ko mali sam u njihov fotic na filmove gledao ko na svemirski brod, jos i danas drzim male kutijice s logom kodak i punim filmovima, sjecam se kada su se probijali digitalci, a jos uvijek s klasicim bljesikao na maturalcu, to su lijepa sjecanja, R.I.P Kodak, ostat ce u srcu
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
uh. nedavno sam cistio stari frizider i pobacao gomilu ektachrome filmova raznih formata od kad je Kodak jos bio profitabilan. kad sam vidio datum proizvodnje pomislih "tempus fugit". sada gledam ovaj clanak i mislim "panta rei". no kao sto pjesnik rece "tamo gdje se vali lome ostavljaju prostor otvoren". pozdrav olegu, odlican clanak kao i uvjek!
Standarde je teško mijenjati jer veličina senzora, tj. ranije filma, određuje i veličinu objektiva.
Na optiku također utječe i korištenje SLR mehanizma i optičkog tražila.
Prelazak na neki novi format senzora stoga je dugoročna, strateška odluka, kakva je bila
npr. Olyjevo opredjeljenje za 4/3 (i kasnije m4/3) standard.
Naravno, kada se radi o aparatima s fiksnim objektivom, onda tih problema nema pa se u njima koristi niz različitih veličina senzora.
I Canon i Nikon su napravili super posao na području digitalne fotografije, zajedno drže valjda 80% tržišta, pogotovo one najprofitabilnije niše.
Kodakovim stopama će prije krenuti Sony, čijem autističnom shotgun pristupu tržištu ne pomažu ni tehnološki kompetitivni proizvodi.