Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pikes

poruka: 69
|
čitano: 19.680
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pikes ".
14 godina
offline
Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pikes

Spavaš li mirno, Mate Rimče? 

 
19 0 hvala 0
14 godina
offline
Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pikes

Kako mi je drago zbog Volkswagena, metnuo Amerikancima usred Amerike i to još električnim vozilom.

Poruka je uređivana zadnji put uto 26.6.2018 7:17 (superJozo).
Moj PC  
15 1 hvala 0
14 godina
odjavljen
offline
Re: Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pi
Pa kako to, ja sam mislio da su elektricni auti spori i teski i da ne mogu skretati.... /s
http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
 
8 1 hvala 0
10 godina
offline
Re: Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pi
Jakovp kaže...
Pa kako to, ja sam mislio da su elektricni auti spori i teski i da ne mogu skretati.... /s

 Pa nije ga Mate napravija, ipak je ovo folcika

MISCREATED
7 godina
protjeran
offline
Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pikes

nemojte tako, sad će CEO Volkswagena objaviti ekskluzivu na indexu da su mr. Rimak i njegov famozni R&D odjel glavni iza ovog projekta i da će odmah za nagradu kupiti 69% udjela u Matinoj firmi za 1000 milijardi eura 

Moj PC  
5 5 hvala 0
8 godina
offline
Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pikes

Često je problem u vozaču, a ne u autu.

 

 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pikes

ah nije dizlo...

 

ipak je rvacki erocki san - golf, srebrni, TDI...

 

kakva Bačićka, Nives.. svi bi najradije ćunu zađačili...

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
3 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pi
lav1000 kaže...

nemojte tako, sad će CEO Volkswagena objaviti ekskluzivu na indexu da su mr. Rimak i njegov famozni R&D odjel glavni iza ovog projekta i da će odmah za nagradu kupiti 69% udjela u Matinoj firmi za 1000 milijardi eura 

 Porsche = VW, tako da...

7 godina
protjeran
offline
Re: Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pi
BlueMax kaže...
lav1000 kaže...

nemojte tako, sad će CEO Volkswagena objaviti ekskluzivu na indexu da su mr. Rimak i njegov famozni R&D odjel glavni iza ovog projekta i da će odmah za nagradu kupiti 69% udjela u Matinoj firmi za 1000 milijardi eura 

 Porsche = VW, tako da...

 Rimak Kars = VW?

12 godina
offline
Re: Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pi
lav1000 kaže...
BlueMax kaže...
lav1000 kaže...

nemojte tako, sad će CEO Volkswagena objaviti ekskluzivu na indexu da su mr. Rimak i njegov famozni R&D odjel glavni iza ovog projekta i da će odmah za nagradu kupiti 69% udjela u Matinoj firmi za 1000 milijardi eura 

 Porsche = VW, tako da...

 Rimak Kars = VW?

 Kao što si u prvom postu napisao. VW je kupio 10% udjela u Rimac Automobili i Greyp bikes. Nije Indexova ekskluziva nego događaj o kojem su pisali svi relevantniji automobilski mediji.

Jedno je kad se govori o sumnjivom porijeklu početnog kapitala a drugo kad zavist i ljubomora dođu na nivo na kojem se pišu gluposti poput tvojih postova.

13 godina
offline
Re: Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pi
Realno gledajući razlika između električnih i klasičnih automobila je u pogonskom agregatu (i par specifičnosti koje idu uz agregat) pa ne bi trebalo biti čudno kad veliki proizvođači postižu ovakve rezultate. Pitanje je koliko resursa žele uložiti u elektro automobile i kada (da li uopće) to planiraju. Kada i ako krenu tim pravcem teško će se mali nositi s njima. Očito je procjena kod velikih da odnos uloženog i dobivenog nije zadovoljavajući.
Stručnjak za odmaganje...
 
3 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Re: Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pi
BlueMax kaže...
lav1000 kaže...
BlueMax kaže...
lav1000 kaže...

nemojte tako, sad će CEO Volkswagena objaviti ekskluzivu na indexu da su mr. Rimak i njegov famozni R&D odjel glavni iza ovog projekta i da će odmah za nagradu kupiti 69% udjela u Matinoj firmi za 1000 milijardi eura 

 Porsche = VW, tako da...

 Rimak Kars = VW?

 Kao što si u prvom postu napisao. VW je kupio 10% udjela u Rimac Automobili i Greyp bikes. Nije Indexova ekskluziva nego događaj o kojem su pisali svi relevantniji automobilski mediji.

Jedno je kad se govori o sumnjivom porijeklu početnog kapitala a drugo kad zavist i ljubomora dođu na nivo na kojem se pišu gluposti poput tvojih postova.

što se odmah dižeš na zadnje nogice braniti svog gurua Matu??? 

osobno nemam ništa protiv njega, da je bar 50% od svih informacija  koje nam se serviraju  istina, to bi značilo da ćemo uskoro ako već nije ovog trenutnka, jednog dana imati u RH respektabilnu firmu u kojoj će se moći zaposliti desetci i stotine budućih i sadašnjih inžinjera strojarstva i slične struke, te ti isti ludi kod rade kod Rimca od svog rada pristojno živjeti...

nažalost dobivamo samo medijske proljeve sa žnj portala, a kad se ide čačkati po sluzbenim financijskim izvješćima, da se provjeri ta moć i autoritet, te financijski pokazatelji jedne svjetski priznate automobilske kompanije,  onda tu uleću razni debileki sa "informacijama iz prve ruke"i sl. baljezgarijama....

moj post je samo blaga sprdnja jer s obzirom na aktualne trendove, čim se spomene struja, Mate iskače ko  iz paštete, ništa drugo...

bit ću "ljubomoran" na Matu tj. na uspjeh njegove firme kad službene informacije budu odgovarale medijskim proljevima koje nam se trenutno serviraju, a zasad nemam nikakvog razloga biti "zavidan i ljubomoran" na izmišljenim pizdarijama koje nam Matini PR portali serviraju

 

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 26.6.2018 12:02 (lav1000).
12 godina
offline
Re: Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pi
lav1000 kaže...

što se odmah dižeš na zadnje nogice braniti svog gurua Matu??? 

osobno nemam ništa protiv njega, da je bar 50% od svih informacija  koje nam se serviraju  istina, to bi značilo da ćemo uskoro ako već nije ovog trenutnka, jednog dana imati u RH respektabilnu firmu u kojoj će se moći zaposliti desetci i stotine budućih i sadašnjih inžinjera strojarstva i slične struke, te ti isti ludi kod rade kod Rimca od svog rada pristojno živjeti...

nažalost dobivamo samo medijske proljeve sa žnj portala, a kad se ide čačkati po sluzbenim financijskim izvješćima, da se provjeri ta moć i autoritet, te financijski pokazatelji jedne svjetski priznate automobilske kompanije,  onda tu uleću razni debileki sa "informacijama iz prve ruke"i sl. baljezgarijama....

moj post je samo blaga sprdnja jer s obzirom na aktualne trendove, čim se spomene struja, Mate iskače ko  iz paštete, ništa drugo...

bit ću "ljubomoran" na Matu tj. na uspjeh njegove firme kad službene informacije budu odgovarale medijskim proljevima koje nam se trenutno serviraju, a zasad nemam nikakvog razloga biti "zavidan i ljubomoran" na izmišljenim pizdarijama koje nam Matini PR portali serviraju

 

 

 https://newsroom.porsche.com/en/company/porsche-rimac-automobili-development-partnership-technology-sports-car-company-zagreb-croatia-electromobility-geneva-motor-show-electric-hypercar-c-two-15697.html

14 godina
offline
Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pikes

Klasični hrvatski jal na djelu kad je netko superiorniji od tebe

 
5 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pi
lav1000 kaže...

...

moj post je samo blaga sprdnja jer s obzirom na aktualne trendove, čim se spomene struja, Mate iskače ko  iz paštete, ništa drugo...

bit ću "ljubomoran" na Matu tj. na uspjeh njegove firme kad službene informacije budu odgovarale medijskim proljevima koje nam se trenutno serviraju, a zasad nemam nikakvog razloga biti "zavidan i ljubomoran" na izmišljenim pizdarijama koje nam Matini PR portali serviraju

 

 

Sva srića da nisi ljubomoran. Šta bi bilo da jesi? 

42
Poruka je uređivana zadnji put uto 26.6.2018 12:36 (markoBT).
11 godina
offline
Re: Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pi
BlueMax kaže...

Jedno je kad se govori o sumnjivom porijeklu početnog kapitala a drugo kad zavist i ljubomora dođu na nivo na kojem se pišu gluposti poput tvojih postova.

 

Samo za zapisnik, prvi milion je objašnjen (posudio mi tata pa sam mu vratio nije objasnjenje) ili i dalje ide u kategoriju "otac na sluzbenom putu pronevjerio 400 mil kn?"

Go to work, send your kids to school, follow fashion, act normal, walk on the pavements, watch T.V., save for your old age, obey the law. Repeat after me; I am free
7 godina
protjeran
offline
Re: Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pi
markoBT kaže...

 

 

Sva srića da nisi ljubomoran. Šta bi bilo da jesi? 

 vjeruj mi niti želim niti znam kako je to biti ljuboran na expertni tim čija je prosječna plaća 5300kn 

a ti imaš info "iz prve ruke" pa se pouzdaj u to 

8 godina
offline
Re: Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pi
Mario.L:

Starim proizvođačima automobila struja ne treba, oni već imaju, zajedno, 100% tržišta. To je njihovo. Međutim, zarade su vrlo male, razvojni ciklusi dugi, potencijalni gubici u slučaju da novi model bude neprihvaćen, dovoljno veliki da bace firmu na koljena. Nitko ne želi riskirati ako baš ne mora. Njemačka trojka sada mora riskirati, svakodnevno električni automobili skidaju rekorde ili dobivaju naslovnice, tesla je uz sve svoje probleme s modelom tri, prestigao njemačke limuzine na američkom tržištu. Audi je otkazao evropsku prezentaciju etrona i preselio je u LA, lavina se definitivno zahuktava.
Ja rekoh
14 godina
offline
Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pikes

Tesla se forsira jer je to Amerima način da se opet malo vrate u autoindustriju prema vrhu. Na području koje je tek u uzlazu pa imaju možda kakve šanse. No kvalitetom izrade, usluge i svega ostalog nisu dorasli običnim proizvođačima, kamoli premium segmentu kamo ih se pokušava ugurat. Tako da čim se ozbiljni premium igrači uključe, Tesla će završiti na margini. Dakako, imali su utjecaj na kompletnu industriju i to im ostaje.

No ne kužim čemu se spominje Rimac i pokušaj nekakvog insinuiranja da je on imao ikakvog utjecaja na autoindustriju i električna vozila.

Skrpati 1500-2000 konja  iz električnih motora u auto i reć da ide superbrzo na ravnom nije magija kad imaš love. Vidjelo se kad je Tajimi dao super-duper poboljšani pogon iz C1 s 1500 konja, najnaprednijim baterijama i magičnim torque vectorom da ovaj nije uspio pobijediti. Završio drugi. S vremenom 9:32 minute. Ej, više od minutu i pol sporije nego ovaj VW od 600 konja. I bez najnaprednijih baterija i bez najboljeg torque vector sustava na svijetu. Naravno, treba bit fer prema Rimcu pa reć da je taj auto ipak vozio Tajima, a ne Romain Dumas, pa eto nekih 20tak sekundi bi možda valjalo otpisati tu. 

Što opet ne mjenja činjenicu da je bezglavo nabijanje snage, upravo to, bezglavo. Em što treba više baterije, što znači veća masa, što znači lošiji auto. Em što se važni dio love onda iz dijela koji je mogao završiti u aerodinamičnim i voznim svojstvima auta bacio samo u pogonski dio. Kao što se i C1 nije dokazao nigdje drugdje osim na ravnih parsto metara, i to opet protiv daleko slabije ICE konkurencije. Mnogostruko jeftiniji Model S koji je limuzina se pokazao kao jaaako dobar konkurent "hypercaru" na tih istih parsto metara. A osim što bi trebao biti lošiji aerodinamički, veće mase i daleko manje snage.

Tak da Vas par branitelja Rimca bi ga moglo prestat gurat tam di mu nije mjesto. Je Porsche je kupio 10% vlasništva. Nit se zna vrijednost posla, nit ima ikakvog prevelikog značaja. Razni proizvođači kupuju udjele u raznim startupovima koji imaju nekakve veze s autoindustrijom u nadi da će jednog dana biti profitabilni i dobro zaradit ili izvuć kakvu dobru ideju. U krajnjem slučaju, možda će baciti izradu nekakvog manje bitnog djela u Rimca, jer jednostavnije im je platiti 5-10k kn nekom u RH nego 5-10k € nekom u DE da napravi istu stvar. Čista financijska politika.

Moj PC  
9 2 hvala 0
11 godina
offline
Re: Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pi

1. Rimac je (slično kao i Tesla) nov u proizvodnji auta i jasno je da ne može konkurirat VW i sličnim. Ni kvalitetom, ni kvantitetom. Ali radi bolje aute od mene ili bilo kog drugog na ovom forumu.

 

2. Prosječan vozač (a naručito oni bogatiji) malo znaju o automobilima. Važno im je samo koliko konja ima i koje mu je ubrzanje. A Rimčevi auti imaju najviše konja i najbolje ubrzavaju, i puno koštaju.

 

3. Najvažnija stvar kod auta (posebno onog brzog) je kako koči. A to za Rimčeve aute ne znamo. Ali to većinu vozače previše ne brine.

 

4. Elektro-auto je (s pravom) In, a SUS auti će uskoro (s pravom) biti out.

 

5. To pomalo VW i ostali uočavaju i iako ne bi rado napustili svoje (ogromne) investicije u SUS aute izgleda da im nema druge.

42
Poruka je uređivana zadnji put uto 26.6.2018 14:46 (markoBT).
13 godina
offline
Re: Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pi
Feudalac kaže...

Mora li, stvarno? Imaš hrpu trendova koji su završili neslavno. Zadnji koji mi pada na pamet su 3D televizori. Iskakali su iz pa štete. Di su sada? Ne tvrdim da će se to desiti s električnim automobilima (oni nisu novi trend jer postoje već dugo ali kao specijalna kategorija) ali je pitanje što će biti s hypeom koji je trenutno na snazi. Svatko, iole razuman, razmišlja o tome koliki je ROI za uložen novce. Prema trenutnoj situaciji, bez obilni subvencija države ROI je u debelo crvenom a to znači povrat novaca u ne baš kratkom vremenu (a možda i nikada).

mystik kaže...

Gle možeš uvijek priču svoditi na osobni nivo, ne sviđa ti se netko ili ti se ne sviđa njegovo porijeklo, način na koji je nešto postigao. To je tvoje pravo, tvoj osobni pogled ali ne možeš omalovažiti činjenicu da je jedan Porsche odlučio kupiti dio RA. Čudi me da te nisu konzultirali prije kupnje jer je očito da si nepobitni stručnjak i da si jako dobro upućen u materiju. 

Stručnjak za odmaganje...
14 godina
offline
Re: Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pi
markoBT kaže...

1. Rimac je (slično kao i Tesla) nov u proizvodnji auta i jasno je da ne može konkurirat VW i sličnim. Ni kvalitetom, ni kvantitetom. Ali radi bolje aute od mene ili bilo kog drugog na ovom forumu.

 

2. Prosječan vozač (a naručito oni bogatiji) malo znaju o automobilima. Važno im je samo koliko konja ima i koje mu je ubrzanje. A Rimčevi auti imaju najviše konja i najbolje ubrzavaju.

 

3. Najvažnija stvar kod auta (posebno onog brzog) je kako koči. A to za Rimčeve aute ne znamo. Ali to većinu vozače previše ne brine.

 

4. Elektro-auto je (s pravom) In, a SUS auti će uskoro (s pravom) biti out.

 

5. To pomalo VW i ostali uočavaju i iako ne bi rado napustili svoje (ogromne) investicije u SUS aute izgleda da im nema druge.

1. Prilično sam siguran da bi dobar dio ljudi na ovom forumu s jednakom financijskom pozadinom napravilo jednaki ili puno bolji auto. 

2. Prosječne vozače(bogatije - bolje bi bilo reć kolekcionare) ipak zanima ponešto o autima i znaju ponešto o istima. Rimčevi auti nemaju najviše konja i ne ubrzavaju najbolje. 

3. Pa ima još važnih stvari. A istina je da za Rimčev auto neznamo ništa osim da dobro ubrzava.

4. Nije s pravom in, barem ne što se tiče cijene i infrastrukture. Kroz desetak godina da, danas ne.

5. Proizvođači trenutno ulažu u elektro aute koliko je potrebno i proizvodnja je tolika da pokrije trenutne potrebe.

 

@mario

Ne znam od kud si došao do osobne razine. Da sam nepobitni stručnjak nisam. Ne omalovažam ja činjenicu da je Porsche kupio 10% u nekoj firmi. Samo je svodim na realnu situaciju. A ne retardirani hajp raznih piskarala po hrvatskim portalima koji su zaključili da je dokaz uspješnosti, dokaz hrvatske autodindustrije i čega sve ne. Samo kažem da svatko investira u svašta. Između ostalog Porsche je investirao desetke miljuna u Izrael, ej, financirali su kompletni projekt za obnovu staništa nekoliko miljuna pčela. Koliko velikih raznih kompanija investira u hrpu startupa koji propadnu i ispadnu obično prodavanje magle. 

Što nije Rimac navodno prodao know-how kinezima nekim? Misliš da isti know-how onda prodaje Porscheu? Di je problem ako kažem da će Porsche potencijalno razvoj/izradu nečeg prebacit u Rimac jer je 7-10 puta jeftinije nego zadržavanje istog u DE?

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 26.6.2018 15:05 (mystik).
12 godina
offline
Re: Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pi
lav1000 kaže...

što se odmah dižeš na zadnje nogice braniti svog gurua Matu??? 

osobno nemam ništa protiv njega, da je bar 50% od svih informacija  koje nam se serviraju  istina, to bi značilo da ćemo uskoro ako već nije ovog trenutnka, jednog dana imati u RH respektabilnu firmu u kojoj će se moći zaposliti desetci i stotine budućih i sadašnjih inžinjera strojarstva i slične struke, te ti isti ludi kod rade kod Rimca od svog rada pristojno živjeti...

nažalost dobivamo samo medijske proljeve sa žnj portala, a kad se ide čačkati po sluzbenim financijskim izvješćima, da se provjeri ta moć i autoritet, te financijski pokazatelji jedne svjetski priznate automobilske kompanije,  onda tu uleću razni debileki sa "informacijama iz prve ruke"i sl. baljezgarijama....

moj post je samo blaga sprdnja jer s obzirom na aktualne trendove, čim se spomene struja, Mate iskače ko  iz paštete, ništa drugo...

bit ću "ljubomoran" na Matu tj. na uspjeh njegove firme kad službene informacije budu odgovarale medijskim proljevima koje nam se trenutno serviraju, a zasad nemam nikakvog razloga biti "zavidan i ljubomoran" na izmišljenim pizdarijama koje nam Matini PR portali serviraju

 

 

 Samo nastavljaš u istom tonu i pokazuješ jad karaktera.

Je li Porsche (VAG) javno objavio kupovinu 10% Rimac Automobila?

Je li to informacija iz prve ruke?

Je li Porscheova objava medijski proljev sa žnj portala?

 

Popij nešto za smirenje, pomaže i protiv ljubomore.

 

btw, moj guru Mate? Prvi sam da se njemu i svima istraži porijeklo imovine.

Modrić i Lovren su lopovi ali ne može im se osporiti da dobro igraju. Tako vjerojatno i naš Mate.

 

 

12 godina
offline
Re: Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pi
mystik kaže...
markoBT kaže...

1. Rimac je (slično kao i Tesla) nov u proizvodnji auta i jasno je da ne može konkurirat VW i sličnim. Ni kvalitetom, ni kvantitetom. Ali radi bolje aute od mene ili bilo kog drugog na ovom forumu.

 

2. Prosječan vozač (a naručito oni bogatiji) malo znaju o automobilima. Važno im je samo koliko konja ima i koje mu je ubrzanje. A Rimčevi auti imaju najviše konja i najbolje ubrzavaju.

 

3. Najvažnija stvar kod auta (posebno onog brzog) je kako koči. A to za Rimčeve aute ne znamo. Ali to većinu vozače previše ne brine.

 

4. Elektro-auto je (s pravom) In, a SUS auti će uskoro (s pravom) biti out.

 

5. To pomalo VW i ostali uočavaju i iako ne bi rado napustili svoje (ogromne) investicije u SUS aute izgleda da im nema druge.

1. Prilično sam siguran da bi dobar dio ljudi na ovom forumu s jednakom financijskom pozadinom napravilo jednaki ili puno bolji auto. 

2. Prosječne vozače(bogatije - bolje bi bilo reć kolekcionare) ipak zanima ponešto o autima i znaju ponešto o istima. Rimčevi auti nemaju najviše konja i ne ubrzavaju najbolje. 

3. Pa ima još važnih stvari. A istina je da za Rimčev auto neznamo ništa osim da dobro ubrzava.

4. Nije s pravom in, barem ne što se tiče cijene i infrastrukture. Kroz desetak godina da, danas ne.

5. Proizvođači trenutno ulažu u elektro aute koliko je potrebno i proizvodnja je tolika da pokrije trenutne potrebe.

 

 

 

 3. Richard Hammond odvozio je Hemberg hill climb brže od novog NSX-a a malo sporije od  Aventadora kojeg je vozio Lamborghinijev test vozač. Ovaj podatak dovoljno govori o tome kako Rimac 1 koči i leži na cesti.

 

A to što se nakon toga slupao ne znači ništa. I bolji vozači od Hammonda razbijali su bolja auta od Rimca.

14 godina
offline
Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pikes

Oba auta imaju 40% manje snage nego rimčev auto. Također May je lošiji vozač od Hammonda. Tako da rezultat na tom hillclimbu i nije nešto za hvalit se.

A upravo to što se auto slupao nakon u zavoju s 80km/h, je dokaz koliko valja/ne valja. 

Moj PC  
2 3 hvala 0
8 godina
offline
Re: Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pi
Mario.L:

Trend s televizorima i sličnim stvarima gdje se po mizernoj nadoplati dobiva ovaj ili onaj fičer je jedno. Međutim, kada osoba koja prosječno zarađuje 300 k dolara i koja u kući ima bmw, mercedes, lexus, više komada, kupi teslu s ili x i dvije godine kasnije kaže da vise nikada neće kupiti klasični automobil (92% njih), onda je stvar poprilično jasna. Bmw se prvi priključio tom trendu, ali s krivom premisom. Ekologija. Reciklirani materijali, super efikasnost, vjetrenjače koje pogone tvornicu. To zapravo nikog ne zanima. Stojimo na semaforu, ja u mrcini od modela s, ti u bmw-u po izboru. I uvijek, ali baš svaki put, ja sam ispred tebe. Gadno iskustvo bez obzira na servis, punjenje i panel gapse kaj ih i3 ima gore nego bilo koji tesla. Te performanse, tišina i cool opcije su ono što brine ostatak ekipe. Nitko tko je sjeo u s ili x te iskusio performanse el. pogona neće više nikada pomisliti da klasični auti imaju smisla
Ja rekoh
14 godina
offline
Re: Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pi
Feudalac kaže...
Mario.L:

Trend s televizorima i sličnim stvarima gdje se po mizernoj nadoplati dobiva ovaj ili onaj fičer je jedno. Međutim, kada osoba koja prosječno zarađuje 300 k dolara i koja u kući ima bmw, mercedes, lexus, više komada, kupi teslu s ili x i dvije godine kasnije kaže da vise nikada neće kupiti klasični automobil (92% njih), onda je stvar poprilično jasna. Bmw se prvi priključio tom trendu, ali s krivom premisom. Ekologija. Reciklirani materijali, super efikasnost, vjetrenjače koje pogone tvornicu. To zapravo nikog ne zanima. Stojimo na semaforu, ja u mrcini od modela s, ti u bmw-u po izboru. I uvijek, ali baš svaki put, ja sam ispred tebe. Gadno iskustvo bez obzira na servis, punjenje i panel gapse kaj ih i3 ima gore nego bilo koji tesla. Te performanse, tišina i cool opcije su ono što brine ostatak ekipe. Nitko tko je sjeo u s ili x te iskusio performanse el. pogona neće više nikada pomisliti da klasični auti imaju smisla

I onda dođe GS F i pok*nja se na Model S.

 

Jedino što Tesla ima naspram ostalih su performanse. Naravno, na ravnom. Tišina(buka u interijeru, izolacija) je na strani bilo kojeg premium proizvođača. Cool opcije? Pa Tesla zaostaje u pogledu cutting edge tehnologija naspram Mercedesa, Audija i BMWa. Samo je druga stvar što Tesla svoje sustave pomoći reklamira kao auto-pilot.(odnosno, ne više nakon sve većih failova tog sustava), a drugi se izričito drže toga da su ti sustavi i dalje tu samo kao ispomoć vozaču.

 

11 godina
offline
Re: Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pi
mario.L_hr kaže...

Mora li, stvarno? Imaš hrpu trendova koji su završili neslavno. Zadnji koji mi pada na pamet su 3D televizori. Iskakali su iz pa štete. Di su sada? ...

 

Ja bi to prije usporedio sa CRT i LCD televizorima. Kad su se pojavili LCD (ili plazma) TV je bi višestruko skuplji od CRT-a. A danas je situacija obrnuta. Isto će se desit i sa automobilima. 

42
16 godina
offline
Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pikes

neda mi se opet o jednim te istim, a nevezanim stvarima za ovu vijest, nego gledam malo bio vozača; Romain Dumas is a French professional auto racing driver and current Porsche factory driverHe holds overall wins at the 2010 and 2016 24 Hours of Le Mans, the 2007, 2008, 2009 and 2011 24 Hours of Nürburgring, the 2003 and 2010 24 Hours of Spa, and the 2008 12 Hours of Sebring. In 2016 he won the FIA World Endurance Championship with teammates Marc Lieb and Neel Jani. Also, he won the 2014, 2016, 2017 and 2018 Pikes Peak International Hill Climb. Dakle, ovdje ništa nije prepušteno privatnom entuzijazmu ni slučajnosti.

Čudi me da bolid nije markiran kao Porsche - bolid je 100% izgleda, aerodinamike i vjerojatno šasije Porsche prototip. Ne vidjeh ikad išta i u približnoj sličnosti sa samim VW autima. Vjerojatno je VW-u bilo najbitnije u USA da se zapamti upravo VW kao lider električnih performansi zbog onog cirkusa sa dizlogejtom. 
P.S.
Jesam ja jedini kojem ide na onu stvar "epska glazba" iz trailera igara umjesto da čujemo bolid na djelu? Dobro da i sliku nisu "ušminkali" cvjetićima, mačevima i magičnom vatrom.

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
Poruka je uređivana zadnji put uto 26.6.2018 17:19 (overhaul).
Moj PC  
6 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Volkswagenov električni bolid srušio rekord Pi
overhaul kaže...

neda mi se opet o jednim te istim, a nevezanim stvarima za ovu vijest, nego gledam malo bio vozača; Romain Dumas is a French professional auto racing driver and current Porsche factory driverHe holds overall wins at the 2010 and 2016 24 Hours of Le Mans, the 2007, 2008, 2009 and 2011 24 Hours of Nürburgring, the 2003 and 2010 24 Hours of Spa, and the 2008 12 Hours of Sebring. In 2016 he won the FIA World Endurance Championship with teammates Marc Lieb and Neel Jani. Also, he won the 2014, 2016, 2017 and 2018 Pikes Peak International Hill Climb. Dakle, ovdje ništa nije prepušteno privatnom entuzijazmu ni slučajnosti.

Čudi me da bolid nije markiran kao Porsche - bolid je 100% izgleda, aerodinamike i vjerojatno šasije Porsche prototip. Ne vidjeh ikad išta i u približnoj sličnosti sa samim VW autima. Vjerojatno je VW-u bilo najbitnije u USA da se zapamti upravo VW kao lider električnih performansi zbog onog cirkusa sa dizlogejtom. 
P.S.
Jesam ja jedini kojem ide na onu stvar "epska glazba" iz trailera igara umjesto da čujemo bolid na djelu? Dobro da i sliku nisu "ušminkali" cvjetićima, mačevima i magičnom vatrom.

 Nisi jedini, +1

btw, jako dobra opservacija, custom made za ovu utrku, naravno na bazi ranijih prototipova, a značka se mijenja prema trenutnim marketinškim potrebama.

Ja rekoh
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice