"Prilikom analize stranica simulirano je uobičajeno ponašanje poslovnog korisnika interneta, odnosno određeni sadržaj smatran je nepostojećim ako ga nije bilo moguće pronaći na uobičajenim mjestima u smislenoj količini vremena."
- Kako se uobičajeno ponaša poslovni korisnika interneta?
"Situacija je još gora s email newsletterom kojeg ne koristi gotovo 88% ispitanih tvrtki..."
- 88% ispitanih tvrtki shvaća da je to spam koji nitko ne čita.
"Čak 95,2% web stranica nema svjedočanstva zadovoljnih korisnika (testimonials),..."
- Testimonialsi su ionako rekla-kazala on ljudi za koje nikad nitko nije čuo pa samim time ne vrijede ništa. Kad ih utlačite sa svojim newsletterom dodat će izmišljene ljude da svjedoče. Je li itko ikad vidio loš komentar kao testimonial?
"... preko 90% njih nema studije slučaja, specifičan sadržaj koji potencijalne kupce educira o tome kako je tvrtka implementacijom nekog svog proizvoda ili usluge riješila konkretan problem konkretnog kupca."
- Možda imaju YT video, prezentaciju ili nešto treće? Ili to možda ne spada pod uobičajeno ponašanje poslovnog korisnika interneta?
Usporedba sa ostalim zemljama regije? Usporedba s ostatkom svijeta?