Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt pje

poruka: 101
|
čitano: 25.999
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt pje".
15 godina
neaktivan
offline
Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt pje

Imala je srece da nitko nije vozio,jer da je netko vozio,jos bi na podu dobila batina za glupost...

Moj PC  
5 7 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt pje

ne znam što se očekuje kada jedna mrtva osoba protiv milijarde dollara uluženih u autonomna vozila. 

 

izjava policije je takva da se osoba sa biciklom teleportirala ispred automobila da sustav nije uspio prepoznati zobg brzine događaja. Što je najgore vozilo se kretalo 60km/h, a osoba treba minimalno par sekundi da prođe od guranja bicikla sa strane do mjesta sudara. Sustav možda nije prepoznao zbog situacije guranja biciklia nebitno, ali osoba za volanom ako i nema vremena za kočenjem sigurno bi izbjegao sudar sa promjenom kretanja smjera jer je osoba udarena desni prednji krajni dio. Tako da sve te gluposti uz autonomna vozila bez pravog AI je samo sustav vozaču koji može biti samo dodatna pomoč sve ostale je rizik. 

 

Recimo da je odron na cesti vozilo zaustavi automobil zbog opasnosti na cesti. Što ako odron dalje prijeti zaustavljenom vozilo da li je sposobno izmicati, ili prestrojavanje. Ili recimo da vozilo koji dolazi u susret radi preticanje te se svodi na frontalni sudar. Da li će vozilo usporiti te tako umanjiti udar frontalnog sudara ili pak pokušati izbjeći kroz zaustavnu traku ili izlijetanje sa ceste recimo poljoprivredno zemljište. 

Moj PC  
7 33 hvala 1
11 godina
offline
Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt pje

Udarna vijest: Volvo tuži Sv. Petra.

 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt pje

Btw. čemu dislajkovi na Jimov komentar? 

 

Dok vozač misli "Vidi glupaču s kesama, popazi malo.", Volvo brije "001001001011010110101011101010101001010101010101010".

 
15 2 hvala 0
14 godina
offline
Re: Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt
Jime, brate, na čemu si ti? Daj malo!
16 godina
offline
Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt pje

Ovo je scena iz kultnog filma, a koja objašnjava takve situacije kad te neko jači/moćniji zakači autom ili nečim drugim.

 

 

 

 

 

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt pje

"...vrlo vjerojatno...." 🤤

 

Imao sam groznog instruktora u auto školi. Jedino dobro što me naučio je da je u vožnji najvažnije gledanje tj svijest o tome što se zbiva oko vozila. 

 

Moje mišljenje je da je vozač trebao biti u stanju pripravnosti. Vozio se po gradu gdje je najveća opasnost naleta na ljude.

Sigurnosni sustavi ugrađeni u automobile itekako znaju zaštekati. Ovo je i "dobra" reklama za Volvo.

 

Mislim da se preuranilo sa tom autonomnom vožnjom i da je pristup potpuno kriv. Kod upotrebe autopilota na brodu ili avionu, postoji osoba koja ga stalno kontrolira i u slučaju procjene opasnosti preuzima kontrolu u svoje ruke. Prilazak odredištu isto tako nalaže upotrebu ručne kontrole. 

Ovdje imamo vozila koja se puštaju u najkritičniji dio prometa u stanju automatskog pilota što je za sada krivo. 

 

Utipkao sam u Chrome uber accident i izbacilo ih je još za koje nisam niti čuo! 😑

 

 

 

 

vicious
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt
Jim Carrey kaže...

ne znam što se očekuje kada jedna mrtva osoba protiv milijarde dollara uluženih u autonomna vozila. 

 

izjava policije je takva da se osoba sa biciklom teleportirala ispred automobila da sustav nije uspio prepoznati zobg brzine događaja. Što je najgore vozilo se kretalo 60km/h, a osoba treba minimalno par sekundi da prođe od guranja bicikla sa strane do mjesta sudara. Sustav možda nije prepoznao zbog situacije guranja biciklia nebitno, ali osoba za volanom ako i nema vremena za kočenjem sigurno bi izbjegao sudar sa promjenom kretanja smjera jer je osoba udarena desni prednji krajni dio. Tako da sve te gluposti uz autonomna vozila bez pravog AI je samo sustav vozaču koji može biti samo dodatna pomoč sve ostale je rizik. 

 

Recimo da je odron na cesti vozilo zaustavi automobil zbog opasnosti na cesti. Što ako odron dalje prijeti zaustavljenom vozilo da li je sposobno izmicati, ili prestrojavanje. Ili recimo da vozilo koji dolazi u susret radi preticanje te se svodi na frontalni sudar. Da li će vozilo usporiti te tako umanjiti udar frontalnog sudara ili pak pokušati izbjeći kroz zaustavnu traku ili izlijetanje sa ceste recimo poljoprivredno zemljište. 

 

Svaka situacija je specificna, tesko je logicno pisati o stvarima kada imas situaciju gdje 1/3 sekunde moze sve promijeniti. Cak i kada vozis sam auto, ne razmisljas nego radis takve stvari na instinkt.


Dok ne vidimo snimku - sve izgovoreno je bezveze (i tvoje i moje i od svakoga). Cak i sa snimkom ce sigurno biti razlicitih vidanja.


Evo link sa youtube gdje ima gomilu situacija gdje bi po tvojoj logici bilo sve OK - samo da su ljudi LOGIKU koristili i MOZAK: (Snimka nije za osjetljive)


8 godina
offline
Re: Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt
Mislim da je preuranjeno donositi konačne zaključke o ovom događaju. Sa 60 kmh, vozilo prelazi skoro 17 m u sekundi. Pješak koji hoda 4-5 na sat i zakorači u stranu treba jednu sekundu da pređe metar. To je udaljenost koju je u najboljem slučaju ova nesretna žena napravila. Vrlo oprezan vozač bi možda potrubio i postavio se lijevo u traci, a ako bi mogao što ne znamo , možda bi se maknuo u drugu traku. Puno je tih možda u ovakvim situacijama koje vrlo često završe fatalno po pješaka tako da stvarno nema smisla optuživati jednu ili drugu stranu
Ja rekoh
Moj PC  
6 0 hvala 0
11 godina
offline
Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt pje

Dajte ljudi, ako dozvolimo robotima da ubijaju ljude (makar za to bili krivi ljudi) što će ostat nama. Ne mogu nam roboti oduzet to zadovoljstvo. 

 
10 0 hvala 0
16 godina
offline
Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt pje

Sama ideja samovoznih/autonomnih vozila je da se izbjegnu ovakve nesreće.

 

Dakle greška je fundamentalna i nemoš' je oprat nikako, pa ni uz pomoć lokalnog šerifa.

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
Moj PC  
1 1 hvala 0
14 godina
offline
Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt pje

pa nešto tu jest čudno. Hoće li snimku pustiti u javnost?

ovo je mjesto nesreće:
https://www.google.ca/maps/@33.4367324,-111.9428035,3a,75y,0.54h,69.96t/data=!3m6!1e1!3m4!1sji8m1WaxqWMfNDxOFJRjCQ!2e0!7i13312!8i6656

Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt
Nisu Rusi krivi?
😁😁😁
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt
Nemon kaže...


Evo link sa youtube gdje ima gomilu situacija gdje bi po tvojoj logici bilo sve OK - samo da su ljudi LOGIKU koristili i MOZAK: (Snimka nije za osjetljive)


 U dosta primjera sa snimke ne znaš ko je blesaviji, pješaci ili vozači!

 

I još jedna stvar, kolko sam skužio to su večinom Ruske snimke a kod njih je prometna kultura i znanje na vrlo niskoj razini bilo za pješake ili za vozače!

Ne želim vrijeđati ali kakvih snimaka sam se nagledao iz Rusije da čovjek pomisli da je to nacija kretena!

 

 

Some people are so poor... all they have is money!
Poruka je uređivana zadnji put uto 20.3.2018 21:34 (andi.cro).
9 godina
offline
Re: Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt
andi.cro kaže...

 

I još jedna stvar, kolko sam skužio to su večinom Ruske snimke a kod njih je prometna kultura i znanje na vrlo niskoj razini.

Ne želim vrijeđati ali kakvih snimaka sam se nagledao iz Rusije da čovjek pomisli da je to nacija kretena!

 

 

 Mozda zato jer Rusija prednjaci po postotku vozila koja imaju ugradenu kameru?

Battlenet - TheProdigy#2234
14 godina
offline
Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt pje

Da možda je i to jedan od razloga ali jesi primjetio kako su im pješački prelazi jadni i često vrlo teško uočljivi?

Cijeli sistem sigurnosti na cestama im je u banani, od propisno i uočljivo označenih prijelaza do kulture i znanja SVIH sudionika u prometu a to se u zapadnim državama uči već u vrtićima!!!

 

Kaj se tiće autonomnih vozila, mislim da forsaju a tehnologija je još daleko od razine na kojoj bi trebala biti. I tu ne spada samo auto nego i modernija prometna infrastruktura koja bi doprinosila sveobuhvatnoj sigurnosti!

 

 

 

Some people are so poor... all they have is money!
Poruka je uređivana zadnji put uto 20.3.2018 22:01 (andi.cro).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt pje

''.. Uberov samovozeći Volvo vrlo vjerojatno nije kriv ...''

-naravno, nije niti može biti kriv auto, volvo, fićo ili bilo koji brand. Krivac može biti samo onaj tko je uzrokovao ili nije prilagodio.. -vozač ili neki sudionik u prometu (nikad vozilo). Kao što nikad nije kriv pištolj za ubojstvo nego je to npr AlCapone.

-tko je vozač? AI, soft, tad je možda kriv/nevin Uber kao vlansik vozila i onaj tko ga je pustio u promet, kao i 'suvozač' koji je možda propustio reagirati (to mu je posao). Odgovoran je svakako Uber i suvozač-vozač, kriv može biti netko kad se slučaj istraži (ovisno o želji policije, činjenicama koje se mogu prikupiti i interesima..). Kriva može biti biciklistica, netko treći, možda nitko ili loša sreća. Svakako ne može biti kriv automobil. Da je kriv, sad uspavljuju s co2?.. :)) .. vozač-osoba/AI+tim programera, + odgovorna (pravna) osoba, dok sukrivac može biti i država koja takve stvari dozvoli prije nego se provjeri (a ovo je kvaka-22, test... koji služi upravo tome).

 

mrtvi kut, biciklistica podletjela.. nek je karikirano samoubojstvo-namjerno.. pa opet, običan vozač-čovjek bi imao problema oko dokazivanja. Umjesto presumcije nevinosti, u prometu je često suprotno, pijan, divlja.. nije pazio.. dok mu mrtvi kut nije nikad isprika, tj samo olakotno (ali je krivica tad postojeća).

-ako se opravdavaju mrtvim kutem, tad im se ne smije dozvoliti uopće upotreba.

-hipotetski karikiran primjer.. normalna cesta, normalan vozač ne mora znati tu cestu, ali npr ne očekuje iza zavoja npr stup-banderu na sred ceste. Očekuje normalnu-slobodnu cestu, istovremeno očekuje i nešto nepredviđenog, bilo što, mačka, auto.. bicikl. Mada ga iza ugla ne vidi, mora anticipirati i dovoljno oprezno-sigurno ući u zavoj. Ako nemaš pregled, usporiš. Što je napravio AI? Ograničenje 60kmh je standardno, no uvjek se doda, nije prilagodio uvjetima na cesti.. ili kao što npr na parkingu/uskoj ulici i sl. ne mora postojati takvo ograničenje, onaj tko tad vozi 60 je KRIV, ako ništa drugo, bahatost ili neiskustvo... a iskustvo stjecati gaženjem prihvatljivog statističkog broja ljudi mi ne zvuči prihvatljivo. Vama?

 

-jel pukla guma, rade li kočnice, volan.. -tad nije teh.nedostatak/nesreća. Tad je igranje sa srećom zbog novca-biza-zarade. Da je kriv Volvo, zbog neispravnog upravljača, .. nije. Kriv je vozač, tko god bio, odgovoran je uber-AI-softtim. Naravno, neće biti kriv, kao što ni pirat s kariba (horvatinčić) nije, nego sinkopira.. jer novac je dobar frend s onom ćoravom justicijom..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put uto 20.3.2018 22:08 (ihush).
 
2 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt
andi.cro kaže...

I još jedna stvar, kolko sam skužio to su večinom Ruske snimke a kod njih je prometna kultura i znanje na vrlo niskoj razini bilo za pješake ili za vozače!

Ne želim vrijeđati ali kakvih snimaka sam se nagledao iz Rusije da čovjek pomisli da je to nacija kretena!

 

 

 

Slabo si ti skužio, jer ne znaš pozadinu cijele te priče oko ruskih snimaka.

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
15 godina
offline
Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt pje

U Americi se pise s nesto vise detalja. Nazalost, nesretnica je izletila pred auto na udaljenosti bitno kracoj od zaustavnog puta i nije bila ni blizu pjesackom prijelazu. Nijedan auto niti vozac ne bi mogao reagirati u toj situaciji.

AI moze voziti aute, pa cak i bolje nego mi sami, ali ne moze redefinirati zakone fizike.

 

1979 ste imali smrt u Fordovoj tvornici. Zrtva se zvala Robert Williams.

Tad su prvi put bili ugradeni roboti za automatizaciju proizvodnje na traci. Da smo tada stali, ne bismo nikad imali automatiziranu proizvodnju automobila.

 

 

 

Neke stvari su jednostavno neljudske, ali nasi prioriteti su kulturno uvijek bili drugaciji.

Poruka je uređivana zadnji put uto 20.3.2018 22:29 (Mitch).
 
9 0 hvala 0
16 godina
offline
Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt pje

ja bih ove videe sa yt vrtio na nekakvom ekranu koji bi se nalazio kod svakog pjesackog....

valjda bi se tad pjesaci malo urazumili.... ovo je strasno kako ljudi ne razmisljaju u prometu...

ovi pjesaci ko fol malo potrce kao ono da izbjegnu par kapi kise...

a u stvari ih doceka auto od preko tone...

 

-BiH-slackspace
 
3 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt
jozef kaže...

pa nešto tu jest čudno. Hoće li snimku pustiti u javnost?

 naravno da neće, treba ostaviti malo poštovanja prema obitelji poginule, vidjet će onaj tko treba vidjeti 

14 godina
neaktivan
offline
Re: Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt
Brk kaže...
Jime, brate, na čemu si ti? Daj malo!

 ako ti dadem neću ja imati tko će onda pisati nebuloze po forumu 

ovajonaj kaže...

ja bih ove videe sa yt vrtio na nekakvom ekranu koji bi se nalazio kod svakog pjesackog....

valjda bi se tad pjesaci malo urazumili.... ovo je strasno kako ljudi ne razmisljaju u prometu...

ovi pjesaci ko fol malo potrce kao ono da izbjegnu par kapi kise...

a u stvari ih doceka auto od preko tone...

 

većina pješaka nastrada kada su dvije trake te kada vozilo koje je bliže pješaku stane, pješak u namjeri da je siguran prolazi bez razmišljanja stupa na pješački prijelaz bez da si postavlja pitanje da li ga osoba koja upravlja vozilo uočila i da li se sposoban stati bez ugrožavanja

 

Netko je napisao da nije moguće izbjeći takvu prometnu nesreću. Onda se nadam da nemate vozačku dozvolu, jer su vam vjerojatno refleksi zakržljali ili nise dovoljno koncentrirani na vožnju. Da je osoba pratila promet uočila bi osobu, kao drugo uočila bi kod prvih promjena njezinog smjera i namjere stupanja na kolnik. Nitko ne može reći ovdje i to na onoj prometnici da nije se moglu izbjeći sudar. 

 

https://www.telegraph.co.uk/technology/2018/03/19/driverless-uber-car-kills-female-pedestrian-first-deadly-autonomous/

 

ovdje na slici se vidi koji dio je udario osobu. Auto se nije pomaknuo sa svojeg smjera. 

 

evo jedan video nema previše veze sa ovime 

 

 

 

15 godina
offline
Re: Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt
Jim Carrey kaže..

većina pješaka nastrada kada su dvije trake te kada vozilo koje je bliže pješaku stane, pješak u namjeri da je siguran prolazi bez razmišljanja stupa na pješački prijelaz bez da si postavlja pitanje da li ga osoba koja upravlja vozilo uočila i da li se sposoban stati bez ugrožavanja

 

Netko je napisao da nije moguće izbjeći takvu prometnu nesreću. Onda se nadam da nemate vozačku dozvolu, jer su vam vjerojatno refleksi zakržljali ili nise dovoljno koncentrirani na vožnju. Da je osoba pratila promet uočila bi osobu, kao drugo uočila bi kod prvih promjena njezinog smjera i namjere stupanja na kolnik. Nitko ne može reći ovdje i to na onoj prometnici da nije se moglu izbjeći sudar. 

 

 Haha, ajde mi objasni tko moze zakocit ako ti doslovno izleti s desne strane.

 

Auto vozi 55-60 kmh na sat. Nema nigdje nicega kao ni osvjetljenja!!!, pjesacki prijelaz je bio (IZA!!) cca 250 metara. Zena odluci preci usred obicne ceste, izmedu 2 semafora na kolniku s dvije trake.

 

I sama slika koju si stavio je tebi kontradiktorna. Prelazila je s desne strane, dakle auto je nije mogao nikako vidjeti. Nema uopce nigdje rasvjete.

 

Trebalo joj je oko sekundu da skrene s biciklom i ide 'pogledat jel ide auto'. U tom trenutku je vec bila na cesti.

 

Koliko je zaustavni put auta kad vozi 60 kmh? I koliko mu treba da stane? Ona je vjerojatno bila doslovno 10-15m od auta, naglo se okrenula i krenula prec. Bam.

Poruka je uređivana zadnji put sri 21.3.2018 1:27 (Mitch).
12 godina
offline
Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt pje

Kada sam polagao, ako pjesak ide uz ivicu ceste, ti si duzan da usporis, dodas lijevi zmigavac i zaobidjes pjesaka, a ne da prolijeces 60 kraj njega. Nesreca se sigurno mogla izbjeci da je vozilo usporilo da su senzori detektovali pjesaka.

Darko
 
1 5 hvala 0
16 godina
online
Re: Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt
andi.cro kaže...
Nemon kaže...


Evo link sa youtube gdje ima gomilu situacija gdje bi po tvojoj logici bilo sve OK - samo da su ljudi LOGIKU koristili i MOZAK: (Snimka nije za osjetljive)


 U dosta primjera sa snimke ne znaš ko je blesaviji, pješaci ili vozači!

 I još jedna stvar, kolko sam skužio to su večinom Ruske snimke a kod njih je prometna kultura i znanje na vrlo niskoj razini bilo za pješake ili za vozače!

Ne želim vrijeđati ali kakvih snimaka sam se nagledao iz Rusije da čovjek pomisli da je to nacija kretena!  

 Nisi (baš potpuno) u pravu. Rusija je država sa 50 milijuna automobila svakodnevno u prometu, od kojih svi, zbog uvjeta osiguranja - imaju dashcam, dakle snimaju sve kad god auto radi. Zato su naučnici bili zahvalni igri sudbine kad je onaj meteor preletio i grunuo baš iznad rusije jer su na temelju mnogo automatskih snimki mogli znanstveno odrediti masu podataka o tom nebeskom tijelu. Dashcam je dobra inovacija i bilo bi dobro da ju svi imamo. Onda bi se vidjelo koliko glupih ljudi i nesraća ima na svim lokacijama, samo daleko od očiju pa daleko i od pameti. U ovoj maloj Hrvatskoj imaš oko 300 ljudi poginulo u prometnim nesrećama godišnje, dakle jedna osoba dnevno, dok je ozlijeđenih 50 dnevno!. Bez pomoći robota i samovoznih volvoa. Zamisli da je sve to snimljeno. Imao bi što vidjeti. A to je SAMO ova mala hrvatska. Pri kretanju od 60 kmh ako netko promjeni smjer neposredno pred autom, nemožeš apsolutno ništa. Meni se događalo da tako pregazim zeca. Jednostavno samo ga registriraš - nema koristi  ni od kočenja ni skretanja (zbog mase vozila i inercije) osim još veće štete - tj. opasnosti da se izazove veća nezgoda.

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
6 godina
protjeran
offline
Re: Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt
Mitch kaže...

 Haha, ajde mi objasni tko moze zakocit ako ti doslovno izleti s desne strane.

 

Auto vozi 55-60 kmh na sat. Nema nigdje nicega kao ni osvjetljenja!!!, pjesacki prijelaz je bio (IZA!!) cca 250 metara. Zena odluci preci usred obicne ceste, izmedu 2 semafora na kolniku s dvije trake.

 

I sama slika koju si stavio je tebi kontradiktorna. Prelazila je s desne strane, dakle auto je nije mogao nikako vidjeti. Nema uopce nigdje rasvjete.

 

Trebalo joj je oko sekundu da skrene s biciklom i ide 'pogledat jel ide auto'. U tom trenutku je vec bila na cesti.

 

Koliko je zaustavni put auta kad vozi 60 kmh? I koliko mu treba da stane? Ona je vjerojatno bila doslovno 10-15m od auta, naglo se okrenula i krenula prec. Bam.

Jesi li vozač? Prema opisu bih rekao da nisi.

 

 Sve što si opisao događa se svakodnevno u Zagrebu. Pješaci obični vulgaris, šetači pasa, biciklisti, sve ekipa obučena u tamnu odjeću tako da ih nikako ne možeš uočiti osim IC skenerom, najčešće sa slušalicama u ušima i kapuljačom preko glave šibaju mimo pješačkih prijelaza poput kamikaza. Tu ti nema teorije, samo refleks i pritisak papučice kočnice.

 

15 godina
offline
Re: Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt
ridealong kaže...

Jesi li vozač? Prema opisu bih rekao da nisi.

 

 Sve što si opisao događa se svakodnevno u Zagrebu. Pješaci obični vulgaris, šetači pasa, biciklisti, sve ekipa obučena u tamnu odjeću tako da ih nikako ne možeš uočiti osim IC skenerom, najčešće sa slušalicama u ušima i kapuljačom preko glave šibaju mimo pješačkih prijelaza poput kamikaza. Tu ti nema teorije, samo refleks i pritisak papučice kočnice.

 

 Vozac sam vec dugo godina i zivio sam u Zagrebu, ali gdje to vozis 60 kmh u Zagrebu u takvoj ulici gdje se netko moze samo okrenuti i odma krenut hodat preko ceste bez da te cuje? Ne pricamo ovdje o Slavonskoj, pricamo o normalnim ulicama s 2 trake koje imaju odvojen plocnik.

Takve i lupi auto.

Poruka je uređivana zadnji put sri 21.3.2018 7:23 (Mitch).
16 godina
online
Re: Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt
Mitch kaže...
ridealong kaže...

Jesi li vozač? Prema opisu bih rekao da nisi.

 

 Sve što si opisao događa se svakodnevno u Zagrebu. Pješaci obični vulgaris, šetači pasa, biciklisti, sve ekipa obučena u tamnu odjeću tako da ih nikako ne možeš uočiti osim IC skenerom, najčešće sa slušalicama u ušima i kapuljačom preko glave šibaju mimo pješačkih prijelaza poput kamikaza. Tu ti nema teorije, samo refleks i pritisak papučice kočnice.

 

 Vozac sam vec dugo godina i zivio sam u Zagrebu, ali gdje to vozis 60 kmh u Zagrebu u takvoj ulici gdje se netko moze samo okrenuti i odma krenut hodat preko ceste bez da te cuje? Ne pricamo ovdje o Slavonskoj, pricamo o normalnim ulicama s 2 trake koje imaju odvojen plocnik.

Takve i lupi auto.

Nije uopće bitno je li 50 ili 60, nema vremena za reakciju. Nije uopće bitno je li odvojen ili ne nogostup, pješaci ginu i na Av. Dubrovnik i na Selskoj, recimo.

Bitno je da postoji mogućnost, ali ne postoji tehnologija koja je to u stanju riješiti na zadovoljavajući način, ako netko ne pazi dovoljno može poginuti bez obzira tko ili što vozi. Tu tehnologija ne pomaže.

12 godina
offline
Re: Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt

Pozdrav! 

Pa vozilo je Volvo. Najskuplji proizvod te firme. Najsigurniji automobil na cesti. Kako ga reklamiraju, pogibiju pjesaka bi trebao svesti na nulu. Ima sve moguce radare za ispitivanje stanja okoline. Osjetila primaju signal par stotina puta u sekundi. Plasirati pricu da je auto nije detektirao je cudno. 😉

Vozilo se kretalo prebrzo uz objekt koji se pomicao. Cudno je kako nije zakrenuo volan. Auto je sposoban za to, a i ima sustave stabilnosti koji mu pomazu u tome. 

Sto vozac radi u takvom vozilu? Cacka po facebooku? 

 

Ta autonomna voznja se nepotrebno forsira. 

 

 

vicious
12 godina
offline
Uberov Volvo vrlo vjerojatno nije kriv za smrt pje

Iz osobnog iskustva (13 god voznje po Zagrebu) mogu reci da postoji jako puno samoubojica... vise puta bude doslovno kao da pokusavaju poginuti. Nema te tehnologije koja ce uspjeti potpuno eliminirati ljudsku glupost i nepaznju. Jednostavno moderan nacin prirodne selekcije...

Moj PC  
7 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice