Nice, samo onda znači ništa od Mad Max scenarija budućnosti
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
dam ruku u vatru da je jedina svrha nastanka ovog kamiona bila da netko ugura 40" 4K TV u njega
Fakat je mrcina!!!
To je das Auto, a ne tamo neki Tesla ....
Čitaj s razumijevanjem.
Nema baterija, nego vodikove gorive ćelije iz kojih se dobiva el. energija za rad motora.
I jedan i drugi ste fulali. Kamion ima i baterije i vodikovu ćeliju za punjenje baterije. Baterije imaju kapacitet od 320kwh, a tijekom vožnje će ih puniti ćelija. Tako da ako kamionu i nestane vodika može ići na električni pogon, no bitno je napomenuti da se pri usponima na brda koriste baterije i vodikove ćelije u tandemu jer tad elektromotori vuku puno struje.
EDIT: sad vidim da u ovom članku to nije navedeno, nije mi jasno kako je autor mogao ispustiti tako važan detalj
evo vijesti koju nije napisao bot
http://arstechnica.co.uk/cars/2016/12/nikola-hydrogen-fuel-cell-truck/
Nebi škodilo da je autor napisao nešto tipa: "Kamion ima rezervoar ohlađenog vodika (bocu? ) kojim se napajaju gorive ćelije koje pune baterije, a baterije napajaju motore." A ne da čitatelji moraju tražiti suvisliji teks negdje drugdje.
-ništa novog.. odavno se koristi elektro-dizel vlak, ne treba puno objašnjavati kako radi. Sitna razlika umjesto dizela, vodik i gumeni kotači.. :)
naravno, el.motor je idealan za velika opterećenja, kuplung.. daleko primjetnije kod ovakvih vozila nego kod autića koji služe kao filmske jurilice.
edit: kao što gore netko reče.. + appleTV :) mada nije jasno kad se već ide na zabranu mobitela (korištenje u vožnji..) kako se to odnosi prema zakonu ili zabrani kad se sjete + zamp.. :))
ma to je samo pokus za sljedeće modele mobitela: spremnik vodika i ćelije na grbaču i eto struje za punjenje baterije. što je praktičnije od nošenja tona ugljena ili cisterne mazuta, hidroelektrane ili fukubila/černošime.
Evo prvi predviđam tamo negdje 2020. ujedinjenje Nikole i Tesle u automobilistički pandan Sony Ericssonu - NIKOLA TESLA
Fakat je mrcina!!!
To je das Auto, a ne tamo neki Tesla ....
To je auto koliko je Tesla kamion..
Štos je u hibridnom poglonu dizel-električnom ili vodikove ćelije-električnom da se odjednom može dobiti velika snaga. Lokomotiva 90 % vremena vozi s 10 % snage, a možda samo 1 % vremana s punom snagom (100 %), kada ubrzava iz stanice. Da bi se tome na klasičan način udovoljilo trebalo bi imati jako snažne motore, koji bi većinu vremena radili na minimumu gasa. No to se rješava upravo dizel-električnim pogonom jer pri potrebi jake snage lokomotiva vuče energiju iz baterija. Isto je tako i s ovim drugim pogonom.