Gigant za giganta

poruka: 166
|
čitano: 33.343
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Gigant za giganta".
12 godina
neaktivan
offline
Re: Gigant za giganta

O pardon, kolega over... je napisao da kaleme ne namataju ferovci nego SSS radnici, a po tebi je tamo ipak većina VSS-a, znači ipak je plaća ferovca cca. 1,000 Eur. te dodatno natuku do 1,200 Eur s smjenskim radom, (plaća 80 posto djelatnika - nećemo uzimati menadžment).

 

Neznam ja tko je propao, a tko nije, ali očito duhanska industrija neće tako skoro...

 

Oćemo dalje - ja bi volio vidjeti tko je srž tih Končar energetskih transformatora izgradio i s čijom lovom, pošto su to onda Švabe kupili i tko im je prodao. Koliko su u međuvremenu izvukli iz njih...

 

Uglavnom riječ je o proizvodnji u jednoj niši proizvoda u kojoj očito još imamo prostora, ali ukoliko su djelatnici slabije plaćeni i to je moja poanta.

 

Koliko se ja sjećam išao je i neki ogromni vrag (ako se dobro sijećam) iz bivše Jugoturbine u Karlovcu za Luku u Rijeci za što se moralo obustaviti pola prometa u smjeru Rijeke jer su jedva s tim prošli i šta nakon toga...  

13 godina
offline
Re: Gigant za giganta

Jel' ti to predlažeš da prestanemo proizvoditi transformatore jer dobit koja se ostvari je pišljivih 10 mil EUR? Jednostavno ukinuti proizvodnju jer je to čisto gubljenje vremena, bolje je sjediti doma i čekati profitabilniji posao? Zaboravio si jednostavnu matematiku koja uzima u obzir i radnu snagu (da ju nabacimo kroz bruto) 517 * 15.000 * 12 = 93.060.000 kn. Znači skoro 100 mil kuna se zavrti kroz doprinose i plaće (na godišnjoj razini). Vjerujem da su im i ostali troškovi poprilični (mislim na one koji se ne odnose na nabavku sirovina) već troškove za usluge koje se ostvaruju u RH. Meni se čini opravdanim proizvoditi ovakvo nešto.

Stručnjak za odmaganje...
16 godina
offline
Re: Gigant za giganta
Toxy kaže...

O pardon, kolega over... je napisao da kaleme ne namataju ferovci nego SSS radnici, a po tebi je tamo ipak većina VSS-a, znači ipak je plaća ferovca cca. 1,000 Eur. te dodatno natuku do 1,200 Eur s smjenskim radom, (plaća 80 posto djelatnika - nećemo uzimati menadžment).

 

Neznam ja tko je propao, a tko nije, ali očito duhanska industrija neće tako skoro...

 

Oćemo dalje - ja bi volio vidjeti tko je srž tih Končar energetskih transformatora izgradio i s čijom lovom, pošto su to onda Švabe kupili i tko im je prodao. Koliko su u međuvremenu izvukli iz njih...

 

Uglavnom riječ je o proizvodnji u jednoj niši proizvoda u kojoj očito još imamo prostora, ali ukoliko su djelatnici slabije plaćeni i to je moja poanta.

 

Koliko se ja sjećam išao je i neki ogromni vrag (ako se dobro sijećam) iz bivše Jugoturbine u Karlovcu za Luku u Rijeci za što se moralo obustaviti pola prometa u smjeru Rijeke jer su jedva s tim prošli i šta nakon toga...  

Ajde čitaj što pišem, ne "čitaj između redova".

Nisam naveo da su većina VSS-ovci, nego da ih ima dosta. Tu je velika razlika.

Duhanska industrija je većinom propala ili progutana - ostale su praktički Rovinj i Udbina, progutane ili propale Zagrebačka i Zadarska, nestao institut i slično. proizvodnja ni blizu prijeratnoj.

