Programeri koji koriste razmake umjesto tabova viš

poruka: 41
|
čitano: 6.641
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Programeri koji koriste razmake umjesto tabova viš".
16 godina
offline
Re: Programeri koji koriste razmake umjesto tabova
Ja na svakom projektu koristim http://editorconfig.org i ne brinem koje su postavke namjestene. Uvijek koristim tab tipku, a editor zamakne koliko je definirano u config datoteci. Bavim se programiranjem vise od 15 godina i primjetio sam da vecina programera koristi space-eve ... Razlog vjerojatno lezi u tome sto je tab neki puta prevelik, pa da ne bi doslo do mijesanja space i tab znakova. Iako je po meni i to ok ...
King in the castle, king in the castle ...
 
0 0 hvala 2
15 godina
offline
Re: Programeri koji koriste razmake umjesto tabova
Mali off, ali kad dobijem word dokument uređen uzastopnim razmacima ili uzastopnim enterima, odmah dobijem ospice.
Pa jbt, tu ne možeš ni veličinu fonta promijeniti, a da ne nastane haos, a kamoli nešto zahtjevnije izmjene dokumenta.
morrisoN
 
2 1 hvala 0
15 godina
offline
Programeri koji koriste razmake umjesto tabova viš

Pretpostavljam da oni developeri koji koriste razmak imaju više svijesti o tome da tabulator nije egzaktno definiran i može izgledati različito u različitim editorima i sustavima. Dok oni koji koriste \t su totalni ignoranti i boli ih briga za druge developere.

Samim time su ovi prvi i bolje plaćeni, jer razumiju teamwork, dok ovi drugi ostaju neki brijači koji tupe svoju neku brijicu. ;-)

 

Ali kažem, nije da ovi koji koriste razmak lupaju po 4 razmaka svako malo. Danas većina boljih editora ili pluginova za njih pretvara tab u razmak iz istog tog razloga, što je cross-app/cross-platform.