Šef Volkswagena popljuvao Teslu

poruka: 117
|
čitano: 24.523
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Šef Volkswagena popljuvao Teslu".
16 godina
neaktivan
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Njemački auti su na cijeni je su prije sto godina Nijemci dominirali u strojarstvu. Vremenom su ih drugi stigli, ali fama je ostala (kod nas dodatno podržavana gastarbajterima i TASom).

No kada iz auta izvadiš motor, getribu i pripadajuće dijelove, a ugradiš bateriju i elektromotore, više ti treba dobar električar nego strojar. Ostane ti dizajn lima i interijera, a tu Nijemci nikada nisu bili vodeći. U novim okolnostima VW se može prebaciti na struju, ali nema na čemu graditi svoj premium imidž. Mehanika je out, struja je in, pa nećeš više kupovati kod strojara. Tesla se, s druge strane, doživljava kao 'izumitelj' EV (kao Apple smartfona), a kupci će radije dati dite materi.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
0 1 hvala 0
13 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Stric_Jura kaže...

.. a poznato već 50+ godina? 

 

ekšli krajem 19-og i početkom 20-og stoljeća su električni auti bili popularniji od IC-a (sve do pojave anlasera za IC).. 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
8 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu

upravo si dao argument za moju tezu da ostatak autoindustrije nema ništa specijalno za razliku od Tesle koji vlada baterijama te u svojoj kući pod jednim krovom namjerava imati proizvodni kapacitet ravan ostatku svijeta. Njima, kao ni VW-u, ne treba vlastiti odjel za standardne komponente, to kupe na tržištu , od Boscha npr., po cijeni koju sami ne mogu nikada postići jer ih bosch radi u stotinama milijuna komada za bilo kakvu zamislivi upotrebu. Njihovih 2000 inženjera nisu tu da izmisle nove vrste kočnica već da staru i provjerenu tehnologiju prilagode točno određenom vozilu i performansama koje traži naručitelj.

Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put uto 24.10.2017 9:15 (Feudalac).
12 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
ATJLučko kaže...

U pravu ste, i niste u pravu kolega 

 

U pravu ste kada kažete da "motore proizvodi proizvođač auta", ali to danas ne pije vodu! 

Niste u pravu jer danas postoje "neki ugovori" pa tako BMW za modele 1 i 2 koristi čini mi se Peugeot-ove motore, u svako slučaju ne svoje, isto tako i Aston Martin neke Mercedesove motore! 

 

Slažem se sa činjenicom da je pumpu radio BOSH, mjenjače ZF, felge recimo BBS, a audio CLARION, ali me zato čudi mučanje "tog BOSH-a" kada se nije oglasio SAM prije, prije nego se steklo uvijete za dieselgate?! 

Upravo zato, prvi WV pa zatim i sam BOSH bi trebali snositi uvjerljive financijske kazne, bez ikakvog prava "podizanja glave" da bi se usudili pomisliti nekoga prozivati za nešto, možda! 

 Da, ali i dalje te motore proizvodi auto proizvodac, a ne valeo i sl..

Po meni Bosch tu nista nije kriv, oni ne mogu kontrolirati kako ce njihov kupac koristiti pumpu/ECU. Po tome je Einstein kriv za koristenje nuklearne bombe na Japanu.

13 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
ivanzu kaže...
ATJLučko kaže...

U pravu ste, i niste u pravu kolega 

 

U pravu ste kada kažete da "motore proizvodi proizvođač auta", ali to danas ne pije vodu! 

Niste u pravu jer danas postoje "neki ugovori" pa tako BMW za modele 1 i 2 koristi čini mi se Peugeot-ove motore, u svako slučaju ne svoje, isto tako i Aston Martin neke Mercedesove motore! 

 

Slažem se sa činjenicom da je pumpu radio BOSH, mjenjače ZF, felge recimo BBS, a audio CLARION, ali me zato čudi mučanje "tog BOSH-a" kada se nije oglasio SAM prije, prije nego se steklo uvijete za dieselgate?! 

Upravo zato, prvi WV pa zatim i sam BOSH bi trebali snositi uvjerljive financijske kazne, bez ikakvog prava "podizanja glave" da bi se usudili pomisliti nekoga prozivati za nešto, možda! 

 Da, ali i dalje te motore proizvodi auto proizvodac, a ne valeo i sl..

Po meni Bosch tu nista nije kriv, oni ne mogu kontrolirati kako ce njihov kupac koristiti pumpu/ECU. Po tome je Einstein kriv za koristenje nuklearne bombe na Japanu.

Nije tu problem "U proizvodnji" samoj po sebi, već ja to vidim kao problem jer "su ZNALI GDJE MULJAJU", ne nužno BOSH ,ZF , ..., no predmnijevam da su u BOSH-u odgovorni "jer su MORALI znati da sistem tako ne funkcionira"! 

Upravo zato je i Einstein KRIV jer je potencirao otkrivanje nečeg takvog, što opet nužno ne znači da nebi netko drugi to "kasnije otkrio" i bio kriv, jer SU ZNALI, ili barem prepoznali potencijale takvog izuma, a treba uzeti u obzir i faktor tadašnjeg "hladnog rata" i natjecanja u "industriji"! 

ATJ Lučko
8 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Kaj se tiče dizelgejta, krivi su apsolutno svi, od proizvođača preko državnih institucija do EU.

Čim se nitko od konkurencije nije javio s reklamom kontra VW-a, sve je bilo jasno i bez ikakve istrage. A da Bosch sam za sebe ne zna sto je prodao i sto njihove pumpe i injektori mogu ili ne mogu, to ne bi ni mala deca progutala. Oni su prodavali zastarjelu tehnologiju, svi kupovali jer je tako jeftinije, mi smo uživali u autima koji malo troše i dobro idu, a na kraju ćemo svi platiti račun kad se razbolimo...
Ja rekoh
14 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
memulica kaže...
u

 

Pogledaj malo el. auta prodana ovo ljeto u EU. Jel vidiš koje su to brojkice i di je u svemu tu Tesla?

 

https://cleantechnica.com/2017/09/30/europe-august-2017/

 

 

I nemoj molim te opet počet pričati bajke o Tesli, jer ništa se tu revolucionarno nije dogodilo i neće. Ta tehnologija je svima poznata, dostupna i usvojena odavna. Čak je i mali Rimac uspio sklopit nekoliko auta, pa onda moš' mislit koja je to 'revolucija' od tehnologije.

 

Veliki proizvođači automobila proizvode taman onoliko el.auta, kolika je realna potražnja i da mogu pokriti gubitke sa subvencijama.

 

Imaju znanje, kapacitete i stručnih radnika, ako sutra krenu masovno proizvodit el.auta, Tesla&ostali sitniši će bankrotirati drugi dan i preuzet će ih glavni igrači za 1kn.

 Pogledao sam brojkice na koje si mi ukazao i definitivno se slažem s tobom da se mora još "puno palente pojesti" dok električni automobili ne postanu mainstream, ali svejedno mislim da je proces ulaska elektro-automobila na tržište definitivno započeo i da će ga biti teško, vjerovatno i nemoguće zaustaviti, a u svemu je tu veliku ulogu, htjeli mi priznati ili ne, imao Tesla. Što će biti sa preuzimanjem Tesle i drugih "sitniša" od glavnih igrača za 1 kn (to bi bilo moguće samo u RH) vrijeme će pokazati. Ja kao tehnoljubac navijam za električne automobile i ako ikada budem imao novaca i priliku, kupiti ću si jednoga za koju godinu. Do tada, plin rula (i30 sa pogonom na plin). A što se tiče tehnologije elektroautomobila, koliko je meni poznato to je zapravo stara tehnologija( prvi automobil koji je išao preko 100 km/h, napravljen od Francuza Camilla Jenatzya je išao na struju, a zvao se, u prevodu "Nikad Zadovoljan", napravljen 1899. godine), ali zanemarena poslije uvođenja Forda model T, jednostavno zbog problema sa dometom - preslabi akumulatori (zvuči poznato), tako da se ne sjećam da sam spominjao neku revolucionarnost u svemu tome. Jedino su elektromotori dokazano tehnološki neusporedivo jednostavniji i bolji od benzinaca-dizelaša-plinaša. A što se tiče stručnjaka, vjerujem da u Tesli rade i ljudi koji se jako dobro kuže u automobile.

dolazim odmah - Godo
Poruka je uređivana zadnji put pon 23.10.2017 18:19 (učo).
8 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Nitko teslu ne može kupiti, tržišna vrijednost im je napuhana zbog očekivanja, a ne zato sto imaju volumen prodaje i zaradu ...
Ja rekoh
16 godina
online
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Jakovp kaže...
Pa za teslu ni nema nekih posebnih servisa osim ako ga ne slupas.

 je kak da ne. 
http://www.greencarreports.com/news/1100561_tesla-model-s-too-many-problems-to-recommend-consumer-reports-says

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
12 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
overhaul kaže...
Jakovp kaže...
Pa za teslu ni nema nekih posebnih servisa osim ako ga ne slupas.

 je kak da ne. 
http://www.greencarreports.com/news/1100561_tesla-model-s-too-many-problems-to-recommend-consumer-reports-says

 E ovaj problem se provlači kroz sve rasprave o EV na ovom forumu. Ljudi misle da se električni automobil sastoji od baterije i elektromotora. Em su te dvije komponente podložne kvarovima, em se automobil sastoji od svega ostalog (neki dijelovi su drukčije izvedeni no opet su tu) od čega i klasični automobil. Podvozje, kočnice, amortizeri, rashladni sistem, mehanika prijenosa, elektronika.... brdo elektronike koja je kod klasičnih automobila najčešći uzrok kvarova. 

16 godina
online
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
BlueMax kaže...
overhaul kaže...
Jakovp kaže...
Pa za teslu ni nema nekih posebnih servisa osim ako ga ne slupas.

 je kak da ne. 
http://www.greencarreports.com/news/1100561_tesla-model-s-too-many-problems-to-recommend-consumer-reports-says

 E ovaj problem se provlači kroz sve rasprave o EV na ovom forumu. Ljudi misle da se električni automobil sastoji od baterije i elektromotora. Em su te dvije komponente podložne kvarovima, em se automobil sastoji od svega ostalog (neki dijelovi su drukčije izvedeni no opet su tu) od čega i klasični automobil. Podvozje, kočnice, amortizeri, rashladni sistem, mehanika prijenosa, elektronika.... brdo elektronike koja je kod klasičnih automobila najčešći uzrok kvarova. 

 Tako je. Taman kad imaš bicikl ili tačke - znaš da se kvare, a sad odjednom težak kompliciran eletkrični auto ne. On je savršen, jer je električni. Zasad ljudi kažu, okej pod garancijom je, pa se stvari mijenjaju i sve je to lijepo, ali prvim modelima garancija uskoro istječe, a i što kad ti ostane otvoren prozor na kiši ili otključana vrata sad u hrvatskoj, usred ničega? što ćeš s garancijom? Da ne spominjem eto probleme sa kočnicama podvozjem koje treska u naše nebrojene ležeće policajce sa vozilom teškim preko 2,3 tone...  

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
13 godina
neaktivan
offline
Šef Volkswagena popljuvao Teslu

Od kuda pravo jednoj individui sa zaostalom tehnologijom kao što je Volkswagen koja nije u stanju proizvesti nešto svoje nego samo kopirati tuđe da uopće spomene Teslu (iako ni ja nisam fan Tesle) ili bilo koji drugi auto sa inovativnom tehnologijom.

 
1 4 hvala 0
12 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Charli kaže...

Od kuda pravo jednoj individui sa zaostalom tehnologijom kao što je Volkswagen koja nije u stanju proizvesti nešto svoje nego samo kopirati tuđe da uopće spomene Teslu (iako ni ja nisam fan Tesle) ili bilo koji drugi auto sa inovativnom tehnologijom.

 Ma zamisli, VW ima zaostalu tehnologiju a Tesla ima inovativnu :)

Prouči malo koje je inovacije kroz povijest VW donio u autoindustriju i što točno Tesla ima a drugi nemaju.

Navedi bilo koju stvar (osim sjedala u gepeku) koju danas ima Tesla a da je Toyota nije imala prije 10 godina.

 

12 godina
offline
Šef Volkswagena popljuvao Teslu

Ne mogu odoliti:

 

LINK

 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
BlueMax kaže...

 Ma zamisli, VW ima zaostalu tehnologiju a Tesla ima inovativnu :)

Prouči malo koje je inovacije kroz povijest VW donio u autoindustriju i što točno Tesla ima a drugi nemaju.

Navedi bilo koju stvar (osim sjedala u gepeku) koju danas ima Tesla a da je Toyota nije imala prije 10 godina.

 

 Autopilot.

Ja rekoh
12 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Feudalac kaže...
BlueMax kaže...

 Ma zamisli, VW ima zaostalu tehnologiju a Tesla ima inovativnu :)

Prouči malo koje je inovacije kroz povijest VW donio u autoindustriju i što točno Tesla ima a drugi nemaju.

Navedi bilo koju stvar (osim sjedala u gepeku) koju danas ima Tesla a da je Toyota nije imala prije 10 godina.

 

 Autopilot.

 Nefunkcionalan autopilot. Toyota autopilot, također nefunkcionalan, ima u svojim konceptnim modelima od treće generacije Priusa a ne puštaju ga u seijsku proizvodnju jer je nefunkcionalan a oni su Toyota a ne nekakva Tesla. 

https://electrek.co/2017/06/23/tesla-autopilot-test-silky-smooth-control-algorithm-cyclist/

 

A evo ti i jedan dobar članak (iako s previše subjektivnih procjena) o tome tko je tko na polju autonomnih vozila:

http://www.businessinsider.com/the-companies-most-likely-to-get-driverless-cars-on-the-road-first-2017-4/#18-baidu-1

 

Iz ovoga je poprilično jasno kako je Tesla prvi u guranju proizvoda koji je daleko lošiji od konkurencije, što smo zaključili i u vezi kompletnog automobila a ne samo autopilota.

 

16 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Prije par tjedana sam na sajmu skakal po Tesli X i auto je losije napravljen od Ford Mondea. Nije da je Mondeo los auto nego je Tesla jednostavno jadni auto s gimmick vratima i ogromnim tabletom umjesto normalne centralne konzole. Fora auto koji vrijedi recimo 30% cijene koju traze ali moraju trazit jer auto jednostavno kosta odredenu svotu da se napravi i nitko nejde u biznis da bi gubil novce nego da bi bil profitabilan. Inace ne volim krampwagen i dizajn im je nula ali kvaliteta izrade je za Teslu cudo iz osme galaxije. Kad onda usporedite npr. neki premium sa Teslom onda ispada da je Tesla zesce smece.
8 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
BlueMax kaže...

 

 Autopilot.

 Nefunkcionalan autopilot. Toyota autopilot, također nefunkcionalan, ima u svojim konceptnim modelima od treće generacije Priusa a ne puštaju ga u seijsku proizvodnju jer je nefunkcionalan a oni su Toyota a ne nekakva Tesla. 

https://electrek.co/2017/06/23/tesla-autopilot-test-silky-smooth-control-algorithm-cyclist/

 

A evo ti i jedan dobar članak (iako s previše subjektivnih procjena) o tome tko je tko na polju autonomnih vozila:

http://www.businessinsider.com/the-companies-most-likely-to-get-driverless-cars-on-the-road-first-2017-4/#18-baidu-1

 

Iz ovoga je poprilično jasno kako je Tesla prvi u guranju proizvoda koji je daleko lošiji od konkurencije, što smo zaključili i u vezi kompletnog automobila a ne samo autopilota.

 

 Iz toga što si priložio apsolutno ništa nije jasno. Autopilot je u beti, za ono što kažu da radi - radi itekako dobro. Ima svojih mana, ali ni takvom kakav jest nitko drugi nije ni blizu.

Ja rekoh
12 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Feudalac kaže...

 

 Iz toga što si priložio apsolutno ništa nije jasno. Autopilot je u beti, za ono što kažu da radi - radi itekako dobro. Ima svojih mana, ali ni takvom kakav jest nitko drugi nije ni blizu.

 Autopilot je u beti? Jel se ti zajebavaš? Nije to beta, to je early pre alpha. Jel ti promakla rečenica: Crash rates for Tesla cars have plummeted 40% since Autopilot was first installed in 2015.

Jel ti iz članka jasno koliko su drugi po pitanju autonomnog upravljanja ispred Tesle. Jel shvaćaš da ozbiljni proizvođači automobila ne žele serijsku primjenu featurea o kojem ovisi ljudski život dok ga ne usavrše, dok Tesla gura poluproizvod samo kako bi na listi specifikacija imala nešto što će privući budale?

 

Tesla za sredinu sljedeće godine najavljuje autonomnu vožnju dok je VW, kojeg ovdje neki nepoznavatelji stvarnog stanja nazivaju zaostalim, neinovativnim, starom tehnologijom... 550milja potpuno autonomno odvozio prije tri godine.

 

Ako tebi ništa nije jasno iz onog što si pročitao u linkovima, onda to nije do VW, Tesle ili autonomne vožnje nego do tebe.

8 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
BlueMax kaže...
Feudalac kaže...

 

 Iz toga što si priložio apsolutno ništa nije jasno. Autopilot je u beti, za ono što kažu da radi - radi itekako dobro. Ima svojih mana, ali ni takvom kakav jest nitko drugi nije ni blizu.

 Autopilot je u beti? Jel se ti zajebavaš? Nije to beta, to je early pre alpha. Jel ti promakla rečenica: Crash rates for Tesla cars have plummeted 40% since Autopilot was first installed in 2015.

Jel ti iz članka jasno koliko su drugi po pitanju autonomnog upravljanja ispred Tesle. Jel shvaćaš da ozbiljni proizvođači automobila ne žele serijsku primjenu featurea o kojem ovisi ljudski život dok ga ne usavrše, dok Tesla gura poluproizvod samo kako bi na listi specifikacija imala nešto što će privući budale?

 

Tesla za sredinu sljedeće godine najavljuje autonomnu vožnju dok je VW, kojeg ovdje neki nepoznavatelji stvarnog stanja nazivaju zaostalim, neinovativnim, starom tehnologijom... 550milja potpuno autonomno odvozio prije tri godine.

 

Ako tebi ništa nije jasno iz onog što si pročitao u linkovima, onda to nije do VW, Tesle ili autonomne vožnje nego do tebe.

 Meni je jasno sljedeće - stotinama puta dokazano na raspravama oko mobitela - da ti uopće ne čitaš ono što linkaš, a i kad čitaš da si površan.

 

Dakle, citat "Crash rates for Tesla cars have plummeted 40% since Autopilot was first installed in 2015" se prevodi ovako: Od uvođenja autopilota 2015. godine, omjer prometnih nesreća za Teslu je U PADU 40%. To je, btw podatak, američkog NHTS-a koji je pandan našeg CVH.

 

Čitaš li, 40 posto u padu?

Što se tiče ostalih linkova, youtube je tvoj prijatelj, stotine testova aktualnih korisnika koji u stvarnim situacijama pokazuju što autopilot može i gdje su mu mane. Mogućnost koja je komercijalno dostupna i koristi se. To što toyota ili netko drugi ulaže je hvale vrijedno, dobro je da nisu izbacili nešto što ne radi, ali trenutni stupanj zrelosti tehnologije je daleko ispod Tesle. Meni je jako dobro poznato kako je VW prošao na urban challengeu DARPA-e i što su radili poslije toga - sve prototipovi. Tesla ima proizvod koji tehnologijom dolazi opremljen serijski, tražio ga ti ili ne, koristio ili ne.

Ja rekoh
13 godina
neaktivan
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu

VW nikada nije imao inovacuje (osim iz doba Hitlera). Oni samo kopiraju. Kada nešto novo ugrade onda reklamiraju na veliko a kod drugih proizvođača to postoji godinama. Koliko modela hibrida ima Toyota a Renault ima nekoliko opcija samo elektro automobila i to ne računajući Elektro Tvingo, Megan.

14 godina
offline
Šef Volkswagena popljuvao Teslu

samo daj ti to reci dipl.ing. strojarstva, kod njih je Sveto Trojstvo: Bog, Isus Krist i VW...

 

a dok im veliš da je prvi TDI imala Fiat Croma, nosine su na podu... uzmu zadnji katalog Golfa i na WC bacit drkicu da se oraspolože...

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
1 1 hvala 0
12 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Charli kaže...

VW nikada nije imao inovacuje (osim iz doba Hitlera). Oni samo kopiraju. Kada nešto novo ugrade onda reklamiraju na veliko a kod drugih proizvođača to postoji godinama. Koliko modela hibrida ima Toyota a Renault ima nekoliko opcija samo elektro automobila i to ne računajući Elektro Tvingo, Megan.

 Brkaš inovacije i proizvode. Pet-šest električnih modela ne znači pet-šest inovacija. Ako pričamo o Tesli i VW-u onda uspoređujemo Teslu i VW a ne Renault ili Toyotu (koju btw. vozim).

Ovo je kao da pišeš kako je Samsung inovativna firma jer neki feature ugrađuje u 30 modela. Inovativan je onaj tko je taj feature izmislio, napredan onaj ko ga je prvi implementirao. 

 

Ti očito misliš kako sam ja ljubitelj VW-a. U životu sam se navozao svega i svačega i nakon bar milijun prijeđenih kilometara smatram kako je Audi, a odmah zatim VW, najprecjenjeniji proizvod autoindustrije. Iz njihove grupacije Porsche (911, Cayman) je jedino što bi sebi uzeo u obzir.

 

U kontekstu nekakve usporedbe inovativnosti u autoindustriji VW nema puno toga za pohvaliti se. Ali ni ne uspoređujem ga s Mercedesom, Citroenom, Fiatom, Fordom, Volvom, Toyotom... nego s Teslom koja je još manje inovativna. Spominješ vrijeme Hitlera no VW-u nitko ne može oduzeti inovativnost Bube. Više je samo taj model imao inovacija nego Tesla, na kvadrat. Tko misli drugačije nek mi slobodno navede što je to Tesla izmislila.

 

12 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Stric_Jura kaže...

samo daj ti to reci dipl.ing. strojarstva, kod njih je Sveto Trojstvo: Bog, Isus Krist i VW...

 

a dok im veliš da je prvi TDI imala Fiat Croma, nosine su na podu... uzmu zadnji katalog Golfa i na WC bacit drkicu da se oraspolože...

 Zaboravio si napisati da je taman kad je VW prihvatio TDI tehnologiju, Fiat započeo razvoj Common Rail-a. A onda je VW-u trebalo još 15 godina da odbaci TDI i prihvati CR.

To se baš uklapa u teoriju kako VW gura nove tehnologije.

Što je 15 godina u usporedbi s vječnošću :)))

7 godina
neaktivan
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
overhaul kaže...
BlueMax kaže...

 

Kvalitetu povezujemo sa pouzdanošću ?
Pa ne možeš uspoređivati Hondu tek kao VW i cijelokupnu grupaciju...Što se tiće završne obrade...
Po pouzdanosti naravno Honda je ispred!
Autoindustrija je preopsežan pojam da bi se moglo govoriti o samoj pouzdanosti...
Kao glavi faktor je sreća...

Danas su najmanji problem fleke,za takvo što postoji deterđenti...
Da se nadovežem za Polo to je ionako neka verzija "flotne prodaje" gdje će se i prodavati,naravno na DE tržištu...

Poruka je uređivana zadnji put čet 26.10.2017 20:02 (carcrash).
7 godina
neaktivan
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
ivanzu kaže...

carcrash, pricas gluposti. VW ne stavlja sportski ovjes u svoja auta bez nadoplate nego je jednostavno ovjes tvrdi naspram francuza sto je tipicno za svabska auta, a oni o ovjesu nemaju pojma dovoljno je pogledati elk testove novije MQB platforme da se dode do toga zakljucka. Takav "attention to detail" sa slike sam vidio i u Fordu i Opelu, a vjerovatno je tako i kod ostalih tako da ne znam sto je tu posebno.

 

 

 Sprotski ovjest,ili ti ga tvrđi ovjes!
Moose test, kao i što vidiš nije sjajan,tu je konkurencija bolja, loše odrađen Esp kao i postavke ovjesa...Platforma nema nikakve veze...

Poruka je uređivana zadnji put čet 26.10.2017 20:04 (carcrash).
12 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Pozdrav Visak!

Nešto si htio reći?



vicious
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice