Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem

poruka: 38
|
čitano: 7.381
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem".
Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem

Pa zar se radi 16km boljih performansi mora raditi članak na temu ovog?  

Mislio sam da je velika vijest zbog naslova, a kad ono piše stari rekord 885km. Pa ovo kao da nisu baš ništa dokazali. Možda je vjetar bio manji, možda su oni bili 10 kg lakši, ...

Moj PC  
9 0 hvala 0
16 godina
offline
Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem

"Vozili su brzinom od 40 km/h, na automobil su stavili oznaku da je riječ o testiranju, i vozili se u krug po 26 kilometara dugoj trasi."

 

Kakav je ovo debilizam? Šta znači 900km mrtve vožnje kad normalno napravi 400, 500 možda, i onda trebaš satima sjediti dok se gospodin napuni. Ekvivalentan motor s unutrašnjim izgaranjem od 0 do 100% napunjenosti dođe za 3 minute. I dok god je tako MSUI neće izumrijeti niti će električari bez duše biti bolji.

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
Moj PC  
4 15 hvala 0
16 godina
offline
Re: Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem
Hacker002 kaže...

"Vozili su brzinom od 40 km/h, na automobil su stavili oznaku da je riječ o testiranju, i vozili se u krug po 26 kilometara dugoj trasi."

 

Kakav je ovo debilizam? Šta znači 900km mrtve vožnje kad normalno napravi 400, 500 možda, i onda trebaš satima sjediti dok se gospodin napuni. Ekvivalentan motor s unutrašnjim izgaranjem od 0 do 100% napunjenosti dođe za 3 minute. I dok god je tako MSUI neće izumrijeti niti će električari bez duše biti bolji.

Zamisli "benzinsku" gdje dođeš... Izvade ti praznu bateriju, stave punu i naplate 10x manje od cijene beznina za istu kilometražu?

 

To je jedna od zamisli el. automobila kako se budu širili

 

Naravno, država će htjeti svoj komad kolača, pogotovo RH i naši uhljebčići, stoga neće bit 10x jeftinije, nego 2x skuplje od diesela 

11 godina
offline
Re: Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

Pa zar se radi 16km boljih performansi mora raditi članak na temu ovog?  

Mislio sam da je velika vijest zbog naslova, a kad ono piše stari rekord 885km. Pa ovo kao da nisu baš ništa dokazali. Možda je vjetar bio manji, možda su oni bili 10 kg lakši, ...

16.8.2009. Usain Bolt oborio je svjetski rekord na 100 m za 11 stotinki sekunde ili za 1,13%. I o tome se raspisao cijeli svijet. I Youtube o tom svjedoći. S pravom!

 

Zašto se onda o obaranju drugog rekorada za 1,83% ne bi smjelo napisat ni jedan člančić?

15 godina
offline
Re: Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem
lllnuclearlll kaže...
Zamisli "benzinsku" gdje dođeš... Izvade ti praznu bateriju, stave punu i naplate 10x manje od cijene beznina za istu kilometražu?

 

 Koliko citam mislim da je veci biznis sto sa starim baterijama nego sto sa novim autom na struju. Navodno neki sklapaju ugovore o reparaturi baterija i onda prepravljanje u "Powerwall"-ove.

In vino veritas
15 godina
offline
Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem

većina (novijih) dizelaša to odradi bez frke. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
2 3 hvala 0
14 godina
odjavljen
offline
Re: Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem
Hacker002 kaže...

"Vozili su brzinom od 40 km/h, na automobil su stavili oznaku da je riječ o testiranju, i vozili se u krug po 26 kilometara dugoj trasi."

 

Kakav je ovo debilizam? Šta znači 900km mrtve vožnje kad normalno napravi 400, 500 možda, i onda trebaš satima sjediti dok se gospodin napuni. Ekvivalentan motor s unutrašnjim izgaranjem od 0 do 100% napunjenosti dođe za 3 minute. I dok god je tako MSUI neće izumrijeti niti će električari bez duše biti bolji.

 Pogledaj si na putno računalo u autu ako ga imaš kolika ti je prosječna brzina, kladim se da je ispod 40 ili 50 eventualno.

http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
Poruka je uređivana zadnji put sri 21.6.2017 20:42 (Jakovp).
14 godina
offline
Re: Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem
@ Ajar
and, your point is? Kakve veze ovaj članak ima s diesel-om?
15 godina
offline
Re: Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem
Brk kaže...
@ Ajar
and, your point is? Kakve veze ovaj članak ima s diesel-om?

 samo utoliko što je električni auto preskup i općenito besmislica, osobito u nas (s dodatnim porezom za "zbrinjavanje baterija"), jer se njegovom proizvodnjom zagađuje jedanko kao i s ostalima a u "autonomiji s punjenjem" se teško ili nhikako ne mogu mjeriti s fosilcima. električni auti će imati smisla kad svi budu takvi (ili barem min. 80%), s vom infrastrukturom i ostalim. do tad: diesel. 

 

i još nešto (ponovo u rvata): tko si može priuštiti takav auto, vozi žderača ogrjeva koji davi zrak emisijama. reality bites, fakit. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put sri 21.6.2017 18:54 (Ajar).
16 godina
offline
Re: Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem
lllnuclearlll kaže...

Zamisli "benzinsku" gdje dođeš... Izvade ti praznu bateriju, stave punu i naplate 10x manje od cijene beznina za istu kilometražu?

 

To je jedna od zamisli el. automobila kako se budu širili

 

Naravno, država će htjeti svoj komad kolača, pogotovo RH i naši uhljebčići, stoga neće bit 10x jeftinije, nego 2x skuplje od diesela 

 Tesla Model S P100D kakvog su ovi mlatimudani koristili košta 130k $ u SADu, dok npr S63 AMG košta 145. Znači skup auto. Ta S klasa ima možda 90ak litara spremnik, znači da ga napuniš punog kod njih treba ti manje od 100$. Objasni mi na koju foru će ti netko za 10$ i 3 minute zamjeniti bateriju u autu koji košta 130k $.

Jakovp kaže...

 Pogledaj si na putno računalo u autu ako ga imaš kolika ti je prosječna potrošnja, kladim se da je ispod 40 ili 50 eventualno.

 Misliš na prosječnu brzinu, ali kužim što govoriš. Ali, vozili su jednom te istom rutom od 26km 34 puta, to je ubijanje auta pri brzini od 40km/h. Uostalom, svo to 'obaranje' rekorda je debilizam žešći jer se radi u neljudskim uvjetima. Neka upale klimu, stave 4 ljudi sa prtljagom u auto pa da vidimo koliko će daleko stići, neće napraviti ni 315 deklariranih milja. Ovo napucavanje brojeva je kao mjerenje veličine one stvari kod maloumnih muškaraca - ne služi ničemu.

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
16 godina
offline
Re: Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem
Hacker002 kaže...

 Tesla Model S P100D kakvog su ovi mlatimudani koristili košta 130k $ u SADu, dok npr S63 AMG košta 145. Znači skup auto. Ta S klasa ima možda 90ak litara spremnik, znači da ga napuniš punog kod njih treba ti manje od 100$. Objasni mi na koju foru će ti netko za 10$ i 3 minute zamjeniti bateriju u autu koji košta 130k $.

 Nisi me shvatio... "Benzinske" bi funkcionirale tako da se mijenaju baterije u automobilima  Znači ostaviš praznu, kupiš punu (kao plinske boce)... Plaćaš energiju i amortizaciju baterija + porez + trošarina + marža...

15 godina
offline
Re: Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem
lllnuclearlll kaže...
..

 Nisi me shvatio... "Benzinske" bi funkcionirale tako da se mijenaju baterije u automobilima  Znači ostaviš praznu, kupiš punu (kao plinske boce)... Plaćaš energiju i amortizaciju baterija + porez + trošarina + marža...

  .. uz problem, baterija mobača i auta nisu baš istih-sličnih dimenzija, npr skladište (za usporedivu količinu), manipulacija-izmjena.. više kao lučki terminal + servis? :))

a pri tome se najpopularniji ajfoni diče baterijom koja nije izmjenjiva za juzera.. teorija je ok, praksa još jako daleko + cijena koja kad to napokon zaživi ne mora biti jednaka (hint, struja će poskupjeti..).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
neaktivan
offline
Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem

Svu uštedu koju ćeš ostvariti tijekom godina na gorivu lijepo uplaćuješ Musku unaprijed kod kupovine auta.

 
0 0 hvala 0
14 godina
odjavljen
offline
Re: Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem
maximilian kaže...

Svu uštedu koju ćeš ostvariti tijekom godina na gorivu lijepo uplaćuješ Musku unaprijed kod kupovine auta.

 Netočno, cijena tesle je usporediva sa sličnim autima, tako da štediš od početka. A ima i neke druge prednosti po kojima je bolji od konkurenta.

http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
9 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem
Jakovp kaže...

 Netočno, cijena tesle je usporediva sa sličnim autima, tako da štediš od početka. A ima i neke druge prednosti po kojima je bolji od konkurenta.

 

Mercedes S klase? :))

 

Za Merceses ćeš nešto nakon 10 godina i dobiti dok Teslu možeš prodati po kili, ili ček.. ne možeš, moraš platiti zbrinjavanje baterija.

 

Edit: Uspoređivati Teslu s dizajnom middle range koreanca i interijerom američke mikrovalne pećnice sa Mercedesom.. no..no..

 

Uostalom,

Poruka je uređivana zadnji put sri 21.6.2017 21:13 (maximilian).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem
Hacker002 kaže...

"Vozili su brzinom od 40 km/h, na automobil su stavili oznaku da je riječ o testiranju, i vozili se u krug po 26 kilometara dugoj trasi."

 

Kakav je ovo debilizam? Šta znači 900km mrtve vožnje kad normalno napravi 400, 500 možda, i onda trebaš satima sjediti dok se gospodin napuni. Ekvivalentan motor s unutrašnjim izgaranjem od 0 do 100% napunjenosti dođe za 3 minute. I dok god je tako MSUI neće izumrijeti niti će električari bez duše biti bolji.

 zanimljivo kako se ljudi love na prosječnu udaljenost vozila sa jednim spremnikom a većina ljudi to prođe više od tjeda dana pa i duže dok im po prosjeku u garaži taj isti auto stoji 8-16 sati svaki dan. Gdje je onda problem sa punjenjem? Prema tome ispada da je jednostavnije doma puniti kada je auto u garaži nego se voziti do benziske 

 

kao i cijena automobila. Pa tesla nije dacia di bi imao takvu cijenu imaju trzište koje jedva snabdijevaju zašto onda cijena ne bi bila takva. Jer ako tako gledaš zašto bi jedan mercedes s klasa sa amg koštao preko milijun kuna ako možeš sa autom cijene 1k eura od A točke do B točke . Isto tako gledati cijene u HR gdje je tona uhljebskih poreza te Ameriku ili Njemačku. 

14 godina
online
Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem

Koje to točno prednosti ima taj teslin strujić naspram konkurencije? Audi S7, BMW 6/7, Merc S, Lexus LS? Osim boljeg ubrzanja?

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem
mystik kaže...

Koje to točno prednosti ima taj teslin strujić naspram konkurencije? Audi S7, BMW 6/7, Merc S, Lexus LS? Osim boljeg ubrzanja?

 

zavisi u kojoj EU zemlji zivis

 

recimo u finskoj

 

ajmo reci da svi ovi navedeni auti imaju istu cijenu u ducanu.

 

tesla ima prednost u sljedecem, sto neces platiti porez kao na ove ostale, sto imas besplatno punjenje na supercharged punionicama uc entru koje ti napune bateriju na 80% za 15min

slobodan ulaz u centra gradova, jer auto ne radi buku i ne dimi, dok sa konvencionalnim autima ne smijes se vozit po centru grada, besplatan parking dediciran za elektro vozila

sto ce te davanja drzavi izaci jeftinije u 3 do 5 godina, zavisno o kilometrazi, do 25% u odnosu na konvencionalne aute, plus usteda na odrzavanju autu, koje je jeftinije od konvecionalnih vozila

to mi se cini kao neke prednosti ako si u tim i takvim zemljama

 

osobno mi domet i punjenje/zamjene baterija nisu problem kod elektro auta, jer svi ovi navedeni nemaju veci domet sa jednim tankom, problem je cijena "normalnih" elektro autu, koji su puno skuplji od benzinaca/dizelasa

 

kada ce biti na trzistu bar 10-20 modela koji kostaju 15000 EUR onda prelazim na elektro, do tada samo benzinci 

 

11 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem
Ajar kaže...
Brk kaže...
@ Ajar
and, your point is? Kakve veze ovaj članak ima s diesel-om?

 samo utoliko što je električni auto preskup i općenito besmislica, osobito u nas (s dodatnim porezom za "zbrinjavanje baterija"), jer se njegovom proizvodnjom zagađuje jedanko kao i s ostalima a u "autonomiji s punjenjem" se teško ili nhikako ne mogu mjeriti s fosilcima. električni auti će imati smisla kad svi budu takvi (ili barem min. 80%), s vom infrastrukturom i ostalim. do tad: diesel. 

 

i još nešto (ponovo u rvata): tko si može priuštiti takav auto, vozi žderača ogrjeva koji davi zrak emisijama. reality bites, fakit. 

 Često razmišljam o el. autu i iskreno da kupujem auto i da je ista cijena uzeo bih el. auto jer mi je praktičniji. Zadni put kada sam napravio više od 200 km u komadu ne pamtim a za lokalne potrebe el. auto je super. Mislim da je prosječnom vozaču dovoljan el. auto pogotovo ako ga ima gdje puniti (ja imam dvorište/parking ispred kuće sa utičnicom) a ako ide na duži put može uzeti i rent a car.

16 godina
offline
Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem

Ma daj molim te... Benzin je jednostavno preskup... Potrošnja automobila je prevelika. Pa troše duplo više od ekvivalentnih dizelaša.

Moj PC  
3 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem
Dead kaže...

Nije problem u potrošnji i cijeni. Potrošnja uopće nije važna iako sa downsizing tehnologijom potrošnja benzinaca se skoro izjednačila s potrošnjom dizelaša tako je taj tvoj podatak totalno netočan. Ono što je važno to je zagađivanje, a ove glavešine nemaju milosti po tom pitanju. Ja imam dizelaša i ne bi ga minja za išta drugo, ali polako dolazi kraj.

Ma downsizing uopće nije smanjio potrošnju... To su laži. Imaš o tome članaka po netu koliko hoćeš. Lažiraju potrošnju u katalozima, a automobili troše 30-70% više nego što piše.

 

Diesel bih jedino zamijenio strujom... Ili nekakav hibrid, ali s dosta većom autonomijom na struju, tako da recimo samo vožnje duže od 100km moraš koristiti benzin, to bi bilo idealno, ali tako nešto ne postoji još.

 

Što se tiče benzinaca, jedino plin može proć trenutno... 

 

A što se tiče benzinaca, nije to puno čišće od diesela... Nešto sitno je, ali također kancerogeno, otrovno i izuzetno štetno za okoliš.

Poruka je uređivana zadnji put sri 21.6.2017 23:22 (lllnuclearlll).
Moj PC  
2 0 hvala 0
14 godina
odjavljen
offline
Re: Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem
lllnuclearlll kaže...

 

Diesel bih jedino zamijenio strujom... Ili nekakav hibrid, ali s dosta većom autonomijom na struju, tako da recimo samo vožnje duže od 100km moraš koristiti benzin, to bi bilo idealno, ali tako nešto ne postoji još.

 

 Kako ne postoji, svaki plug-in hibrid tako radi.

http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
16 godina
offline
Re: Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem
Jakovp kaže...

 

 Kako ne postoji, svaki plug-in hibrid tako radi.

Koji? Toyote?

 

Zar ne pale one svako malo benzinski motor? Čim prijeđeš 30-40km/h, pa onda dopunjavaju nekakvu slabašnu bateriju i tak cijelo vrijeme... Na kraju se potrošnja smanji za 1L i to je to?

 

Tako je bar bilo prije i praktički niškoristi... Sad ne znam kak to funkcionira više.

14 godina
odjavljen
offline
Re: Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem

Nije isto. Ajde nemojte pisati ako niste upoznati sa činjenicama, to je na rubu trolanja i nema smisla, samo zbunjuje ljude. Svaki pravi plug in hibrid radi primarno na struju i ima domet oko 80-100 km, a benz motor koristi samo za nadopunjavanje baterija, tipa chevy volt ili opel ampera. Baterije se mogu puniti i na utičnicu. Velika je razlika između plug in hibrida i klasničnih (slabih) hibrida!

http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
 
1 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem
Ajar kaže...

većina (novijih) dizelaša to odradi bez frke. 

A može se i puno korisnije zatrolat, i to po pitanju sigurnost tu če dizel još puno godina i dalje ostat car.

 

- dizelski auto radi kvara ili sudara nikako ne može planut= brzo izgorit kao stog sijena

 

- benzinski auto, a bože moj to plane ili grune kad si rekel keks

 

- električni auto, eh te mušičave litijske baterije kad planu vrlo ih je teško ugasit

16 godina
offline
Re: Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem
Najveći problem u električnih auta je što se rade na sliku auta s unutrašnjim izgaranjem.

Sve je to šminka za bogate koji žele biti drugačiji od drugih. Siguran sam kad EV bude financijski prihvatljiviji da će na cesti biti gro ogromnih SUVova na električni pogon koji će biti jednako grozni za okoliš kao i klasični.

Umisto da se ide na smanjivanje gabarita i mase da se dobije aerodinamični, efikasan električni auto, proizvođači kopiraju postojeće jer su kupci indoktrinirani da poznaju samo jedan tip vozila na 4 kotača.
 
2 1 hvala 1
15 godina
offline
Re: Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem
Dead kaže...
Jakovp kaže...

Nije isto. Ajde nemojte pisati ako niste upoznati sa činjenicama, to je na rubu trolanja i nema smisla, samo zbunjuje ljude. Svaki pravi plug in hibrid radi primarno na struju i ima domet oko 80-100 km, a benz motor koristi samo za nadopunjavanje baterija, tipa chevy volt ili opel ampera. Baterije se mogu puniti i na utičnicu. Velika je razlika između plug in hibrida i klasničnih (slabih) hibrida!

 Sad odmaš optužuješ za trolanje. Iz iskustva s Priusom to govorim. Voziš normalno, 100-injak km/h, a ne 80 i nakon 40-50 km pali se benzinac.

Vozio sam zadnjeg Priusa neki dan (vukao neku ćženu na operaciju) pa to auto po ravnom na el. motor može preći cca 50 metara max, uz malo veću uzbrdicu 10 metara. Puni on ono i ispražnjava non stop. Nekakvih kočnica trista. Retard, Nožna, Nožna-Noža, Ručna kočnica... pogubio sam se dok sam u D stavio...  i kada se sve sabere i oduzme 1 L mu je manja potrošnja od 320d a ovaj zadnji proleti kroz njega.

 

Vozio sam i Teslu.. koliko se para uloži u to, to je živo sranje. Kakva vražija ušteda. BMW, Merc i Audi su interijeroom 3 svemirske godine ispred Tesle.

 

Ono što mi je posebno drago vezano za el. aute jeste ona naša priča kako to naftaški lobiji neće dati.. Gdje ste sada trolovi? (Dead ne mislm na tebe iako sam tebe citirao).

 

M5 za sada etalonska vrijednost autoindustrije. Da postoji bolji ja bih ga vozio.

Moj PC  
1 2 hvala 0
16 godina
offline
Re: Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem
Timo kaže...
mystik kaže...

Koje to točno prednosti ima taj teslin strujić naspram konkurencije? Audi S7, BMW 6/7, Merc S, Lexus LS? Osim boljeg ubrzanja?

 

zavisi u kojoj EU zemlji zivis

 

recimo u finskoj

 

ajmo reci da svi ovi navedeni auti imaju istu cijenu u ducanu.

 

tesla ima prednost u sljedecem, sto neces platiti porez kao na ove ostale, sto imas besplatno punjenje na supercharged punionicama uc entru koje ti napune bateriju na 80% za 15min

slobodan ulaz u centra gradova, jer auto ne radi buku i ne dimi, dok sa konvencionalnim autima ne smijes se vozit po centru grada, besplatan parking dediciran za elektro vozila

sto ce te davanja drzavi izaci jeftinije u 3 do 5 godina, zavisno o kilometrazi, do 25% u odnosu na konvencionalne aute, plus usteda na odrzavanju autu, koje je jeftinije od konvecionalnih vozila

to mi se cini kao neke prednosti ako si u tim i takvim zemljama

 

osobno mi domet i punjenje/zamjene baterija nisu problem kod elektro auta, jer svi ovi navedeni nemaju veci domet sa jednim tankom, problem je cijena "normalnih" elektro autu, koji su puno skuplji od benzinaca/dizelasa

 

kada ce biti na trzistu bar 10-20 modela koji kostaju 15000 EUR onda prelazim na elektro, do tada samo benzinci 

 

 Sto neces platiti porez kao na ove ostale? Taj auto kosta skoro milijun kuna i kupac istog se ne zabrinjava s porezom, isto tako mu tankanje nije problem. Slobodan ulaz u centre gradova imas ako ne vozis Euro norm 4 ili tak neko smece a to su auti stariji od deset godina. Besplatan parking za auto od milijun kuna, ludnica. Opet neka davanja i jeftinije voznje a kupis auto za milijun kuna te usteda na odrzavanju jer nemas novaca nakon kaj platis milijun kuna.

 

Tako je, domet je "ok" ako nejdes na more dalje od Rijeke ali su auti jos uvijek preskupi a Tesla kosta kao fakin BMW 7 ili S klasa koji su za Teslu svemirski brod iz osme galaxije i pete dimenzije.

 

Kad ce biti na trzistu bar 10-20modela koji kostaju 15k EUR onda bude i Tesla povoljnija.

 

Vidim da se velike firme polako spremaju izaci na trziste s elektricnim autima i za deset godina dak budu premium marke imale svoje elektricne aute ne znam ko bude kupoval Teslu. Tesla kraj premium AUDI, BMW i Mercedesa izgleda ko igracka koju su napravili studenti dizajna.

14 godina
odjavljen
offline
Re: Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem
Dead kaže...
Jakovp kaže...

Nije isto. Ajde nemojte pisati ako niste upoznati sa činjenicama, to je na rubu trolanja i nema smisla, samo zbunjuje ljude. Svaki pravi plug in hibrid radi primarno na struju i ima domet oko 80-100 km, a benz motor koristi samo za nadopunjavanje baterija, tipa chevy volt ili opel ampera. Baterije se mogu puniti i na utičnicu. Velika je razlika između plug in hibrida i klasničnih (slabih) hibrida!

 Sad odmaš optužuješ za trolanje. Iz iskustva s Priusom to govorim. Voziš normalno, 100-injak km/h, a ne 80 i nakon 40-50 km pali se benzinac.

 Ti imaš nekih problema sa shvaćanjem ili? Prius NIJE plug-ih hibrid, tako da ti je primjer potpuno bezvrijedan za raspravu.

http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Tesla Model S prešao 900 km s jednim punjenjem
Mar kaže...
Najveći problem u električnih auta je što se rade na sliku auta s unutrašnjim izgaranjem.

Sve je to šminka za bogate koji žele biti drugačiji od drugih. Siguran sam kad EV bude financijski prihvatljiviji da će na cesti biti gro ogromnih SUVova na električni pogon koji će biti jednako grozni za okoliš kao i klasični.

Umisto da se ide na smanjivanje gabarita i mase da se dobije aerodinamični, efikasan električni auto, proizvođači kopiraju postojeće jer su kupci indoktrinirani da poznaju samo jedan tip vozila na 4 kotača.

Uvijek ista priča. Uvijek komentari ljudi koji imaju problema sa shvaćanjem.

Kako bi mogli biti jednako loši za okoliš? Ti si siguran? Kao neki stručnjak?

 

Čak i kad bi se sva energija za te aute proizvodila iz nafte, takva elektrana je manji zagađivač od milijuna auta na cesti. Elektrana može imati bolje filtere od svakog pojedinačnog auta i jeftinije je takve instalacije imati u velikom gabaritu nego milijune malih.

 

Ali nije samo to. Znaš li koliko je mehanički jednostavan tesla? Nema motornog ulja koje je otpad svakih 10-20 tisuća kilometara. Nema mjenjača i ulja u mjenjaču, nema ni kvačila. Ne treba mu turbina, svječice, pumpe. Nema zamašnjaka dvostruke mase. Ne Treba filter goriva, niti ulja. Ne treba lambda sonde, remenje za pogon klime, remen za bregasto vratilo. Štede se kočnice jer može kočiti električno. Baterije su skupe, ali se mogu reciklirati. Motor se neće izlizati, nema klipove, karike, ventile. Ne usisava zrak, ne treba filter za to.

 

Možeš li pojmiti koliko je to bolje za okoliš kad ne moraš napraviti sve te dijelove?

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice