I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električnih vo

poruka: 29
|
čitano: 3.856
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električnih vo".
I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električnih vo

Stari moj, di je slovenija od nas. Pricajte stomgod zelite ali slovenci nas sisajj za 3 glave u apsolutno svemu, osim u turizmu. Ali i na tom polju se ubrzano sire, posebice Ljubljana koja postaje prava mala moderna europska multikulturalna metropola.

 

Bravo Slovenci, skidam vam kapu.

Moj PC  
14 4 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električnih vo

pa svi nas sisaju. gledaj di su bili cesi smijali smo im se pred 15 god. sada su ispred nas 15 god. ako ne i vise. imaju nezaposlenost manju od 2% . pdv na hranu im je 15%. o ostalom da i negovorim

xfact
Moj PC  
20 1 hvala 0
6 godina
neaktivan
offline
I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električnih vo

Kakve gluposti, pa zar vas novinar Drago Galic nije pametniji od tamo nekog Muska ili Europe i svijeta opcenito! Sto ce nama Musk kada imamo inzenjera Galica koji zna o cemu prica i razumije se u problematiku energetike. Morao sam se registrirat zbog ucestalih tragikomicnih clanaka od strane doticnog i pitat se jer ga nije bar malo sram vlastitog neznanja kad ga svaki drugi clanak opovrgava. Ipak je on novinar jednog Buga, koji bi bar okvirno trebao imati pojma o cemu prica, ako ne znate vi, onda bar dajte nekom magistru znanosti koji nesto kuzi da vam pise o toj problematici jer likovi ko Drago, iskreno, samo ruse kredibilitet ovog casopisa... 

 
9 3 hvala 0
14 godina
offline
Re: I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električni

da pogodim: ti imaš magisterij iz... hmm, jel i lupetanje znanost?

6 godina
neaktivan
offline
Re: I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električni

Ja sam magistar strojarstva - energetsko usmjerenje, i vjeruj mi da mi je tuzno kad na jednom casopisu koji bi trebao biti edukativan i smislen siroj masi, citam besmislice od ljudi koji pisu tek toliko da pisu, bez ikakve podloge, bez ikakvog obrazovanja. To je bila samo jedna kritika mom omiljenom casopisu kojeg kupujem vec skoro 10 godina, valjda imam pravo na to!

6 godina
offline
Re: I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električni
Ma i mi cemo se posljedicno tom prilagodit, ko turisticka zemlja morat cemo radit punionice, a kad npr volksvagen krene sa proizvodnjon samo hibrida neces moc ni kupit drugaciji auto. Sad hipsteri voze na struju, uskoro mislim da bi se moglo promjenit 🙊
 
1 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električni

Iako još nije službeno objavjeno, ali mogu vam reći jednu vijest

I Zagorje bude isto zabranilo neelektrična vozila. 

 

14 godina
offline
I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električnih vo

Hrvatska želi biti turistika zemlja za ljudi koji se žele prisjetiti povjesti. Kod nas će se 2060. godine voziti Golf 4, ljudi će dolaziti k nama prisječati se starih vremena

Moj PC  
14 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električni
Markić7 kaže...

Iako još nije službeno objavjeno, ali mogu vam reći jednu vijest

I Zagorje bude isto zabranilo neelektrična vozila. 

 

Istina, dozvoljena će biti samo vozila koja idu na etanol (hik!). 

16 godina
neaktivan
offline
Re: I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električni
MikroChip700 kaže...

Kakve gluposti, pa zar vas novinar Drago Galic nije pametniji od tamo nekog Muska ili Europe i svijeta opcenito! Sto ce nama Musk kada imamo inzenjera Galica koji zna o cemu prica i razumije se u problematiku energetike. Morao sam se registrirat zbog ucestalih tragikomicnih clanaka od strane doticnog i pitat se jer ga nije bar malo sram vlastitog neznanja kad ga svaki drugi clanak opovrgava. Ipak je on novinar jednog Buga, koji bi bar okvirno trebao imati pojma o cemu prica, ako ne znate vi, onda bar dajte nekom magistru znanosti koji nesto kuzi da vam pise o toj problematici jer likovi ko Drago, iskreno, samo ruse kredibilitet ovog casopisa... 

 

Nije to do Drage Galića, on je itekako educiran o problematici i slobodan sam reći, sigurno uzbuđen oko onoga što budućnost nosi. Problem je u stagnaciji prodaje tiskanih medija te nužnom korištenju kombinacije clickbait-a, senzacionalizma i trolanja, čisto da bi se dobio koji

komentar, like i rasprava. Ljudi se lože i to je ponekad u redu iskoristiti. Samo pogledaj vijest o Apple-u.

 

Ipak, nije sve ni kod nas tako crno. Otvorili su se Superchargeri u Dugom Selu i Otočcu, skoro svaki Valamar hotel sada ima punionicu.

I ja sam kod sebe, u privatnom smještaju sa četiri zvjezdice na moru imao ove sezone 2 x Model S, 1 X Model X i 1 X Renault Zoe. Vlasnici Nizozemci, Šveđani te Zoe - Slovenac. Znaći, ipak se može.

 

Prijedlog za BUG Tv - uzmite neki električni auto i napravite test vožnju iz Zagreba do Dubrovnika, da vidimo kako ide sa autonomijom, mogućnostima punjenja i na kraju krajeva, educiranosti ljudi o takvim stvarima u lokalnim zajednicama.

8 godina
offline
I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električnih vo

Ah ko da je njima problem zamjenit tih dvadesetak automobila koje imaju....

https://www.instagram.com/celestial__emissary/?r=sun1
Moj PC  
2 6 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električni
=xfact= kaže...

pa svi nas sisaju. gledaj di su bili cesi smijali smo im se pred 15 god. sada su ispred nas 15 god. ako ne i vise. imaju nezaposlenost manju od 2% . pdv na hranu im je 15%. o ostalom da i negovorim

 Ja uvijek kažem, kakav narod takva država. Ljudi glasaju, da žele promjene mogli su ih napravit ali ne žele dakle, narod želi da ostanemo ovako zaostali i jadni kakvi jesmo sad.

16 godina
offline
I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električnih vo

Vidila žaba kako konja potkivaju ....

 

Sad će i naši isto proglasiti, ali prvo da prođe ovaj cirkus Agrokor.

 

Bitna je dobra volja i tako to, a o realizaciji ćemo razmišljat tamo u jesen 2029.

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električni
Virtua Fighter kaže...
..

Prijedlog za BUG Tv - uzmite neki električni auto i napravite test vožnju ..

- nije li to ipak više za autoklub tip časopisa.. bugovci mogu o putnom kompjutoru, verziji androida, kapacitetu sd kartice i tak.. :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
16 godina
online
I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električnih vo

Članak je malo nejasan, a naslov, u najmanju ruku nije sasvim tačan. Ako će se zabrana odnositi na automobile kojima su motori na fosilna goriva jedini pokretač. Dakle, hibridi će i dalje biti dozvoljeni, a trebalo bi da to budu i razne druge varijante, osim električnih (npr gorivne ćelije). To znači da će, sve i ako ne bude nikakvih odgoda primene ove strategije, i nakon 2030. biti dozvoljeno registrovati nova neelektrična vozila. To znači da Drago ima šanse biti u pravu, čak i ako se ispune lepe želje iz ove strategije.

 

Štaviše, autori ove strategije i sami predviđaju da će pomenute 2030. godine električna vozila zajedno sa hibridima činiti tek 17% vozila na putevima Slovenije. Ako prihvatimo da će malo ko svoje tenutno vozilo vući još preko 13 godina, ispada da naši idući automobili zaista najverovatnije neće biti električni. A to je upravo ono što gospodin Galić tvrdi u svom naslovu i zatim objašnjava u kolumni (uz određene pesničke i emotivne slobode koje je kolumnista sebi dao). 

 

Štaviše, ako izađemo iz okvira Slovenije, vidi se da Slovenci žele biti avangarda po ovom pitanju, pa su u svojoj strategiji naveli 2030. godinu. To je celih 10 godina ranije nego zemlje kao što su Francuska i Velika Britanija, a šta će zaista biti za 23 godine, to malo koja kristalna kugla može sa sigurnošću da pokaže. 

 

Ukratko, na putevima će se pre nekog velikog reza svakako smeniti još barem 2-3 "generacije" "klasičnih" automobila, a ni nakon toga se, čak i ako sve ispadne po trenutnim optimističnim planovima, ne očekuje i ne propisuje da svaki automobil bude baš električan.

WP/WM fanovi, prestanite više lagat ovaj napaćeni narod, nemate to pravo!
Moj PC  
6 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električni
A gospodarska vozila (kombi)? Ima li govora o njima, postoji li kombi na struju?
hp design
 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električni
MikroChip700 kaže...

Ja sam magistar strojarstva - energetsko usmjerenje, i vjeruj mi da mi je tuzno kad na jednom casopisu koji bi trebao biti edukativan i smislen siroj masi, citam besmislice od ljudi koji pisu tek toliko da pisu, bez ikakve podloge, bez ikakvog obrazovanja. To je bila samo jedna kritika mom omiljenom casopisu kojeg kupujem vec skoro 10 godina, valjda imam pravo na to!

 ajde onda, ne budi lijen, pa daj financijsku usporedbu životnog vijeka automobila na fosila goriva i električnog, teslu konkretno jer nju spominje galić kojeg si ispljuvao. neka godišnja kilometraža bude 12000km, na rok od 15 godina, dakle, cijena proizvodnje, eksploatacije i razgradnje po završetku životnog vijeka. usput, zanemari sve oblike poticaja. na taj argumentirani način ćeš bez problema "valjda imati pravo na to" da galića, karikiram, zoveš budalom.

Poruka je uređivana zadnji put pet 13.10.2017 9:05 (bruno1026).
15 godina
online
I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električnih vo

Lako Slovencima zabranjivat aute na bengu kad s jednim punjenjem el. auta prijeđeš sloveniju uzduž i porijeko

 
7 0 hvala 0
15 godina
offline
I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električnih vo

ja sam u svojoj kući već zabranio zlovence. osobito štajerce (pogonjene alkoholom). 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
3 1 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električni
MikroChip700 kaže...

Kakve gluposti, pa zar vas novinar Drago Galic nije pametniji od tamo nekog Muska ili Europe i svijeta opcenito! Sto ce nama Musk kada imamo inzenjera Galica koji zna o cemu prica i razumije se u problematiku energetike. Morao sam se registrirat zbog ucestalih tragikomicnih clanaka od strane doticnog i pitat se jer ga nije bar malo sram vlastitog neznanja kad ga svaki drugi clanak opovrgava. Ipak je on novinar jednog Buga, koji bi bar okvirno trebao imati pojma o cemu prica, ako ne znate vi, onda bar dajte nekom magistru znanosti koji nesto kuzi da vam pise o toj problematici jer likovi ko Drago, iskreno, samo ruse kredibilitet ovog casopisa... 

 

Ajde da nisam jedini u tom mišljenju...zadnih par članaka koje je DG izbacio ne bi prošli ni kod urednika 24sata. Prvo potpuno bezrazložno pljuvanje po Musku, pa ismijavanje električnih auta...čovjek bi bar očekivao da će ako ništa drugo kroz godinu dvije shvatiti kakve je gluposti pisao i ili se javno ispričati ili prestati pisati stvari za koje nije kvalificiran.

14 godina
neaktivan
offline
Re: I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električni
bruno1026 kaže...
MikroChip700 kaže...

Ja sam magistar strojarstva - energetsko usmjerenje, i vjeruj mi da mi je tuzno kad na jednom casopisu koji bi trebao biti edukativan i smislen siroj masi, citam besmislice od ljudi koji pisu tek toliko da pisu, bez ikakve podloge, bez ikakvog obrazovanja. To je bila samo jedna kritika mom omiljenom casopisu kojeg kupujem vec skoro 10 godina, valjda imam pravo na to!

 ajde onda, ne budi lijen, pa daj financijsku usporedbu životnog vijeka automobila na fosila goriva i električnog, teslu konkretno jer nju spominje galić kojeg si ispljuvao. neka godišnja kilometraža bude 12000km, na rok od 15 godina, dakle, cijena proizvodnje, eksploatacije i razgradnje po završetku životnog vijeka. usput, zanemari sve oblike poticaja. na taj argumentirani način ćeš bez problema "valjda imati pravo na to" da galića, karikiram, zoveš budalom.

 

Oko toga se lako informirati, nije neka mudrost...evo recimo ovaj rad je dosta zanimljiv http://franke.uchicago.edu/bigproblems/BPRO29000-2014/Team13-Final.pdf

 

Ono što ti želiš je usporedba cijene već ustaljenog prozvoda koji se masovno proizvodi vs cijena proizvoda koji je tek u začecima i proizvodi se u jako malim količinama. Za očekivati je da će cijena baterija ići dolje, da će cijena proizvodnog procesa ići dolje dok se ne dosegne točka u kojoj sa sigurnošću možemo reći da je riječ o realnim cijenama...tek takva usporedba ima smisla.

 

Inače, nije stvar samo financijske konstrukcije. Nedavno sam bio u Italiji, u par gradova u dijelovima grada dozvoljena samo električna vozila...tek tad čovjek shvati koliko je zvučno zagađenje prisutno u velegradima. Odmor za tijelo i dušu šetati centrom grada bez zvuka auta.

 

U konačnici puno manji negativni utjecaj na okoliš, koliko god neki tvrdili da se kroz dodatno generiranje struje zagađuje više ili jednako.

 

Klasični auti su gotovi. Riječ je o dizajnu motora koji se praktički nije promijenio u zadnjih 100 godina, i to prvenstveno jer nije u interesu naftne i auto industrije da se stvari primijene. Ali hoće. Elektrika je budućnost.

 

I zato kad se nađe novinar poput DG koji krene pisati da je Musk šarlatant i da nema ničega od elektirčnih auta, čovjek se može samo smijati.

 

Evo još malo zanimljive literature o svemu ovom:

 

https://waitbutwhy.com/2015/06/how-tesla-will-change-your-life.html

Poruka je uređivana zadnji put sub 14.10.2017 19:15 (Odoakar).
16 godina
online
I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električnih vo

Mislim da nisi uspeo da odvojiš ono što je Drago napisao sa određenom dozom humora ("Musk je muljator") od onoga što je mislio ozbiljnije (npr gde i kako izrudariti dovoljne količine litijuma da bismo svi u dogledno vreme prešli na električne automobile). Vezano za poređenje zagađenja, ako se ne varam, postoji studija švajcarske vlade na tu temu (a ako se iko "loži" na ekologiju, to su oni), koja je utvrdila upravo da, pod važećim parametrima, električni automobil nije "zeleniji" od štedljivog dizela (doduše, toj studiji ima nekoliko godina).

 

Niko ne tvrdi da električni automobili nemaju budućnost, ali neke primedbe su sasvim realne i uverenje da ćemo svi koliko u narednih par gosdina preći baš na njih, kao i da su oni magično čista tehnologija, je hype.

WP/WM fanovi, prestanite više lagat ovaj napaćeni narod, nemate to pravo!
Moj PC  
1 1 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električni
Ivan(4) kaže...

uverenje da ćemo svi koliko u narednih par gosdina preći baš na njih, kao i da su oni magično čista tehnologija, je hype.

 Jedini koji govore o tom uvjerenju su oni koji su protiv njih. Svima ostalima je jasno da se ne radi o 'par godina'. Čisti straw man.

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
16 godina
online
I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električnih vo

A ja imam malo obrnut utisak. Dva primera:

  • sam ovaj članak, koji svojim naslovom tvrdi da će od 2030. u Sloveniji biti zabranjena prodaja ne-električnih vozila, dok sam tekst kaže da će biti dozvoljena prodaja svih vozila osim onih koji kao jedini pogon koriste fosilna goriva (dakle, gorivne ćelije su takođe ok, a čak će i hibridi i dalje biti dozvoljeni)
  • Paris plans to ban all but electric cars by 2030, potpuno isti slučaj.

 

Dakle, moj utisak je da se stvara hype oko električnih automobila kao da nema alternativnih tehnologija, kao i da su znatno bliži tome da postanu dominantna pogonska tehnologija nego što to jeste slučaj.

WP/WM fanovi, prestanite više lagat ovaj napaćeni narod, nemate to pravo!
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električni
Ivan(4) kaže...

A ja imam malo obrnut utisak. Dva primera:

  • sam ovaj članak, koji svojim naslovom tvrdi da će od 2030. u Sloveniji biti zabranjena prodaja ne-električnih vozila, dok sam tekst kaže da će biti dozvoljena prodaja svih vozila osim onih koji kao jedini pogon koriste fosilna goriva (dakle, gorivne ćelije su takođe ok, a čak će i hibridi i dalje biti dozvoljeni)
  • Paris plans to ban all but electric cars by 2030, potpuno isti slučaj.

 

Dakle, moj utisak je da se stvara hype oko električnih automobila kao da nema alternativnih tehnologija, kao i da su znatno bliži tome da postanu dominantna pogonska tehnologija nego što to jeste slučaj.

 Pa da, Drago se kao bori protiv hajpanja, a vlastita redakcija mu je do grla u tome.

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
15 godina
offline
Re: I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električni
Ivan(4) kaže...

A ja imam malo obrnut utisak. Dva primera:

  • sam ovaj članak, koji svojim naslovom tvrdi da će od 2030. u Sloveniji biti zabranjena prodaja ne-električnih vozila, dok sam tekst kaže da će biti dozvoljena prodaja svih vozila osim onih koji kao jedini pogon koriste fosilna goriva (dakle, gorivne ćelije su takođe ok, a čak će i hibridi i dalje biti dozvoljeni)
  • Paris plans to ban all but electric cars by 2030, potpuno isti slučaj.

 

Dakle, moj utisak je da se stvara hype oko električnih automobila kao da nema alternativnih tehnologija, kao i da su znatno bliži tome da postanu dominantna pogonska tehnologija nego što to jeste slučaj.

 Mislim da nije hype nego jadan prijevod.

"Po 2030 novi avti predvsem na elektriko?"

što znači

"Nakon 2030. novi auti prvenstveno na struju?"

u Bug članku citirano (naslov) kao

"Slovenija će zabraniti prodaju ne-električnih vozila od 2030."

 

Dakle, ignorirali su onaj upitnik. Izvrnuli su do bola značenje.

Loše novinarstvo.

15 godina
offline
Re: I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električni
Ivan(4) kaže...

Mislim da nisi uspeo da odvojiš ono što je Drago napisao sa određenom dozom humora ("Musk je muljator") od onoga što je mislio ozbiljnije (npr gde i kako izrudariti dovoljne količine litijuma da bismo svi u dogledno vreme prešli na električne automobile). Vezano za poređenje zagađenja, ako se ne varam, postoji studija švajcarske vlade na tu temu (a ako se iko "loži" na ekologiju, to su oni), koja je utvrdila upravo da, pod važećim parametrima, električni automobil nije "zeleniji" od štedljivog dizela (doduše, toj studiji ima nekoliko godina).

 

Niko ne tvrdi da električni automobili nemaju budućnost, ali neke primedbe su sasvim realne i uverenje da ćemo svi koliko u narednih par gosdina preći baš na njih, kao i da su oni magično čista tehnologija, je hype.

 Uh, tu ima svega. Redom.

Ne vidim humor u "Musk je muljator", a nisam vidio humor ni u ostatku članka. Mislim da je čisti clickbait, ali prihvatit ću. Neka je humor.

Gdje izrudariti litij? Što ti konkretno znaš koliko se litija trenutno rudari, koliko je moguće rudariti, kolike su rezerve, koliko je potrebno za jedan prosječan automobil, koja je projekcija kretanja cijene, koliko se može reciklirati itd. Kladim se da gotovo ništa. I to je ista priča kao "nema šanse da proizvedemo dovoljno struje" ili "nema šanse da bude dovoljno punionica" ili "električna mreža neće moći to izdržati"... To pričaju ljudi koji ne znaju te stvari. Ja se ne pravim da znam, ali siguran sam da su ljudi puno pametniji od nas izračunali što i kako.

Postoji neka studija na koju se svi referenciraju - bez reference. Slično kao sa onom situacijom da cjepiva uzrokoju autizam. Netko je jednom napravio studiju i od onda svi prenose taj jedan zaključak. Preko 20% struje je lani u Njemačkoj proizvedeno iz solarnih ploča i vjetrenjača. Taj postotak jako raste u razvijenim zemljama. Električni će auti biti zeleni na globalnoj razini koliko je zelen izvor električne energije. http://shrinkthatfootprint.com/electric-cars-green Ali čak i da svu struju za automobile proizvodimo samo iz nafte, opet bi bilo bolje jer se na jednom mjestu može bolje filtrirati ispuh, bolje zato što neće zrak gradova biti pun kancerogenih čestica.

Neke primjedbe vjerojatno jesu sasvim realne, ali 90% po mojoj subjektivnoj procjeni to nikako nisu.

16 godina
online
Re: I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električni
Sad si ti diskvalifikovao 90% primedbi onako odokativno, bez referenci. Mogu ti naći referencu za tu studiju. Što se tiče proizvodnje obnovljive energije, provereno znam, jer imam dodira s tom industrijom, da se npr u Austriji zelena energija proizvodi i tako što reverzibilna hidroelektrana kupi jeftinu nuklearnu energiju, iskoristi je da napuni svoju akumulaciju i proizvede "zelenu" energiju, koju zatim prodaje po višoj ceni potrošačima koji žele biti društveno odgovorni (i usput nabijaju statistiku udela energije iz obnovljivih izvora u ukupnoj proizvodnji). Neko će sad reći da je to balansiranje proizvodnje i potrošnje, ali moj izvor tvrdi da je po sredi malo više od toga, tj dobro staro "kupi jedino, prepakuj i prodaj skupo".
WP/WM fanovi, prestanite više lagat ovaj napaćeni narod, nemate to pravo!
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: I Slovenija će zabraniti prodaju ne-električni

A ti sad imaš "izvor". Ima li koji novinar takav izvor? To što ti pouzdano nešto znaš, mene ne uvjerava. Zna li još netko nešto o tome?

Uostalom, puno je nepoznanica. "po sredi je malo više od balansiranja proizvodnje i potrošnje" - pa onda reci što je to malo.

Da li potrošači mogu kupovati tu nuklearnu energiju? 

Osim toga, nuklearna energija i je vrlo čista.

Osim toga, to nije nešto novo ni čudno.

http://www.jutarnji.hr/vijesti/tajna-goleme-cijevi-koja-s-vrha-velebita-ide-za-obrovac-rjesenje-za-hrvatsku-energetiku-koje-nam-moze-donijeti-milijarde-eura/282574/

Više informacija, molim.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice