Smrt trgovačkog putnika

poruka: 14
|
čitano: 3.083
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Smrt trgovačkog putnika".
15 godina
odjavljen
offline
Smrt trgovačkog putnika

čovjek lijepo i logično objasni zašto je nemoguće imati reach 100% i onda se opet isčuđava zbog toga... nevjerojatno

 

a to da fejs i takve stranice nemaju budućnosti o tom potom, mislim da autor ne vidi baš cijelu sliku a pametuje

 

evo da objasnim zašto je u nekim slučajevima oglašavanje na fejsu bolje nego recimo oglašavanje na googlu ili na televiziji, prednost facebook stranica je da ako imaš 1000 lajkera onda točno znaš kojih 1000 sa fejsa su zainteresirani za tvoje usluge

recimo da prodaješ (sad karikiram) kroasane

 

1. TV: kad bi reklamirao te svoje kroasane na televiziji onda nemaš pojam tko će to vidjeti platit ćeš masu para da te kroasane vide i oni koji ih ne mogu smislit i oni koji ih obožavaju, negativna stvar je: rasipanje love bez veze na onu ekipu koja ne voli kroasane

 

2. Google: ok sad ideš svoje kroasane oglašavati na googlu, to je već malo bolje jer ako netko traži kroasane velika je vjerojatnost da ih voli i to je super, plaćaš oglašavanje samo onima koji vole kroasane i tu google ima prednost u odnosu na TV, Jumbo plakate, Flyere... i sve što ide na oglašavanje shotgun metodom

 

3. Facebook: e sad dolazimo do prednosti Facebooka, prvo već imaš ljude za koje znaš da vole kroasane (onih 1000 što je lajkalo stranicu), i druga prednost u odnosu na google: mogućnost da gurneš pod nos te kroasane ekipi iako ih trenutno ne traže niti im se jedu, znači imaš ljude koji vole kroasane i platiš da im iskoči oglas za kroasane, pa naći će se od tih koji ih vole neki koji će ih i kupiti kad si im ih već spomenuo. Na google ih moraju tražiti, na fejsu ne, ti nađeš njih a znaš da ih vole, a opet i ako ih požele sami tražiti imaju te među lajkovima, lako te nađu.

 

Eto zato mislim da FB stranice neće propasti i isplatit će se i malim tvrtkama jer nude drugačiji pristup konzumentima.

 

 

 

 

www.pazii.com
Moj PC  
4 3 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: Smrt trgovačkog putnika

Dobro tko ne voli kroasane?!?

16 godina
offline
Smrt trgovačkog putnika

Meni iz Olegovog teksta nije jasan zakljucak zasto je privatni profil bolja opcija od stranice (nevezano za pomenute nedostatke stranice).

Zasto probranim prijateljima ne mozes "isporuciti" sadrzaj preko stranice (jer doseg ni na profilu nije 100%)?  I zasto nemati stranicu, zbog pomenutih prednosti stranice?

Osim toga, mnogi koje bi interesovao sadrzaj/ponuda neke firme nisu spremni dodavati istu u "prijatelje". Puno je lakse kliknuti "Like" za Page, nego dodavati neki brand u prijatelje.

Stranicom mozes obuhvatiti barem dio onih koji ti nisu prijatelji, koje sa profilom inace ne bi.

A definitivno stoji da stranica vise ni izbliza nije efikasna kao ranije.

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Smrt trgovačkog putnika
luka28 kaže...

čovjek lijepo i logično objasni zašto je nemoguće imati reach 100% i onda se opet isčuđava zbog toga... nevjerojatno

 

Ja sam hrpu tih fan pageova stavio na ignore, ni sam ne znam zasto ih nisam skinio sa friend liste, mozda jer nekima ne mogu vidit sadrzaj ako nismo frendovi, ali od hrpe njih ne zelim dobivati nikakve postove.

Rvat katolik!
15 godina
offline
Re: Smrt trgovačkog putnika
luka28 kaže...

čovjek lijepo i logično objasni zašto je nemoguće imati reach 100% i onda se opet isčuđava zbog toga... nevjerojatno

 

a to da fejs i takve stranice nemaju budućnosti o tom potom, mislim da autor ne vidi baš cijelu sliku a pametuje

 

evo da objasnim zašto je u nekim slučajevima oglašavanje na fejsu bolje nego recimo oglašavanje na googlu ili na televiziji, prednost facebook stranica je da ako imaš 1000 lajkera onda točno znaš kojih 1000 sa fejsa su zainteresirani za tvoje usluge

recimo da prodaješ (sad karikiram) kroasane

 

1. TV: kad bi reklamirao te svoje kroasane na televiziji onda nemaš pojam tko će to vidjeti platit ćeš masu para da te kroasane vide i oni koji ih ne mogu smislit i oni koji ih obožavaju, negativna stvar je: rasipanje love bez veze na onu ekipu koja ne voli kroasane

 

2. Google: ok sad ideš svoje kroasane oglašavati na googlu, to je već malo bolje jer ako netko traži kroasane velika je vjerojatnost da ih voli i to je super, plaćaš oglašavanje samo onima koji vole kroasane i tu google ima prednost u odnosu na TV, Jumbo plakate, Flyere... i sve što ide na oglašavanje shotgun metodom

 

3. Facebook: e sad dolazimo do prednosti Facebooka, prvo već imaš ljude za koje znaš da vole kroasane (onih 1000 što je lajkalo stranicu), i druga prednost u odnosu na google: mogućnost da gurneš pod nos te kroasane ekipi iako ih trenutno ne traže niti im se jedu, znači imaš ljude koji vole kroasane i platiš da im iskoči oglas za kroasane, pa naći će se od tih koji ih vole neki koji će ih i kupiti kad si im ih već spomenuo. Na google ih moraju tražiti, na fejsu ne, ti nađeš njih a znaš da ih vole, a opet i ako ih požele sami tražiti imaju te među lajkovima, lako te nađu.

 

Eto zato mislim da FB stranice neće propasti i isplatit će se i malim tvrtkama jer nude drugačiji pristup konzumentima.

 

 

 

 

A kako onda akviziraš nove kupce/klijente/mušterije. Gore napisano donekle ima smisla za "specijaliziranu" robu npr. muzičke istrumente (gitara ili bubanj). Reklamirati takve proizvode samo fanovima ima smisla jer je mala vjerojatnost da će netko to kupiti koga ne zanima. Ali gore opisani primjer sa kroasanama (ili nekom sličnom robom koja se uveliko i široko konzumira/upotrebljava) bi radije reklamirao svima nego samo fanovima jer će to svi kupiti.

15 godina
neaktivan
offline
Smrt trgovačkog putnika

Derek sa Veritasium-a je isto obradio tu temu. Recimo inicijalan reach od 10% sljedbenika neke "like" stranice raste kako ti pocetni (unutar 10%) dalje sheraju i lajkaju odreden post. To je super ako je svaki sadrzaj veoma interesantan ili su svi clanovi neke like stranice aktivni clanovi i stalno dijele sadrzaj.

 

Ukoliko to nije stvar moguce je "kupiti" likeove. Odnosno FB "reklamira" vasu stranicu koju bi tada trebalo lajkati vise ljudi i time se prosiriti baza ovih unutar 10%. No ispada da facebook kupuje likeove od raznih click-farmi i iako vam se prosiri baza fanova ti su fanovi neaktivni. Ne raspravljaju, ne lajkaju i ne dijele sadrzaj.

 

To ne dovodi do promjene ili dovodi cak do kontra efekta. Jer recimo od 1000 fanova koji su sami pronasli vasu stranicu i lajkali ju, njih recimo 10% je u reach-u. No ako vam recimo kupnja lajkova pribavi 9000 novih fanova koji su ujedno neaktivni (jer su sa raznih click-farmi), reach vam je i dalje 10% no zbog 90% neaktivnih clanova reach je isti ili cak manji prema broju pravih fanova.

 

Facebook zaradi pare, stranica fiktivno ima velik broj lajkova, a jako malo ljudi koji dijeli taj sadrzaj.

 
6 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Smrt trgovačkog putnika
Rain Man kaže...

Derek sa Veritasium-a je isto obradio tu temu. Recimo inicijalan reach od 10% sljedbenika neke "like" stranice raste kako ti pocetni (unutar 10%) dalje sheraju i lajkaju odreden post. To je super ako je svaki sadrzaj veoma interesantan ili su svi clanovi neke like stranice aktivni clanovi i stalno dijele sadrzaj.

 

Ukoliko to nije stvar moguce je "kupiti" likeove. Odnosno FB "reklamira" vasu stranicu koju bi tada trebalo lajkati vise ljudi i time se prosiriti baza ovih unutar 10%. No ispada da facebook kupuje likeove od raznih click-farmi i iako vam se prosiri baza fanova ti su fanovi neaktivni. Ne raspravljaju, ne lajkaju i ne dijele sadrzaj.

 

To ne dovodi do promjene ili dovodi cak do kontra efekta. Jer recimo od 1000 fanova koji su sami pronasli vasu stranicu i lajkali ju, njih recimo 10% je u reach-u. No ako vam recimo kupnja lajkova pribavi 9000 novih fanova koji su ujedno neaktivni (jer su sa raznih click-farmi), reach vam je i dalje 10% no zbog 90% neaktivnih clanova reach je isti ili cak manji prema broju pravih fanova.

 

Facebook zaradi pare, stranica fiktivno ima velik broj lajkova, a jako malo ljudi koji dijeli taj sadrzaj.

 

Taj video bi trebali svi pogledati, radi se upravo o tome o cemu se pise u ovom postu.

 

14 godina
offline
Smrt trgovačkog putnika

Is osobnog iskustva mogu reći da sam imao dosta posla sa fejsa. Ali to je g... k... kad se usporedi sa drugim metodama oglašavanja.

 

Evo jedan banalan primjer :D

 

Jednom sam, stavio reklamni pano kraj plesnog podija, tada uber popularne diskoteke jednog beach resorta, u Second Life virtualnom svijetu.

Za pišljivih 15 eura sam imao porast sa 350 na 450+ pojedinačnih posjeta/dnevno na stranici.

Poruka je uređivana zadnji put sri 9.4.2014 18:27 (KIKI3ooo).
 
1 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Smrt trgovačkog putnika
JackIsBack kaže...
luka28 kaže...

A kako onda akviziraš nove kupce/klijente/mušterije. Gore napisano donekle ima smisla za "specijaliziranu" robu npr. muzičke istrumente (gitara ili bubanj). Reklamirati takve proizvode samo fanovima ima smisla jer je mala vjerojatnost da će netko to kupiti koga ne zanima. Ali gore opisani primjer sa kroasanama (ili nekom sličnom robom koja se uveliko i široko konzumira/upotrebljava) bi radije reklamirao svima nego samo fanovima jer će to svi kupiti.

nove kupce nalazis tako da odredeni post promoviras nekoj ciljanoj skupini, s tim da na faceu mozes bolje targetirati populaciju. Ovo sa kroasanima je bilo karikirano naravno da tu strategiju neces koristiti za robu siroke potrosnje nego nesto specijalizirano kao sto si vec naveo npr. bubnjevi, gitare... a onda kad ih nades imas ih i dalje po receptu koji sam gore napisao

www.pazii.com
Poruka je uređivana zadnji put sri 9.4.2014 20:22 (luka28).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Smrt trgovačkog putnika
Cortez kaže...
Rain Man kaže...

Derek sa Veritasium-a je isto obradio tu temu. (...)

Taj video bi trebali svi pogledati, radi se upravo o tome o cemu se pise u ovom postu.

 

Zaboravili ste staviti linkove - da forumaši ne moraju kopati, ispod su dva videa koje je napravio:

 

The Problem with Facebook:

Facebook Fraud:

The laws of nature are constructed in such a way as to make the universe as interesting as possible. - Freeman Dyson, Imagined Worlds
15 godina
offline
Smrt trgovačkog putnika

predivno rečeno i sumira bitno: facebook je beskoristan. no ipak postoji zbog kojekakvih individua koje ovako ili onako žele svoju sramotu podijeliti sa svijetom (vidi kako sam uhvatila muža! vidi, napokon sam trudna! vidi mi mačku/psa/žirafu/nilskog konja, gujcu, ajmo osnovat protestnu grupu protiv puberteta pingvina itd.). čovječanstvu pridonosi mahom razotkrivajući marginalan društveni talog (što su tzv. blogovi dosta dobro skrivali). možebitna početna dobra namjera se (Murphy) pretvorila u doista beskorisnu papazjaniju za pacijente i slučajeve. normalno, u svakom kukolju ima žitarica pa se i na facebooku (uz minucioznu forenzičku pretragu) pronađe i štogod pametno i općekorisno. no vrijedi ona "dok je ćurke bit će i podvarka" - dok je budala bit će i facebooka (onakvog u što se izrodio, ubrzo poslije nastanka). jedino ne kužim kome je iole ozbiljnome moglo uopće "to" upotrijebiti za nekakav (perspektivan, ozbiljan) posao. jedina utjeha: svaka budalaština za vremena. nastao je iznenada, tako će i nestati. skupa ss Šećerbrijegom. daj bože da svijet zbog toga bude napokon bar maslo bolje mjesto. {#}

Poruka je uređivana zadnji put čet 10.4.2014 8:06 (Ajar).
Moj PC  
2 2 hvala 0
11 godina
protjeran
offline
Smrt trgovačkog putnika

Facebook nije bio beskoristan. Vecina ljudi je pored manjeg broja prijatelja (normalni nemaju vise od 200-300 prijatelja) lajkovala i stranice koje iz zanimaju, vecinom medije. Takdoje na FB postoji opcija da se sakriju postovi koji vas ne zanimaju. Vecina ljudi je na FB dolazila jer ga je koristila kao agregator zanimljivog sadrzaja. Sad je FB stranicama napravio problem jer su placali fine novce da naprave bazu korisnika, a FB trazi jos novaca da sad prikaze tim korisnicima sadrzaj, a samim korisnicima se sad servira debelo bezvezan sadrzaj umjesto tog sa stranica.

 

Licno mislim da je ovo dobra stvar koliko i losa. Ovo je prilika za druge mreze koje ako ponude kvalitetno rjesenu agregaciju (G+ ne ubrajam u to jer imaju lose rijeseno logovanje, moraju dopustiti bilo koji mail) sadrzaja korisnici ce pohrliti jer su i ovako svi razocarani sa FB

Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Smrt trgovačkog putnika
Ajar kaže...

predivno rečeno i sumira bitno: facebook je beskoristan. no ipak postoji zbog kojekakvih individua koje ovako ili onako žele svoju sramotu podijeliti sa svijetom (vidi kako sam uhvatila muža! vidi, napokon sam trudna! vidi mi mačku/psa/žirafu/nilskog konja, gujcu, ajmo osnovat protestnu grupu protiv puberteta pingvina itd.). čovječanstvu pridonosi mahom razotkrivajući marginalan društveni talog (što su tzv. blogovi dosta dobro skrivali). možebitna početna dobra namjera se (Murphy) pretvorila u doista beskorisnu papazjaniju za pacijente i slučajeve. normalno, u svakom kukolju ima žitarica pa se i na facebooku (uz minucioznu forenzičku pretragu) pronađe i štogod pametno i općekorisno. no vrijedi ona "dok je ćurke bit će i podvarka" - dok je budala bit će i facebooka (onakvog u što se izrodio, ubrzo poslije nastanka). jedino ne kužim kome je iole ozbiljnome moglo uopće "to" upotrijebiti za nekakav (perspektivan, ozbiljan) posao. jedina utjeha: svaka budalaština za vremena. nastao je iznenada, tako će i nestati. skupa ss Šećerbrijegom. daj bože da svijet zbog toga bude napokon bar maslo bolje mjesto. {#}

 

Ovako pricaju ljudi koji nisu na Faceu. Ja vec 6 mjeseci nisam vidio sliku konja, rasplakane zene ili takve neke gluposti jer sam ih isfiltrirao jednom zauvijek. To isto mozes reci i za mail da je beskoristan jer ti stalno stizu prijedlozi za produzenje penisa i upute kako se obogatiti. Facebook je odlican agregator vijesti i bez facea nikad ne bih dosao do clanaka na raznim nepoznatim blogovima, manjim portalima i slicno nego bih ostao na nemilost nasim velikim portalima.
15 godina
odjavljen
offline
Re: Smrt trgovačkog putnika
Ajar kaže...

predivno rečeno i sumira bitno: facebook je beskoristan. no ipak postoji zbog kojekakvih individua koje ovako ili onako žele svoju sramotu podijeliti sa svijetom (vidi kako sam uhvatila muža! vidi, napokon sam trudna! vidi mi mačku/psa/žirafu/nilskog konja, gujcu, ajmo osnovat protestnu grupu protiv puberteta pingvina itd.). čovječanstvu pridonosi mahom razotkrivajući marginalan društveni talog (što su tzv. blogovi dosta dobro skrivali). možebitna početna dobra namjera se (Murphy) pretvorila u doista beskorisnu papazjaniju za pacijente i slučajeve. normalno, u svakom kukolju ima žitarica pa se i na facebooku (uz minucioznu forenzičku pretragu) pronađe i štogod pametno i općekorisno. no vrijedi ona "dok je ćurke bit će i podvarka" - dok je budala bit će i facebooka (onakvog u što se izrodio, ubrzo poslije nastanka). jedino ne kužim kome je iole ozbiljnome moglo uopće "to" upotrijebiti za nekakav (perspektivan, ozbiljan) posao. jedina utjeha: svaka budalaština za vremena. nastao je iznenada, tako će i nestati. skupa ss Šećerbrijegom. daj bože da svijet zbog toga bude napokon bar maslo bolje mjesto. {#}

To što se ti bojiš facebooka nije stvar facebooka nego tebe, a facebook kao facebook nije ništa drugo nego preslika društva kakvo je u stvarnom životu. Ništa drugačije. E sad zašto se neki od nas ne žele pojavljivati u "javnosti" to je više stvar psihologa nego ove grupe. ja osobno vidim više pozitivnih stvari na njemu nego negativnih.

 

A to da bi propasti facebooka svijet napokon postao bolje mjesto????? o čemu ti pričaš {#}

www.pazii.com
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice