da. a .. pitanje je .. od A do B, gubitci, ne vrsta goriva.
Nema dovoljno dobrog-preciznog odgovora, za pretpostaviti cca 50% iskoristivosti (ako je sam el.70-90%, transport itd, vs 30-40% s gorivom), važno ako govorimo o isplativosti i cijeni (potrošnji, potrebni MW proizvodnje povrh onog što se stvarno potroši, na kraju plaća korisnik).
Ako ti treba cca 500 litara sirove nafte za jednu gumu, vjetrenjače se mogu vrtit do imendana, neće dobit sirovinu za jednu atomobilsku gumu.
ILi hoće?
-radi se na alternativnim izvorima gume-plastike, sintetika ali daleko od RL komercijale (za sad).
plastika, asfalt i sl. su naftni derivati (ne kuže svi termine..) i potrebni su neovisno o EV/baterijama.. :)) karikirano, može se i povećati potražnja/potreba nafte (derivata) kad EV prevlada.
teoretski, za sve je potrebna energija, ako imamo neograničeni-free-clean izvor, tad imamo ''sve'' .. = SF. .. bit će i teleport pa nema veze. :) do tad benzin rula.. (i zvuči bolje nego soundblaster-8bitni-pro.. kojeg će morati ugraditi u EV..).
edit .. + digresija, zaboravili ste djecu, robove :)
Ma opet je sve nafta. Ako nije, onda je.. ma opet je nafta. Kakve su to fore, pa kako se može napravit električni generator bez nafte? Znači koji je imalo isplativ.