Jasno, što je manje ljudi u zemlji treba više para uzet onima koji jesu.
Službeni porez više ne mogu povećavati pa povećavaju ovaj "neslužbeni".
Opsesija i opresija sigurnošću. Bolest. Pljačka. Hrvat. Katastrofa.
Jasno, što je manje ljudi u zemlji treba više para uzet onima koji jesu.
Službeni porez više ne mogu povećavati pa povećavaju ovaj "neslužbeni".
Opsesija i opresija sigurnošću. Bolest. Pljačka. Hrvat. Katastrofa.
Dvoje djece likvidirano mobitelom
https://m.youtube.com/watch?v=WVEYsl0D368
Dignut kaznu na 5-6000 kn, pa se ti javljaj kad imaš poriv hitno odgovorit na svako zvrndanje, dok voziš , dok jedeš , dok kenjaš , dok ubijaš itd.
Jasno, što je manje ljudi u zemlji treba više para uzet onima koji jesu.
Službeni porez više ne mogu povećavati pa povećavaju ovaj "neslužbeni".
Opsesija i opresija sigurnošću. Bolest. Pljačka. Hrvat. Katastrofa.
Radi ovakvog trulog mentaliteta konacno shvatis da je situacija u Hrvatistanu FUBAR i da ti jedino preostaje dici sidro i otici, a HR posjecivati samo za godisnji odmor.
Dvoje djece likvidirano mobitelom
https://m.youtube.com/watch?v=WVEYsl0D368
Dignut kaznu na 5-6000 kn, pa se ti javljaj kad imaš poriv hitno odgovorit na svako zvrndanje, dok voziš , dok jedeš , dok kenjaš , dok ubijaš itd.
Za svaki smrtni slucaj na cesti bi trebala biti kazna i dozivotna zabrana upravljanja vozilom (uz novcanu i zatvorsku komponentu). No mogu izmisljati kakve god kazne hoce kada ce ih sudovi osloboditi na temelj raznih "sinkopa". Jednostavno je prisutan kolaps na svim razinama - od vlade, policije, sudstva pa nazalost (sudeci po rvom komentaru) i opceg stanja drustva.
Kazne trebaju biti više da se mene pita.
Fascinantna je "kultura" vozača po Zagrebu - svaki drugi ima mobitel u ruci i uopće ne prati cestu, crveno +2 sekunde je ok, nema beda lupi po gasu stigneš, a o lijepim željama poput davanja žmigavca da ni ne pričam.
Sramota.
U hr prometu je previše problema da bi se represivno djelovalo na suzbijanje samo nekih problema.
Vozim auto i pricam na mobitelu vec 20tak godina, nikada problema sa time, naravno, neces se razgovarati na mogitelu usred grada u top guzvi, ali kada se vozas na posao 20tak km na otvorenoj cesti, nema problema....
Srecom dosla je tesla, pa ak bude srece uzmem si model3 i moci cu za volanom pricati do mile volje bez da se brinem o kaznama :DDD
Tipkanje i fejsbučarenje... gledam te retardirane fufe u autima iz sv. njemačkog trojsktva (sve zaradile same, klečeći) kako netremice bulje u mobove i eventualno svekih par sekundi umjesto da trepnu, bace pogled naprijed - pa jope na mob...
da smo si jasni, pred 15-ak godina sam i ja si dopustio glupost, ali izvan naselja, na tipkalu, otipkat kratki SMS tipa: dolazim za 2h - ali to sam na mobu mogao naslijepo otipkati, dakle prateći promet
Danas na dodirnim nema teorije naslijepo otipkat smisleni SMS, čak niti predefinirane ne koristim...
ali zato mi je prva stvar i na rentanom i na sl. autu, spojiti smartphone na BT... a i kad se javim, nakon pozdrava ide: daj brzo, vozim...
a ne dok vidiš krkane u besnim autima kak mobiteliziraju - najbolji su mi oni koji poprečki telefoniraju, desnom rukom drže mob (smartphone) na lijevom uhu i voze....
samo su dvije stvari tu sporne: i postojeće zakone skoro pa nitko nije provodio (i dalje svi telefoniraju, prolaze kroz crveno, ne staju pješacima na zebri, ne uključuju žmigavce itd.) pa visina kazne nema veze, jer nema kontrole. svakodnevne. svugdje. svima jednako. dakle i dalje oči i na leđima. druga stvar je pojas. ne, neću se vezati. to je moja osobna stvar i nikakav zakon se tu nema što petljati. dosad su me dvaput oslobodili, iako su me prijavili zbog ne vezanja. to mi je kao propisivanje hoću li u autu slušati glazbu, razgovarati sa suvozačem ili bla. čisti kretenizam (kao i one poruke na kutijama cigareta, na koje se nitko ne obazire više, osim jezikoslovaca, jer su dozlaboga nepismene, osim kaj su demagogija).
druga stvar je pojas. ne, neću se vezati. to je moja osobna stvar i nikakav zakon se tu nema što petljati.
Iako razumijem što želiš reći, nije istina da time ugrožavaš samo sebe - jednom ako se spucaš i budeš katapultiran izvan vozila time ugrožavaš druge, bilo da ih pogodiš direktno svojim tijelom ili ostaneš na cesti i netko te skuži u zadnj tren i ide izbjegavati i izleti sa ceste. Što onda?
Nemoj mi pričat kolike su male šanse za gornji scenarij, ako postoje, dovoljne su - znaš to.
Ja ni ne krećem ako SVI u autu nisu vezani, pogotovo ovi iza koji se redovito bune jer u Rvatistanu vlada mišljenje da se na zadnjim sjedalima ne treba vezati, a bilotko sa dovoljno poznanika i godina zna dobro da ovi iza redovito ginu više nego ovi naprijed (ako nisu vezani).
Izletis sa autom u jezero, pojas se zaglavi i nazalost se utopis. I sto onda?
ahh da i da ne zaboravim...
Nemoj mi pričat kolike su male šanse za gornji scenarij, ako postoje, dovoljne su - znaš to.
...jednom ako se spucaš i budeš katapultiran izvan vozila time ugrožavaš druge, bilo da ih pogodiš direktno svojim tijelom...
jebote, kako ovo morbidno zvuči
no, vjerojatno se događa - sjećam se prije nekih 30 godina u zagrebu se ženska bacila sa zgrade i pala na prolaznika, prolaznik mrtav na mjestu, ona teško ozlijeđena, ali je preživila
Izletis sa autom u jezero, pojas se zaglavi i nazalost se utopis. I sto onda?
ahh da i da ne zaboravim...
Nemoj mi pričat kolike su male šanse za gornji scenarij, ako postoje, dovoljne su - znaš to.
Cjepidlačiš bezveze, da ne kažem trolaš - ako misliš da pojas ne spašava živote, sretno.
upravo tako, pojas je projektiran ne da te imobilizira nego sustavom opruga i namota apsorbira energiju koju tvoje tijelo dobije inercijom....
a to je glavni problem, statistički učestaliji od slijetanja u jezero i paničarenja pri odvezivanju - ionako u tu priču ulazi jesi li uletio zimi ili ljeti - otvoreni prozori, ne - i izjednačavanje tlaka...
a onaj vic: e Mujo da si se vezao, ne bi izletio kroz šajbu i razdero se u trnju - gle Hasu kako se vezo' i izgleda 'ko živ!
e to je i dalje vic...
Da stavi i 50k kn nema smisla ako se zakon i kažnjavanje ne provodiali podržavam izmjene.
samo su dvije stvari tu sporne: i postojeće zakone skoro pa nitko nije provodio (i dalje svi telefoniraju, prolaze kroz crveno, ne staju pješacima na zebri, ne uključuju žmigavce itd.) pa visina kazne nema veze, jer nema kontrole. svakodnevne. svugdje. svima jednako. dakle i dalje oči i na leđima. druga stvar je pojas. ne, neću se vezati. to je moja osobna stvar i nikakav zakon se tu nema što petljati.
Problem provođenja zakona i je najbitniji.
No problem pojasa je "svačiji" - ne sviđa mi se varijanta da i moje pare trošiš (ako preživiš) jer ti se ne sviđa vezati pojas.
Cjepidlačiš bezveze, da ne kažem trolaš - ako misliš da pojas ne spašava živote, sretno.
Ne.
Samo na tvoj ekstremni primjer sam ti odgovorio jednako ekstremnim primjerom, da nekazem da sam rascijepio vec rasjepljenu dlaku.
Navedi mi par primjera gdje je izbaceno ljudsko tijelo kroz vjetrobransko staklo usmrtilo drugu osobu?
Vjerujem da za svaki tvoj primjer cu pronaci barem 2 primjera gdje su se ljudi utopili jer nisu stigli na vrijeme se odvezati i izaci iz vozila.
Vezivanje pojasa smatram pametnim izborom ako imalo imas mozga, jer vjerojatnost da ce ti pojas pomoci je nemjerljivo veca nego da ce odmoci. Na kraju krajeva, kad god sjednem u auto, ako se ne vezem osjecam se kao da sam gol.
No iznosenje ovakvih ekstremnih primjera kao nesto sto se gotovo dogadja svakodnevno i onda na osnovu toga pametovati me ispali gotovo uvijek. Imao si milion drugih boljih primjera za objasniti zasto je pojas koristan, ali ne, ti odaberes onaj koji je na granici Hollywoodskog scenarija trecerazrednog akcijskog filma.
Nauči čitat - poanta je bila da je Ajar rekao da nevezivanjem sebe ne ugrožava nikoga i da se ne želi vezat (bar sam ja to tako interpretirao), a ne davat primjer općenito zašto je pojas dobar ili nije.
Osim toga naveo si samo pola moje rečenice, pametuješ mi, a meni zamjeraš isto. Super.
Nope. Zdravsveno osiguranje nije akumulacijsko već solidarno.
Pojas mi je spasio zivot i to u autu bez zracnih jastuak. A osoba iza mene na straznjem sjedalu je gore od mene prosla jer nije bio vezan, slomio je moje sjedalo i 'sjebao' si lice, nije mogao mjesec dana normalno jesti.
Tako da ove price o nevezanju mi zvuce nevjerovatno.
Tipkanje i fejsbučarenje... gledam te retardirane fufe u autima iz sv. njemačkog trojsktva (sve zaradile same, klečeći) kako netremice bulje u mobove i eventualno svekih par sekundi umjesto da trepnu, bace pogled naprijed - pa jope na mob...
(...)
a ne dok vidiš krkane u besnim autima kak mobiteliziraju - najbolji su mi oni koji poprečki telefoniraju, desnom rukom drže mob (smartphone) na lijevom uhu i voze....
Te dvije situacije mi toliko dižu živce da mi krv krene kuhati. Nevjerojatno je koliko ljudi je toliko umišljeno da misli da su oni toooliko bitni da se moraju javljati na te pozive što prije, svijet bi propao ako se oni ne jave jer su toliko bitni da su oni stvar koja drži prostor i vrijeme skupa.
Osiguranje je ionako skupo za mladog vozača bez iskustva, nema potrebe za još većim premijama, a sistem da dobivaš popuste na premiju autoosiguranja svako toliko je ionako tu i zasigurno potpomaže. Ne kažem da se ne slažem da se takvim "dilkanima" kako si već naveo digne osiguranje (u još više slučajeva i da im se oduzme vozačka na duže periode), ali kažnjavanje mladih savjesnih vozača kao što sam i ja bio i mnogi drugi oko mene samo zato jer je stigma da su mladi vozači najčešći krivci nesreća, a češće je to slučaj kod ljudi od 25-35 godina, nema smisla.
Osim toga naveo si samo pola moje rečenice, pametuješ mi, a meni zamjeraš isto. Super.
Recenica je imala dva primjera. Ja sam citirao jedan. Dakle ne moze se podvuci kao vadjenje iz konteksta.
Zamjeram ti koristenje glupog primjera. Nista drugo, a ti shvati kako hoces.
Jos jednom, navedi mi par primjera gdje je tijelo koje je izletilo korz vjetrobransko staklo ozlijedilo ili usmrtilo drugu osobu.
Radi ovakvog trulog mentaliteta konacno shvatis da je situacija u Hrvatistanu FUBAR i da ti jedino preostaje dici sidro i otici, a HR posjecivati samo za godisnji odmor.
Zar to nije malo licemjerno?
Iako razumijem što želiš reći, nije istina da time ugrožavaš samo sebe - jednom ako se spucaš i budeš katapultiran izvan vozila time ugrožavaš druge, bilo da ih pogodiš direktno svojim tijelom ili ostaneš na cesti i netko te skuži u zadnj tren i ide izbjegavati i izleti sa ceste. Što onda?
Nemoj mi pričat kolike su male šanse za gornji scenarij, ako postoje, dovoljne su - znaš to.
Ja ni ne krećem ako SVI u autu nisu vezani, pogotovo ovi iza koji se redovito bune jer u Rvatistanu vlada mišljenje da se na zadnjim sjedalima ne treba vezati, a bilotko sa dovoljno poznanika i godina zna dobro da ovi iza redovito ginu više nego ovi naprijed (ako nisu vezani).
razumijem i ja što ti meni želiš reći no frend mi je poginuo (živ izgorio) u autu jer je bio vezan. nije se mogao izvući. je, sudar je bio bočni, jebiga. nisu svi frontalni no za njiih ionako postoje oni jastuci. još jednom - za mene NE pojasu. nikad i nikako. tko se želi vezati, neka to čini (i bičevi i ostale bdsm fore) ali zakon mi ne može propisati da pristajem biti mrtav jer sam se vezao. jebiga, ne smije i neće.
i još nešto: ako se već vežu, zašto ne bi nosili i kacige (iz ISTOG razloga)? zašto je ja na motoru moram imati (čak i nemam niš protiv)? kad me nekakav pojas na motoru spasio? nije jer ga nema? adje! pa da motori su bitno sigurniji od auta, jel da?
ljudi, mojteneme batje. poanta je da zakone pišu drkatori bez mozga i iskustva a provode ih oni koji ih i sami ne poštuju (nevezan murjak koji laje na mobitel je uobičajena pojava). osim toga, zbog čega sam onda dvaput na sudu oslobođen prekršajne jer se nisam vezao? tko je tu lud?
razumijem i ja što ti meni želiš reći no frend mi je poginuo (živ izgorio) u autu jer je bio vezan.
A na osnovu čega je to zaključeno?
A na osnovu čega je to zaključeno?
na osnovi toga što je pougljenio u bočno udarenoj olupini čekajući da se pojas odvoji. mislim, stvarno ... ovakve se stvari, jasno, prešućuju u "službenim statistikama" jer tko bi priznao da mu je zakon zaqrac*?
*ponovo kratak povratak na debilizam poruka na kutijama cigareta (i onom vicu: neću kutiju na kojoj smanjuje impotenciju. daj onu koja ubija.), odn. zakonu: ako su toliko opasne, zašto ih čine dostupnima (a na alkoholu nema poruka. zanimljivo.) i isplaćuju poticaje za uzgoj duhana?
Dvoje djece likvidirano mobitelom
https://m.youtube.com/watch?v=WVEYsl0D368
Dignut kaznu na 5-6000 kn, pa se ti javljaj kad imaš poriv hitno odgovorit na svako zvrndanje, dok voziš , dok jedeš , dok kenjaš , dok ubijaš itd.
Sve stoji što si napisao, samo najveći problem nije u iznosu kazne već u tome što je apsolutno nitko ne provodi. Hrvatska ima tisuće zakona koji postoje, ali se ne provode.
Pa gledam vozače dok šećem po gradu, mislim da ih 90% koristi mobitel u vožnji i nitko ih ne kontrolira, zaustavlja, kažnjava.
Što nam vrijedi da je kazna i 1000000 kuna ako je nema tko provesti. Ne računam one sporadične akcije koje traju pet dana nakon što se desi neko s*anje, a nakon toga sve po starom.