Mogu staviti naprijed kao nekakvu rampu od plastike da se smanji otpor
Volvov radikalni koncept autonomnog kamiona potpun
- poruka: 21
- |
- čitano: 6.153
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Mogu staviti naprijed kao nekakvu rampu od plastike da se smanji otpor
ili malo poboljšati aerodinamiku teretnog prostora (prikoljic). ili oboje. nije neizvedivo.
Prikolica je takva kakva je, drugačija ne može biti. Može i ona ići u špic ali onda gubiš na kapacitetu kojeg možeš prevesti(palete, ovo ono). A prikolica ne može biti duža zbog skretanja i sličnih stvari.
Dakle dodat nešto naprijed od plastike/karbona i stvar je riješena.
Tj. može se dodati nešto kao poluelipsa naprijed
Da, izgleda kao hladnjak.
Dron je slicna stvar, pa sa njime upravlja covjek. Sumnjam da ce se jedno ovakvo vozilo vozikati kroz urbanu sredinu bez nadzora.
Aerodinamika odnosno nedostatak iste ostavlja veliki prostor za napredak.
Volvova vizija buducnosti cestovnog prijevoza pokriva 50% problema. Vjerojatno im je neki drugi razvojni tim razvio samo lijevu ili desnu stranu vozila, pa je ovoj karet odabran kao najbolje rjesenje.
Tj. može se dodati nešto kao poluelipsa naprijed
recimo. i tu natrpaš vebasto ili što već (bateriju?). ma može se to.
Mogli su onda napraviti samovozeću prikolicu, kamion je nepotreban.
Vjerovatno je i ta prikolica puna senzora pa mislim da se ne može baš prištekati što god te volja.
Vjerovatno je i ta prikolica puna senzora pa mislim da se ne može baš prištekati što god te volja.
prikolice čekaju na utovar, istovar, carinu, da svaka čeka sa svojim pogonom znači da bi ti pogoni imali puno praznog hoda, a to baš nije ekonomično
Tj. može se dodati nešto kao poluelipsa naprijed
To riješava aerodinamiku ovog vozila ali bočno strujanje zraka postaje problem za sva vozila koja prolaze lijevo i desno.
Tj. može se dodati nešto kao poluelipsa naprijed
To riješava aerodinamiku ovog vozila ali bočno strujanje zraka postaje problem za sva vozila koja prolaze lijevo i desno.
A i današnji kamioni imaju sličan efekat sa strane.
Sjećam se kad smo jednom išli bajkom u susjedno selo, da bi iz suprotnog smjera prolazio šleper za jedno 80+ km/h. Mislio sam da je brže išao izbio bi mi zrak.
Vjerovatno je i ta prikolica puna senzora pa mislim da se ne može baš prištekati što god te volja.
prikolice čekaju na utovar, istovar, carinu, da svaka čeka sa svojim pogonom znači da bi ti pogoni imali puno praznog hoda, a to baš nije ekonomično
U deset godina koliko radim u skladištu nikad nitko nije ostavio prikolicu da čeka utovar ili istovar. Dođe, utovari ili istovari i ide dalje.
.. ponekad su ljudi vrlo pametni, domišljati... a ponekad su bedaki. :)
No, Šveđani su svjesni i jednog velikog nedostatka. Naime, kada se na tegljač bez kabine postavi prikolica, ona stvara daleko veći otpor nego u slučaju kada zrak pred njom probija nešto aerodinamičniji dizajn tradicionalne kamionske kabine.
-ono, nije im palo na pamet, mada rade šleper? .. istina, bez (korisne) mase koju tegli, manje troši, mogao bi ja to još poboljšati, bez kotača (na klocni-cigli.. stoji i ne troši)...
edit: ili zašto 'kritički' pogled na inženjere.. pa zato, jer je na kamionima odavno ubačen spojler-dodatak upravo zbog otpora-potrošnje, na svim kabinama do prikolice... a ovi upravo to previde. Upgrade verzija 2.beta, spojler!
Vjerovatno je i ta prikolica puna senzora pa mislim da se ne može baš prištekati što god te volja.
prikolice čekaju na utovar, istovar, carinu, da svaka čeka sa svojim pogonom znači da bi ti pogoni imali puno praznog hoda, a to baš nije ekonomično
U deset godina koliko radim u skladištu nikad nitko nije ostavio prikolicu da čeka utovar ili istovar. Dođe, utovari ili istovari i ide dalje.
http://www.walberttruckinginc.com/img/warehouse-services-02.jpg
https://www.alamy.com/stock-photo-trailers-at-a-warehouse-20766965.html
Ne pričaj gluposti. Ili radiš u skladištu gdje istovarite dva kamiona dnevno ili očito ne radiš u skladištu. Da je ova tvoja priča šuplja dovoljno ti govri činjenica da se i sa klasičnih kamiona prikolica da otkvačiti.
Taj način ostavljanja (polu)prikolica možda funkcionira na nekim drugim kontinentima(Amerika). U EU baš nije nešto što se viđa često. Eventualno unutar velike tvrtke bi se to moglo vidjeti koja ima tisuće kamiona i (polu)prikolica. Ali i tada vrlo rijetko do nikada. Ipak je daleko zastupljeniji način kamion+prikolica(tegljač+poluprikolica) koji se kreće kao cjelina, gdje se teret skuplja s više ishodišta za više odredišta. Prikolice i poluprikolice nisu vlasništvo tvrtki koje trebaju ili isporučuju teret nego su vlasništvo tvrtke koja obavlja prijevoz, kao i kamion. Osim naravno u nekakvim specifičnim situacijama.
Auu problema. Barcode čitač na izlazu prikolice možda? Kao da sad vozač kamiona broji svaki artikl koji je ostavio. Ionak se ostavljaju palete koje su unaprijed složene sa naručenom robom.
Auu problema. Barcode čitač na izlazu prikolice možda? Kao da sad vozač kamiona broji svaki artikl koji je ostavio. Ionak se ostavljaju palete koje su unaprijed složene sa naručenom robom.
Naravno da broji. I sad imas barcod citac pa opet nije to tako jendostavno kako izgleda .