ali ak gledamo da 85kWh baterija u Tesli sada tezi 540kg, onda za Roadster tezi vise od tonu i pol. Nek sreze nekim evolucijama na 1300kg+šasija+motori (bit ce barem 2)+ sve ostalo, tesko da ce biti ispod 2 tone, sto je za sportski auto tesko sranje. Svi znaju da 500KS na 500kg ce uvijek biti bolje od 1000KS na 1000kg osim mozda na ovalu. Zasto mislim da opet nece ciljati na krug ili performanse u zavojima je jako slab aerodinamicki dio dizajna. 

Drugo sto ce biti zanimljivo je hlađenje. To je najveci problem bio svakog elektricnog auta koji cilja na performanse iznad 400m. Snaga sigurno nije problem, ali zamislite kad ti motori povuku tu struju. Bit ce svega, ali sumnjam da ce biti bilo sto vise nego dobar GT auto. Gotovo sigurno ce obrisati pod sa 10x skupljim autima u pravocrtnom natjecanju i to ce biti dovoljno da se pojave na svakoj naslovnici svakog auto magazina i medija. Oh i 200k $ je kvragu dobra cijena, ali otom-potom. Jos ni M3 ne kosta 35k koliko cujem.

In vino veritas
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla
mGT kaže...

Koliko negativnih komentara, sve neki Rimac fanovi :)

Kamion dometa 800km, charge na 80% za 30 minuta.

Serijski automobil za debelo ispod  1 000 000 € ubrzava za 1.9s do 100km/h.

Ako su performanse uistinu takve kako je navedeno u članku mislim da je to veliko postignuće.

 

 

 

 

 Mi smo svi ljubomorni hejteri!

Ne razmisljamo logicki i mrzimo sve i svakoga!

8 godina
offline
Re: Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla
GranDaddo kaže...

Bit ce zanimljivo vidjeti to na djelu. Roadster je krasan (izvana, iznutra mi je svaka Tesla sranje), ali ak gledamo da 85kWh baterija u Tesli sada tezi 540kg, onda za Roadster tezi vise od tonu i pol. Nek sreze nekim evolucijama na 1300kg+šasija+motori (bit ce barem 2)+ sve ostalo, tesko da ce biti ispod 2 tone, sto je za sportski auto tesko sranje. Svi znaju da 500KS na 500kg ce uvijek biti bolje od 1000KS na 1000kg osim mozda na ovalu. Zasto mislim da opet nece ciljati na krug ili performanse u zavojima je jako slab aerodinamicki dio dizajna. 

Drugo sto ce biti zanimljivo je hlađenje. To je najveci problem bio svakog elektricnog auta koji cilja na performanse iznad 400m. Snaga sigurno nije problem, ali zamislite kad ti motori povuku tu struju. Bit ce svega, ali sumnjam da ce biti bilo sto vise nego dobar GT auto. Gotovo sigurno ce obrisati pod sa 10x skupljim autima u pravocrtnom natjecanju i to ce biti dovoljno da se pojave na svakoj naslovnici svakog auto magazina i medija. Oh i 200k $ je kvragu dobra cijena, ali otom-potom. Jos ni M3 ne kosta 35k koliko cujem.

Pa Nissan GT-R ima 2 tone koji se dokazao. 

Kak je reko njegov dizajner "show me a man who says lightweight and better power to weight is better and I'll say he is an amateur"

14 godina
offline
Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla Sem

i di ce vozac u tome spavati kad zatreba ,ocito je to samo za neke krace rute

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla
loky4i4 kaže...

i di ce vozac u tome spavati kad zatreba ,ocito je to samo za neke krace rute

 Gore su neki kao pretinci, vjerojatno se moze preklopit u krevet. Kamion ide u proizvodnju za dvije godine, do onda stignu ugradit king size krevet i jacuzzi.

14 godina
offline
Re: Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla
Iza vozaca je prostor za suputnike a dio za spavanje su spremni dodati kazu.
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla
Santana kaže...
Pa Nissan GT-R ima 2 tone koji se dokazao. 


Kak je reko njegov dizajner "show me a man who says lightweight and better power to weight is better and I'll say he is an amateur"

Istina. Istina je i da ima podosta malih proizvođaca koji rade krugove oko njega jer su lightweigth i imaju bolji power to weight. A također vjerujem da bas zbog tog pristupa nije ostvario nista konkretno u toj konfiguraciji. 

In vino veritas
16 godina
neaktivan
offline
Re: Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla
Tesla semi katastrofa, bolji je Nikola one
Tesla roadster je dobar samo je preskup, ljudi će radije kupiti Lamborghinija, Porschea, Ferrarija i slične za te pare
*** nisam ovlašten da dajem potpis ***
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla
miller1985 kaže...
Tesla semi katastrofa, bolji je Nikola one
Tesla roadster je dobar samo je preskup, ljudi će radije kupiti Lamborghinija, Porschea, Ferrarija i slične za te pare

 Isto ko da kažeš da će ljudi rađe kupit novi Note umjesto iPhone X. Stvar je brenda, a tesla je super jer i bogati hipsteri svog konja za trku imaju. Pogledaj samo model 3, da ga sad naručiš čekao bi 2 godine da ga dobiješ, k'o da ga đabe djele. Isplativiji od nekog Volva ili Audija nije, brži- neznam, ekološkiji- upitno, dal je bolji to je stvar ukusa

12 godina
offline
Re: Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla
miller1985 kaže...
Tesla semi katastrofa, bolji je Nikola one
Tesla roadster je dobar samo je preskup, ljudi će radije kupiti a, ja bi isto rađe FLamborghinija, Porschea, Ferrarija i slične za te pare

Stvar ukusa, ja bih isto rađe Ferkana, al da je ovo zvijer to stoji.

A za te pare nema šanse da dobiješ auto koji je blizu tih brojki, pogledaj si cijenu "osnovnog" modela Ferrarija.

14 godina
offline
Re: Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla
mGT kaže...

Koliko negativnih komentara, sve neki Rimac fanovi :)

Kamion dometa 800km, charge na 80% za 30 minuta.

Serijski automobil za debelo ispod  1 000 000 € ubrzava za 1.9s do 100km/h.

Ako su performanse uistinu takve kako je navedeno u članku mislim da je to veliko postignuće.

Veliko je postignuće, ali za sad mi vidimo samo brojke, kao i brojku o proizvodnji 15000 modela 3 mjesečno do kraja godine. Procjenjuje se da Tesla kamion ima bateriju od 1,2MWh, 80% za 30 minuta (bez ikakvih popratnih gubitaka, kojih naravno ima) znači 2MW. Gdje će se to punit? Možeš ga spojit jedino direktno na dalekovod ili na elektranu.

14 godina
offline
Re: Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla

Pa i ne. Onaj tko si može priuštit Ferrarija ili Lamba lako će si kupit još i Teslu. Osobno bih radije Teslu iako nisam baš nek fanboy. Naime Ferrari i Lambo su otprilike jednako neupotrebljivi automobili kao i Tesla, samo po drugim parametrima. Kad već biraš između dva zla onda bar uzmeš nešto novo. U Roadster više stane i sigurno je ugodniji za laganu vožnju pa možeš s njim po kruh i mlijeko. Uz sve to još je i jeftiniji ako cijena ostane $200k.

14 godina
offline
Re: Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla
Za prvih 1000 je cijena 250k jer treba dat 50k za rezervaciju.
0-100 1.9sec, 0-160 (100 milja) 4,4sec, staza 402m 8,8sec.
 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla
GranDaddo kaže...

Bit ce zanimljivo vidjeti to na djelu. Roadster je krasan (izvana, iznutra mi je svaka Tesla sranje), ali ak gledamo da 85kWh baterija u Tesli sada tezi 540kg, onda za Roadster tezi vise od tonu i pol. Nek sreze nekim evolucijama na 1300kg+šasija+motori (bit ce barem 2)+ sve ostalo, tesko da ce biti ispod 2 tone, sto je za sportski auto tesko sranje. Svi znaju da 500KS na 500kg ce uvijek biti bolje od 1000KS na 1000kg osim mozda na ovalu. Zasto mislim da opet nece ciljati na krug ili performanse u zavojima je jako slab aerodinamicki dio dizajna. 

Drugo sto ce biti zanimljivo je hlađenje. To je najveci problem bio svakog elektricnog auta koji cilja na performanse iznad 400m. Snaga sigurno nije problem, ali zamislite kad ti motori povuku tu struju. Bit ce svega, ali sumnjam da ce biti bilo sto vise nego dobar GT auto. Gotovo sigurno ce obrisati pod sa 10x skupljim autima u pravocrtnom natjecanju i to ce biti dovoljno da se pojave na svakoj naslovnici svakog auto magazina i medija. Oh i 200k $ je kvragu dobra cijena, ali otom-potom. Jos ni M3 ne kosta 35k koliko cujem.

 I Toyota i BMW najavljuju automobile bazirane na "solid-state" baterijama pocetkom 2020ih. Te baterije bi trebale biti sposobne pohraniti vecu gustocu energije, te imati mogucnost jos brzeg punjenja. Pretpostavljam da ni Tesla tu ne zaostaje.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice