Superelektrolit za (super)baterije

poruka: 18
|
čitano: 3.688
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Superelektrolit za (super)baterije".
12 godina
offline
Superelektrolit za (super)baterije

"TFSI i FSI" meni ovo smrdi na VW

Ako bi se uložilo truda za razvoj ove vrste baterije mislim da bi se mogli postići dobri rezultati,em je jeftino za izradu em je ekološki.

 

 
6 0 hvala 0
7 godina
offline
Superelektrolit za (super)baterije

 Slika govori 1000 riječi...

 

  

Kruha i igala...
Poruka je uređivana zadnji put sub 22.6.2019 10:18 (fer-de-lance).
 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Superelektrolit za (super)baterije

Još jedna super nova tehnologija koja obećava puno, a vidjeti će mo je otprilike na Sveto Nigdarjevo. Ipak, sada Ajar i ja imamo ispunjenu kvotu od barem jedne genijalno nove baterije mjesečno, kojoj je datum izlaska na tržište negdje oko nikada ili tu negdje. Nadam se da sam u krivu, ali iskustvo me uči...

dolazim odmah - Godot
Poruka je uređivana zadnji put sub 22.6.2019 11:00 (učo).
Moj PC  
5 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Superelektrolit za (super)baterije

Zapravo, ova obećava i u komercijalnoj upotrebi.

Jednostavna je za proizvesti, jeftinih materijala, a ima dovoljno dobra svojstva za stacionarnu upotrebu (gdje težina i volumen ne igraju nikakvu ulogu).

Jedino kaj je bitno je $/kWh, a ak je to dobro vrlo brzo se bude pojavio interes za komercijalnu primjenu, a tehničkih problema nema, tak da je ovo već sad sasvim zrela tehnologija, a elektro je sad in, pa me ne bi čudilo da netko fakat krene s razvojem.

Jer kod svake do sad predstavljene tehnologije baterija nema komercijalne upotrebe zbog cijene, a veliki proizvođači se ne usude investirati u razvoj tehnologije (što je i normalno, razvoj nikad ne dolazi iz velikih kompanija).

Ili su to samo moji mokri snovi, i fakat se svijet izokrenuo, i svi postali ko 'rvati, pa ih ne j*be računica, samo nacionalizam itd.

Tko će ga znat...

 

 

Kruha i igala...
14 godina
offline
Re: Superelektrolit za (super)baterije
fer-de-lance kaže...

Zapravo, ova obećava i u komercijalnoj upotrebi.

Jednostavna je za proizvesti, jeftinih materijala, a ima dovoljno dobra svojstva za stacionarnu upotrebu (gdje težina i volumen ne igraju nikakvu ulogu).

Jedino kaj je bitno je $/kWh, a ak je to dobro vrlo brzo se bude pojavio interes za komercijalnu primjenu, a tehničkih problema nema, tak da je ovo već sad sasvim zrela tehnologija, a elektro je sad in, pa me ne bi čudilo da netko fakat krene s razvojem.

Jer kod svake do sad predstavljene tehnologije baterija nema komercijalne upotrebe zbog cijene, a veliki proizvođači se ne usude investirati u razvoj tehnologije (što je i normalno, razvoj nikad ne dolazi iz velikih kompanija).

Ili su to samo moji mokri snovi, i fakat se svijet izokrenuo, i svi postali ko 'rvati, pa ih ne j*be računica, samo nacionalizam itd.

Tko će ga znat...

 

 

 Drago mi je čuti da se ovo ipak upotrebljava i da će se koristiti još i više, jer poučen dosadašnjim iskustvom, primjetio sam da nove tehnologije (baterija) nešto ne ulaze baš često u masovnu upotrebu. Još kada naprave akumulator od aluminija, da vidiš dostupnih i jeftinih materijala.

dolazim odmah - Godot
15 godina
offline
Superelektrolit za (super)baterije

(potpuno preneražen te shrvan radošću ponavljam čitanje o još novijim i revucionarnijim baterijama, tako da nisam u stanju napisati komentar) 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
6 0 hvala 0
7 godina
offline
Superelektrolit za (super)baterije

Da, zato mi ova baš i ne smrdi, štoviše i miriše, zato jer je skoro po svemu lošija od trenutno postojećih rješenja, a idealna za specifične namjene.

Occamova britva....

 

 

Kruha i igala...
 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Superelektrolit za (super)baterije
Fer-de-lance:
U stacionarnoj primjeni niska radna temperatura uopće nije potrebna, štoviše, poželjno je imati toleranciju na što višu temperaturu kako bi se izbjegla potreba za klimatizacijom/hlađenjem.
Ja rekoh
6 godina
offline
Re: Superelektrolit za (super)baterije
Jednog lijepog sunčanog dana:)
mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Superelektrolit za (super)baterije
Kako god da se uzme ova vrsta baterija omogužuje više-manje konstantan rad u velikom temperaturnom rasponu. To znači da treba mnogo manje ulagati u hlađenje, klimatizaciju i slično. Ne može se zapaliti pregrijavanjem, a može raditi valjda i u polarnom krugu, recimo na morskim vjetroelektranama. To su prednosti nove baterije, pa joj je stoga primjena osigurana.
 
1 0 hvala 1
12 godina
neaktivan
offline
Superelektrolit za (super)baterije

Ne znam koliko vanadija ide u bateriju, ali je vanadij 25.000 dolara po toni. Nije bas malo. Titanij je 4500 dolara po toni.

 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Superelektrolit za (super)baterije
Litij je jefiniji, negdje oko 16,000 dolara po toni, a i manje ga treba za isti kapacitet baterije. No s druge strane masovnom proizvodnjom automobilskih baterija njegove cijene mogu skočiti u nebo, a i proizvodnja uzmanjkati. No kako bilo da bilo treba razvijati tehnologiju jer nikad ne znamo što nam budućnost nosi.
 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Superelektrolit za (super)baterije

Trebalo bi napraviti test s realnim uvjetima i pokriti primjenu u cijeloj EU, a i šire. Dakle od -40 do +60.

Dakle osim testa 100 punjenja na -10°C i +30°C treba vidjeti i na -20, -30, +40,+50 °C (na krovu zgrade) pa i +60 °C (iznad asfalta).

A realan test za naše područje je 10 punjenja na -20°C, 100 na -10°C, 80 na +20°C, 45 na + 30°C, 50 na +40°C i 80 na +50°C  

i ako tako izdrži više od 3 puta (3 godine) eto zamjene za VRLA baterije na banderama, solarnim elektranama i slično... 

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Superelektrolit za (super)baterije

Koliki je udio vode u toj otopini i što je s hlapljenjem vode? To je problem kod elektrolitskih kondenzatora, kada je udio vode u elektrolitu 30% (a udio ulja manji) onda im kapacitet pada drastično već nakon 6 mjeseci, a ako je do 10% onda izdrže 5 do 10 godina (opet u zavisnosti od sastava elektrolita i kučišta)...

 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Superelektrolit za (super)baterije
Evo konkretnih podataka. Koncentracija (molalitet ne molaritet!) NaFSI je 25 mol/kg, a NaFTFSI 10 mol/kg. Kada se u to uvrste vrijednosti Mr(NaFSI) = 203 g/mol i Mr(NaFTFSI) = 253 g/mol dobije se smjesa od 7605 g rečenih soli i 1000 g vode. Iz toga slijedi w(H2O) = 1000/8605 = 0,116 = 12 % H2O. Inače, gustoća otopine je 1,914 g/cm3.
 
1 0 hvala 2
7 godina
offline
Re: Superelektrolit za (super)baterije
Feudalac kaže...
Fer-de-lance:
U stacionarnoj primjeni niska radna temperatura uopće nije potrebna, štoviše, poželjno je imati toleranciju na što višu temperaturu kako bi se izbjegla potreba za klimatizacijom/hlađenjem.

 Ma, mislio sam nekaj drugo, samo sam se prevario.

Mislio sam da je cijena manja, pa bi bila idealna za stacionarnu pohranu,  gdje je bitna samo niža cijena, a ne volumni i maseni kapacitet.

Za temperaturni raspon lako, kao što i sam kažeš, izolacija i hlađenje, koje bi se lako kompenziralo iz viška kapaciteta po dolaru.

Ali, po zadnjim komentarima vidim da sve pada u vodu, nema računice....

 

 

 

Kruha i igala...
Poruka je uređivana zadnji put uto 25.6.2019 12:27 (fer-de-lance).
8 godina
offline
Re: Superelektrolit za (super)baterije
Fer-de-lance:

Koji god radni raspon temperatura bio, tolerancija na visoke temperature je ključna. Naime, tijekom punjenja i korištenja se baterija uvijek, uvijek, uvijek uvijek- GRIJE. Ključno je da to zagrijavanje ne utječe na radni vijek. Niske temperature u pravilu nisu problem.
Ja rekoh
7 godina
offline
Re: Superelektrolit za (super)baterije

Slažem se. 

S tim da bi trebalo proučiti kak ova baterija stoji po pitanju serijskog otpora, tak da bi možda mogla i tu biti dodatna prednost ako je malen, pa je i zagrijavanje manje.

Ali opet, i to se da kompenzirati serijsko-paralelnim spajanjem članaka, tak da nije nužno problem.

Uglavnom, poanta ni nije toliko na radu na širokom rasponu temperatura, nego na nezapaljivosti, ali je to skoro pa beskorisno, jer nije za upotrebu u autima, a u stacionarnoj primjeni to nije toliki problem.

 

Ukratko, ima potencijala, ali preskupo i dalje...

 

 

Kruha i igala...
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice