Što imaju zajedničko Tesla i Lada?
Naručiš i čekaš deset godina na isporuku.
Što je različito Tesli i Ladi?
Za Ladu znaš da neće bankrotirati.
Što imaju zajedničko Tesla i Lada?
Naručiš i čekaš deset godina na isporuku.
Što je različito Tesli i Ladi?
Za Ladu znaš da neće bankrotirati.
Zar smiju prikazivati cijene bez poreza u EU?
40380 eura * 1.25 = 50475 eura = 376000 kn
Renault ZOE: 256400 kn
Nissan Leaf: 276500 kn
Auto naručiš putem web shopa, a on te idući dan dočeka u dvorištu. Sam se doveze.
Kad to bude mogao, onda naručujem :D
880 Eura je isporuka. A moraš po njegu u drugu državu
Dobro su osmislili auto dostupan "svima" platis 880€ isproruku i dok dode do tebe vec je reš pečen.
Znači ujutro ti netko da 400 000kn (kad platiš porez i sva davanja tolika je cijena) kn za auto i ti bi kupio Teslu Model 3?
To je iznos za koji se može kupiti BMW 5, Audi 6, Mercedes E, Volvo XC 60, Jaguar F Pace....
Znači ujutro ti netko da 400 000kn (kad platiš porez i sva davanja tolika je cijena) kn za auto i ti bi kupio Teslu Model 3?
To je iznos za koji se može kupiti BMW 5, Audi 6, Mercedes E, Volvo XC 60, Jaguar F Pace....
Istina, ali kakav bi to bio zivot kada na "evente" ne bi odlazio sa tim "green" automobilom? Kada tamo ne bi mogao pricati o brizi za polarne medvjede i o letu na Mars. Jad, tuga i cemer...
Uopće je nemoguće uspoređivati na taj način. iPhone i Tesla auto imaju zajedničko to što rade na baterije. Jednom je kapacitet 100 puta veći nego drugom.
Jedno je telefon s računalom, drugo je automobil s računalom. Jedno košta 1000 eura, drugo košta 50000 eura. Jedno je osobni uređaj za komunikaciju, drugo je obiteljski uređaj za dislokaciju. Jedno možeš koristiti kako hoćeš, drugo moraš osigurati i platiti namete po sili zakona. Jedno se kupuje svake dvije godine, drugo svakih 10 godina. Jedno se možda servisira ako se pokvari, drugo se obavezno servisira jednom godišnje ili češće. Jedno ima potrošne dijelove, drugo nema. Jedno je kompjutorčić, drugo je kompjutor sa autom oko njega. Itd, itd, itd...
I sad zašto tesla ne zarađuje kao apple? Kako uopće početi odgovarati na to.
Apple je 2000tih proizvodio smartphone i konkurencija su mu bili svi ostali smartphoneovi na tržištu od kojih je bio bolji po velikoj većini kriterija.
Tesla proizvodi automobile i konkurencija su joj svi ostali automobili (u cjenovnom rangu) na tržištu, a od njih je puno lošija po velikoj većini kriterija.
Možda je tu kvaka.
Znači ujutro ti netko da 400 000kn (kad platiš porez i sva davanja tolika je cijena) kn za auto i ti bi kupio Teslu Model 3?
To je iznos za koji se može kupiti BMW 5, Audi 6, Mercedes E, Volvo XC 60, Jaguar F Pace....
Da, ako bi mi to odgovaralo. Čak štoviše, uzeo bih najjači model S, kada bih to mogao napraviti. Naime, ja nisam netko ko mora imati najbolji auto, a jesti kruh i mast. Teslu bih kupio onda ako to ne bi utjecalo na moje druge planove i onemogućilo sve ostalo (čitaj: ne bih dao sve što imam, samo da imam bijesni auto). A ovi automobili koje si naveo su sve fini auti, ali jebiga, meni se sviđa Tesla. Svakom njegovo, dok može birati.
Znači ujutro ti netko da 400 000kn (kad platiš porez i sva davanja tolika je cijena) kn za auto i ti bi kupio Teslu Model 3?
To je iznos za koji se može kupiti BMW 5, Audi 6, Mercedes E, Volvo XC 60, Jaguar F Pace....
Da, ako bi mi to odgovaralo. Čak štoviše, uzeo bih najjači model S, kada bih to mogao napraviti. Naime, ja nisam netko ko mora imati najbolji auto, a jesti kruh i mast. Teslu bih kupio onda ako to ne bi utjecalo na moje druge planove i onemogućilo sve ostalo (čitaj: ne bih dao sve što imam, samo da imam bijesni auto). A ovi automobili koje si naveo su sve fini auti, ali jebiga, meni se sviđa Tesla. Svakom njegovo, dok može birati.
Mislim da si promašio bit mog pitanja. Dakle da odlučiš kupiti auto za 400 000kn, bez da to utječe na tvoje druge planove, onemogućava ostalo... ti bi kupio Teslu Model 3?
Ili isto pitanje, samo viši iznos, za 1 000 000+kn kupio bi P100D?
Meni je to jednostavno neshvatljivo. Na stranu što spadaju u najnepouzdanije automobile na svijetu, imaš problem s dosegom, punjenjem, što su ružni... mogu shvatiti da netko može priječi preko toga, no preko osjećaja jeftinoće kad sjediš u njemu (a sjedio sam u P90D) meni je to neshvatljivo. Pa poslije sjesti u Mazdu 6 ili Peugeot 508 je ko da si u Rolls Roycea sjeo, a o premium Nijemcima da ne govorim.