Nema do majstora koji si prije posla drmne jednu ljutu da si ruku smiri i onda kirurg, kirurg.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
rođo mi tam radi
dobili prošle godine 13.plaću u iznosu 5000eura :)
Pogledajte na YTu slaganje AMG motora, sve covjek sam sarafi i na kraju motor dobije plocicu sa potpisom toga koji je slagao isti. :)
Pogledajte na YTu slaganje AMG motora, sve covjek sam sarafi i na kraju motor dobije plocicu sa potpisom toga koji je slagao isti. :)
Moze link? :-)
ako žele podignuti pouzdanost i kvalitetu izrade to je logičan potez
jer robot NEĆE popravljat stvar ako prvi put "zafušari"
nisam ljubitelj tog ultimativnog imocko-hercegovačkog kulta ali od mene ovaj put imaju
U Hrvatskoj samo otpuste ljude. Roboti su nam još uvijek SF, pa ih i ne možemo otpustiti.
Nekako meni ovo dosta lici i na marketinski trik...povecanje same ekskluzivnosti vozila a time i opravdanje cijene.
ako žele podignuti pouzdanost i kvalitetu izrade to je logičan potez
jer robot NEĆE popravljat stvar ako prvi put "zafušari"
Svi proizvođači imaju neki izlazni QC pa ako je nešto sfušareno to se vraća natrag. Istina, često se škart i propušta (recimo na balkansko tržište) zbog uštede, ali ovdje pričaju o visokoj klasi vozila.
ako žele podignuti pouzdanost i kvalitetu izrade to je logičan potez
jer robot NEĆE popravljat stvar ako prvi put "zafušari"
Svi proizvođači imaju neki izlazni QC pa ako je nešto sfušareno to se vraća natrag. Istina, često se škart i propušta (recimo na balkansko tržište) zbog uštede, ali ovdje pričaju o visokoj klasi vozila.
te fore za balkansko tržište zaboravi,zar im se isplati mijenjati proizvodni plan( i to košta) da sfušare par komada za balkan? čisto sumnjam
QC postoji,ali neke stvari se ne vide,zapravo velika većina njih,kad je danas sve automatizirano nema se vremena zaustavljat cijeli pogon da bi se svaki rad pregledavao naknadno..
jesi li vidio kako se sastavlja auto,iz više komponenti (motor,pogon i podvozje) se u komadu šarafi na šasiju,unutrašnjost isto sve osim volana i sjedala ubace odjednom već složeno
a tu je velika šansa da se sakrije neki defekt,pogotovo kada ga robot NE VIDI,druga stvar je kad čovjek sa zdravim razumom vidi da neštoo ne štima,odvoji se auto s trake i prepravi što se mora i vrati se natrag na daljnje sklapanje (komplicirano,ali ako želiš da ti se kupac nakon 7-8 godina vrati u salon po novi moraš stisnut malo)
Još jedna stvar,tvornica kakvu vi zamišljate,gdje se sastavljaju auti NIŠTA ne proizvodi osim što preša i oblikuje lim za šasiju i karoseriju
Obično sve proizvode kooperanti,recimo farove i sve što svijetli radi Hella,elektroniku,najčešće većinu Bosch,kočnice ATE,Brembo,Luk,...stakla radi Lipik recimo,platične djelove ADplastika Solin (Ford)...i nema skladišta,sve just in time način isporuke
Dok se motori proizvode u drugim tvornicama,pa se složeni dovoze,i tvornice motora rade skoro pa na istom principu kao i sklapanje gotovog auta..