Što je skrivilo sudar razarača i teretnog broda ko

poruka: 59
|
čitano: 12.268
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Što je skrivilo sudar razarača i teretnog broda ko".
14 godina
neaktivan
offline
Što je skrivilo sudar razarača i teretnog broda ko

patuljci pojma nemaju

 

ide uvertira...

 

 

Let them taste the triple guns... Aye, Captain
Poruka je uređivana zadnji put pet 23.6.2017 22:29 (Flying Dutchman).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod
Ali momci na razaracu su reagirali izvrsno i sprijecili vecu katastrofu....

Uf.....sta mi se smeksala stolica
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Što je skrivilo sudar razarača i teretnog broda ko

mali kekec

 

Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod
Posada broda za prijevoz kontejnera je filipinska. To znaci da su standardi i te posade bili prilicno niski.
Pravilo izbjegavanja sudara na moru je da u slucaju da nema reakcije broda koji bi trebao izbjeci sudar, brod koji ima pravo prolaska treba napraviti manevar u desnu stranu. To moze biti puni okret u desnu stranu, povecanje ili smanjivanje okretaja na telegrafu ili kombinacija gore navedenoga.
Kada vec spominjes konjine....Filipinci cesto prate tocke okreta ili rutu na gpsu ili elektronskoj karti u toj mjeri da su opasnost za navigaciju, pjevaju u gvardiji i pustaju romanticne muziku preko VHFa, imaju verbalne sukobe sa Indijcima, Kinezima itd, breveti im vrijede isto kao i wc papir, a znanje (uz poneku iznimku) im je minimalno. Jedino zasto su na brodu je zato sto su jeftina radna snaga i sto znaju reci yes Sir!
vicious
12 godina
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod
Posada broda za prijevoz kontejnera je filipinska. To znaci da su standardi i te posade bili prilicno niski.
Pravilo izbjegavanja sudara na moru je da u slucaju da nema reakcije broda koji bi trebao izbjeci sudar, brod koji ima pravo prolaska treba napraviti manevar u desnu stranu. To moze biti puni okret u desnu stranu, povecanje ili smanjivanje okretaja na telegrafu ili kombinacija gore navedenoga.
Kada vec spominjes konjine....Filipinci cesto prate tocke okreta ili rutu na gpsu ili elektronskoj karti u toj mjeri da su opasnost za navigaciju, pjevaju u gvardiji i pustaju romanticne muziku preko VHFa, imaju verbalne sukobe sa Indijcima, Kinezima itd, breveti im vrijede isto kao i wc papir, a znanje (uz poneku iznimku) im je minimalno. Jedino zasto su na brodu je zato sto su jeftina radna snaga i sto znaju reci yes Sir!
vicious
14 godina
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod
uuY kaže...

Ak treba pojašnjenje:

 

Pravilo desne strane nije pouzdano ni u cestovnom prometu, a kamoli na moru.

 

U praksi se u ovoj situaciji razarač (i bilo koji manji i manevarsko sposobniji brod) uklanja s puta ogromnom natovarenom teretnom brodu.

 

Ali ne radi se o tome tko je prekršio pravila - očigledno da jedni druge uopće nisu pravovremeno vidjeli.

 

A već prvi komentatori su liepo ironično naglasili čija je to greška.

 svakako!

 

samo ti nama javi svaki put kad izadjes na cestu da se mi fino i kulturno sklonimo s iste. nebitno u koju stranu, lijevu ili desnu...

12 godina
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod
Ej danen mozes li pojasniti to pravilo gdje manji brod izbjegava veci? 😂

Imas li iskustva sa manevarskim osobinama tog razaraca i tog broda za prijevoz kontejnera? Tvrdis da je razarac sposobniji manevrirati puno bolje od tog teretnog broda. Znas li u kojoj mjeri? (nadam se da to ne tvrdis na osnovu wow-a) 😂

vicious
16 godina
neaktivan
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod
Razarač je drastično pokretniji od teretnog broda, ali to je nebitno na otvorenom moru gdje ima dovoljno prostora da se i manje pokretan brod na vrijeme izmakne. Naravno ako na bilo kojem od ta dva ima netko budan.

S obzirom da su projektirani tako da imaju što manji radarski odraz, da ne emitiraju identifikacijsku oznaku, a i da su nekakav fakin ratni brod (dakle potencijalna meta), trebaju dodatno biti na oprezu. Plus što im je ovaj došao s desna i imao prednost.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
12 godina
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod
uuY dobar dan!

Samo da ti pojasnim par stvari:

Pravila sluze da bi se uveo red u nered kako u svakodnevnom zivotu tako i na cesti i na moru. Pravila izbjegavanja sudara na moru su jednostavna, nedvojbena i razumljiva. Kako nam zivot uredjuju fiskali, ona nam sluze i da bi se sto jednostavnije utvrdila krivica tj tko mora platiti penale 😉

Praksa da se manji i manevarsko sposobniji brod mice vecem ne postoji. Svaki brod se mimoilazi sa drugim brodom prema pravilima izbjegavanja sudara na moru. A
ukoliko je brod zauzet ribarenjem, jedri, jaruza, ogranicen je gazom, ne moze manevrirati... drugi brod ga mora zaobici na sigurnoj udaljenosti. Taj kontejner ima glavnu makinu od 34300 konjskih snaga i moze postici 27 cvorova (uz malu pomoc kurenta). Za brod od 223 m duzine mogu reci da manevrira kao gliser.

Ovaj "veliki teretni brod" je prilicno malen prema danasnjim standardima. Danasnji kontejneri su dugi 360-400 m i siroki 48-56m. Ovaj plovi na manjim udaljenostima. Do 2009 bilo ih je napravljano 104 komada u Ulsanu, a od globalne krize vecina ih je izrezana u Indiji i Bangladeshu.

Oba broda su opremljena x band i s band radarom. X band (a i s band) su sposobni prikazati na ekranu odjek od desetak galeba koji plutaju na morskoj povrsini na udaljenosti od 6 nm (cca 11km). Radari su opremljeni sustavom automatskog pracenja meta i to do sto meta. AIS sistem na brodu je ukljucen cijelo vrijeme. Ratni brodovi nemaju ukljuceni AIS sustav, ali motre brodove u okolini. Ponekad i do 250 nm udaljenosti.
Kada se to dogodilo spominje se da je jedan od faktora bila magla koja je na tim podrucjima cesta. Duznost oficira u gvardiji je da posalje timunjera na krilo kako bi opazao sluhom. Brodovi u magli (smanjenoj vidljivosti) duzni su se zvucno oglasavati. Mozda su Filipi slusali muziku, oglasavali se poput macaka i pasa, zvali druge kabajane, pricali na VHF kanalu pito pito (77) ili sl sto inace rade u gvardiji.

Da ti ne objasnjavam dalje, molim te uzmi pravila izbjegavanja sudara na moru, a ja odoh na more...

uuY potrebna je prilicna "hrabrost" 😂 za napisati takav komentar!

Lp
vicious
13 godina
neaktivan
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod
viciousone kaže...
Ej danen mozes li pojasniti to pravilo gdje manji brod izbjegava veci? 😂


Mogu te ja kao fetivi bodul nešto pitat? ;-)

Petar Hektorović ide prema Visu, sa desne strane mu dolazim ja u kaiću sa Tomos4 pentom. Hoće li me Hektorović propustiti zbog pravila desne strane? ;-)  

16 godina
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod

Hoce ako mu se ne mices s puta

Poruka je uređivana zadnji put sub 24.6.2017 16:46 (Sint1).
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod
Sint1 kaže...

Hoce ako mu se ne mices s puta

 

Mene ovo podsjeća na onaj vic kad je komarac išo guzit slonicu

12 godina
offline
Što je skrivilo sudar razarača i teretnog broda ko

http://www.seamasterclass.com.hr/primjena-pravila-za-izbjegavanje-sudara-na-moru-13-dio/

 

Evo pravila pa čitajte. Sve lijepo piše.

 

Filipincu su zajebali... - 

POSTUPAK BRODA KOJI USTUPA PUT (iz Pravila 16.)

Svaki brod koji se je prema ovim pravilima dužan ukloniti s puta drugom brodu, mora koliko je god to moguće, manevrirati pravovremeno i odlučno da bi se potpuno uklonio.

Poruka je uređivana zadnji put sub 24.6.2017 22:02 (R36).
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod
Brk kaže...
@ Krc, nije istinita prica. Imam video na tu temu star 15 god. Al' fora je. ☺

 

Staro je fora i to podosta, samo se mnogo puta kopirala i prilagođavala, ali svakako dobra zahebancija

 

http://www.navy.mil/navydata/nav_legacy.asp?id=174

 

http://www.snopes.com/military/lighthouse.asp

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Lighthouse_and_naval_vessel_urban_legend

12 godina
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod
Pozdrav Luciano!

Trebao bi. U colregsu ne diskriminiraju Bodule. 😉
Ako te ne propuste, mozes komotno posjetiti luckog kapetana. Lucki kapetan ce im poslati obalnu strazu.
Stvar je u tome da su ti ugrozili zivot. Sa druge strane brevete su dobili i na osnovu poznavanja pravila izbjegavanja sudara na moru. Ako ih ne primjenjuju to je opet materijal za obalnu strazu.

Moze se dogoditi da te nece propustiti iz razloga sto bi Petra stavili u opasniji polozaj. U tom slucaju trebaju te zaobici na sigurnoj udaljenosti.

Jadran nije juzno ili istocno kinesko more. Ako se malo pomaknes sa rute kojom Petar svakodnevno plovi, neces imati nikakvih problema s njim.

Mirno more i dobar ulov ti zelim!

vicious
12 godina
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod
Bar se sad rusi ne moraju sekirat kad ih ameri počnu provocirat sa svojim razaracem.
Samo će im Putin poslat brzinski telegram: "Gospodo! Nemojte da vam moramo pslati još jedan TERETNJAK ". 😁😁😁
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod

u VELIKOJ mjeri 

14 godina
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod
R36 kaže...

http://www.seamasterclass.com.hr/primjena-pravila-za-izbjegavanje-sudara-na-moru-13-dio/

 

Evo pravila pa čitajte. Sve lijepo piše.

 

Filipincu su zajebali... - 

POSTUPAK BRODA KOJI USTUPA PUT (iz Pravila 16.)

Svaki brod koji se je prema ovim pravilima dužan ukloniti s puta drugom brodu, mora koliko je god to moguće, manevrirati pravovremeno i odlučno da bi se potpuno uklonio.

molim te da nam pojasnis na koji nacin si ti dosao do zakljucka da su filipinci zajebali... sigurno ce biti zanimljivo popratiti tijek tvojih misli.

12 godina
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod
flash6 kaže...
R36 kaže...

http://www.seamasterclass.com.hr/primjena-pravila-za-izbjegavanje-sudara-na-moru-13-dio/

 

Evo pravila pa čitajte. Sve lijepo piše.

 

Filipincu su zajebali... - 

POSTUPAK BRODA KOJI USTUPA PUT (iz Pravila 16.)

Svaki brod koji se je prema ovim pravilima dužan ukloniti s puta drugom brodu, mora koliko je god to moguće, manevrirati pravovremeno i odlučno da bi se potpuno uklonio.

molim te da nam pojasnis na koji nacin si ti dosao do zakljucka da su filipinci zajebali... sigurno ce biti zanimljivo popratiti tijek tvojih misli.

Sve ti lijepo piše...ponavljat dva puta nema smisla.

 

Očito filipinci razmišljaju kao ti...

15 godina
odjavljen
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod

KRIŽANJE KURSEVA (iz Pravila 15. I 17.)

Kada se kursevi dvaju brodova na mehanički pogon križaju tako da prijeti opasnost od sudara, uklonit će se s puta brod koji vidi drugi brod preko svoje desne strane i, ako okolnosti slučaja dopuštaju, on pri tome treba izbjegavati presijecanje kursa ispred pramca drugog broda.

 

POSTUPAK BRODA KOJI USTUPA PUT (iz Pravila 16.)

Svaki brod koji se je prema ovim pravilima dužan ukloniti s puta drugom brodu, mora koliko je god to moguće, manevrirati pravovremeno i odlučno da bi se potpuno uklonio.

 

POSTUPAK BRODA S PRAVOM PUTA (iz Pravila 17.)

Kad se je prema ovim pravilima jedan od dvaju brodova obvezan ukloniti s puta, drugi brod mora zadržati nepromijenjeni kurs i brzinu.

Drugi brod može ipak poduzeti radnju izbjegavanja sudara vlastitim manevrom čim mu postane očito da brod koji se mora ukloniti s puta ne poduzima radnju u skladu s ovim Pravilima.

 

Razarač vidi teretni brod preko desne strane i dužan je ustupiti put. Teretni ima pravo puta i može pokušati izbjeći sudar kad vidi da ovi ne reagiraju, ali ne mora. Stvar je tako formulirana da se ne bi prebacila odgovornost na onoga tko ima prednosti i da ne bi odgovarao za pokušaj izbjegavanja sudara.

Big wheel keep on turning, Proud Mary keep on burning, Trolling, trolling, trolling on the river.
16 godina
neaktivan
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod
I onaj s pravom puta ima obavezu poduzeti izbjegavanje, ako vidi da ovaj drugi spava. Ako je pak onaj drugi Horvatinčić, a moglo bi biti i ako je američki razarač, onda je sva krivnja na onom tko ima prednost.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
15 godina
odjavljen
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod
Na danom linku piše da može, a ne da mora. Da ne piše da može onda bi mogao biti kriv ako pokuša i ne uspije, a da piše da mora onda bi pravo prolaska mogao objesiti mačku o rep.

Još kad uzmemo u obzir da brod s pravom prolaska ima daleko lošije manevarske sposobnosti, ono što je razaraču pravovremeno, njemu je već kasno.
Big wheel keep on turning, Proud Mary keep on burning, Trolling, trolling, trolling on the river.
16 godina
neaktivan
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod
Kad sam polagao za voditelja brodice, a i u drugim prilikama bilo je naglašavano da na moru pravo prednosti ne oslobađa od odgovornosti za sudar, vjerojatno jer su životi važniji od toga tko je u pravu. Obje strane su dužne učiniti sve da do njega dođe. Na Filipincima je također velik dio krivnje, jer nisu uopće reagirali. Ako su obje posade spavale, samo je slučajnost da su se jedni našli s lijeva, a drugi s desna. Filipinci bi jednako prošli i kroz nekoga tko ima prednost.

Nedopustiv nemar na obje strane, ali daleko veća sramota za ratni brod najveće vojne sile.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
15 godina
odjavljen
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod
Visak kaže...
Kad sam polagao za voditelja brodice, a i u drugim prilikama bilo je naglašavano da na moru pravo prednosti ne oslobađa od odgovornosti za sudar, vjerojatno jer su životi važniji od toga tko je u pravu. Obje strane su dužne učiniti sve da do njega dođe. Na Filipincima je također velik dio krivnje, jer nisu uopće reagirali. Ako su obje posade spavale, samo je slučajnost da su se jedni našli s lijeva, a drugi s desna. Filipinci bi jednako prošli i kroz nekoga tko ima prednost.

Nedopustiv nemar na obje strane, ali daleko veća sramota za ratni brod najveće vojne sile.

http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/1996_03_17_298.html

 

Da, ako nisu reagirali, suodgovorni su, ali ne po tom stavku, već po sljedećem:

 

Ako se brod koji treba zadržati kurs i brzinu, iz bilo kojeg razloga, nađe tako blizu da se sudar ne može izbjeći samo manevriranjem broda koji je dužan da se ukloni s puta, on mora poduzeti radnju koja će najbolje pridonijeti da se sudar izbjegne.

Međutim, pitanje je da li je točno da nisu reagirali:

Bukva kaže...

S druge pak strane Japanci su izvjestili da je teretni brod bio na auto-pilotu i da je tik prije samog sudara pokušao izvesti oštar manevar, te da je posadi trebalo 70 minuta da shvati što se dogodilo.

 

Visak kaže...
Ako su obje posade spavale, samo je slučajnost da su se jedni našli s lijeva, a drugi s desna. Filipinci bi jednako prošli i kroz nekoga tko ima prednost. 

Što se tiče pretpostavke da bi bilo isto da im je netko došao s desne strane, ne možeš to pretpostaviti. Za pretpostaviti je da ćeš više paziti na onu stranu s koje ti dolaze oni koje moraš propustiti. 

to da im je netko došao s desne strane, ne možeš to pretpostaviti. Za pretpostaviti je da ćeš više paziti na onu stranu s koje ti dolaze oni koje moraš propustiti, a kad tome pridodaš da se vojni brodovi ipak rade na način da ne budu uočljivi, kasna reakcije više nije toliko nevjerojatna.

 

 

Luciano kaže...

Petar Hektorović ide prema Visu, sa desne strane mu dolazim ja u kaiću sa Tomos4 pentom. Hoće li me Hektorović propustiti zbog pravila desne strane? ;-)  

Čitajući gore naveden link u narodnim novinama, našao sam odgovor na postavljeno pitanje:

 

Brod kraći od 20 metara ili jedrenjak ne smije ometati prolaz brodu koji može sigurno ploviti jedino unutar uskog kanala ili plovnog puta.

Big wheel keep on turning, Proud Mary keep on burning, Trolling, trolling, trolling on the river.
16 godina
neaktivan
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod
Nisam ni rekao da je po tom i tom stavku.

Ne znam kako na radaru možeš paziti samo na jednu stranu i ne primjetiti da ti netko dolazi s lijeva, a i optički motriš na sve strane. Nema u pomorstvu te fore da gledaš samo desno, gledaš svugdje jer je svijet prepun budala. Osim kad si upravo ti ta budala.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
15 godina
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod
Krx kaže...

 

 

Navodno istinita priča:

 

BRITANCI: Molim vas skrenite svoj kurs 15 stupnjeva juzno da bi izbjegli sudar.
AMERI: Savjetujemo vam da vi skrenete svoj kurs za 15 stupnjeva sjeverno da bi izbjegli sudar.
BRITANCI: Negativno. Vi cete morati skrenuti svoj kurs za 15 stupnjeva juzno da izbjegnete sudar.
AMERI: Ovdje kapetan US Navy broda. Ponovno vam kazem, skrenite SVOJ kurs.
BRITANCI: Negativno. Ponovo kazem, morat cete skrenuti svoj kurs.
AMERI: OVO JE NOSAC AVIONA USS LINCOLN, DRUGI NAJVECI BROD U ATLANTSKOJ FLOTI SJEDINJENIH AMERICKIH DRZAVA.
S NAMA SU : TRI RAZARACA, TRI KRSTARICE I BROJNI OSTALI POMOCNI BRODOVI. ZAHTIJEVAM DA VI SKRENETE SVOJ KURS 15 STUPNJEVA SJEVERNO. TO ZNACI 15 STUPNJEVA SJEVERNO, ILI CEMO PODUZETI KONTRAMJERE DA BI OSTVARILI SIGURNOST OVOG BRODA.
BRITANCI: Mi smo svjetionik. J*bite se.

 Jah, istinita :P

 

http://www.snopes.com/military/lighthouse.asp

14 godina
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod
R36 kaže...
flash6 kaže...
R36 kaže...

http://www.seamasterclass.com.hr/primjena-pravila-za-izbjegavanje-sudara-na-moru-13-dio/

 

Evo pravila pa čitajte. Sve lijepo piše.

 

Filipincu su zajebali... - 

POSTUPAK BRODA KOJI USTUPA PUT (iz Pravila 16.)

Svaki brod koji se je prema ovim pravilima dužan ukloniti s puta drugom brodu, mora koliko je god to moguće, manevrirati pravovremeno i odlučno da bi se potpuno uklonio.

molim te da nam pojasnis na koji nacin si ti dosao do zakljucka da su filipinci zajebali... sigurno ce biti zanimljivo popratiti tijek tvojih misli.

Sve ti lijepo piše...ponavljat dva puta nema smisla.

 

Očito filipinci razmišljaju kao ti...

 da, kad si ti ratni brod i iskljucis vecinu elektronike koja sluzi upravo tome da dojavis drugima o svom prisutstvu, onda je svakako kriv onaj tko te spazio u zadnji tren, pokusavao izbjeci sudar, pa te u tom manevru i nasadio? odlicna logika. smatram da si vrhunski kvalificiran da budes sudac u hrvatskom pravosudju.

Visak kaže...
I onaj s pravom puta ima obavezu poduzeti izbjegavanje, ako vidi da ovaj drugi spava. Ako je pak onaj drugi Horvatinčić, a moglo bi biti i ako je američki razarač, onda je sva krivnja na onom tko ima prednost.

 

 danas svatko moze poloziti ispit za svasta sto ga ne cini nuzno kvalificiranim.

 

filipinci su krivi jer su imali prednost i nisu izbjegli sudar??? svasta...

 

prema pisanim izvjescima, filipinci jesu pokusali izbjeci sudar, propisnim manevrom. kuda su isli ameri i jesu li uopce pokusavali skrenuti igdje, propisno ili nepropisno, to se nece objaviti tako skoro. nemar je prvenstveno na ratnom brodu, jer za jednu civilnu filipinsku posadu ovi su donekle pristojno reagirali (uzevsi u obzir sve kljucne okolnosti), dok "spremna i budna" posada RATNOG broda ne vidi nadolazeci brod na kursu i ne reagira propisno na mogucnost sudara? malcice apsurdno, nije li?

12 godina
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod
flash6 kaže...

 da, kad si ti ratni brod i iskljucis vecinu elektronike koja sluzi upravo tome da dojavis drugima o svom prisutstvu, onda je svakako kriv onaj tko te spazio u zadnji tren, pokusavao izbjeci sudar, pa te u tom manevru i nasadio? odlicna logika. smatram da si vrhunski kvalificiran da budes sudac u hrvatskom pravosudju.

Ako si slušao onog hr kapetana...filipinci su najgora posada...

 

Eto ti znaš da su ameri imali isključenu elektroniku...aj ne baljezgaj...

14 godina
offline
Re: Što je skrivilo sudar razarača i teretnog brod
R36 kaže...
flash6 kaže...

 da, kad si ti ratni brod i iskljucis vecinu elektronike koja sluzi upravo tome da dojavis drugima o svom prisutstvu, onda je svakako kriv onaj tko te spazio u zadnji tren, pokusavao izbjeci sudar, pa te u tom manevru i nasadio? odlicna logika. smatram da si vrhunski kvalificiran da budes sudac u hrvatskom pravosudju.

Ako si slušao onog hr kapetana...filipinci su najgora posada...

 

Eto ti znaš da su ameri imali isključenu elektroniku...aj ne baljezgaj...

 upravo tako, ja baljezgam, dok je Vasa Svevidovitost osobno bila na ratnom brodu i vidjela kako ameri uporno izbjegavaju napad pobjesnjele filipinske trgovacke mornarice, koja se, usput samo napomenimo, zbog svoje nemarnosti ponapijala  i zaspala na radnom mjestu, no svejedno uspjela nataknuti americanski ratni brod na pramac.

steta sto si se u svom sveznanju, negdje usput, rastao sa zdravim razumom i logikom...

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice