A roba u prikolici sva odleti na zadnja vrata...
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
buducnost definitivno. samo naprijed toyota :D
A roba u prikolici sva odleti na zadnja vrata...
Ta snaga omogućava praznom kamionu neviđeno ubrzanje – od 40 do 90 km/h za samo 6,3 sekunde, te od 0 do 100 km/h za oko 10 sekundi–što je usporedivo s prosječnim automobilima srednje klase.
Električni kamion na vodikove ćelije ne proizvodi nikakve ispušne plinove niti zagađuje okoliš...
Zamisli pored tebe prođe ovakva mrcina bez ikakvih ispušnih plinova i koja radi daleko manje buke od klasičnog kamiona.
i ja sam navijač nk vodika (umjesto izravno struje) pa sam "onaj bedak kojemu je to veselje".
a bio bi protočniji promet, ali u neodgovornim rukama takvi kamioni su opasnost, no to je slučaj i sa normalnim kamionima...
i ja sam navijač nk vodika (umjesto izravno struje) pa sam "onaj bedak kojemu je to veselje".
Iako je vodik svuda oko nas, dobivanje vodika kao goriva nije toliko ekološko, a ni jeftino...
Djeluje impresivno kao kuriozitet, ali u praksi stvarno ne vidim što bi kamionu trebalo neko posebno ubrzanje. S druge strane, mislim da je domet ipak dosta mali jer nije uvijek na tih 320 km (i to koliko shvaćam za prazni kamion) - treba uzeti u obzir da moraš imati neku rezervu te da ti se poklopi taj raspon što znači efektivno za puni kamion ispod 200 km.
Ono što mi se sviđa u tome svemu je činjenica da ne zagađuje
Pa normalni kamioni imaju i preko 3000 Nm momenta, ne vidim šta je ovdje tako posebno. No dobro, možda samo meni ove brojke ne zvuče impresivno.
i ja sam navijač nk vodika (umjesto izravno struje) pa sam "onaj bedak kojemu je to veselje".
Iako je vodik svuda oko nas, dobivanje vodika kao goriva nije toliko ekološko, a ni jeftino...
Slozila je ekipa na nekom sveucilistu, ili firmi, ne sjecam se tocno sad, katalizator za proizvodnju vodika koji znacajno smanjuje energiju potrebnu za izdvajanje vodika. Sad, ne mogu se sad tocno sjetiti detalja ali Google ce znati (proguglam kasnije pa updateam).
Btw, ovo je *demonstracijska* verzija kamiona, nije ovo model za serijsku proizvodnju. Ne razumijem toliko iscudjavanje, zar nikad niste vidjeli/culi za prototip i slicno? Ubrzanje je tu da demonstrira tehnologiju, 320 km je doseg koji je dovoljan za ograniceno testiranje u koliko toliko normalnim uvjetima tako da npr daju par komada nekoj dostavnoj kompaniji na testiranje koja onda ima dovoljno dnevnih ruta do tog doesga da se moze testirati tehnologije.
Produkcijska verzija, ako im se isplati, ce vjerojatno imati veci doseg (sad koriste samo 40 kg vodika, taman dovoljno za test, koliko kilograma nafte stane u normalni kamion skupa s rezervoarom?).
i ja sam navijač nk vodika (umjesto izravno struje) pa sam "onaj bedak kojemu je to veselje".
Iako je vodik svuda oko nas, dobivanje vodika kao goriva nije toliko ekološko, a ni jeftino...
Slozila je ekipa na nekom sveucilistu, ili firmi, ne sjecam se tocno sad, katalizator za proizvodnju vodika koji znacajno smanjuje energiju potrebnu za izdvajanje vodika. Sad, ne mogu se sad tocno sjetiti detalja ali Google ce znati (proguglam kasnije pa updateam).
Btw, ovo je *demonstracijska* verzija kamiona, nije ovo model za serijsku proizvodnju. Ne razumijem toliko iscudjavanje, zar nikad niste vidjeli/culi za prototip i slicno? Ubrzanje je tu da demonstrira tehnologiju, 320 km je doseg koji je dovoljan za ograniceno testiranje u koliko toliko normalnim uvjetima tako da npr daju par komada nekoj dostavnoj kompaniji na testiranje koja onda ima dovoljno dnevnih ruta do tog doesga da se moze testirati tehnologije.
Produkcijska verzija, ako im se isplati, ce vjerojatno imati veci doseg (sad koriste samo 40 kg vodika, taman dovoljno za test, koliko kilograma nafte stane u normalni kamion skupa s rezervoarom?).
Pa stane jedno 1000-1500 L goriva kod "long-haul" kamiona, ovisi o konfiguraciji itd.