Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?

poruka: 45
|
čitano: 5.932
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?".
15 godina
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
ihush kaže...
overhaul kaže...
.. Neznam koliko automobila vozi na ugljen ali atomskih je još manje.-

 da. a .. pitanje je .. od A do B, gubitci, ne vrsta goriva.

Nema dovoljno dobrog-preciznog odgovora, za pretpostaviti cca 50% iskoristivosti (ako je sam el.70-90%, transport itd, vs 30-40% s gorivom), važno ako govorimo o isplativosti i cijeni (potrošnji, potrebni MW proizvodnje povrh onog što se stvarno potroši, na kraju plaća korisnik).

nitro_vip kaže...

Ako ti treba cca 500 litara sirove nafte za jednu gumu, vjetrenjače se mogu vrtit do imendana, neće dobit sirovinu za jednu atomobilsku gumu.
 ILi hoće? 

 -radi se na alternativnim izvorima gume-plastike, sintetika ali daleko od RL komercijale (za sad).

plastika, asfalt i sl. su naftni derivati (ne kuže svi termine..) i potrebni su neovisno o EV/baterijama.. :)) karikirano, može se i povećati potražnja/potreba nafte (derivata) kad EV prevlada.

 

teoretski, za sve je potrebna energija, ako imamo neograničeni-free-clean izvor, tad imamo ''sve'' .. = SF. .. bit će i teleport pa nema veze. :) do tad benzin rula.. (i zvuči bolje nego soundblaster-8bitni-pro.. kojeg će morati ugraditi u EV..).

 

edit .. + digresija, zaboravili ste djecu, robove :)

 Ma opet je sve nafta. Ako nije, onda je.. ma opet je nafta. Kakve su to fore, pa kako se može napravit električni generator bez nafte? Znači koji je imalo isplativ.

15 godina
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
nitro_vip kaže...
..

 Ma opet je sve nafta. Ako nije, onda je.. ma opet je nafta. Kakve su to fore, pa kako se može napravit električni generator bez nafte? Znači koji je imalo isplativ.

-isplativ je svaki koji zarađuje (proizvede više nego što potroši resursa.. i ako trgovac proda-naplati ili ne propadne na burzovnim špekulacijama).

-bez nafte? može.. žica, živa, magnet.. ali već sa žicama imamo problem (plastika-guma.. izolator, može staklo, može svašta... i rade sad neku gumu, tako da, ''moglo bi..'' ali bi koštalo više od apollo programa/isplativost).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put uto 26.9.2017 0:07 (ihush).
7 godina
offline
Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?

kad će uvoditi porez na mobitele ministar kujundžić se sigurno vodio idejom kako je rudarenje kobaltom za baterije u mobitelima štetno za djecu robove u kongu a ne idejom kako treba na bilo koji način napuniti proračun koji se nemilice troši na luksuz uhljeba nauštrb osnovnih životnih potreba ne uhljeba

ravna zemlja i šupalj mjesec
Poruka je uređivana zadnji put sri 27.9.2017 6:09 (Louis Pluto).
 
5 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
lovacmaki kaže...
MrBlc kaže...

Općenito je za primjetiti da su ljudi skloni ignorirati probleme koje njihovo ponašanje uzrokuje drugima, pogotovo ako su udaljeniji od njih.

 

Ili da ti odgovorim tvojim argumentom: Izgleda da si se ti prepoznao u tome, čim si ovako reagirao...

Zašto pretpostavka da sam se prepoznao.Meni ne bi napamet palo to što je tebi. Takav način razmišljanja.Dakle, ili razmišljaš tako ili si trol.

Već sam ti u citiranom postu odgovorio na obe stavke:

- pretpostavka je samo preslika tvojeg argumenta

- ja ne razmišljam tako, ali sam mizantrop koji primjećuje ljude koji tako razmišljaju.

Big wheel keep on turning, Proud Mary keep on burning, Trolling, trolling, trolling on the river.
8 godina
offline
Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
Dieselgate ili cobaltgate? Meni se sve čini da bi prelazak s dizela na elektriku moglo dovesti i do smanjenja potrebe za kobaltom. Kobalt je naime sastojak legiranih čelika, a njih bi lako moglo bisti i u dizel-motorima. Bilo bi lijepo da se neki strojar javi, pa da nešto o tome kaže.
 
4 0 hvala 0
12 godina
offline
Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?

Pa nije problem u nafti nego u spaljivanju nafte i derivata. Nafta za ostale potrebe je sasvim ok, kao sirovina.

 

Nekoc se i smece palilo na hrpi, danas znamo da je spaljivanje malo problematicno. Ista stvar s naftom. 

 

Litij nije rijedak metal.

 
2 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
markoBT kaže...

Što onda učinit:

 

a) ne kupovat njihov kobalt i ostaviti ih da umru (ili se međusobno pobiju) u svom siromaštvu,

 

b) kupovat njihov kobalt i nadati se da ono D neće ostat mrtvo slovo u nazivu,

 

c) nosačima aviona učinit da ono D ne ostane mrtvo slovo u imenu (pitanje je i čiji nosači bi privle D svrsi),

 

d) nešto četvrto

 

 

 

 cudim se da ti mrBic nije objasnil.. i dalje kupovat njihovo kobalt, naftu,dijamante, plin ne jer nam se ne svidja racunica pa ga bumo samo spalili.. jer mi diktiramo cijene.. i jer vecina love nikad ne dodje do Konga, ostaje u nasim bankama,na racunima od nasih robovlasnika i boraca za demokraciju sa djecjim divizijama.. ako imas zemlju u kaosu bogatu resursima, crpis ju dokle ide i pazis na kaos da plamen ne ugasne, da ne skontaju kaj se desava. 

 

ne brini se,nece se pobit medjusobno, zemlja im je plodna a bogami i zene.. toliko djece dolazi do prave dobi za rad,da ce radi konkurencije pasti cijena sa dolara na 50 centi na dan. 
ps. po MI, ne mislim mi,nego zapad.. mi smo slaveni.. white nigeri, ne?
8 godina
neaktivan
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
Visak kaže...

Zemlja bogata strateškim sirovinama u kojoj se krše ljudska prava? Vrijeme je da nosači aviona krenu na slijedeću humanitarnu misiju.

 He he he, kaj je sad pak to... opet teorije zavjere? nisam to očekivao od znanstvenika  

 

8 godina
neaktivan
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
BlueMax kaže...

Zna li netko odnos koliko nafte treba sagorjeti u dizel automobilu da bi prešao 100km a koliko u termoelektrani koja će tu struju poslati dalekovodom do transformatora u punjaču koji puni bateriju u automobilu koji će prijeći 100km?

 

 

Od 30% do 55% je efikasnost dieselskih generatora električne energije, ovisno o vrsti motora i generatora koji se rabi.

 

Prosječno diesel vozilo potroši oko 6,5l diesela na 100km kombinirane vožnje. Neki manje od toga, neki malo više, ali ovo bi bilo mislim blizu za nekakav prosjek.

Nekakva tipična iskoristivost  današnjeg diesel motora za automobile je cca 40% sa tendencijom rasta.

 

Tesla sa nekakvih 85kW/h baterijom prođe navodno po EPA-i 400km, recimo daj je linearna potrošnja cca 21kW/h za 100km. 

Napuniti 85kW/h bateriju treba ti u najboljem slučaju 98kW/h zbog raznih gubitaka u procesu punjenja dok struja ne ostane u bateriji, dakle cca 24kw/h za napuniti u nekom idealnom slučaju.

 

Da bi proizveo 24kW/h električne energije diesel generatorom električne energije, trebaš uložiti od 45kW/h do 80kW/h  energije u diesel generator u obliku diesel goriva, ovisno o kvaliteti dieselskog generatora.

1l diesela ti je cca 10,1kw/h 

Da bi proizveo struje za 100km Teslom treba ti 4,45l diesel goriva u najefikasnijem slučaju za generator i Teslu, pa sve do cca 8l u slučaju bliže realnosti gdje Tesla realno pređe cca 300km, a ne 400, a niti većina generatora nije puno efikasnija od 40%.

 

Mislim da je jasno kako koristiti diesel da bi proizveo struju za EV nije baš neka hvale vrijedna opcija, tj. dešava se ono što su neki već navodno dokazali. Govorimo o "izmještanju" zagađenja, ali ga ne uklanjamo.

 

 

8 godina
neaktivan
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
overhaul kaže...
Osim toga, velik dio termoelektrana koristi u biti ugalj i nuklearno gorivo. 



 Nuklearke nisu loše, ali imaju svoje mane. Trebaju discipliniranu civilizaciju... to mi nismo, svako malo neke "rokne". Molim se Odinu, Thoru i svim svetcima iz svih mitologija da ne rokne u EU koja je puna nuklearki.

 

Ugalj pak, u prosjeku, tj. tipično za najčešće rabljeni tip ugljena u termalkama, daje cca 60% manje energije po volumenu od diesela, no ima ga "ko dreka" i jeftin je.

 

U konačnici se sve svodi na samosvijest onoga tko troši energiju ili pak, treba nam genijalac koji će otkriti sveti gral- Veliki izvor energije koji nas košta "ništa" u obliku uništavanja životnog prostora koji svi dijelimo.

 

Koliko se meni vidi, sve skupa ide u smjeru velikih poreza, tj. odgoja korisnika da im možda i ne treba toliko energije ako je nisu spremni pošteno platiti. Nije niti to loša opcija.

 

 

15 godina
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
Sroljo the second kaže...
..

Koliko se meni vidi, sve skupa ide u smjeru velikih poreza, tj. odgoja korisnika da im možda i ne treba toliko energije ako je nisu spremni pošteno platiti. Nije niti to loša opcija.

 

 

 .. i na izjednačavanje cijene energenata. Tak da isplativost danas ne znači i sutra.

uz hipotetski moguće da će sutra (ne baš sutra..) postojati beskonačan izvor savršeno čiste energije, free-besplatan.. pa opet, to ne znači da bi mu cijena bila nula.. ako ništa, porez. Država jednostavno uzme koliko želi/može/treba (ne baš u racionalnim omjerima). U slučaju da nešto u formuli ne funkcionira, tad država donese novi zakon-uredbu-tarifu.. i .. a baterije, Musk.. su samo agregatna stanja i ponekad SF, čak ne zbog (ne)ostvarivosti, prije zbog interesa (biza-države pa i kontrole strateških resursa/politika). Kad se to doda u formulu, nostardamus odustane od nagađanja .. i odjaše na šarcu u suton... :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sub 30.9.2017 18:30 (ihush).
12 godina
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
Sroljo the second kaže...

 

 

Od 30% do 55% je efikasnost dieselskih generatora električne energije, ovisno o vrsti motora i generatora koji se rabi.

 

.....

 

 Otprilike ovako sam i mislio. Ljudi misle da voze na struju a voze na ugljen i naftu. Dizel automobil svojih 40% iskoristivosti daje na licu mjesta dok generator svojih 30-55% daje u elektrani a onda se to još umanjuje za gubitke u transportu i skladištenju struje.

14 godina
odjavljen
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
Nope, potpuno krive racunice i brojke, try again!
http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
Ja non stop čitan Colgate i ništa mi nije jasno.
Rvat katolik!
 
1 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
tnakir kaže...
Ja non stop čitan Colgate i ništa mi nije jasno.

...to su od savjesti trube, "nisi opro noge, nisi opro zube"...

 

ravna zemlja i šupalj mjesec
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice