"Kineski" mobiteli - tema za odabir i rasprave izdvojena tema

poruka: 25.311
|
čitano: 5.732.341
|
moderatori: DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: eBay, AliExpress, carinjenje - Česta pitanja, Banggood.com, Gearbest.com
11 godina
neaktivan
offline
Re: "Kineski" mobiteli - tema za odabir i rasprave
Wh1T3L10n kaže...
Andy22 kaže...
lianne kaže...

Evo odlucih se i ja registrirati i javiti.Prvo sa pohvalom,jer evo pratim vas ovdje vec jedno 20 ak dana i od jucer sam ponosna vlasnica xiaomi redmi note 4x(rozog ofkors  ) kojeg sam kupila na nacin koji je netko ovdje preporucio (dakle aliexpress..onaj link..cash back included)..zahvaljujem doticnom <3 (ne znam vam nickove)

 

 

Dakle odmah za sve-DHL opcija preko(Goldway je shop..na to pripaziti kad se kupuje..ima ih dosta tamo ) NEMA NAMETA provjereno i mobitel je za 10 dana u rukama..

 

 

Ja sam nekakav polulaik sta se tice svega toga..ono obicna malo inteligentnija zena domesticus..i za mene je ovaj mobitel odlican..za sve moje "bapske" potrebe..

Nikad mobitel ne rootam,nadogradujem.. neubijam se po igrama i raznim aplikacijama i sl..

bitno mi je da je fluidan,...da bez greske multitaskira(ko i vlasica :P )..i naravno koristim dopisivanje i  selfijanje..i bitno mi je da mi je che-che on kao model mobitela..(iako su svi ti smartphonceki slicni danas)

I da nije naravno totalna krama od moba..ipak da ima koju dobru preformansu(proucim ja malo sta se nudi za ulozeno/dobiveno)

 

Uglavnom mob je mrak..meni je dosao sa google play storeom i postiman na sve nase EU stvarcice..za pola sata sam ga ubacila u potpunui funkciju kao ui svaki drugi android..