Samsung Galaxy S7 / S7 Edge - Rasprava

poruka: 5.608
|
čitano: 1.176.485
|
moderatori: XXX-Man, vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
offline
Re: Samsung Galaxy S7 / S7 Edge - Rasprava
Da li postoji neki widget za mijenjanje jezika, bez da moram svaki put ići pod postavke?
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S7 / S7 Edge - Rasprava
zviznemte kaže...
Da li postoji neki widget za mijenjanje jezika, bez da moram svaki put ići pod postavke?

 QuickShortcutMaker

14 godina
neaktivan
offline
Samsung Galaxy S7 / S7 Edge - Rasprava

Pozz, sorry šta pitam, ali sam laik. Da li se nougat može staviti preko OTA updatea ili treba odin?, Da li baterija duže traje?

 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Samsung Galaxy S7 / S7 Edge - Rasprava
Čekaj da tvoj operater pusti update ili stavi neki drugi putem odina.
9 godina
offline
Re: Samsung Galaxy S7 / S7 Edge - Rasprava
Čekaj da tvoj operater pusti update ili stavi neki drugi putem odina.
7 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S7 / S7 Edge - Rasprava
Ekipa mozda vam bude od pomoci jer sam ja to odavno trazio i naso ako hocete da vam sve pozadine budu prozirne i na statusnoj traci ( inace bude zatamnjeno malo) .... aplikacija se zove POZADINE i od googlea je i samo preko nje postavite pozadinu
 
2 0 hvala 1
12 godina
offline
Re: Samsung Galaxy S7 / S7 Edge - Rasprava

 

Dan1234567890 kaže...
Ekipa, jel tko radio usporedbu baterije na edge između MM i nougata? Kakvi su rezultati?

 

 

Moje iskustvo nakon 4 dana korištenja Superman 2.0 Nougat ROMa mi govori za nešto slabiju bateriju u odnosu na MM Superman ROM.

Prethodno mi je SOT prosjek bio 6h, sada 5h20min (GSAM Battery Monitor).

 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 5.2.2017 9:55 (dabar39).
9 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S7 / S7 Edge - Rasprava