Siemens je kupio 51% i dosta uložio u modernizaciju. Za razliku od mnogih takvih proizvodnji prije rata ovo je rijedak svjetli primjer.

A što bi ti, da redovna plaća FER-ovca bude 3k eura? To neće ići u sljedećih 15 - 20 godina...

12 godina
neaktivan
offline
Re: Gigant za giganta

Ne ja samo kažem da ovo nije tako spektakularno kakvim se predstavlja...

 

Bolje da ljudi rade nešto i da nisu na teret proračuna. U našoj žabokrečini od države su i ovakve stvari pothvat nažalost.

 

Prihodi od prodaje proizvoda: 983 milijuna HRK (od 1,020 ukupnih prihoda)

Troškovi:

Utrošene sirovine i potrošeni materijal - 535 milijuna HRK - uvoz

Troškovi osoblja - 100 milijuna HRK

Amortizacija - 35 milijuna HRK (znači pod navodnicima trošenje strojeva)

Ostali troškovi poslovanja 104 milijuna HRK - od čega troškovi prijevoza 63 milijuna HRK, troškovi istraživanja i razvoja 26 milijuna HRK, troškovi popravaka i održavanja 14 milijuna HRK, troškovi osiguranja 13 milijuna HRK - iskreno ne vidim baš neki značajniji angažman kooperanata).

12 godina
neaktivan
offline
Re: Gigant za giganta
Old Iggy kaže...
Toxy kaže...

O pardon, kolega over... je napisao da kaleme ne namataju ferovci nego SSS radnici, a po tebi je tamo ipak većina VSS-a, znači ipak je plaća ferovca cca. 1,000 Eur. te dodatno natuku do 1,200 Eur s smjenskim radom, (plaća 80 posto djelatnika - nećemo uzimati menadžment).

 

Neznam ja tko je propao, a tko nije, ali očito duhanska industrija neće tako skoro...

 

Oćemo dalje - ja bi volio vidjeti tko je srž tih Končar energetskih transformatora izgradio i s čijom lovom, pošto su to onda Švabe kupili i tko im je prodao. Koliko su u međuvremenu izvukli iz njih...

 

Uglavnom riječ je o proizvodnji u jednoj niši proizvoda u kojoj očito još imamo prostora, ali ukoliko su djelatnici slabije plaćeni i to je moja poanta.

 

Koliko se ja sjećam išao je i neki ogromni vrag (ako se dobro sijećam) iz bivše Jugoturbine u Karlovcu za Luku u Rijeci za što se moralo obustaviti pola prometa u smjeru Rijeke jer su jedva s tim prošli i šta nakon toga...  

Ajde čitaj što pišem, ne "čitaj između redova".

Nisam naveo da su većina VSS-ovci, nego da ih ima dosta. Tu je velika razlika.

Duhanska industrija je većinom propala ili progutana - ostale su praktički Rovinj i Udbina, progutane ili propale Zagrebačka i Zadarska, nestao institut i slično. proizvodnja ni blizu prijeratnoj.

Siemens je kupio 51% i dosta uložio u modernizaciju. Za razliku od mnogih takvih proizvodnji prije rata ovo je rijedak svjetli primjer.

A što bi ti, da redovna plaća FER-ovca bude 3k eura? To neće ići u sljedećih 15 - 20 godina...

Pa ajmo reći da bih ja volio da je to ovako kako si napisao, ali eto kako i sam kažeš to očito neće biti još dugo vremena.

E, a kad bude to tako onda će to biti događaj godine i šta god to budu FER-ovci izmislili što se mene tiče može ići u obliku nula i jedinici preko žice ili malih paketića koji se mogu dostaviti poštom...

Usput nisam FER-ovac...

Poruka je uređivana zadnji put pet 8.11.2013 14:51 (Toxy).
16 godina
offline
Re: Gigant za giganta
Toxy kaže...

Ne ja samo kažem da ovo nije tako spektakularno kakvim se predstavlja...

 

Bolje da ljudi rade nešto i da nisu na teret proračuna. U našoj žabokrečini od države su i ovakve stvari pothvat nažalost.

 

Prihodi od prodaje proizvoda: 983 milijuna HRK (od 1,020 ukupnih prihoda)

Troškovi:

Utrošene sirovine i potrošeni materijal - 535 milijuna HRK - uvoz

Troškovi osoblja - 100 milijuna HRK

Amortizacija - 35 milijuna HRK (znači pod navodnicima trošenje strojeva)

Ostali troškovi poslovanja 104 milijuna HRK - od čega troškovi prijevoza 63 milijuna HRK, troškovi istraživanja i razvoja 26 milijuna HRK, troškovi popravaka i održavanja 14 milijuna HRK, troškovi osiguranja 13 milijuna HRK - iskreno ne vidim baš neki značajniji angažman kooperanata).

Tu nije ništa spektakularno osim kako je izvedeno. Končar je takvih transformatora proizveo i proizvest će još brdo, cijeli svijet za njih zna, bez brige.

Ono što je interesantno je cijeli posao u cjelini - žurba, prihvaćanje takvog posla, izvršenje, prijevoz.

A gdje ne vidiš angažman kooperanata? I gdje je to navedeno da su sve sirovine i materijal uvoz?

 

Edit: Što se FER-a tiče - iz nekog razloga besmisleno glorificiraš posao po struci, ne po poslu. Dobro se da zaraditi na brdu poslova, ne moraš imati VSS, još manje FER, kao što ti niti jedna diploma, magisterij ili doktorat neće jamčiti ogromnu plaću.

Poruka je uređivana zadnji put pet 8.11.2013 14:55 (Old Iggy).
13 godina
offline
Re: Gigant za giganta

Pa daj još jednom pročitaj članak. Posebno naglašavam ove dijelove:

 

"U petak navečer na aerodrom Pleso, malu provincijalnu zračnu luku koja je i turistima uglavnom samo destinacija za presjedanje (ako su te nesreće da nemaju izravan let za Dalmaciju) sletjet će najveći avion na svijetu. Prožvačite te riječi. Najveći. Avion. Na svijetu! Antonov 225 samo je jedan i jedini, ne postoje dva primjerka ovog modela. Kada Mrija, kako je nadimak zrakoplova, negdje leti - to košta milijune i to je s jako jako JAKO dobrim razlogom. Fanovi tog aviona putuju po Evropi loveći njegov naredni posjet. Ovaj put, taj iznimno dobar razlog za posjet 225-ice naš je proizvod, djelo hrvatskih inženjera i šljakera. Možete li zamisliti nešto bitnije u ovoj maloj, nesretnoj, pokradenoj, jadom prošaranoj državi? U samozatajnosti pogona na zagrebačkom Jankomiru naši ljudi proizveli su nešto što je kupcu toliko bitno da će poslati najveću letjelicu koju je ljudski rod napravio i platiti preko 2 milijuna eura (naša neslužbena procjena) samo za što brži transport tog nečega u svoje dvorište!"

 

"Meni je to događaj godine u Hrvatskoj, a vi kako znate.."

 

Mogao bi C/P veći dio članka ali mislim da je i ovo dosta. Autor je pošteno prikazao činjenice i naglasio da je to za njega događaj godine a za ostale i ne mora biti. Zašto si se uspjenio toliko? Zar za tebe, firma koja posluje pozitivno, u ovoj državi, ispunjava svoje obaveze i plaća radnicima na vrijeme plaće, ne predstavlja pozitivni primjer. Pa pogledaj samo oko sebe, tolika je količina firmi koje to ne čini i proizvode samo probleme. negdje gore si spomenuo Belje, uz dužno poštovanje svima koji rade tamo, nemoj ga spominjati (hint: poticaji).

Stručnjak za odmaganje...
12 godina
neaktivan
offline
Re: Gigant za giganta

Troškovi:

Utrošene sirovine i potrošeni materijal - 535 milijuna HRK - uvoz

Troškovi osoblja - 100 milijuna HRK

Amortizacija - 35 milijuna HRK (znači pod navodnicima trošenje strojeva)

Ostali troškovi poslovanja 104 milijuna HRK - od čega troškovi prijevoza 63 milijuna HRK, troškovi istraživanja i razvoja 26 milijuna HRK, troškovi popravaka i održavanja 14 milijuna HRK, troškovi osiguranja 13 milijuna HRK - iskreno ne vidim baš neki značajniji angažman kooperanata).

Tu nije ništa spektakularno osim kako je izvedeno. Končar je takvih transformatora proizveo i proizvest će još brdo, cijeli svijet za njih zna, bez brige.

Ono što je interesantno je cijeli posao u cjelini - žurba, prihvaćanje takvog posla, izvršenje, prijevoz.

A gdje ne vidiš angažman kooperanata? I gdje je to navedeno da su sve sirovine i materijal uvoz?

 

Edit: Što se FER-a tiče - iz nekog razloga besmisleno glorificiraš posao po struci, ne po poslu. Dobro se da zaraditi na brdu poslova, ne moraš imati VSS, još manje FER, kao što ti niti jedna diploma, magisterij ili doktorat neće jamčiti ogromnu plaću.

Uredu, priznajem da je način isporuke spektakularan kao i ostali detalji oko posla (doduše o ovom se ne bi trebalo ni puno pričati, nego se treba podrazumijevati - izvršiti posao na vrijeme u zadanim rokovima).

 

A šta ti misliš da je trošak sirovina i materijala možda bakar iskopan u rudniku u Babinoj Gredi ili su ti svi dijelovi na ovaj ili onaj način uvezeni u RH.

Trošak osiguranja = ugovor s osiguravateljem, malo oveći arak papira potpisan od menadžera.

Amortizacija = kooperanti ?????

Troškovi prijevoza = koliki je to broj kooperanata ????

Troškovi popravka i održavanja = znači popravci vlastitih strojeva ????

Troškovi istraživanja i razvoja napravljeni vrlo vjerojatno od istih djelatnika koji i rade u firmi....

 

Ajde neću više....,

neka više taj Rus poleti valjda se neće negdje srušiti oko Slavonskog Brod-a i uništiti nam još jednog giganta u vidu Đure, ali ne onog iz top liste nadrealista  (Rusi su ipak poznati po održavanju svojih zrakomlata).

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 8.11.2013 15:57 (Toxy).
16 godina
offline
Re: Gigant za giganta
Toxy kaže...

Uredu, priznajem da je način isporuke spektakularan kao i ostali detalji oko posla (doduše o ovom se ne bi trebalo ni puno pričati, nego se treba podrazumijevati - izvršiti posao na vrijeme u zadanim rokovima).

 

A šta ti misliš da je trošak sirovina i materijala možda bakar iskopan u rudniku u Babinoj Gredi ili su ti svi dijelovi na ovaj ili onaj način uvezeni u RH.

Trošak osiguranja = ugovor s osiguravateljem, malo oveći arak papira potpisan od menadžera.

Amortizacija = kooperanti ?????

Troškovi prijevoza = koliki je to broj kooperanata ????

Troškovi popravka i održavanja = znači popravci vlastitih strojeva ????

Troškovi istraživanja i razvoja napravljeni vrlo vjerojatno od istih djelatnika koji i rade u firmi....

 

Tvoj problem je što u osnovi ne poznaješ poslovni proces i smiješ se onome što je dobro.

Uspješne zemlje uvoze sirovine i izvoze krajnji proizvod.

A ovo sve ostalo... Ne znam što bih ti rekao osim da počneš upoznavati posao kao termin i da ne kritiziraš ono što u ovom trenutku nema podlogu za kritiku.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Gigant za giganta
Toxy kaže...
Ajde neću više....,

neka više taj Rus poleti valjda se neće negdje srušiti oko Slavonskog Brod-a i uništiti nam još jednog giganta u vidu Đure, ali ne onog iz top liste nadrealista  (Rusi su ipak poznati po održavanju svojih zrakomlata).

Ako je Antonov ruska firma, onda ne znam...

Perhaps today IS a good day to die. PREPARE FOR RAMMING SPEED!
12 godina
neaktivan
offline
Re: Gigant za giganta

OK, Rusija, Ukrajina tako svejedno u kontekstu onoga što sam htio reći...

 

Što je to poslovni proces, neznam šta si htio s time reći.

 

Ajmo reći da sam imao posla s Končar energetskim transformatorima pa baš ne trkeljam bez veze...

 

Da li bi ti htio raditi u Apple u Americi kao neki inžinjer, ili u rudnicima Morije u Kini... (ovo je figurativno, morat ću provjeriti točno na karti gdje mu dođe ta Morija)...

 

Kina uvozi te sirovine i bavi se proizvodnim procesom, zapošljava radnike za šaku kuna, a lova se vrti u Americi gdje nisu baš neznam kakve sirovine po tom pitanju uvezli...

16 godina
offline
Re: Gigant za giganta
Toxy kaže...

OK, Rusija, Ukrajina tako svejedno u kontekstu onoga što sam htio reći...

 

Što je to poslovni proces, neznam šta si htio s time reći.

 

Ajmo reći da sam imao posla s Končar energetskim transformatorima pa baš ne trkeljam bez veze...

 

Da li bi ti htio raditi u Apple u Americi kao neki inžinjer, ili u rudnicima Morije u Kini... (ovo je figurativno, morat ću provjeriti točno na karti gdje mu dođe ta Morija)...

 

Kina uvozi te sirovine i bavi se proizvodnim procesom, zapošljava radnike za šaku kuna, a lova se vrti u Americi gdje nisu baš neznam kakve sirovine po tom pitanju uvezli...

Da, imaš još puno za učiti.

BTW, radio sam i s KPT i bio u Appleu u Cupertinu. I jedno i drugo ima svojih prednosti i mana. {#}

A sad malo bolje pogledaj tko stvarno "ima lovu" - ameri ili kinezi.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Gigant za giganta

Uuu, uhvatili ste me za Rusija/Ukrajina moš si mislit...

 

Globalno Kinezi, ali na primjeru Apple-a Ameri i šta ćemo sad...

 

Oćemo podatke za jednu malu firmicu kao što je Combis, nema neznam kakvih ogromnih proizvoda, nema Antonova, ali

 

Trošak osoblja u 2012. - 72.740 THRK

Broj zaposlenih u 2012. - 353

Prosječna bruto plaća u 2012. - 17.172 HRK bruto... neda mi se sada računati neto, ali oko 10 THRK ili...?

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 8.11.2013 16:40 (Toxy).
16 godina
offline
Re: Gigant za giganta
Toxy kaže...

Uuu, uhvatili ste me za Rusija/Ukrajina moš si mislit...

 

Globalno Kinezi, ali na primjeru Apple-a Ameri i šta ćemo sad...

 

Oćemo podatke za jednu malu firmicu kao što je Combis,

 

Primjer Applea je specifičan jer se radi o lovi koja je nastala više marketingom nego proizvodom. S druge strane je Kina ta koja ima stvarnu lovu i "drma" tržištem.

Combis baš i nije firmica, ali kako sam radio tamo nećemo u detalje.

13 godina
online
Gigant za giganta

Kako otići pogledati ovaj zrakoplov? Pročitao sam da je omogućen pristup samo na vidikovcu. Da li se može nekako doći skroz do njega? 

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Gigant za giganta
Griz kaže...

Kako otići pogledati ovaj zrakoplov? Pročitao sam da je omogućen pristup samo na vidikovcu. Da li se može nekako doći skroz do njega? 

Obuci se u stjuardesu.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Gigant za giganta
Primjer Combisa nije slučajno odabran...:) Firmica je bilo onako malo, s obzirom da imaš malo nastup onako s visoka.

Hoćeš stvarno ulaziti u to tko ima novce Kina/ Usa. Meni se čini da Ameri imaju lovu, a Kinezi papire (obveznice) pa nek ih probaju u cijelosti naplatiti. Sve je to kurbin pir...
10 godina
neaktivan
offline
Gigant za giganta

@toxy

 

Kinezi kupuju američki dug i otplaćuju ga, oni se prema SAD ponašaju svojevrsna banka, državne obveznice nisu državni dug, to je drugi par rukava.

Prema tvojoj logici ako Kinezi nekim slučajem u sljedećih 4-5  godina, znači jako jako malo vremena, naplatiti američki dug, SAD bi postala nelikvidna, a to znači kolaps njihovog gospodarstva.

Naravno da to Kinezi neće napraviti, jer ironično, novac za otplat američkog duga dobrim dijelom dolazi iz trgovine sa SAD-om. SAD je tržište gdje Kina najviše izvozi u globalu.

 

Tako da je Kina ta koja "ima" pravi novac, SAD lagano gubi poziciju lidera i grabe po cijelom svijetu, a posebno na bliskom istoku dok još mogu.

Last bastion of real motorsport - Isle of Man TT
Poruka je uređivana zadnji put pet 8.11.2013 18:24 (stickman1).
Moj PC  
2 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Gigant za giganta
Toxy kaže...
Primjer Combisa nije slučajno odabran...:) Firmica je bilo onako malo, s obzirom da imaš malo nastup onako s visoka.

Hoćeš stvarno ulaziti u to tko ima novce Kina/ Usa. Meni se čini da Ameri imaju lovu, a Kinezi papire (obveznice) pa nek ih probaju u cijelosti naplatiti. Sve je to kurbin pir...

Znas li ti sto je novac? Novac su upravo papiri. Oni koji se odnose na dug imaju stvarnu vrijednost dok oni nastampani kako bi se stoka sitnog zuba imala cemu veseliti imaju prividnu vrijednost. Debelo grijesis u ovim zakljuccima.

16 godina
offline
Gigant za giganta

Btw. stigla ukrajinska mrcina.
da malo skrenem temu sa dežurnih kritičara da skupe slinu za daljnje pljuvanje:)

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Gigant za giganta
Ajde ti meni objasni - kupiš od mene obveznicu, ja potrošim novce na realne stvari i dođe vrijeme naplate i ja ti kažem čuj stari ja nemam love sve sam potrošio, a ti se slikaj sa svojim papirima. Kako su prošli vjerovnici Argentine ti koji su imali papire nakon bankrota, a Argentinci kurili njihove novce godinama. Pa nije ti Amerika Grčka da se s njom možeš šutati...
12 godina
neaktivan
offline
Re: Gigant za giganta
Ali ovo nije važno za ovu temu tako da neću dalje...
16 godina
offline
Gigant za giganta
Hm, na Filipinima nezapamćena superoluja, vjetrovi do 390 km/h, svi letovi naravno otkazani i prekinuta proizvodnja i opskrba el. Energije... Kako će sad mrija tamo? http://www.jutarnji.hr/video--dolazi-supertajfun-haiyan-najjaca-oluja-2013--stigla-na-filipine--vjetar-udara-jacinom-od-389-km-h/1138397/
http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
Poruka je uređivana zadnji put pet 8.11.2013 22:34 (overhaul).
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Gigant za giganta

Naravno na nećeš ići dalje jer nisi u pravu i govoriš napamet.

 

Misliš da su papiranti novac ili ostale monete jedini načini "naplate" duga?

 

Zaboravljaš da novac nema stvarnu vrijednost, samo prenesenu. Uostalom, ako država nema papirnog novca, onda izda nalog središnjoj banci da tiska X količinu novca i taj novac onda vrati vjerovniku (kupac duga). A tek je tada država u banani jer jer tiskala prekomjernu količinu novca za koju nema pokriće. Događa se inflacija. Vjerovnika boli kita, on je dobio svoj novac.

 

Ako neće tiskati novac, onda predaje zalihe zlata, platine, prodaje uloge u dotadašnjim državnim firmama, iako se to ne događa tako često.

 

Puno češće se uz dodatno tiskanje love i uzima kredit na kredit, tj. izdaju se nove obveznice, novi ili isti vjerovnik ih kupi i da novac državi da otplati stari dug. I tako u krug dok balon ne pukne. Kad dođe točka kad tako više ne može, onda se dogode krize, a tada na prodaju idu "obiteljski dragulji", a SAD ih ima ohoho. I tko na kraju ima stvarni novac? SAD ili Kina?

 

 

I da, bankrot ne znači da se državi brišu dugovi, samo je trenutno u nemogućnosti da vrati dug. Tad se događaju privatizacije i prodaja imovine - u prijevodu, naplata duga sa kamatama.

Last bastion of real motorsport - Isle of Man TT
Poruka je uređivana zadnji put pet 8.11.2013 22:51 (stickman1).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Gigant za giganta

Bio sam na spuštanju, koje smo nažalost propustili (sam čin), ali smo vidjeli mrcinu na jedno cca 100m. Impresivan avion!

 

EDIT:

evo i par slika (imam još par boljih okinutih sa fotićem)

 
 

 

http://www.norgems.com
Poruka je uređivana zadnji put sub 9.11.2013 0:16 (woodgamesfx).
 
1 0 hvala 1
10 godina
neaktivan
offline
Gigant za giganta

Bravo komšije. Hteo bih samo reći da vam je odličan tekst i komentar na situaciju, koja je veoma slična našoj u Srbiji. Gotovo da nema razlike u politici i političarima. Nije bitno da li su HDZ, SDP (kod vas) ili SPS, DS, DSS... (kod nas). Katastrofalna privatizacija, nevidjena pljačka u privredi, upropašćena budućnosti narednih generacija, uništena porodica kao osnovna ćelija društva, pad svakog morala, itd.... Vašem narodu dalje želim sve najbolje u životu. 

 
10 0 hvala 1
16 godina
offline
Re: Gigant za giganta

vidim da su nenormalne gužve na plesu danas..

pretpostavljam da bude tako i sutra. mene zanima gdje je najbolje ostaviti auto ako bude sutra ujutro na polijetanju gužva, a da je relativno blizu za doći pješke do piste?

akreditaciju imam, bojim se da zbog eventualne gužve ne izvisim :|

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
11 godina
offline
Re: Gigant za giganta
Toxy kaže...
Primjer Combisa nije slučajno odabran...:) Firmica je bilo onako malo, s obzirom da imaš malo nastup onako s visoka.

 

Makni tim našim "regijonalnim" sistemskim integratorima političare iz jednadžbe, pa ćeš vidjeti koliko će dugo preživjeli na tržištu, bez obzira na veličinu tvrtke.

13 godina
offline
Re: Gigant za giganta
nixass kaže...

vidim da su nenormalne gužve na plesu danas..

pretpostavljam da bude tako i sutra. mene zanima gdje je najbolje ostaviti auto ako bude sutra ujutro na polijetanju gužva, a da je relativno blizu za doći pješke do piste?

akreditaciju imam, bojim se da zbog eventualne gužve ne izvisim :|

Odi Busom.

Stručnjak za odmaganje...
12 godina
odjavljen
offline
Gigant za giganta

Kako da znam na koju stranu polijece?

Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice