Kako sam postao mangina

poruka: 90
|
čitano: 22.238
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Kako sam postao mangina".
15 godina
offline
Re: Kako sam postao mangina
user2013 kaže...

 Prije bih rekao da se radi o izigravanju žrtve, "attention whoring". Ako ništa drugo, prijetnje su joj dobro došle, najgora kazna po nju je ignoriranje, ovako bile stvarne ili izmišljenje prijetnje, daje joj se na važnosti koliko god bila beznačajna ali joj rodni identitet dobro dođe za posao kojim se bavi.

Pokazuješ najgori oblik ideološki zadojenog uma - to je onaj koji je svjestan da ne smije javno do kraja izjaviti svoj stav, pa ga ublažava, pritom ne shvaćajući da čini kardinalnu grešku:

 

Iz takvog stava jednostavno je bilo kome sa bar 3 normalna ljudska kontakta, isčitati abnormalnu mržnju koja je uzrokovana čak i najmanjom mogućnošću da je žrtva u krivu ili da laže.

 

Normalna osoba iz poštovanja prema čovjeku neće trčati pred rudo, neće pomisliti da se radi laži, neće stvarati imaginarne scenarije ako se tvrdnja pokaže lažnom.

Zašto normalna osoba neće pomisliti da se radi o "attention whoringu"? Prvo ovisi o kategoriji zločina - što je zločin teži to je mogućnost pomisli manja. Nadalje je mogućnost da netko izmisli gnjusan zločin manja od te da se zločin stvarno dogodio - jer je dobitak, profit, od takve lažne optužbe neshvatljiv svima osim onomu tko lažno osuđuje.

 

Onaj koji prešutno podržava osumjičenog prije žrtve, navija za bilo kavu mogućnost da je žrtva u krivu, ali evolucija uma je učinila fenomenalnu stvar - da je takvo navijanje lako uočiti, tj. gotovo nemoguće ga je sakriti. To otvara mnogo pitanja od kojih je nabitnije ono zašto se navija. Što se proces dulje vodi navijanje je uočljivije jer se počinju primjećivati logičke greške ponajprije cherry pickanje, koje je toliko temeljito da se traži bilo kakav argument okaljanja onoga protiv koga se navija. Kad se argument nađe, opet je nemoguće sakriti likovanje, jer je iracionalnom i mržnjom zamućenom umu teško izračnati i primjeniti odgovorajući ton argumentacije.

 

No ono što najjasnije dokazuje abnormalnu mržnju nije toliko u procesu prokazivanja istinitog krivca i žrtve već u posprocesu ako žrtva ispadne kivac. U tom slučaju normalna osoba odlučuje neinvestirati daljnje vrijeme u taj slučaj, jer je zgrožena što je uopće bila involvirana, dok abnormalni um nastavlja ispoljavati svoje potrebe, hraniti mržnju i pritom likujući i isčekivajući linč.

 

Um vam je zajeban igrač - nitko ne računa na mogćnost da svojim postupcima igra protiv sebe.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
13 godina
neaktivan
offline
Re: Kako sam postao mangina
wyks kaže...
Gameri imaju taj krimen da im je fandom isključivo internet based, dok je za ulazak u zajednicu potrebno biti tek fan, a za ostanak nije potrebno investirati ništa osim već imanja sebičnog favoriziranja tog interesa. U stvarnom odnosu postoji stanovita količina investiranja koja se multiplicira duljinom odnosa, toga na internetu naprosto nema, uopće i nikako nema. Ulazak ne može biti lakši - dovoljno je biti upućen - izlazak je čist, bezposljedičan, dok je sudjelovanje, što je najprimamljiviji aspekt interesa - anonimno.

Zbog toga se olakšan ulazak raznoraznim šupcima, posljedičino ih je tamo najviše - ne isključivo gamera već onih kojima je interes u bilo kakvoj korelaciji, ili barem dotiće njihov interes.

ali to je problem interneta/lose sredine, obrazovnog sustava i odgojnih metoda, a ne gamerske kulture koja je mnogo sira kao i nacini interakcije na internetu. gamerska zajednica nije monolitna niti je iskljucivo internet based jer bi na taj nacin prekrizili dobar dio konzolaske populacije ali i citave generacije gamera koji internet ne koriste na nacin na koji ga koriste klinci danas. nemaju svi potrebu rejđat kako je bioware upropastio kraj ME3 ali to ne znaci da nisu dio zajednice koja predano kupuje i igra igre. brojevi takodjer ne lazu, a dobar primjer je COD serijal koji se prodao u preko 100 milijuna kopija dok na internetu doslovno ne mozes pronaci pozitivan komentar. nije valjda da igru kupuju samo hejteri ili neki tamo nepostojeci "internet based fandom"? isto tako postoje raznorazni komjunitiji i razliciti sustavi/razine kontrole. nije bas ista ekipa na neogafu, 4chanu, facebooku ili nekom specijaliziranom sajtu tipa ljubitelja simulacija letenja. razlicita je komunikacija, retorika, profil ljudi, interesi itd. kolicina supaka se lako svede na minimum, a internet nije u tolikom neredu kako impliciras. sam pojam gamer je isto problematican jer se mijenjao kroz desetljeca, uglavnom zbog sirenja industrije i dostupnosti video igara. gaming je danas vise manje mainstream pa se i broj internetskih supaka eksponencijalno povecao. zasto bi oni bili moj problem ili problem zdravog dijela zajednice? postoji policija, ISP-ovi i procedure kako se postupa s bullyijima.

 

edit:

danas sam slucajno na twitteru naletio na odlican tekst o pojmu gamer i zasto je on danas "vazan" koji dobro ocrtava gluposti koje se dogadjaju zadnja 3 tjedna. srecom autor nije upao u zamku pa naglasak stavio na nasilje i kojekakve afere vec se bavi porijeklom i definicijom pojma "gamer" te sto on danas sve predstavlja. nadalje razlaze vjecnu problematiku odnosa novinar-entuzijast-developer(- indie developer, donekle), njegovim dodirnim tockama, sukobu i razilazenju. pise i o elitizmu, osjecaju vece vrijednosti koji nije svojstven samo supcima kako wyx veli vec kompletnim grupama (npr. ljubiteljima pojedinih zanrova ili fransiza ili komada hardwarea) te potrebi da se drugoj grupi naglasi "tko je pravi gamer". u tu zamku su upali mnogi a najvecim dijelom je posljedica AAA game marketinga i zelje da se proda ideja kako si "bolji" ako kupujes njihove proizvode i brandove. tekst zakljucuje pozivom da ne budemo kreteni, supci i slicno. :)

 

http://goo.gl/4iNwRT

watch?v=Fl35QCbMi-c Killed You With A Wheel
Poruka je uređivana zadnji put ned 7.9.2014 17:46 (0.o_qwerty).
10 godina
protjeran
offline
Kako sam postao mangina
Ante Vrdelja - Tekst o Ubisoftovoj odluci da ne uvrsti protagonisticu u novu igru
Zašto protagonist(ica) nebi bio(la) transrodna osoba? Chick with dick, shemale. Ubisoft bi riješio dvije muhe jednim udarcem. Vuk sit, ovce na broju.
Ante Vrdelja - da je na sličan način prokazan inde developer, taj bi umjesto javne sramote danas uživao status cara i jebača.
No shit. Teško za razumijeti? Muškarac se mora puno više potruditi oko žene nego obratno makar zadovoljavao stroge kriterije Cosmopolitana kako treba izgledati idealan muškarac. Stoga i dvostruka mjerila.
 
dekstroza - Dakle ono što želiš reći, ako sam dobro razumio, jest da seksizam i misogenija u igrama i među igračima uopće nije problem jer je žena koja kaže da jest problem lažljiva, histerična, isfrustrirana kurva željna pažnje kojoj su prijetnje smrću i silovanjem dobro došle jer ih je sama tražila.
Vidiš problem tamo gdje ga nema a ako ga ima onda se iz muhe radi slon i ovo se ne odnosi na prijetnje smrću i silovanjem. Feministkinje mogu iz šaha stvoriti teorije o seksizmu, mizoginiji i rasnom šovinizmu ako je potrebno. Jesi li igrao Duke Nukema? Ti ne igraš takve seksističke i mizoginijske igre, ti igraš politički korektne igre, ne.
Ne znam što je ali znam da je željna pažnje i našla je dobru nišu za prodaju magle. First world problems.
MSX - To naravno ne znači da nitko nema pravo komentirati trenutno stanje igraće industrije
Objasni trenutno stanje igraće industrije, gdje je problem? Seksizam i mizoginija? Gluposti. Nitko nije spriječen napraviti na primjer "Witch-era" sa glavnim ženskim likom ili još bolje sodomitom ili lezbijkom koji/a spašava muškarce/žene i za nagradu dobiva karte s polugolim muškarcima/ženama ilustriranim u stilu Toukoa Laaksonena. To bi sigurno bila vrlo popularna igra među ženskom ili LGBTQ publikom i ostvarila veliki uspjeh na tržištu.
MSX - dok si manijake koji prijete opisao samo jednom rečenicom i to sa skepsom da su uopće manijaci, iako se žena morala iseliti, a u priču je uključen FBI. Non biased to the fullest
Manijake nemam potrebe opisivati, postoje službe koje o tome vode brigu i prikladno sankcioniraju. Feministkinje imaju attention whore sindrom. Odabiru sigurne mete za svoja baljezganja i teorije. Za razliku od grupacija (primjerice, islamisti) koje bi stvarno mogle biti nasilne prema njima, gameri su sigurna meta za šamaranje raznih social justice warriora. Primjerice, SJW Jack Thompson.
Btw.
"Iselila" se kod svoje prijateljice.
I’m safe. Authorities have been notified. Staying with friends tonight. I’m not giving up. But this harassment of women in tech must stop!
You go girl.
MSX - Koliko je takvih, a koliko je ovakvih o kojima se priča?
Ima za svakoga ponešto. Ukusi su različiti, što moralfagovi ne razumiju.
Igrača industrija je dominantno muška, a to je zato jer muškarci ne dopuštaju ženama ulazak u tu industriju a one koje se nekim čudom tamo nalaze su konstantno šikanirane i maltretirane od bljedunjavih "cvikeraša" s "pepeljarkama". Kakvi bikeri...
Otkrit ću ti jednu veliku tajnu, muškarci ("nerdovi", "geekovi"...) rade igre po ukusu muške publike što je stvarno nevjerojatno budući da se radi o muškarcima koji stvaraju igre. Očekivao bih da gamerski studiji koji su dominantno muški, rade igre po ukusu ženske publike, jer muškarac razmišlja isto kao žena i zna što žene vole (možda znaju mangine i beta orbiteri), kakve auto i avio simulacije, RTS, FPS, ops, stereotipi, ženski rod voli jako igrati te žanrove a ne Farme, Simse, My Little Pony...
Tržište diktira što će se od igara raditi, manji studiji ili jedan čovjek muškog roda rade igru prema svojem ukusu isto kao što Zoe Quinn kao žena (vrač), prema svojem. Kome smeta, ne mora igrati niti kupovati takve igre, ali može kmečati i prodavati maglu na TED talku o seksizmu i mizoginiji u igrama jer je to najveći problem sa kojim se susreće zapadna civilizacija a najopasnija skupina društva su gameri, kakav ISIL...
MSX - Pametnome dosta.
dijelila krevet s poslovnim suradnicima i gamerskim novinarima
Pametnome dosta.
MSX - PR izdavača i developera previše manipulira informacijama i kritičarima
Tough luck.
MSX - a previše igara svoj uspjeh oslanja na shock value.
Nisu jedini. Pogledaj filmsku industriju, kthxbye.
MSX - Ignoriraš činjenice o ozbiljnosti prijetnji
Ne ignoriram. Osvrćem se na njezine feminističke gluposti iz kojih gradi karijeru i to prilično uspješno. Dokaz da se feminizam usprkos svemu pozitivnom što se za žene učinilo kroz prijašnja stoljeća u okruženju onog što se zove zapadna civilizacija i dalje dobro prodaje na "zapadu" bez obzira što se radi o prodaji magle.
MSX - Nisam više siguran s kim ti zapravo imaš problema, sa ženama ili svojim egom? Ili sa oboje?
Imam mali penis i erektilnu disfunkciju.
MSX - Po tome, kritičari filmova/serija/video igara uopće ne bi trebali postojati. Kome se ne sviđa neki film, neka snimi svoj. Ili to vrijedi samo za kritičare prema kojima očito imaš neko neobjašnjivo gađenje?
Kritičari su obično ljudi koji nisu napravili ništa vrijedno spomena.
Anita Sarkesian nije nikakav (gamerski) kritičar, ona je social justice warrior. Ona o igrama govori sa sociološke strane (na priglup način) a ne bavi se samim igrama. Ne govori o primjerice Mario Brothersima, Donkey Kongu, štogod, kao igri, umjetničkoj i tehničkoj izvedbi same igre, nego je gleda iz feminističkog kuta što nema nikakve veze s igrom ali ni zdravim razumom.
Očekuje li možda netko da ženski lik spašava muškog? Princeza spašava Maria? Možda u nekom paralelnom svemiru.
dekstroza -  na komentarima o njoj se ovaj drugi problem naočigled manifestira
Drugim riječima, za nju nema zime. Materijala će uvijek imati.
dekstroza - I onda sam ga ugasio nakon 35 sekundi.
Nuff said.
dekstroza - već analizara neke nazadne elemente u igrama
Viteštvo, đentlmenstvo ("damsel in distress") je valjda nazadno. Tko je vidio da muškarac priskoči ženi u pomoć, to je primitivizam i seksizam. Što su "nazadni" elementi u igrama? Mario spašava princezu? Sise i guzica Lare Croft? Larry Laffer?
dekstroza- Ako vam iz ova dva primjera još uvijek nije jasno da među igraćom populacijom postoji malo veći problem nego u ostatku društva
WAT?
Istina, statistički i stvarno, gaming populacija je iznimno nasilna, sve je puno potencijalnih i bivših silovatelja, psihopata, ubojica, zatvorenika. Manhunt, Postal, simulatori za psihopate. Rap tekstovi gdje se spominju silovanja i ubijanja ljudi i ostale gadosti kojih se bolestan ljudski um može dosjetiti, da ne spominjem nasilne videospotove, nije problem, ali gameri su problem.
Geekovska dongle zafrkancija je veliki problem, ali ne rap tekstovi gdje se eksplicitno spominju razne horror gadosti.
End Violence Against Women Coalition spominje seksizam i rasizam u videospotovima. Tjera li netko žene da tresu guzicama i sisama u videospotovima? Tjera li netko djevojke na "twerk" natjecanja, usput skačući ("daggering") po spolovilima muškaraca simulirajući spolni odnos "na suho"? Za to je kriv patrijarhat i muški šovinizam? Ima li možda nešto Anita za reći o seksizmu i muškom šovinizmu u rap tekstovima, twerkingu, FGM-u? Tu ima materijala za enciklopediju.
Već nekoliko dana, najpopularnije na Youtube-u, Nicki Minaj trese silikoniziranom guzicom a tekst je dno dna, da bi se Mica Trofrtaljka toga posramila.
Ali ne, među igračom populacijom postoji malo veći problem nego u ostatku društva.
dekstroza - čime se bavi važno i društveno korisno. 
Društveno korisno je istraživati lijek protiv raka a ne prodavati feminističku maglu pogotovo na "zapadu". Bavi se mlaćenjem prazne slame, tko voli nek izvoli.
dekstroza - i ne samo to nego se usudila naći drugoga momka s kojim će upražnjavati spolne odnošaje
Množina, ne jednina. Kao što sam rekao, zna posao. 
dekstroza - da li bi Anita Sarkeesian dobivala prijetnje smrću da se bavila nekim drugim medijem, knjigama, filmovima?
Bi. Salman Rushdie.
dekstroza - Da li bi se privatni život Zoe Quinn tjednima provlačio bespućima interneta da je kojim slučajem indie muzičaraka koja je spavala sa nekim rock novinarom? 
Zavisi.
Indie muzičar/ka je ionako samo po sebi marginalno i medijski (mainstream) slabo popraćeno.
Usput budi rečeno, do sad nisam ni znao tko je i što je Zoe Quinn toliko o njezinoj važnosti i utjecaju u game industriji nebitno je li indie ili AAA. Znam tko je Tim Cain, Leonard Bonyarski, Warren Spector, Notch, Jonathan Blow, Carmack, Levelord, Romero, Chris Taylor itd. ali za ovu Zoe sam prvi put čuo od mangine antata.
dekstroza - da su kod gejmera javni glasovi i dalje dominantno muški.
Captain Obvious. No shit Sherlock. Kao što su kod nekih drugih područja ljudske djelatnosti dominantno ženski.
dekstroza - ljigavi papak
sasvim običnog papka
ovaj ljudski izmet
Problem je u tome što smo mi normalni muži dopustili tim govnarima da se razmašu
Ljigavi, papak, izmet, govnari, bogat rječnik. Po čemu si ti "normalan muž"?
Inače, čestitke za tekst. Sigurno si dobivao petice na hrvatskom iz zadaćnica. Primjer kako se iz ničega može napraviti priča i slučaj. Jesi razmislio o novinarskom pozivu? 24sata, index, dnevno...
edit.
P.S. Napisani tekst me neodoljivo podsjeća na Dragin stil pisanja (kao da ga je on pisao) ali previše vulgarizama pokazuje da se još trebaš učiti od Drage kako se piše.
wyks - Pokazuješ najgori oblik ideološki zadojenog uma - to je onaj koji je svjestan da ne smije javno do kraja izjaviti svoj stav, pa ga ublažava, pritom ne shvaćajući da čini kardinalnu grešku:
Iz takvog stava jednostavno je bilo kome sa bar 3 normalna ljudska kontakta, isčitati abnormalnu mržnju koja je uzrokovana čak i najmanjom mogućnošću da je žrtva u krivu ili da laže.
Ako netko ima ideološki zadojen um onda je to Anita Sarkesian koja u svemu vidi seksizam, muški šovinizam i ostale izme.
wyks - Zašto normalna osoba neće pomisliti da se radi o "attention whoringu"? Prvo ovisi o kategoriji zločina - što je zločin teži to je mogućnost pomisli manja. Nadalje je mogućnost da netko izmisli gnjusan zločin manja od te da se zločin stvarno dogodio - jer je dobitak, profit, od takve lažne optužbe neshvatljiv svima osim onomu tko lažno osuđuje.
Već sam prije rekao, feministkinje su sklone attention whoringu. Ništa ne ublažavam, dobila je odličnu samopromociju i potvrdu kojom i dalje može prodavati feminističku maglu.
Usput, o kakvoj "mržnji" lupetaš?
Anita Sarkesian - this harassment of women in tech must stop
Što to Anita Sarkesian ima zajedničko s tech-om? Ima zajedničko koliko i Nadežda "baba kuš" Čačinović, dakle, ništa.
A tvrdnja o maltretiranju žena u tech industriji, da nije jadno bilo bi smiješno. Maltretira li možda netko Marissu Meyer?
Poruka je uređivana zadnji put pon 8.9.2014 19:45 (user2013).
 
5 1 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Kako sam postao mangina

Svaki puta pročitam "vagina"... {#}

Freak Show Inc.
 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Kako sam postao mangina
user2013 kaže...

Anita Sarkesian - this harassment of women in tech must stop
Što to Anita Sarkesian ima zajedničko s tech-om? Ima zajedničko koliko i Nadežda "baba kuš" Čačinović, dakle, ništa.
A tvrdnja o maltretiranju žena u tech industriji, da nije jadno bilo bi smiješno. Maltretira li možda netko Marissu Meyer?

 

Naravno da maltretira, na jednom sastanku dioničara neki Grk joj je rekao da je zgodna, na što su feministkinje pop...dile {#}

It is our duty as men and women to proceed as though the limits of our abilities do not exist - Pierre Teilhard de Chardin
13 godina
neaktivan
offline
Kako sam postao mangina

cini se da ce FBI imat pune ruke s posla s dokazima o prevari i reketarenju Phila Fisha, takodjer velike "zrtve" internet nasilnika kao kolegica Zoe, a ako se ne uspije obranit na sudu ceka ga do 20 godina zatvora. {#}

 

 

 

watch?v=Fl35QCbMi-c Killed You With A Wheel
 
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Kako sam postao mangina
user2013 kaže...
Jesi razmislio o novinarskom pozivu?

 

Ja sam Lastan.

Al nemoj nikom reć.

12 godina
neaktivan
offline
Kako sam postao mangina
OP: Nema pametnijih tema za komentirat na IT portalu?
Nit ima veze s industrijom, nit je pristojno tracat neki forum sam zato kaj te neko tam uvrijedio.
Btw, ta sjw ekipa hoda po cesti pokraj klosara kaj kopaju po kanti i onda seru o ravnopravnosti preko ajfona.
Klosara ne vide, jer on nema ni jedan lajk na fejsu. Bitno da vide nepravdu u svakoj igri, cak i u onoj koju ne igraju.

http://imgur.com/a/qt6Es
dd if=/dev/zero of=/dev/sda bs=512 count=62 seek=1
 
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Kako sam postao mangina
DDL kaže...
Btw, ta sjw ekipa hoda po cesti pokraj klosara kaj kopaju po kanti i onda seru o ravnopravnosti preko ajfona.

 

Vjere mi, nisam imao pojma da vi ustvari rejđate na žene samo da bi pomogli beskućnicima.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Kako sam postao mangina
dekstroza kaže...
DDL kaže...
Btw, ta sjw ekipa hoda po cesti pokraj klosara kaj kopaju po kanti i onda seru o ravnopravnosti preko ajfona.

 

Vjere mi, nisam imao pojma da vi ustvari rejđate na žene samo da bi pomogli beskućnicima.

Prvo, ja ne napadam nikog.. Drugo, nisu tu zene apsolutno nis krive, nego pojedinci.
Problem je double standard, to kaj ekipa vidi opression u virtuali a ne vidi ga pred svojom zgradom.
Bitnije im je to kaj neko prica o Zoe nego to kaj masa ljudi rikava od gladi. Kuzis kaj hocu rec?

dd if=/dev/zero of=/dev/sda bs=512 count=62 seek=1
16 godina
neaktivan
offline
Re: Kako sam postao mangina
DDL kaže...

Problem je double standard, to kaj ekipa vidi opression u virtuali a ne vidi ga pred svojom zgradom.

 

O kojoj ekipi pričaš?

Ovoj koja vidi opresiju feminizma prema igrama?

 

13 godina
offline
Re: Kako sam postao mangina
user2013 kaže...
....................

Jesmo li sami u svemiru????

Stručnjak za odmaganje...
 
6 0 hvala 0
10 godina
protjeran
offline
Re: Kako sam postao mangina
mario.L_hr kaže...
user2013 kaže...
....................

Jesmo li sami u svemiru????

 

13 godina
offline
Re: Kako sam postao mangina
user2013 kaže...

....

Pa da malo proširm temu jer mi se čini da se jedino toga nismo dotakli u istoj.

Stručnjak za odmaganje...
10 godina
protjeran
offline
Re: Kako sam postao mangina
mario.L_hr kaže...
user2013 kaže...

....

Pa da malo proširm temu jer mi se čini da se jedino toga nismo dotakli u istoj.

Tema je široka jer se ne dotiče samo gaminga. Igre su usputne žrtve određenih grupa i pojedinaca (SJW...) kojima je dosadno u životu ili im je to način zarade baziran na senzacionalizmu ili jednostavno attention whoring.

Poruka je uređivana zadnji put uto 9.9.2014 13:54 (user2013).
13 godina
neaktivan
offline
Kako sam postao mangina

nastupio je silenzio stampa. {#}

 

molim moderatora (Danny_HR) da se ocituje i usmjeri raspravu u pravom smjeru ili zakljuca temu. :)

watch?v=Fl35QCbMi-c Killed You With A Wheel
 
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Kako sam postao mangina
user2013 kaže...

Tema je široka jer se ne dotiče samo gaminga. Igre su usputne žrtve određenih grupa i pojedinaca (SJW...) kojima je dosadno u životu ili im je to način zarade baziran na senzacionalizmu ili jednostavno attention whoring.

A ja, naivan kakav jesam, pomislih da je tema komentiranje osobnog stava, podrška/blaćenje lika i djela autora.

Stručnjak za odmaganje...
15 godina
offline
Re: Kako sam postao mangina
mario.L_hr kaže...
user2013 kaže...

....

Pa da malo proširm temu jer mi se čini da se jedino toga nismo dotakli u istoj.

Fali Hitler i pederi i to je to.

Rvat katolik!
16 godina
neaktivan
offline
Re: Kako sam postao mangina
user2013 kaže...

 Igre su usputne žrtve

user2013 kaže...

određenih grupa

 

10 godina
protjeran
offline
Re: Kako sam postao mangina
0.o_qwerty kaže...

cini se da ce FBI imat pune ruke s posla s dokazima o prevari i reketarenju Phila Fisha, takodjer velike "zrtve" internet nasilnika kao kolegica Zoe, a ako se ne uspije obranit na sudu ceka ga do 20 godina zatvora. {#}

 

 

 

Ovako kao Phil Fish bi trebali reagirati svi developeri kada im moralfagovi, SJW-ovi počnu seruckati o njihovim igrama.

10 godina
protjeran
offline
Re: Kako sam postao mangina
mario.L_hr kaže...
user2013 kaže...

Tema je široka jer se ne dotiče samo gaminga. Igre su usputne žrtve određenih grupa i pojedinaca (SJW...) kojima je dosadno u životu ili im je to način zarade baziran na senzacionalizmu ili jednostavno attention whoring.

A ja, naivan kakav jesam, pomislih da je tema komentiranje osobnog stava, podrška/blaćenje lika i djela autora.

Zar nije tako bilo?

tnakir kaže...

Fali Hitler i pederi i to je to.

Godwin's law, do toga još nismo došli.

16 godina
odjavljen
offline
Re: Kako sam postao mangina
tnakir kaže...

Fali Hitler i pederi i to je to.

 

Može lock!!!

 

 

Freak Show Inc.
10 godina
protjeran
offline
Re: Kako sam postao mangina
dekstroza kaže...
user2013 kaže...

 Igre su usputne žrtve

 user2013 kaže...

određenih grupa

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 9.9.2014 14:22 (user2013).
13 godina
offline
Re: Kako sam postao mangina
tnakir kaže...

Fali Hitler i pederi i to je to.

Možda još fali i tko je kakve političke orjentacije i prebrojavanje gdje su bili čiji preci u II svjetskom ratu.

 

Možda bi trebalo svaku temu zaključati nakon 2 dana (osim birtije i noćnog klube te svih tema o Linux-u).{#}

Stručnjak za odmaganje...
12 godina
neaktivan
offline
Re: Kako sam postao mangina
dekstroza kaže...
DDL kaže...

Problem je double standard, to kaj ekipa vidi opression u virtuali a ne vidi ga pred svojom zgradom.

 

O kojoj ekipi pričaš?

Ovoj koja vidi opresiju feminizma prema igrama?

 

Je, znam da mi je hrvatski katastrofa, al siguran sam da sam napisal gore sjw ekipa.
Nije samo feminizam, i nije prema igrama nego prema developerima. Oces primjer?
 
<@DDL> I lead design WWI RTS game.
<SJW>  That's great. Way I see it, you got 2 options.
<SJW>  option 1- Design PG-13, skip violence, blood, nazi imagery, gas chambers, camps, etc.
<SJW>  Use pretty colors, like purple. Make Americans have more HP. Implement black people on both sides.
<SJW>  Add women on the front lines, but have them drive tanks, because graphical violence against women is unacceptable.
<SJW>  option 2- Design an accurate WWI RTS game and fail. It'll be 18+ and nobody will buy because:
<SJW>  We'll label you as women hating Hitler apologist on twitter, unless you pay.
<@DDL> Fuck it. I lead design something else.

Imas jos pitanja?

dd if=/dev/zero of=/dev/sda bs=512 count=62 seek=1
10 godina
protjeran
offline
Re: Kako sam postao mangina
DDL kaže...

Je, znam da mi je hrvatski katastrofa, al siguran sam da sam napisal gore sjw ekipa.
Nije samo feminizam, i nije prema igrama nego prema developerima. Oces primjer?
 
<@DDL> I lead design WWI RTS game.
<SJW>  That's great. Way I see it, you got 2 options.
<SJW>  option 1- Design PG-13, skip violence, blood, nazi imagery, gas chambers, camps, etc.
<SJW>  Use pretty colors, like purple. Make Americans have more HP. Implement black people on both sides.
<SJW>  Add women on the front lines, but have them drive tanks, because graphical violence against women is unacceptable.
<SJW>  option 2- Design an accurate WWI RTS game and fail. It'll be 18+ and nobody will buy because:
<SJW>  We'll label you as women hating Hitler apologist on twitter, unless you pay.
<@DDL> Fuck it. I lead design something else.

Imas jos pitanja?

Može li netko biti toliko retardiran? Za takve postoji samo jedan odgovor, GFY.

 

12 godina
neaktivan
offline
Kako sam postao mangina

Ma karikiram, nema sanse da bi odustao od nekog projekta zbog trolova.
Ali ak si slucajno pogledal taj link kaj sam zakacil, vidis kak to je normalna stvar preko bare.
Svakodnevica u indie game developmentu, ispada da je najbolje delat igre bez humanoida.

dd if=/dev/zero of=/dev/sda bs=512 count=62 seek=1
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Kako sam postao mangina
DDL kaže...
dekstroza kaže...
DDL kaže...

Problem je double standard, to kaj ekipa vidi opression u virtuali a ne vidi ga pred svojom zgradom.

O kojoj ekipi pričaš?

Ovoj koja vidi opresiju feminizma prema igrama?

Je, znam da mi je hrvatski katastrofa, al siguran sam da sam napisal gore sjw ekipa.

 

Nisam to previdio.

 

DDL kaže...

Imas jos pitanja?

 

Ne.

 

10 godina
protjeran
offline
Re: Kako sam postao mangina
DDL kaže...

Ma karikiram, nema sanse da bi odustao od nekog projekta zbog trolova.
Ali ak si slucajno pogledal taj link kaj sam zakacil, vidis kak to je normalna stvar preko bare.
Svakodnevica u indie game developmentu, ispada da je najbolje delat igre bez humanoida.

Nisu trolovi nego SJW-ovi. Trolovi mogu biti zabavni a SJW-ovi su moralfag, drama queen, attention whore idioti.

 

Upravo radi takvih SJW idiota bih namjerno išao u ekstreme pri dizajnu igre pa neka cvile.

 

Fallout 1 i 2 u onakvom obliku kakvom jesu nikada nebi mogli izaći jer bi SJW-ovi skvičali sve u šesnaest.

 

DDL - ispada da je najbolje delat igre bez humanoida

 

Ako se dopusti "bullying" SJW idiota onda je najbolje ne napraviti ništa. Onaj link koji si postavio, Davey Wreden je samo trebao reći: "GFY, kthxbye".

16 godina
offline
Kako sam postao mangina
It is our duty as men and women to proceed as though the limits of our abilities do not exist - Pierre Teilhard de Chardin
Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice