Koja glupost. Kamioni su prototipi, nisu uopce produkcijski, kada se i ne bi kvarili i slicno, znaci da ih ne guraju / gadanju dovoljno jako.
Kamioni su vec naprvili hrpu kilometara, ako je i bio kvar, smisao svega ovoga je da se takve stvari otkriju / poprave prije produkcije.
Tesla Semi viđen kraj ceste, navodno u kvaru
- poruka: 14
- |
- čitano: 5.483
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Što se tiče objašnjenja iz Tesle, i to je u većini zemalja prekršaj - dodatna testiranja nisu emergency.
šoferska je tuga pregolema ...
Što se tiče objašnjenja iz Tesle, i to je u većini zemalja prekršaj - dodatna testiranja nisu emergency.
Ok da te nesto pitam. Da li ti zbilja mislis da taj kamion vozi po cesti ilegalno ? Znaci tipa "Hey, we are so fucking cool, let's drive it on road cause we can!"
Znaci, ne ja nisam napisao glupost. I da auti se voze po cesti all the time (uz odgovarajuce papire i dozvole).
Ista stvar i u EU - mozes vidjeti bmw / audi / whoever da vozi prototipe po cesti (cesto su i zamaskirani).
Oć'š mala dat' provozan na baterijamin?
Prototip koji je došao do te faze mora zadovoljiti sve uvjete za homologaciju, a to podrazumijeva da su poznati limiti do kojih se može ganjati. Znači, zna se koliko tereta se smije ukrcati, kolika je maksimalna trajna snaga, dopuštena brzina i slično.
Da, može se dogoditi da neke dječje bolesti isplivaju, ali ti si pisao o ganjanju do krajnjih granica, što jest glupost jer se to radi na zatvorenim stazama prije homologacije.
P.S. Izgleda da je lakše zaključiti sa sam hater nego pročitati s razumijevanjem.
Prototip koji je došao do te faze mora zadovoljiti sve uvjete za homologaciju, a to podrazumijeva da su poznati limiti do kojih se može ganjati. Znači, zna se koliko tereta se smije ukrcati, kolika je maksimalna trajna snaga, dopuštena brzina i slično.
Da, može se dogoditi da neke dječje bolesti isplivaju, ali ti si pisao o ganjanju do krajnjih granica, što jest glupost jer se to radi na zatvorenim stazama prije homologacije.
P.S. Izgleda da je lakše zaključiti sa sam hater nego pročitati s razumijevanjem.
Testiranje do kraja ne znaci stisnuti gas pa gurati kamion do 200 KM/h - nego recimo znaci u "radom" okruzenju staviti klimu na 100% pa ju tako koristiti 20-30 sati, dok kamion stane, krene, stane, krene i takvih slicnih scenarija x100 gdje cekas da se nesto desi.
Ja sam dobro procitao sto si ti napisao, a to je "Takvo testiranje nema što tražiti na javnoj cesti jer ugrožava promet."
Sto nisam tu procitao sa razumijevanjem? Ne kuzim? - tvoja recenica je da ti kamioni nemaju sto sto raditi na javnoj cesti (doslovno).
Kenjas bezveze, kao i vecina tu po forumu kada dodje tema koju uopce ne kuze osnove (regulative, tehnologiju i slicno).
Evo ti BMW kamion i od Daimler/Mercedes - voze se po cestama: (Imas jos i Toyotu i jos par drugih), pa si pogledaj. Kada zavrsis sa gledanjem, posalji im email gdje trazis od njih da se maknu sa javnih cesta.
Nije bed da dodjes i kazes, elektricne kamione ne volim, ili su sranje ili bilo kaj! To je OK! Medjutim, pricati gluposti gdje govoris kao da su "cinjenice" i da je to "tako" je glupo, i nemoj se nervirati kada ti neki konj kao ja dode i kaze da to kaj radis (pises jelte) je glupo.
Dakle nije problem u tome što si krivo shvatio što sam napisao, već u tome što ti nisi napisao što si mislio?
Međutim, i nakon pojašnjenja kojem testiranju je mjesto na cesti, a kojem nije, ti i dalje inzistiraš na tvrdnji da sam ja napisao nešto što nisam napisao.
Ovo što si opisao ne mora nužno rezultirati kvarom i teško se može nazvati tjeranjem do krajnjih granica, već je bliže endurance testu za kojeg nitko ne tvrdi da mu nije mjesto na cesti. Drugi put se pokušaj preciznije izraziti umjesto da napadaš one koji odgovore na tvoju nejasnu implikaciju.
I još nešto, napisao sam "takvo testiranje nema što raditi na javnoj cesti", nakon čega sam jasno navedeo na kakvo testiranje mislim. Ti si to u svojoj glavi preveo kao "ti kamioni nemaju što raditi na javnoj cesti" što definitivno nije "doslovno", a nije ni točno ukoliko su ti već prošli homologaciju i one stvari o kojima sam pisao si već poznate. S obzirom da se radi o kamionima koji svakako privlače pažnju, logično je za pretpostaviti da su tu fazu prošli, pa je jasno da ne govorim o tome da Teslinim kamionima nije mjesto na cesti, već sa govorim o tome da test nije onakav kakvim tvoj komentar implicira da jest. I dok prihvaćam da je za prvi komentar moguće da se nismo razumjeli, u drugom sam pojasnio na što mislim. Vidim da si jasno shvatio da je tvoj komentar o testiranju bio nejasan i da ga moraš pojasniti, međutim, ostaje nejasno zašto mi imputiraš da sam napisao nešto što nisam napisao.
Dakle, da sumiramo: u ovoj fazi je kvar daleko vjerojatniji (u čemu se slažemo), ali nije nužan (u čemu se očito ne slažemo). Testiranje u kojem bi kvar eventualno bio nužan je već završeno (ukoliko su uopće testirali na takav način) prije izlaska na cestu.
da ne otvaran novu temu, ova je najsvježija o tesli i njezinim autima.
http://www.index.hr/vijesti/clanak/hoce-li-tesla-zaista-propasti/1035368.aspx
Dakle, koja je muljaža ta američka burza i vrijednosti koje se tamo pumpaju...
"Tesla vrijedi duplo više od Forda, a Ford je prošle godine proizveo šest milijuna automobila uz profit od 7,6 milijardi dolara, dok je Tesla proizvela 100.000 automobila uz gubitak od dvije milijarde. Nadalje, Ford ima uštedu od 12 milijardi za crne dane, dok će Tesli najvjerojatnije ponestati novca u sljedeća tri mjeseca".
I je muljaža i nije. U teoriji je sve dobro osmišljeno - glavna svrha trgovanja dionicama nije da bi se trgovalo po realnoj vrijednosti već da bi investitri mogli uložiti u firmu koja sad manje vrijedi, ali se očekuje da će, nakon dodatnih ulaganja, vrijediti znatno više, odnosno imati veću dobit. Te procjene se temelje i na financijskim izvještajima za čije lažiranje se završi u zatvoru.
Problem u praksi nije u samoj burzi, već u ljudima koji su željni brze zarade i povodljivi.
I je muljaža i nije. U teoriji je sve dobro osmišljeno - glavna svrha trgovanja dionicama nije da bi se trgovalo po realnoj vrijednosti već da bi investitri mogli uložiti u firmu koja sad manje vrijedi, ali se očekuje da će, nakon dodatnih ulaganja, vrijediti znatno više, odnosno imati veću dobit. Te procjene se temelje i na financijskim izvještajima za čije lažiranje se završi u zatvoru.
Problem u praksi nije u samoj burzi, već u ljudima koji su željni brze zarade i povodljivi.
To razumijem, ali omjeri su suludi, evo upravo prema primjeru forda: stogodišnjoj firmi s uhodanim kapacitetima u svim segmentima auto industrije i prisutnom sa proizvodnim kapacitetima na svim kontinentima vrijednost duplo manja uz šezdeset puta veću proizvodnju auta, profit u milijardama i zalihe gotovine od 12 milijardi vrijedi po njima - POLA tesle koja je takva kakva jest???
e-loan mars zvan bitcoin :)