Moje misljenje sigurno ne nosi nikakvu tezinu jer nisam vozio ni jednog, al vjeruj mi, nije ni slican, a kamoli bolji :)
Pa vidiš da ga je stavio u istu rečenicu. Ne tvrdim da Rimac proizvodi bolje automobile od Lamborghinia (trba on još dosta žganaca pojesti za to i ponoviti više od jednog automobila na vrhunskom nivou) ali uzmi u obzir činjenicu osobnog iskustva s jednim i drugim a upravo je to Clarkson naglasio. Sumnjam da Rimac ima takvu lovu da bi mogao privoliti Clarcksona da tako nešto izjavi posebice kad uzmeš njegov skepticizam (blago rečeno) prema električnim automobilima.
Da se razumijemo nije Rimac napravio najbolji automobil na svijetu. Takav ne postoji ili bolje rečeno postoji veliki broj najboljih automobile ovisno o tome tko ih rangira. Suhe specifikacije i tehnički podaci nisu sve što je bitno, osobni osjećaj svakog od nas, tijekom vožnje, za mene je bitniji. Zato nikad ne kupuj novi automobil bez probne vožnje (barem po poligonu).
Moram upozoriti sve Schumachere i Senne koji pišu u ovoj temi da je podatak koliko zavoj ima stupnjeva potpuno nebitan. Možeš imati zavoj od 360°,ako mu je radijus 10km nećeš ga ni osjetiti. Dakle: radijus (unutarnji i vanjski), dužina, Δh (poprečni nagib, kod hill climbinga i uzdužni), te koeficijent podloge.
Kakav krvavi kut?
Nemoj sad ti zahebavati s tehničkim i stručnim detaljima. Kao da je bitno tvoje profesionalno iskustvo i sve što znaš o navedenoj tematici. Ima hrpetina onih koji nemaju pojma o čemu pišeš a veći su stručnjaci od tebe. Jednostavno argumenti prestaju biti bitni kao i znanje.