odvikao sam se kupovine u doticnom ducanu nakon nekoliko neugodnosti izazvanih njihovom odnosu prema kupcu i povratku robe na servis. hvala ali nebu islo vise.
ja s njima imam puno iskustava (ni jedno servisno, doduše, jer se niš nije pokvarilo) kao packu i sva su redom pozitivna. očekival sam da buju došli sim na zapad no i ovo je bolje od jordanovca.
ja s njima imam puno iskustava (ni jedno servisno, doduše, jer se niš nije pokvarilo) kao packu i sva su redom pozitivna. očekival sam da buju došli sim na zapad no i ovo je bolje od jordanovca.
kako mozes procjeniti jel neki ducan super ili ne ako nista nisi potrazivao od njih?
Bili su super sto si tamo potrosio 10k kuna? Tko ne bi bio... Budem te pitao kada ces vracat na servis.. Nadam se nikada ali uzas su..
Nedao bog da vise ista kupim od njih.
Ovo je puno bolja lokacija, na Jordanovcu je katastrofa s parkingom a i prometno je nedostupnije. Ja sam kupio komponenti kod njih u 10 i više godina od cca 50.000kn. U tom vremenu sam imao 2 diska i jedno napajanje za reklamaciju, nikakvih problema, uvijek sam dobio zamjenu i to bolju od orginala. Tak da su moja iskustva skroz pozitivna.
ja s njima imam puno iskustava (ni jedno servisno, doduše, jer se niš nije pokvarilo) kao packu i sva su redom pozitivna. očekival sam da buju došli sim na zapad no i ovo je bolje od jordanovca.
kako mozes procjeniti jel neki ducan super ili ne ako nista nisi potrazivao od njih?
Bili su super sto si tamo potrosio 10k kuna? Tko ne bi bio... Budem te pitao kada ces vracat na servis.. Nadam se nikada ali uzas su..
kupujem tamo vec 5 godina, vracao na servis jako puno stvari, sve uvijek bilo uredno, jako pristojni, i nekoliko puta mi nisu naplatiti servis jer nista nije bilo stvarno pokvareno iako su mogli (pise u cijeniku da se lazne reklamacije naplacuju tipa 100kn)
zao mi je sto su otisli sa istoka grada, bili su mi i blizu, jeftini i uvijek znali i savjetom pomoci ako je trebalo nesto..
sretno im na novoj lokaciji
iako su za 10puta ljubazniji od onih balkanaca u protisu
Uz futuru i protis,adm mi je najvise u sjecanju ostao. Imao sam i servis i dosta kupovine tamo. Sve je super proslo.
Samo vise tamo ne kupujem jer mi je predaleko.
Ja sam od njih digao ruke i za mene više ne postoje. Prebacio sam fokus na Links (imam ga u Šibeniku i na Futuru it
Prvi put cujem za izraz "lazna reklamacija".
Kupcu ne radi i on reklamira, na trgovini i servisu je da otkloni kvar i objasni kupcu di je zapelo.
Kunem vam se životom pročitao sam AMD preselio u Novi Zagreb i pomislio da je od sad Rambox glavni AMD-ov čovjek za ovaj dio europe hahaha
Protrnio sam bgmi.
Prvi put cujem za izraz "lazna reklamacija".
Kupcu ne radi i on reklamira, na trgovini i servisu je da otkloni kvar i objasni kupcu di je zapelo.
Sad cu ti nabrzinu preko moba objasnit sto to znaci. To znaci da AMD izbaci R7 seriju grafickih na kojima se zna dogoditi black screen izazvan nicem i moras restartat PC, dakle sav ne spremljeni rad ide u vodu. Yebao sam se sa ADMom 2 puta radi tog problema i zvao ovlasteni servis, opisivao problem, slao linkove sa drugih foruma da su i drugi imali te probleme te jedva dobio zamjenu..jedva... jos su me odbili kao popravili su pa na kraju nista... I onda oni takve probleme ne zele proguglati nego misle da korisnik halucinira i hoce zamjeniti za novu grafu...
Ima xy primjera ali evo to je bio moj....kud sam dolazio javnim prijevozom sa kraja zapada ZGa i isao se natezat sa njima a sve sam lijepo napravio..svu dokumentaciju da im lakse bude i onda ja budala a oni pametni... dovoljno je proguglati problem da vidis dali si jedini ili ne i prica zavrsena...
Tamo sam kupio monitor. Nešto me zezao zvuk unutar jamstvenog roka, bez puno pitanja promijenili mu matičnu ploču i sve 5.
meni je to predaleko, pa ću se orjentirati na online narudžbe u webshopu koji mi više odgovara.
dućan s fizičkom ponudom tog tipa za razgledavanje bi po mojem skromnom mišljenju trebao biti negdje blizu centra grada, a skladišta za online narudžbe i servis slobodno mogu trpati pored kakve magistrale. Mislim da je prošlo doba kad se isplatilo trošiti novac na poslovne prodajne prostore za te stvari. Ali njihov novac i strategija, pa neka ih.
meni je to predaleko, pa ću se orjentirati na online narudžbe u webshopu koji mi više odgovara.
dućan s fizičkom ponudom tog tipa za razgledavanje bi po mojem skromnom mišljenju trebao biti negdje blizu centra grada, a skladišta za online narudžbe i servis slobodno mogu trpati pored kakve magistrale. Mislim da je prošlo doba kad se isplatilo trošiti novac na poslovne prodajne prostore za te stvari. Ali njihov novac i strategija, pa neka ih.
Vise volim doci u ducan i da imaju tamo nego narucivati.
U centro ne vjerujem vise da cu ista kupovati,sedam puta sam otisao tamo i nije bilo ali uvijek ima nesto skuplje. Zbog tog iskustva sam futuru dodao na skype i pitao jel imaju,jel moram rezervirati itd. Vjerojatno su mislili da sam debil.
Nakon toga otići doma i naručiti jeftinije..
Davnih dana sam nes sitno kupovao kod njih, sve 5
A sad su mi prakticki u kvartu, nemrem bit nezadovoljan
Prvi put cujem za izraz "lazna reklamacija".
Kupcu ne radi i on reklamira, na trgovini i servisu je da otkloni kvar i objasni kupcu di je zapelo.
Sad cu ti nabrzinu preko moba objasnit sto to znaci. To znaci da AMD izbaci R7 seriju grafickih na kojima se zna dogoditi black screen izazvan nicem i moras restartat PC, dakle sav ne spremljeni rad ide u vodu. Yebao sam se sa ADMom 2 puta radi tog problema i zvao ovlasteni servis, opisivao problem, slao linkove sa drugih foruma da su i drugi imali te probleme te jedva dobio zamjenu..jedva... jos su me odbili kao popravili su pa na kraju nista... I onda oni takve probleme ne zele proguglati nego misle da korisnik halucinira i hoce zamjeniti za novu grafu...
Ima xy primjera ali evo to je bio moj....kud sam dolazio javnim prijevozom sa kraja zapada ZGa i isao se natezat sa njima a sve sam lijepo napravio..svu dokumentaciju da im lakse bude i onda ja budala a oni pametni... dovoljno je proguglati problem da vidis dali si jedini ili ne i prica zavrsena...
I kakve veze ima ADM sa tim ako ti ovlasteni servis ne zeli zamjeniti graficku?
Ljudi cesto u isti kos stavljaju trgovca i ovlasteni servis od proizvodaca.
Prvi put cujem za izraz "lazna reklamacija".
Kupcu ne radi i on reklamira, na trgovini i servisu je da otkloni kvar i objasni kupcu di je zapelo.
Sad cu ti nabrzinu preko moba objasnit sto to znaci. To znaci da AMD izbaci R7 seriju grafickih na kojima se zna dogoditi black screen izazvan nicem i moras restartat PC, dakle sav ne spremljeni rad ide u vodu. Yebao sam se sa ADMom 2 puta radi tog problema i zvao ovlasteni servis, opisivao problem, slao linkove sa drugih foruma da su i drugi imali te probleme te jedva dobio zamjenu..jedva... jos su me odbili kao popravili su pa na kraju nista... I onda oni takve probleme ne zele proguglati nego misle da korisnik halucinira i hoce zamjeniti za novu grafu...
Ima xy primjera ali evo to je bio moj....kud sam dolazio javnim prijevozom sa kraja zapada ZGa i isao se natezat sa njima a sve sam lijepo napravio..svu dokumentaciju da im lakse bude i onda ja budala a oni pametni... dovoljno je proguglati problem da vidis dali si jedini ili ne i prica zavrsena...
I kakve veze ima ADM sa tim ako ti ovlasteni servis ne zeli zamjeniti graficku?
Ljudi cesto u isti kos stavljaju trgovca i ovlasteni servis od proizvodaca.
Jer su prvo duzni oni sami ADM testirati graficku jer kada salju ovlastenom, ovlasteni im naplati ako je "lazna reklamacija".
Prvi put cujem za izraz "lazna reklamacija".
Kupcu ne radi i on reklamira, na trgovini i servisu je da otkloni kvar i objasni kupcu di je zapelo.
Sad cu ti nabrzinu preko moba objasnit sto to znaci. To znaci da AMD izbaci R7 seriju grafickih na kojima se zna dogoditi black screen izazvan nicem i moras restartat PC, dakle sav ne spremljeni rad ide u vodu. Yebao sam se sa ADMom 2 puta radi tog problema i zvao ovlasteni servis, opisivao problem, slao linkove sa drugih foruma da su i drugi imali te probleme te jedva dobio zamjenu..jedva... jos su me odbili kao popravili su pa na kraju nista... I onda oni takve probleme ne zele proguglati nego misle da korisnik halucinira i hoce zamjeniti za novu grafu...
Ima xy primjera ali evo to je bio moj....kud sam dolazio javnim prijevozom sa kraja zapada ZGa i isao se natezat sa njima a sve sam lijepo napravio..svu dokumentaciju da im lakse bude i onda ja budala a oni pametni... dovoljno je proguglati problem da vidis dali si jedini ili ne i prica zavrsena...
I kakve veze ima ADM sa tim ako ti ovlasteni servis ne zeli zamjeniti graficku?
Ljudi cesto u isti kos stavljaju trgovca i ovlasteni servis od proizvodaca.
Jer su prvo duzni oni sami ADM testirati graficku jer kada salju ovlastenom, ovlasteni im naplati ako je "lazna reklamacija".
Da citiram prodavača iz jednog drugog isto poznatog inf. dućana: "mi radimo s vrlo malom maržom i ja na taj monitor koji si kupio dobijem 20ak kn. Zar misliš da se meni isplati ići gubiti vrijeme na testiranje za 20kn? Ako radi - radi, ako ne, šaljem na servis i bok"
to je poznati sistem u HR... ako si imao racun, po zakonu su ti morali rijesit garanciju..... ako sini morao si gpu registrirat na stranicama proizvodaca i to rijesit sa njima.
Ok su. 3 povrata do sada, sve ispoštovano - zamjena nov uređaj. Nisu jeftini, tražio neke popuste za izložbene primjerke uređaja jer dosta trošimo, nema šanse. Novu grafičku poslali korišteni primjerak - sve radi.
Vidi što su meni odgovorili u prethodnoj temi:
Garancija na karticu je 2 godine, te nije istina da nemožete reklamirati nešto ako je račun na tuđe ime, reklamirati možete uz vaš račun, samo će te priložiti svoje podatke pri predaji uređaja na reklamaciju.
sa njihovim servisom nisam imao iskustva jer se nista nije pokvarilo,
vise puta sam kupovao kod njih i bilo je sve ok do zadnji put kad su me fino prosetali
i tu je bio kraj priče
na webu piše raspoloživo, posaljem im mail da mi provjere što me zanima i potvrde mi da imaju na lageru
(dakle ne vjerujem njihovom webu) jer nisam htio bezveze ići tamo iz drugog grada ako nema i naravno dođem tamo
i nema, nema toga već dugo, nema toga uopće u Hrvatskoj, prave se grbavi, pitam zašto su mi onda odgovorili da ima kad nema,
nikakvu ispriku nisam dobio nego mi jos frajer pokuša uvalit slično samo duplo skuplje...
a i da su najjeftiniji nisu, long live nabava.net
zadovoljavajuće osoblje,cijene relativno ok,dok sa servisom nemam iskustva.
Za preseljenje 👍..
svaka trgovina biti će vam odlična ako samo kupujete. tko normalan ne bi bio uslužan i ljubazan ako im keširate par somova?
reklamacije i servisi su stvari kojima se raspoznaje kvaliteta i uslužnost.
po tom pitanju u hrv ne postoji ni jedan trgovina tipa alza ili amazon. tamo je jednostavno drugi način ophođenja sa kupcima. dijelom možda jer ljudi ne kolju grafu oc-om pred kraj garancije kako bi dobili novu, a toga sam se nagledao i naslušao dok sam radio u lg-u.