Obično polijeću prema autoputu (koliko ja znam).
vidim da su nenormalne gužve na plesu danas..
pretpostavljam da bude tako i sutra. mene zanima gdje je najbolje ostaviti auto ako bude sutra ujutro na polijetanju gužva, a da je relativno blizu za doći pješke do piste?
akreditaciju imam, bojim se da zbog eventualne gužve ne izvisim :|
Odi Busom.
komplicirano jer mi nije baš usput a lovit noćne linije autobusa je skoro pa lutrija :D
Jel se može naći gdje kojim putem će ići, baš me zanima ako bude prolazio iznad slavonije hoće li se to vidjeti i primjetiti?
komplicirano jer mi nije baš usput a lovit noćne linije autobusa je skoro pa lutrija :D
Mislio sam na Pleso prijevoz.
Jel se može naći gdje kojim putem će ići, baš me zanima ako bude prolazio iznad slavonije hoće li se to vidjeti i primjetiti?
ja sam jučer gledao na flightradar24 al sam onda skužio da su oni samo za putnički promet, ne za teretni
komplicirano jer mi nije baš usput a lovit noćne linije autobusa je skoro pa lutrija :D
Mislio sam na Pleso prijevoz.
vidjet ćemo..
kolko vidim, poceli se skupljat i decki iz redakcije na Plesu..
Kako da znam na koju stranu polijece?
Nije te to pitao. Ako polijeće na sjevero istok (strana Kosnice) onda je ideano biti na mostu iznad obilaznice i vidjeti avion kako doslovce IZNAD tebe polijeće.
Ako polijeće na stani Velike Mlake..onda se nema šta vidjeti osim otić na nečiju livadu
Sad kad je otišao..svejedno..
Kako da znam na koju stranu polijece?
Nije te to pitao. Ako polijeće na sjevero istok (strana Kosnice) onda je ideano biti na mostu iznad obilaznice i vidjeti avion kako doslovce IZNAD tebe polijeće.
Ako polijeće na stani Velike Mlake..onda se nema šta vidjeti osim otić na nečiju livadu
Sad kad je otišao..svejedno..
Stvarno? Vidiš, sedam ljudi je shvatilo šalu.
Pitam se gdje je tu "točnost informiranja" kod novinara, kada se zna kako Končar nije dijete socijalizma...jer za razliku od vojno nastalog Antonova, je nastao daleke 1920.godine! Tako da je zaključak ovog novinara jedan veliki !
7 | Novinar je u pravu? |
---|---|
2 | Novinar dezinformira javnost? |
Pitam se gdje je tu "točnost informiranja" kod novinara, kada se zna kako Končar nije dijete socijalizma...jer za razliku od vojno nastalog Antonova, je nastao daleke 1920.godine! Tako da je zaključak ovog novinara jedan veliki !
Končar kakav je danas je ipak dijete socijalizma. Samo ime mu to govori. To što je imao neke temelje prije socijalizma, to je nebitno za ovu temu.
Oprostite, ali govoriti kako je Končar "socijalističko dijete" je u najmanju ruku "neuku ponašanje", koje se ne očekuje od uglednog novinara (a to očito nije)...i uglednog časopisa poput BUGa (a to, očito nije).
Zašto?
Govoriti o Končaru, kao dijetetu socijalizma i to samo zato što se tako zove - isto je kao nazivati avio kompaniju Dornier ili Junkers Nacističkom, a ona to nisu!
Oprostite, ali govoriti kako je Končar "socijalističko dijete" je u najmanju ruku "neuku ponašanje", koje se ne očekuje od uglednog novinara (a to očito nije)...i uglednog časopisa poput BUGa (a to, očito nije).
Zašto?
Govoriti o Končaru, kao dijetetu socijalizma i to samo zato što se tako zove - isto je kao nazivati avio kompaniju Dornier ili Junkers Nacističkom, a ona to nisu!
Razumijem ja o cemu ti govoris ali ti ocito ne razumijes (u biti ne zelis razumjeti) da je Končar svoju veličinu razvio u socijalističkom sistemu i da sa to sa starom Elektrom ima malo i nimalo veze. Ne govorim o Končaru kao djetetu socijalizma zbog imena nego zbog povijesti. Sto Koncar ima s Elektrom? Nacionalizirana imovina, promjena upravljanja i poslovanja i dovodjenje pod drzavnu kapu je od njega napravilo ono sto je Koncar bio osamdesetih.
Usporedba sa Junkersom ne stoji jer je Junkers postojao puno prije nacizma a Koncar nije prije socijalizma. Da li je Dinamo dijete socijalizma?
Ljudi ovdje očito ne žele čuti kako je Elektra d.d. postojala manje od godinu dana, a kako je onda sve preuzeo Siemens. Te kako je na Siemens temljima ugrađena i signalizacija na Gl. kolodvoru u Zagrebu koja je radila od sredine 30tih do nedavno - kada je zamijenjena novijom. taj isti Siemens je puno napravio u toj bivšoj državi, sve dok sve to nije bilo nacionalizirano. Tako da ne stoji podataka kako se za tvtku koja je predhodila prije narodnog heroja nije znalo... ;)
Da, Končar je okupljen s više tvrtki. Ali pravi nukleus i najveća kompanija među njima bila je Siemens.
Dinamo opet nije za usporedbu, jer se rasformirane tri jednake jedinice i stvorena nova.
....da. jedna od rijetkih stvari radi koje se osječam ponosan što sam hrvat.
ajme. to nisam godinama ni pomislio a kamoli napisao!
Uvijek su mi bli simpačni uradci ovog nadrkanog i arogantnog lika i gotovo uvijek je izvrsnu snagu i dinamiku članka negdje na pola puta ubio nekim neukim i indolentnim komentarom.
Tako je i ovaj puta, kad u predivno intoniranom članku koji na način bespomočnog bokca kojem je u ovoj banana državi nije preostalo drugo nago da sjedne i glasno plače, negdje oko sredine konstatira :"Transformator je, ako vas nisu naučili u školi, električni sklop za mijenjanje napona i snage struje, a temelji se na......"
O siroče moje neuko.
Transformator je (BUDUĆI TE NISU NAUČILI U ŠKOLI) statički električni uređaj u kojem se električna energija iz jednog ili više izmjeničnih krugova koji napajaju primarne namote transformatora prenosi u jedan ili više izmjeničnih krugova napajanih iz sekundarnih namota transformatora s izmijenjenim iznosima jakosti struje i napona, te nepromijenjenom frekvencijom. (jednostavan, dovoljan i točan citat sa wikipedije...)
Dakle, ne postoji "napon struje", a nema ni "mijenjanja snage struje"!!!
Daj si ponekad truda pa provjeri činjenice prije nego ih pustiš u tisak, pa ti možda i uspije napisati sasvim ozbiljan, dobar a pri tome i faktografski ispravan članak.
Pozdravrav