Električna autocesta za kamione iz Siemensa

poruka: 17
|
čitano: 2.140
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Električna autocesta za kamione iz Siemensa".
15 godina
offline
Električna autocesta za kamione iz Siemensa

eHighway omogućuje Scanijinim hibridnim kamionima povlačenje električne energije iz žica koje se nalaze iznad njih, poput tramvaja.

 

Nije li ovo blize trolejbusu nego tramvaju?

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
Poruka je uređivana zadnji put uto 5.7.2016 12:12 (syncmaster245b).
 
19 0 hvala 1
15 godina
offline
Električna autocesta za kamione iz Siemensa

cesta nije električna a kamioni nisu iz siemensa. ideja je čist ok. ionak kraj autoputa uvijek ima dalekovodnih žica. samo ih malo pomaknu prema cesti. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Električna autocesta za kamione iz Siemensa
syncmaster245b kaže...

eHighway omogućuje Scanijinim hibridnim kamionima povlačenje električne energije iz žica koje se nalaze iznad njih, poput tramvaja.

 

Nije li ovo blize trolejbusu nego tramvaju?

 Puno bliže.  A valjda autor vijesti nije upoznat s konceptom trolejbusa, šta ćeš.

 

Zanimljiva ideja, ali zašto toliko kratka testna dionica?

Poruka je uređivana zadnji put uto 5.7.2016 12:55 (Mirko935).
7 godina
offline
Električna autocesta za kamione iz Siemensa

Vjerovatno zna samo za pojam trolajbus, tj. onaj u kojemu se mi često vozimo 

Kruha i igala...
Poruka je uređivana zadnji put uto 5.7.2016 17:06 (fer-de-lance).
 
4 0 hvala 0
16 godina
offline
Električna autocesta za kamione iz Siemensa

Ne bi vjerovali, sličan postoječi sustav i infrastruktura već postoji, a to je teretni vlak i elekrificirana pruga . Čemu graditi ponovo tako nešto?

Bolje 5 do 12 nego ni jedna poslije 1! :)
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Električna autocesta za kamione iz Siemensa
mali.ivica87 kaže...

Ne bi vjerovali, sličan postoječi sustav i infrastruktura već postoji, a to je teretni vlak i elekrificirana pruga . Čemu graditi ponovo tako nešto?

 Pa kada nešto treba brzo prevesti iz točke A u točku B , vlak baš i nije brzo sredstvo, a i imaš dva pretovara. Kroz neke države vlak prevozi kamione, ali opet moraš čekati na red , pa vozni red, kao da ideš na trajekt i opet i to košta... A u ovom slučaju kamion dođe do električne ceste i vozi po njoj, te pri brzini 90km/h  digne "pametne" trole i pređe na električni pogon. Kočenje motorom vrača energiju u električnu mrežu, pa se i tu nešto uštedi, a kada dođe do kraja spusti i pređe na dizel, a da pri tome ne mora niti usporiti.

13 godina
offline
Električna autocesta za kamione iz Siemensa

Zanima me samo, buduči da su trole široke i "pametne" te se prilagođavaju vožnji to jest kompenziraju vožnju lijevo desno , što kada se pokvari upravljačka elektronika pa ih međusobno spoji dok su one spojene na električnu mrežu ?

 
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Električna autocesta za kamione iz Siemensa

 Vjerovatno imaju neki graničnik koji im ne dopušta da se približe više od minimalnog razmaka.

Kruha i igala...
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Električna autocesta za kamione iz Siemensa

Ja ne kužim zašto ima ovakve trole, a ne onakve kakve se koriste na trolejbusima. Kako bi ovaj sustav trebao funkcionirati kad se razdvaja cesta? Ili su oni zamislili da to bude samo na jednoj traci na autocesti, a svugdje drugdje da se spaljuje dizlo?

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Električna autocesta za kamione iz Siemensa
Mirko935 kaže...

Ja ne kužim zašto ima ovakve trole, a ne onakve kakve se koriste na trolejbusima. Kako bi ovaj sustav trebao funkcionirati kad se razdvaja cesta? Ili su oni zamislili da to bude samo na jednoj traci na autocesti, a svugdje drugdje da se spaljuje dizlo?

 Pogon im je u stvari hibridni, pa za par sto metara bez žice mogu voziti, dakle prestane žica prođe razdvajanje i onda se nastavi na obje ceste... A trolejbusi malo teže skidaju i vračaju trole (sigurno ne pri 90 km/h)

15 godina
odjavljen
offline
Električna autocesta za kamione iz Siemensa

Trole, trole... Kaj se to ne zove jednostavno pantograf?

 

Btw, ovo će više ne raditi nego raditi... Spajanja i odspajanja velikom brzinom, vjetar, led, snijeg... Da bi bilo pouzdano, moralo bi i poprilično koštati (ne možeš samo kopirati koncept sa trolejbusa, tramvaja ili vlaka) a valjda su oni pametniji od mene

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Električna autocesta za kamione iz Siemensa

Baš sam gledao na Siemensovoj stranici, za onaj Kamazov najveći kamion za rudokope(500 tona nosivosti) su oni proizveli pogonske motore (4X1600 kW).

Sve 5.

Ali kak oni rade.....

Kamion u sebi ima par dizelskih generatora da proizvode struju za pogon.

?

To znači da elektromotor ima nemjerljivo veći okretni moment na toj snazi, što je razumljivo, ali to znači  i da s ukupnim gubicima generatora koji su ogromni i gubicima pogonskih motora opet imaju računicu u odnosu na dizelski motor, bar tak tvrde na stranici....

Zapravo, šokantno kad si čovjek razmisli.....

KAkvo je zapravo Otto motor smeće sa strane efikasnosti.

Ali opet i očekivano i ništa novo.

Kruha i igala...
 
3 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Električna autocesta za kamione iz Siemensa
fer-de-lance kaže...

Baš sam gledao na Siemensovoj stranici, za onaj Kamazov najveći kamion za rudokope(500 tona nosivosti) su oni proizveli pogonske motore (4X1600 kW).

Sve 5.

Ali kak oni rade.....

Kamion u sebi ima par dizelskih generatora da proizvode struju za pogon.

?

To znači da elektromotor ima nemjerljivo veći okretni moment na toj snazi, što je razumljivo, ali to znači  i da s ukupnim gubicima generatora koji su ogromni i gubicima pogonskih motora opet imaju računicu u odnosu na dizelski motor, bar tak tvrde na stranici....

Zapravo, šokantno kad si čovjek razmisli.....

KAkvo je zapravo Otto motor smeće sa strane efikasnosti.

Ali opet i očekivano i ništa novo.

 

Pa nije li tako i kod dizelskih lokomotiva? Motor je tu samo za pokretanje generatora.

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
7 godina
offline
Električna autocesta za kamione iz Siemensa

Hmmmm....

Bolje da šutimo, da nas ovi petrolheadovi ne nanjuše.

Otto master race!!!!

Kruha i igala...
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Električna autocesta za kamione iz Siemensa
Byron kaže...

 Pogon im je u stvari hibridni, pa za par sto metara bez žice mogu voziti, dakle prestane žica prođe razdvajanje i onda se nastavi na obje ceste... A trolejbusi malo teže skidaju i vračaju trole (sigurno ne pri 90 km/h)

 Onda je dizel-električan, k'o u lokomotive, je**la ih hibridnost. Sad je "hibridan" jako moderna riječ pa je sve hibridno

 

Za trole, vjerojatno bi bilo zanimljivo na 90 km/h ih spajati, ali čini mi se da bi ovako puno lakše moglo doći do toga da se oba "pola" spoje na jednu trolu, ako se zbog vjetra približe žice i slično. A pretpostavljam da to nije poželjno

 

Sum_of_all_fears kaže...

Trole, trole... Kaj se to ne zove jednostavno pantograf?

 

Btw, ovo će više ne raditi nego raditi... Spajanja i odspajanja velikom brzinom, vjetar, led, snijeg... Da bi bilo pouzdano, moralo bi i poprilično koštati (ne možeš samo kopirati koncept sa trolejbusa, tramvaja ili vlaka) a valjda su oni pametniji od mene

Čini mi se po slikama da tehnički ovo nije pantograf (Pantograph, Pantograph (transport)), iako mi je draži taj izraz i ja bih ovo tako nazvao. Ali kad su već neki počeli s trolama, nek' im budu trole.

 

syncmaster245b kaže...

Pa nije li tako i kod dizelskih lokomotiva? Motor je tu samo za pokretanje generatora.

 Kod dizel-električnih. Imaš i dizel-hidraulične i dizel-mehaničke.

16 godina
offline
Re: Električna autocesta za kamione iz Siemensa
fer-de-lance kaže...

KAkvo je zapravo Otto motor smeće sa strane efikasnosti.

Ali opet i očekivano i ništa novo.

 Ovo je cisto moje razmisljanje za koje dosad nisam trazio dokaze pa je mozda i krivo (a ako je krivo, barem ce me netko ispravit da znam za ubuduce).

 

Tu kombinaciju mozda koriste jer je s tehnicke strane lakse izvesti pogon u smjeru agregat -> elektromotor -> kotaci vozila nego dizelski motor -> lamela -> mjenjacka kutija -> kotaci vozila. Mozda i u slucaju elektromotora postoji neki lamelni prijenos (kod ovih mega kamiona za rudnike mislim da ne, mislim da su kotaci direktno spojeni na elektromotore), ali svejedno ne trebaju zupcanici za prijenos snage.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Električna autocesta za kamione iz Siemensa
denix kaže...

 Ovo je cisto moje razmisljanje za koje dosad nisam trazio dokaze pa je mozda i krivo (a ako je krivo, barem ce me netko ispravit da znam za ubuduce).

 

Tu kombinaciju mozda koriste jer je s tehnicke strane lakse izvesti pogon u smjeru agregat -> elektromotor -> kotaci vozila nego dizelski motor -> lamela -> mjenjacka kutija -> kotaci vozila. Mozda i u slucaju elektromotora postoji neki lamelni prijenos (kod ovih mega kamiona za rudnike mislim da ne, mislim da su kotaci direktno spojeni na elektromotore), ali svejedno ne trebaju zupcanici za prijenos snage.

 Mislim da koriste ovakav prijenos jer ovaj kamion može ići samo na struju. Pa je jednostavnije pored za to nužnog električnog pogona dodati generator na dizelski motor nego stavljati cijeli klasični mehanički prijenos. Inače je vjerojatno jednostavnije i jeftinije izvesti prijenos s lamelnom ili hidrodinamičkom spojkom. Elektromotorima ne trebaju prijenosi koji mogu proklizavati jer oni mogu davati moment od 0 rpm. Npr. kod dizel-električne lokomotive električni dio zapravo služi kao prijenos.

 

Također, ovim dizel-električnim hibridnim :P sustavom se može povećati efikasnost jer dizelski motor može uvijek raditi u svom optimalnom rasponu (sa strane efikasnosti), a višak energije spremaš fino u baterije ili superkondenzatore.

Poruka je uređivana zadnji put sri 6.7.2016 17:32 (Mirko935).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice