Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je...

poruka: 57
|
čitano: 23.830
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je...".
14 godina
neaktivan
offline
Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je tu č

Ma sumnjam da nije smio obavijestiti šefove. Pa ja ne smijem pustiti ljude u brodogradilište ako ne prođu psiho test i pokužu se ludima :)

 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je
Tonči kaže...

 Ne, nisu. Zakonski liječnik MORA biti prisiljen da takve informacije odmah prijavi. Ludi pilot je opasnost ma kako to bilo ružno za njega kod prijave. Ludi policajac, ludi pilot, ludi liječnik, ludi profesionalni vozač... zapravo, svatko tko ima suicidalne namjere MORAO bi biti prijavljen barem članovima obitelji.

Logički bi morao. Zakonski ne smije. Tu je problem.

15 godina
odjavljen
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je
Old Iggy kaže...
Tonči kaže...

 Ne, nisu. Zakonski liječnik MORA biti prisiljen da takve informacije odmah prijavi. Ludi pilot je opasnost ma kako to bilo ružno za njega kod prijave. Ludi policajac, ludi pilot, ludi liječnik, ludi profesionalni vozač... zapravo, svatko tko ima suicidalne namjere MORAO bi biti prijavljen barem članovima obitelji.

Logički bi morao. Zakonski ne smije. Tu je problem.

Ergo, zakon treba mijenjati.

16 godina
offline
Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je tu č

Po meni neki vrag u cijeloj ovoj prici opako smrdi.

 

prvo sto bode oci je od aviona nije ostalo nista navodno "vece od dva metra" i na slikama navodnog

pada vidi se da je sve solidno usitnjeno i da komade putnika skupljaju maltene pincetom.

po nekoj logici i analogijom do sada takvo sto se obicno desi ako se avion razletio u zraku i to na

solidnoj visini - bilo zbog kovita, bilo zbog neceg sto ga je otreslo.

 

http://www.theguardian.com/world/video/2015/mar/30/germanwings-crash-site-footage-video

 

nigdje nisu prikazali te "larger debris", a da ga jebes od lockerbyja do rusenja u andama, pa cak i do

naseg popularnog naticanja airforce 2 u brdo kad je hrvatska vojska naisla na zivu i dakako totalno

usokiranu stanovitu stjuardesu shelly kelly (koja je sama usetala u spasilacki helikopter koji ju je

odnio u - smrt) - ostaci nisu bili filigranija.

pored toga, kako i lik na snimci prica i pretpostavlja gdje je avion udario, krila su trebala biti

*vrlo* puna kerozina i neki vrag je trebao i goriti po nekoj logici - nesto je trebalo biti crno ili nagoreno.

 

u nas na primjer, kad gori jebena makija u "eruptivnom pozaru" na kornatima, onda puca i stijena

na pola i pougljenise solidno... 

 

potom; kojekakve spekulacije - od toga da je kopilot konvertirao na islam, da je potajno gej, da mu je

cura trudna a da je ljubovao s "ljepsom", da je tamo ljetovao u tim alpama s roditeljima ko mali, prica da

ce "uciniti nesto veliko", sad citam i da samo sto nije "oslep'o" da mu je lijecnik reko da je lud ko struja...

da, vec je netko spomenuo - jako me podsjecaju na informacije tipa "nasli smo putovnice terorista u

rusevinama..." i one super fotke kad donald rumsfeld himself "pomaze" skupljanju ostatka "aviona"

oko pentagona nakon crasha. Da podsjetim - i tamo su se nasle cijele turbine...

 

koji klinac zutilo ima veze sa hard factsima? zasto ne cujemo taj black box. zasto ameri prvi izvjestavaju

o tome a nijemci samo prepisuju? svaki put se nesto novo cuje. cuju kopilota kako tesko dise (?)

a ne cuju isprva sto je navodno pilot vikao - prvo je kucao i plakao, a sad je usicon sikire razvaljivo vrata.

ponirali su 18 minuta 10 minuta... wtf? 

 

ali na stranu sve te pizdarije; ono sto me odista plasi kao pocestog putnika - izmedju ostalog i lowcost

airlinesima je pored cinjenica da piloti zaradjuju smijesno (tko se sjeca onog dokumentarca onog

o kapitalizmu, gdje navode da piloti gdjekad imaju i drugi job, jer im je osnovna placa kajaznam 20k dolara...)

je ono sto ni drago nije spomenuo, a to je fenomen poznat od devedesetih koji bi po meni mogao biti sasvim

solidan uzrok - ako ne direktan, onda bar indirektan u ovom slucaju.

 

lik navodno nije imao psihickih problema, ali ne ne navode je li imao neuroloskih problema. otkud to?

mozda je bio - otrovan.

 

ono sto bi avio kompanije najvise kostalo je sitnica koja se zove - bleed air, ili ti na hrvatskom die Zapfluft.

naime, ove godine vec se jedan germanwingov avion prinudno prizemljio bas zbog neobicnih mirisa u cockpitu.

ako vas bas zanima, miris koji vuce - vjerovali ili ne - na ustajale prljave carape (za draga - bicve ;-) ili

usirene noge a malo baca i na mokrog psa.

 

o cemu je rijec? cockpit se snabdjeva zrakom nefiltriran direktno pri turbini mlaznjaka. putnici udisu mjesavinu

recikliranog zraka iz kabine i ovog zraka, ali piloti udisu cisti, friski zrak - od izvora dva putica.

di je problem?

kad iz ovog ili onog razloga vrlo specificno ulje pri turbini malo zagori i onda laganini nastanu isparenja iz tog

istog ulja koja su klasificirana kao - nervni otrov. problem je poznat jos od devedesetih, ali je uredno presucivan i

ignoriran lijepa desetljeca.

 

malo detalja o tehnologiji dovoda zraka: 

https://sites.google.com/site/sf340com/air

 

potrazite na youtubu, naguglajte airtoxic, bleed air i userite se. 

 

koji je efekt udisanja ovih para? dugorocno, piloti koji su zakurac i nisu vise letno sposobni, stjuardese koje se

klimataju s efektima zajebanim poput parkinsona, ostecenja raznih organa.

trenutacni efekti? zbunjenost, dezorijentacija, smanjena rekacija, mucnina, kratkorocno sljepilo itd.

 

pa se sad vratite na ono da je kopilot navodno tesko disao. tko veli da je kapetan izasao pikit/kakit/prilozit ga

stjuardesi? mozda mu je pozlilo, a protokol nalaze da se kokpit zakljuca. 

 

mozda je kopilot bio lud ko tenisica, mozda suicidalan i nadrkan. a mozda je samo bio u svom toplom wigwamu i

lovio bijele skocimise po preriji.

 

 
4 2 hvala 0
14 godina
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je
Ratno doba u Rh, testiranje za 2 garijsku, i covjeka ruse! Nigdje rata, Europa i ovaj prolazi test. Nista cudno ako su im testovi kao ovdje. Ovdje stvarno moras biti debil da padnes.
16 godina
neaktivan
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je
Igor101 kaže...
Firef0X kaže...

 

 

 

 

I pliz ne lupetaj o 9/11, to je vec stvarno potroseno.

 Čini mi se da sada Ti lupetaš. Da si 5 minuta upravljao avionom težim od 1 tone znao bi da se neda i nemože na kučnom simulatoru navježbat ciljanje u određenu visinu sa točnošću od 10 metara, i to otprve u zrakoplovu težem od 100 tona. Ručno upravljanje zahtjeva puno iskustva i letenja i veliku vještinu. To je dokazao pilot koji je sletio Airbus u Hudson i spasio putnike. Za takve preciznosti treba pokoja tisuća sati u stražnjici.

15 godina
odjavljen
offline
Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je tu č

@Nikola: Dakle, bilo bi logično da je kopilot namirisao pilotove noge, izbacio ga da se opere u WC i zaključao mu vrata dok ne prestane smrdjeti, ali - ispalo je da nije to bilo to, nego zrak, zbog čega je kopilot spustio avion na visinu na kojoj se može disati normalan zrak, ali je već bio u nesvijesti i spavao (otud disanje i nereagiranje na pilotove pokušaje ulaska), nakon čega avion nastavlja ponirati u planinu punom brzinom (skoro pa uobičajeni cruise na 700kmph)?

 

Zašto pilot nije mogao ući pomoću šifre?

Poruka je uređivana zadnji put uto 31.3.2015 10:24 (Tonči).
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je tu č

ma koliko sve izgledalo ovakvo ili onakvo, sumnjivo ili ne, mogao se luftwaffe srušiti i na naseljeno mjesto. a nije. da sam ja "ludi pilot", odabrao bih što je moguće veću štetu, kad već radim pičvajz. ovaj i nije baš. svako zlo ... 

I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put uto 31.3.2015 11:58 (Ajar).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je
Tonči kaže...

 

 Zašto pilot nije mogao ući pomoću šifre?

 Šifra služi za ulaz u slučaju kad su pilot i kopilot onesposobljeni (hipoksija i sl.). Tada ju netko od posade može utipkati i ući u pilotsku kabinu. Međutim, u slučaju da primjerice teroristi žele upasti u kabinu i natjeraju posadu da utipka šifru, piloti imaju lock switch kojim to mogu spriječiti. Lubitz je očito to i učinio.

The Internet is so big, so powerful and pointless, that for some people it is a complete substitute for life.
16 godina
offline
Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je tu č

vrata kokpita ne funkcioniraju tako. da jih je samo zatvorio, cpt bi ih mogao otključati sa valjanom šifrom. Ako iznutra zaključaš vrata i fizički, ne pomaže nikakva šifra.

|edit| vidim, več si mu odgovorio

Plamene zore bude me iz sna Fabrička jutra, dim iz dimnjaka Pesma se ori, mladi radnici Čelicna jutra, hitam fabrici.
Poruka je uređivana zadnji put uto 31.3.2015 11:46 (dalibor).
 
1 0 hvala 0
16 godina
moderator
online
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je
nikola kaže...

Po meni neki vrag u cijeloj ovoj prici opako smrdi.

 

prvo sto bode oci je od aviona nije ostalo nista navodno "vece od dva metra" i na slikama navodnog

pada vidi se da je sve solidno usitnjeno i da komade putnika skupljaju maltene pincetom.

po nekoj logici i analogijom do sada takvo sto se obicno desi ako se avion razletio u zraku i to na

solidnoj visini - bilo zbog kovita, bilo zbog neceg sto ga je otreslo.

......... 

 

 

Da se avion raspao u zraku (kao slučaj MH17 u Ukrajini ili sudar nad Uberlingenom DHL-ovog aviona i Bashkirian Airlinesa 2002. - http://en.wikipedia.org/wiki/%C3%9Cberlingen_mid-air_collision), baš onda tijela ne bi bila raskomadana na mikrone, nego bi ih većina bila u komadu. Oni koji bi pali na meko tlo čak ne bi imali ni vidljive vanjske ozljede. U ove dvije nesreće koje sam gore spomenuo, posebno djeca iz Bashkirian Airlinesa su većinom identificirana vizualno jer su tijela ostala u komadu ili barem u dovoljno velikim komadima. To je zato jer dio tijela ispadne iz aviona u zraku i prema tlu pada terminalnom brzinom od 120 kilometara, što je pet puta sporije od brzine kojom se GW zabio u planinu, dakle sa 25 puta manje energije. Isto tako, avion raspadnut u zraku i sam pada sporo, pa i tijela koja su ostala u njemu također padaju sporo, s manjom energijom.  

 

Kod udara ČITAVOG zrakoplova u tlo velikim brzinama događa se baš to da se čitav avion i svi u njemu raspadnu na komadiće. Pogledaj slučaj PSA Let 1771 koji se punom brzinom za koju se pretpostavlja da je premašila 1M zabio u tlo u Kaliforniji http://en.wikipedia.org/wiki/Pacific_Southwest_Airlines_Flight_1771). Kad su spasioci došli nisu uopće bili sigurni da su na mjestu avionske nesreće jer nisu uspjeli identificirati niti jedan prepoznatljivi dio aviona već samo jako puno papira (slike). 

 

Osnovno pravilo za određivanje da li se avion raspao u zraku ili je eksplodirao na tlu je "pravilo četiri kuta". Ako su četiri kuta aviona (nos, rep, lijevo i desno krilo) relativno blizu jedno drugome na tlu, znači da nije bilo dezintegracije u zraku. Kod nesreća gdje se avion velikom brzinom zabio u tlo, gleda se rasap materijala. S obzirom da je na planinskom obronku, a ne razbacan na više desetaka četvornih kilometara, onda je jasno da nije bilo dezintegracije u zraku.

 

Također, imamo snimku VR-a iz kokpita do zadnjeg trenutka. Ili je to netko "podmetnuo" zbog... nečega? Iz kojeg razloga? 

 

Idući post s teorijama zavjere biva brisan i ide karton zbog OT-a.

 

 

Slika s mjesta nesreće PSA 1771 Slika s mjesta nesreće PSA 1771
This space for rent!
Poruka je uređivana zadnji put uto 31.3.2015 19:48 (Drago).
15 godina
odjavljen
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je
Ajar kaže...

ma koliko sve izgledalo ovakvo ili onakvo, sumnjivo ili ne, mogao se luftwaffe srušiti i na naseljeno mjesto. a nije. da sam ja "ludi pilot", odabrao bih što je moguće veću štetu, kad već radim pičvajz. ovaj i nije baš. svako zlo ... 

 Da, taj dio je malo čudan - ali lud čovjek nije baš racionalan ni kod odabira pičvajza.

izith kaže...
Tonči kaže...

 

 Zašto pilot nije mogao ući pomoću šifre?

 Šifra služi za ulaz u slučaju kad su pilot i kopilot onesposobljeni (hipoksija i sl.). Tada ju netko od posade može utipkati i ući u pilotsku kabinu. Međutim, u slučaju da primjerice teroristi žele upasti u kabinu i natjeraju posadu da utipka šifru, piloti imaju lock switch kojim to mogu spriječiti. Lubitz je očito to i učinio.

 Pa to ja i govorim, samo, pitam njega da objasni. Edit je dodavanje Nikole kao targeta komentara - jer mi njegova logika teorije zavjere baš ne "sjeda".

dalibor kaže...

vrata kokpita ne funkcioniraju tako. da jih je samo zatvorio, cpt bi ih mogao otključati sa valjanom šifrom. Ako iznutra zaključaš vrata i fizički, ne pomaže nikakva šifra.

|edit| vidim, več si mu odgovorio

 Da.

Poruka je uređivana zadnji put uto 31.3.2015 12:05 (Tonči).
15 godina
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je
Drago kaže...

 

Idući post s teorijama zavjere biva brisan i ide karton zbog OT-a.

 

 

ja mislim da su teorije zavjere među ljude ubacili alieni da nas zbune. i da nije nimalo slučajno što svi moderatori bugova foruma žele davati kartone zbog spominjanja teorija zavjere. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.
16 godina
moderator
online
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je

Pa imate topic Teorije zavjere (http://www.bug.hr/forum/topic/ostalo/teorije-zavjere/43986.aspx). Koga to rajca, neka tamo raspravlja i ne zagađuje ostale teme po forumu.

 

 

This space for rent!
15 godina
odjavljen
offline
Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je tu č

Pola sudionika ovog topica:

.... ....
A sad da nastavimo sa drugom polovicom... Psiho testovi su žešća sprdnja. Po mom poluprofesionalnom mišljenju i iskustvu, nema tog testa koji će u 10-30-60 min jednoznačno dokazati da je netko "otišao" ili barem natuknuti. Jedan jedini "test" koji to može koliko-toliko potvrditi su članovi obitelji i bliski prijatelji. Samo, tko bi išao svog prijatelja/rođaka strpati u ludaru (ili bar poslati na promatranje) jer se ovaj "malo čudno ponaša"? Dakle, ovakve slučajeve je skoro pa nemoguće predvijedti.

 

Liku došlo podne i zaletio se avionom u brdo.

My name is Legion... For we are many!
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je...

LOL, psihotestovi...

Ne znam kakvi su psihotestovi za pilote ali mišljenja sam da vrlo uopćene psihotestove treba izbaciti. Mislim da sam zadnji psihotest pisao u vojsci. Pitanja su bila tipa "jeste li nekada ljuti na svoju majku", "Da li ju želite ozlijediti?". Mislim ono, daj me nemoj jebati! Kad sam polagao za razvodnika namjerno sam cijeli test napisao poptuno iskreno "Da, ljut sam nekad na svoju mater" i takve stvari. Mislim da sam od cijele satnije samo ja pao.  A sigurno ne bih strmoglavio avion u planinu ili pucao iz službenog oružja po nedužnim ljudima.

Freak Show Inc.
 
1 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je...

Za ovo je kriv cijeli sistem. Po trenutnom sistemu piloti ne smiju primat anti-depresive niti prijavljivati psihička "oboljenja" što ih navodi da ništa ne prijavljuju i samo nastavljaju letit u neliječenom stanju. Sistem treba da pomaže onima koji aktivno traže pomoć psihijatra a ne da kažnjava ovaj postupak jer niko neće prijavit depresiju dok ne bude prekasno ukoliko je posljedica prijavljivanja depersije gubljenje licence/karijere. 1 od 5 osoba u USA je jednom tokom svog života patilo od depresije, slični brojevi su i u zapadnom svijetu.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je.
kenan.M kaže...

1 od 5 osoba u USA je jednom tokom svog života patilo od depresije, slični brojevi su i u zapadnom svijetu.

 

Besposlen pop jariće krsti...

Tako ti je i sa ovih naših milijun i pol branitelja. Svi oni koji rade nemaju nikakvih problema. Ovi koji imaju mirovine da se usereš i vise u birtijama po cijele dane - oni su nekako baš u depresiji i njima je najteže!

Freak Show Inc.
16 godina
neaktivan
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je.
Cijela dilema 'tko je kriv' je dijelom pogrešna, jer polazi od pretpostavke da je moguće s potpunom sigurnošću predvidjeti i spriječiti određeno ponašanje. Testovi sigurno imaju svoju vrijednost, ali su samo dio sustava. Ukoliko ne želimo živjeti u totalitarističkom svijetu moramo prihvatiti da su neki ljudi ovakvi ili onakvi i da u većini slučajeva to odstupanje ne predstavlja opasnost, pa ni ne opravdava preventivno sankcioniranje. Vjerojatno velik broj pilota ima slične probleme, a ovakve stvari se izuzetno rijetko događaju. To znači da sustav zapravo dobro funkcionira, a nakon ovog će vjerojatno biti i poboljšan.

Svakodnevno policija pušta nasilnike koji prijete da će ubiti ženu, što na kraju i učine, pa se ne diže ni približno prašine kao oko ovoga.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
15 godina
neaktivan
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je.

Što ako vam kažem da je crna kutija ustvari crvena? Sad će pola ovih avioforumskih stručnjaka guglati..

 

Osobno sam skeptičan prema tim psihološkim testovima i prije ovog članka. Baš mi je drago da nisam jedini..

 

Volim i teorije zavjere. Ali ovdje (zasad) nema ni 't' od toga. Potpuno promašena teza. Sigurno postoji više nakupina kojima bi to izrazito pasalo da se pojača sigurnost, smanje slobode, povećaju troškovi, itd. Ali nula bodova. Zero. Nada.

 

15 godina
neaktivan
offline
Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je tu č

dakle na više od 70 godina komercijalnog redovitog letenja i na stotine milijardi letova

 

 

Smanji doživljaj Drago. Stotine milijardi letova?? Ajde recimo da su te tvoje stotine samo dvije. Znači 200 000 000 000 letova. 70 godina je 70*365=25 550 dana. Znači da je u zadnjih 70 godina, svakog dana desilo skoro 8 milijuna letova (točnije 7 827 789).

Ni blizu.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 31.3.2015 19:37 (hep666).
 
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je.
Friday kaže...

LOL, psihotestovi...

Ne znam kakvi su psihotestovi za pilote ali mišljenja sam da vrlo uopćene psihotestove treba izbaciti. Mislim da sam zadnji psihotest pisao u vojsci. Pitanja su bila tipa "jeste li nekada ljuti na svoju majku", "Da li ju želite ozlijediti?". Mislim ono, daj me nemoj jebati! Kad sam polagao za razvodnika namjerno sam cijeli test napisao poptuno iskreno "Da, ljut sam nekad na svoju mater" i takve stvari. Mislim da sam od cijele satnije samo ja pao.  A sigurno ne bih strmoglavio avion u planinu ili pucao iz službenog oružja po nedužnim ljudima.

 To je vjerojatno bio EPQ (tj. EPI) - ''je li vaša majka dobra žena?'', ''volite li dražiti životinje?'', itd. Taj test je prilično star, no veći je problem to što nije dijagnostički jak - ja sam ga koristio u svrhu istraživanja i tu funkcionira ok, kada ispitanike želiš podijeliti na ekstrovertirane i introvertirane pa te skupine usporediti na nekim drugim varijablama u eksperimentalnim uvjetima (npr. učinak na nekom zadatku). Za pojedinačnu dijagnostiku je poprilično ''meh''.

 

Ovo je ''pravi'' test osobnosti, ima 567 čestica (pitanja) u punoj verziji, 370 u skraćenoj - ispunjavao sam punu verziju i drastično je detaljniji (i naporniji). Naravno da svaki test možeš bojkotirati, to nije argument protiv tog testa - ovako ekstenzivan test ne možeš fejkati, ali ga možeš fejlati ako baš želiš, no time se diskvalificiraš za pomoć koju si tražio, radno mjesto koje želiš, itd. Time ne dokazuješ ništa vezano uz taj test, no daješ poruku o svojoj motivaciji recimo. Mi smo na faksu prošli veliki dio aktualnih testova na sebi (zato nekada kažu da je psihologija znanost o studentima psihologije :P) i kada gledam koliko su rašireni testovi poput EPQ-a ne čudi me zašto ljudi imaju loše mišljenje o njima - kao da ideš zaključivati o dostignućima elektronike, a jedino s čime si se sreo je kalkulator vulgaris :D

Tread softly because you tread on my dreams.
16 godina
moderator
online
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je

Točno, pretjerao sam - ovdje ima dobar izračun - http://www.garfors.com/2015/03/is-it-safe-to-fly-dangerous.html

This space for rent!
15 godina
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je
Drazen kaže...
Igor101 kaže...
Firef0X kaže...

Na pocetku se spominjali da je avion otet  i da je bio kraj njega i francuski lovac koji ga je pratio.Nakon toga se to vise  ne spominje.Onda nasli crnu kutiju bez memorije.Previse meni tu smrdi,lakse je malog optuziti da je lud.Mozda je lovac srusio avion pa se sad vade na malog.Nakon 9/11 kada su sami sebi srusili zgrade nista me drugo ne moze iznenaditi od strane vladajucih.

 

Citaj manje, ili uopce nemoj, tabloide pa neces imati toliko razloga za paranoju. Niti jedne pristojne novine nisu objavile ovo s otmicom i fancuskim lovcem (to prvi put uopce cujem!). Ostalo je sve manje vise OK, nasli jednu kutiju za snimkom razgovora iz kabine, druga kutija je razbijena i nisu nasli sve djelove za sad.

 

I pliz ne lupetaj o 9/11, to je vec stvarno potroseno.

 

Sve oko tog rusenja smrdi. Ne trvrdim da kopilot nije kriv, ali pogledajmo kak se je sve odvijalo.

Cim se srusil prva vijest je bila tehnicki kvar jer se je slicna stavar dogodila i drugim Airbusima (neki senzor se zblesne i avion pocme sam od sebe polagano ponirat). Naravano, odma su krivci i arapi kao teroristi. Kada su nasli voice recorder francuz bez imalo dvojbe kaze da je kopilot srusio avion jer se je culo da je pilot napustio cockpit i poslije je lupal po vratima dok se u cockpitu culo disanje. Uz to ide vijest da je voice recorder ostecen ali da uspijevaju ocitat podatke dok se je na drugoj crnoj kutiji (flight recorder) od udarca izgubil chip!? Po meni nista cudno da francuz odbacuje odgovornost sa AirBusa i prebacuje na prijevoznika. No, ne sijecam se da se je u ijednom slucaju izgubio chip, a i meni je glupo da crna kutija ima samo jedan chip za snimanje.

Kako su optuzili kopilota odjedamput krecu price da je "lud", pa pronalaze podrapane nalaze u njegovom smecu!!??, pa se javlja cura i ljubavnica (stjuardesa u Lufthansi). Dajte mi recite, da vi dobite nalaz da ste "ludi" dal bi ga podrapali kod kuce i bacili u smece? Ja bi ga bacio odmah cim bi izisao od doktora. Nakon svega sto su rekli da je pal na psiho testovima krece vijest da je dobill nalaz da ce oslijepit!!??

Na kraju je istina da je prije par dana bil na ljekarskim pregledima koje je bez problema prosao.

O iznimno bezobraznom ponasanju Lufthansinog sefa ne zelim ni govorit. Smrad!

 

Ali ono iznimno interesantno. On je kao pao na Lufthansinom testu prije nekoliko godina (kada je pocinjao za pilota) i dobio zapisano da NIJE sposoban za pilota. No, na slijedecem testiranju prolazi bez ikakvih problema. Dalje, recite mi, kakav je to specijalista doktor koji nekome utvrdi da je lud i o tome NE OBAVIJESTI avio kompaniju!?????? On NIJE isao opcoj praksi na pregled vec strucnom doktoru za pilote !!!????? Kako god okrenes NAJVECA krivica je na Lufthansi i zakonodavcu koji ima takove kretenske zakone. Pa obican vozac busa i kamiona ima ozbiljnije preglede nego piloti.

 

Na kraju, zakljucuju da je totalno "lud" jer po stanu ima slike aviona, avioni na posteljini, avioni di se okrenes. Sorry, onda smo svi ludi pogotovo oni koji ljepe postere bendova po zidovima. I moj mali je totalno lud jer ima posteljinu sa Transformersima, lubanjama, itd...

Za kraj, danas pocinju izjave kako se jos ne moze dokazati da je stvarno srusio avion jer nema dokaza. Sada, kada Lufthansi prijete odstete u visini milijardi Eur ublazava se i smiruje. Francuz je krivnju sa AirBusa prebacio Lufthansi, a ova sada gleda kako da plati sto manje odstete. Za tjedan dana se o tome uopce ne ce pricati.

 

Inace, u jednom Air Crash Investigation lijepo su rekli: "avio kompanije ne gube na nesrecama vec zaradjuju jer osiguranje placa". Naravno, male kompanije dok velike prolaze neokrznute. A razni nalazi nesreca nisu obavezavajuci vec preporuke dok stvarno ne zagusti. Kao i u slucaju ebole, dok ne umre kritican broj bijelaca ili neko vazan nista se ne poduzima. Sve ima svoju cijenu.

 Ja mislim da se taj avion uopče nije srušio nego je Vlada platila putnicima da se pretvaraju da su mrtvi da bi skrenula pažnju naroda sa sve teže ekonomske situacije. Sad se svi bave s time je li pilot lud ili nije i nitko ne primječuje da je Bandić osnovao stranku iz zatvora. 

11 godina
neaktivan
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je
hep666 kaže...

dakle na više od 70 godina komercijalnog redovitog letenja i na stotine milijardi letova

 

 

Smanji doživljaj Drago. Stotine milijardi letova?? Ajde recimo da su te tvoje stotine samo dvije. Znači 200 000 000 000 letova. 70 godina je 70*365=25 550 dana. Znači da je u zadnjih 70 godina, svakog dana desilo skoro 8 milijuna letova (točnije 7 827 789).

Ni blizu.

 

 

 Vjerojatno je Drago u kalkulaciji uzeo u obzir i virtualne letove. :)

 

12 godina
protjeran
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je.
bed kaže...

Što ako vam kažem da je crna kutija ustvari crvena? Sad će pola ovih avioforumskih stručnjaka guglati..

 

Osobno sam skeptičan prema tim psihološkim testovima i prije ovog članka. Baš mi je drago da nisam jedini..

 

Volim i teorije zavjere. Ali ovdje (zasad) nema ni 't' od toga. Potpuno promašena teza. Sigurno postoji više nakupina kojima bi to izrazito pasalo da se pojača sigurnost, smanje slobode, povećaju troškovi, itd. Ali nula bodova. Zero. Nada.

 

U vecini slucajeva je narandzaste boje, ako cemo bas po propisu, a ima i crvenih.

Piloti vjerojatno imaju redovite psiholoske procjene i psihijatrijske prosjene osobnosti.

 

No, nitko ne moze dokuciti sto se u trenu moze desiti medju tom hrpom neurona, sinapsi i, sto to potpuno mentalno zdravog covjeka moze u trenu izbaciti iz kolosjeka.

 

Srecom, ne dogadja se to svaki dan.

 

Nitko ne pise o tome koliko su; ti "glupi", nesposobni psiholozi i psihijatri vjerojatno sprijecili slicne likove da ne bude i vise takvog sranja.

tko ima ima a tko nema tko ga j.....
8 godina
neaktivan
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je.

Iskazujem svoje mišljenje, ako smijem; crna kutija je crna :)
Sanse za gluposti su male u avionu, tako da bez straha lako provedene novu godinu avionom. :)

Poruka je uređivana zadnji put sri 17.6.2015 13:40 (Dario10Horvat).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice