Toyotin električni kamion "od nule do stotke" za 1

poruka: 12
|
čitano: 2.270
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Toyotin električni kamion "od nule do stotke" za 1".
15 godina
offline
Toyotin električni kamion "od nule do stotke" za 1

A roba u prikolici sva odleti na zadnja vrata...

Moj PC  
6 0 hvala 0
12 godina
offline
Toyotin električni kamion "od nule do stotke" za 1

buducnost definitivno. samo naprijed toyota :D

PSN Tokioplastic292
Moj PC  
5 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Toyotin električni kamion "od nule do stotke"
dejo6 kaže...

A roba u prikolici sva odleti na zadnja vrata...

 Ta snaga omogućava praznom kamionu neviđeno ubrzanje – od 40 do 90 km/h za samo 6,3 sekunde, te od 0 do 100 km/h za oko 10 sekundi–što je usporedivo s prosječnim automobilima srednje klase.

 

 

 Električni kamion na vodikove ćelije ne proizvodi nikakve ispušne plinove niti zagađuje okoliš...

Zamisli pored tebe prođe ovakva mrcina bez ikakvih ispušnih plinova i koja radi daleko manje buke od klasičnog kamiona. 

 

Naš mentalitet ima jedan kvalitet, da te jebe u zdrav mozak sve dok ima imunitet! Zustavite zemlju silazim, nije mi do ničeg, odlazim!
Poruka je uređivana zadnji put pet 21.4.2017 14:00 (boxer).
15 godina
offline
Toyotin električni kamion "od nule do stotke" za 1

i ja sam navijač nk vodika (umjesto izravno struje) pa sam "onaj bedak kojemu je to veselje". 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put pet 21.4.2017 13:58 (Ajar).
Moj PC  
4 1 hvala 0
12 godina
odjavljen
offline
Re: Toyotin električni kamion "od nule do stotke"
Kod boli briga za ubrzanje, bitan je domet, i nosivost 😉
 
4 2 hvala 0
16 godina
offline
Re: Toyotin električni kamion "od nule do stotke"
Dex.pwn kaže...
Kod boli briga za ubrzanje, bitan je domet, i nosivost 😉

 a bio bi protočniji promet, ali u neodgovornim rukama takvi kamioni su opasnost, no to je slučaj i sa normalnim kamionima...

16 godina
offline
Re: Toyotin električni kamion "od nule do stotke"
Ajar kaže...

i ja sam navijač nk vodika (umjesto izravno struje) pa sam "onaj bedak kojemu je to veselje". 

Iako je vodik svuda oko nas, dobivanje vodika kao goriva nije toliko ekološko, a ni jeftino... 

16 godina
neaktivan
offline
Toyotin električni kamion "od nule do stotke" za 1

Djeluje impresivno kao kuriozitet, ali u praksi stvarno ne vidim što bi kamionu trebalo neko posebno ubrzanje. S druge strane, mislim da je domet ipak dosta mali jer nije uvijek na tih 320 km (i to koliko shvaćam za prazni kamion) - treba uzeti u obzir da moraš imati neku rezervu te da ti se poklopi taj raspon što znači efektivno za puni kamion ispod 200 km.

 

Ono što mi se sviđa u tome svemu je činjenica da ne zagađuje

The best is yet to come, and wont that be fine You think youve seen the sun, but you aint seen it shine
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Toyotin električni kamion "od nule do stotke"
boxer kaže...

 Ta snaga omogućava praznom kamionu neviđeno ubrzanje ....što je usporedivo s prosječnim automobilima srednje klase.

 evo ovaj ide "malo" bolje od prosječnog automobila srednje klase 

 

14 godina
neaktivan
offline
Toyotin električni kamion "od nule do stotke" za 1

Pa normalni kamioni imaju i preko 3000 Nm momenta, ne vidim šta je ovdje tako posebno. No dobro, možda samo meni ove brojke ne zvuče impresivno.

Moj PC  
3 1 hvala 0
15 godina
offline
Re: Toyotin električni kamion "od nule do stotke"
lllnuclearlll kaže...
Ajar kaže...

i ja sam navijač nk vodika (umjesto izravno struje) pa sam "onaj bedak kojemu je to veselje". 

Iako je vodik svuda oko nas, dobivanje vodika kao goriva nije toliko ekološko, a ni jeftino... 

 Slozila je ekipa na nekom sveucilistu, ili firmi, ne sjecam se tocno sad, katalizator za proizvodnju vodika koji znacajno smanjuje energiju potrebnu za izdvajanje vodika. Sad, ne mogu se sad tocno sjetiti detalja ali Google ce znati (proguglam kasnije pa updateam). 

 

Btw, ovo je *demonstracijska* verzija kamiona, nije ovo model za serijsku proizvodnju. Ne razumijem toliko iscudjavanje, zar nikad niste vidjeli/culi za prototip i slicno? Ubrzanje je tu da demonstrira tehnologiju, 320 km je doseg koji je dovoljan za ograniceno testiranje u koliko toliko normalnim uvjetima tako da npr daju par komada nekoj dostavnoj kompaniji na testiranje koja onda ima dovoljno dnevnih ruta do tog doesga da se moze testirati tehnologije.

Produkcijska verzija, ako im se isplati, ce vjerojatno imati veci doseg (sad koriste samo 40 kg vodika, taman dovoljno za test, koliko kilograma nafte stane u normalni kamion skupa s rezervoarom?).

14 godina
neaktivan
offline
Re: Toyotin električni kamion "od nule do stotke"
Igor101 kaže...
lllnuclearlll kaže...
Ajar kaže...

i ja sam navijač nk vodika (umjesto izravno struje) pa sam "onaj bedak kojemu je to veselje". 

Iako je vodik svuda oko nas, dobivanje vodika kao goriva nije toliko ekološko, a ni jeftino... 

 Slozila je ekipa na nekom sveucilistu, ili firmi, ne sjecam se tocno sad, katalizator za proizvodnju vodika koji znacajno smanjuje energiju potrebnu za izdvajanje vodika. Sad, ne mogu se sad tocno sjetiti detalja ali Google ce znati (proguglam kasnije pa updateam). 

 

Btw, ovo je *demonstracijska* verzija kamiona, nije ovo model za serijsku proizvodnju. Ne razumijem toliko iscudjavanje, zar nikad niste vidjeli/culi za prototip i slicno? Ubrzanje je tu da demonstrira tehnologiju, 320 km je doseg koji je dovoljan za ograniceno testiranje u koliko toliko normalnim uvjetima tako da npr daju par komada nekoj dostavnoj kompaniji na testiranje koja onda ima dovoljno dnevnih ruta do tog doesga da se moze testirati tehnologije.

Produkcijska verzija, ako im se isplati, ce vjerojatno imati veci doseg (sad koriste samo 40 kg vodika, taman dovoljno za test, koliko kilograma nafte stane u normalni kamion skupa s rezervoarom?).

 Pa stane jedno 1000-1500 L goriva kod "long-haul" kamiona, ovisi o konfiguraciji itd.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice