Extreme Digital - iskustva

poruka: 2.395
|
čitano: 970.039
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Lovac kaže...
partwish kaže...

Neke stvari se sada mogu servisirati i u HR. http://www.edigital.hr/Jamstveni_servis-sp24.html

Super, mirnije ću spavati. Kupio par stvari kod njih radi cijene. Servis srećom nisam trebao. Nadam se da ni neću, ali dobro je znati da mogu kod nas to riješiti.

Istina, ali ne idu sve stvari u naše servise. Ako se već netko odluči kupovati tamo, mislim da bi mu glavni kriterij trebao biti može li to servisirati u HR, ako ne možeš... Bolje se ne dovoditi u potencijalno groznu situaciju.

http://www.powerplaymanager.com/r802803/ sportski menađer. probaj i uživaj!
12 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Iznenađenje,iznenađenje

Šta mislite-da li su zvali u vezi grafe?

Dati ću vam jedan hint-slovo "n"

I onda mi netko kaže da nisu gamad svjetske klase jer me ne izvještavaju s dnevnim updateima

Prošlo 39!!! dana,a oni nemaju apsolutno nikakvih informacija o stanju grafe,samo kao papige ponavljaju i ponavljaju-"nemamo nikakvih informacija"

 

Najradije bih ih digao u zrak.

Onda bih nekako pregrmio novce što sam dao za grafu,ali znajući da više NIKADA neće nekog {#}

 

Gamad,{#}{#}{#}{#}{#}{#}{#}{#}

Moj PC  
6 1 hvala 0
13 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Ljudi, morate priznati da ipak malo previše pretjerujete i dramatizirate u vezi čekanja kod reklamacija. 

Reklamirao sam keks RAM-a prvog kolovoza ove godine u lokalnoj PC prodavaonici (prilično ažurna), ostavio im broj telefona. Još uvijek nisu zvali. So what? Ne brinem se ni najmanje hoću li dobiti novi keks ili ne jer reklamacija u svakom slučaju mora proći, budući da RAM ne radi, a raspolažem priloženim računom i jamstvenim listom. Uzmite u obzir da je u mom slučaju Microline uvoznik, a dva tjedna nakon polaganja RAM-a nema nikakvih vijesti još. 

Ono što vam kanim dati do znanja sljedeće je. Ako našem uvozniku Microlineu treba toliko vremena za rješavanje reklamacijskog postupka za lokalni dućan, koliko tek treba ED-ovom uvozniku za Budimpeštu i potom Zagreb?

Nije RMA tek toliko jednostavna stvar kao što možda izgleda na prvu, nadam se da ste toga svjesni. Jednostavno, morate biti strpljiviji, nema druge. Strpljiv - spašen. Ne znam po koji put to ponavljam na ovom forumu.

Ovom forumu kronično nedostaje Vlada koji je uvijek podizao atmosferu nasmijavanjem i uveseljavanjem sviju svojim slikovitoživopisnojedinstvenim postovima.
Moj PC  
1 2 hvala 0
11 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Cesar-e ne slazem se sa tobom...Ram ne mozes usporedivat sa procesorom, maticnom grafickom itd.... Unutar 2 tjedna reklamacija mora bit rijesena...

Jer ram koji dode 300-500kn i grafa koja dode 2500+kn ...koju si platio, a nemas..ne mozes koristit

Poruka je uređivana zadnji put ned 17.8.2014 23:29 (Sandro HR Zagorje).
Moj PC  
0 1 hvala 0
13 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Nema to veze, u cijeni graficke nije uracunta bolja podrska ili tako nesto, a graficku je i teze istestirat nego RAM.
iPhone 4-iPhone 4s-Nokia N9-Iphone 4s-Sony Xperia S-iPhone 4s-HTC 8x-iPhone 5-Galaxy s3- HTC One- iPhone5 - HTC One-iPhone 4s-Sony Xperia Z-Google Nexus 5 i iPhone 5s - Nexus 5 - Nexus 5 i iPhone 5s
11 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Nisam na podrsku mislio...mislio sam opcenito na lovu. Za 300kn uzmes novi ram i komp ce ti dalje normalno radit dok u "miru" cekas da ti se rekalmacija rijesi!

Al sa grafom ili jos gore, procesorom ili maticnom plocom nije taj slucaj.. pogotovo ako se izdvoji poprilicno velika svota novaca.

Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Sandro HR Zagorje kaže...

Nisam na podrsku mislio...mislio sam opcenito na lovu. Za 300kn uzmes novi ram i komp ce ti dalje normalno radit dok u "miru" cekas da ti se rekalmacija rijesi!

Al sa grafom ili jos gore, procesorom ili maticnom plocom nije taj slucaj.. pogotovo ako se izdvoji poprilicno velika svota novaca.

 

Ma da kuzim sto hoces rec, al grafa, proc i ostale bitnije komponente nisu iznimka da se brze testiraju, to jednostavno traje.

iPhone 4-iPhone 4s-Nokia N9-Iphone 4s-Sony Xperia S-iPhone 4s-HTC 8x-iPhone 5-Galaxy s3- HTC One- iPhone5 - HTC One-iPhone 4s-Sony Xperia Z-Google Nexus 5 i iPhone 5s - Nexus 5 - Nexus 5 i iPhone 5s
12 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
gamer34 kaže...
Nema to veze, u cijeni graficke nije uracunta bolja podrska ili tako nesto, a graficku je i teze istestirat nego RAM.

Daj,molim te...

Koliko ja znam,kod grafe može biti jedna od 3 mogućnosti:

1.grafa radi

2.grafa ne radi

3.grafa radi,ali će jako brzo crknuti(kao moja bivša)

Ajde da si rekao za matičnu,to bih razumio(na matičnoj ima jako puno stvari koje mogu crknuti ili ne raditi kako treba),ali grafa?

 

Jel mi možeš onda reći koji su to još problemi koji se mogu manifestirat na grafi,jer ja ih ne znam više od ta 3

13 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

ja sam svoju grafu reklamirao u Futuri-IT, za 5 dana sam dobio novu ključujuči slanje i primanje znači: U pon ujutro u 9h sam poslao, u uto ujutro su dobili i poslali na servis, u čet su rekli da nevalja i poslali mi novu i u pet oko 12h mi je došla nova

NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH
Moj PC  
4 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
ericsneo kaže...
gamer34 kaže...
Nema to veze, u cijeni graficke nije uracunta bolja podrska ili tako nesto, a graficku je i teze istestirat nego RAM.

Daj,molim te...

Koliko ja znam,kod grafe može biti jedna od 3 mogućnosti:

1.grafa radi

2.grafa ne radi

3.grafa radi,ali će jako brzo crknuti(kao moja bivša)

Ajde da si rekao za matičnu,to bih razumio(na matičnoj ima jako puno stvari koje mogu crknuti ili ne raditi kako treba),ali grafa?

 

Jel mi možeš onda reći koji su to još problemi koji se mogu manifestirat na grafi,jer ja ih ne znam više od ta 3

Moze biti do drivera, da se pregrijava, da je neki konektor, sta ja znam, nisam serviser, ali siguran sam im dulje treba da istestiraju grafu nego keks RAM-a koji ustekas i ili radi ili ne.

iPhone 4-iPhone 4s-Nokia N9-Iphone 4s-Sony Xperia S-iPhone 4s-HTC 8x-iPhone 5-Galaxy s3- HTC One- iPhone5 - HTC One-iPhone 4s-Sony Xperia Z-Google Nexus 5 i iPhone 5s - Nexus 5 - Nexus 5 i iPhone 5s
12 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
gamer34 kaže...

Moze biti do drivera, da se pregrijava, da je neki konektor, sta ja znam, nisam serviser, ali siguran sam im dulje treba da istestiraju grafu nego keks RAM-a koji ustekas i ili radi ili ne.

Kojih drivera? Grafa se uopće neće upalit

Pregrijava se? Bila upaljena kod mene cijelih 30 sekundi i nije pokazivala sliku

Konektor? Znači poslali defektnu grafu i koliko ja znam konektori se ne mogu mijenjati na grafi,što znači šalji drugu grafu.

Zabole me jel drugi konektori rade,konačni ishod je da su poslali defektnu grafu

 

Sve je to glupost.Pošaljem im grafu 8 dana nakon što ju dobijem,a oni ju šalju na servis?!?

Koji {#} servis nove novcate grafe?

12 godina
protjeran
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
ericsneo kaže...

Sve je to glupost.Pošaljem im grafu 8 dana nakon što ju dobijem,a oni ju šalju na servis?!?

Koji {#} servis nove novcate grafe?

Daj prouči više zakon jer konstanto pišeš stvari koje nemaju veze s vezom.

Da, grafa ti ide na servis bez obzira kad si ju kupio, a ako misliš da je predugo na tom servisu onda se fino obrati nadležnim inspekcijama koje će ti reći da je to i dalje razuman rok.

Drugim riječima, ni jedan zakon se ne krši, a to što ti ne možeš više čekati to je isključivo tvoj problem, trčiš za najnižom cijenom, a onda tu kukaš po forumu.

Stop reklamerima! http://www.pohrani.com/f/1I/hO/1a3dgIsH/capture.png
14 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
ericsneo kaže...

Iznenađenje,iznenađenje

Šta mislite-da li su zvali u vezi grafe?

Dati ću vam jedan hint-slovo "n"

I onda mi netko kaže da nisu gamad svjetske klase jer me ne izvještavaju s dnevnim updateima

Prošlo 39!!! dana,a oni nemaju apsolutno nikakvih informacija o stanju grafe,samo kao papige ponavljaju i ponavljaju-"nemamo nikakvih informacija"

 

Najradije bih ih digao u zrak.

Onda bih nekako pregrmio novce što sam dao za grafu,ali znajući da više NIKADA neće nekog {#}

 

Gamad,{#}{#}{#}{#}{#}{#}{#}{#}

Imaš kakvih novih informacija?

http://www.powerplaymanager.com/r802803/ sportski menađer. probaj i uživaj!
12 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
partwish kaže...

Imaš kakvih novih informacija?

Imam

Dobio grafu nazad ovu srijedu(20.08.2014),grafa ne radi-opet nema nikakve slike na monitoru

Ajd pošto ja nisam neki veliki poznavatelj svih mušica PC-a,zvao prijatelja da on pogleda.Došao,pogledao,očistio sve utore(možda grafu nisam stavio potpuno unutra,možda  je bilo komadić prašine u utoru),sve ponovo spojio i ništa-grafa uopće ne pokazuje znakove života.Probao ju odnesti kod sebe,da ju proba u drugom kompu i opet ništa(nema slike)

Tako da sam ju poslao nazad u četvtak i tražio svoje novce nazad(uopće više ne želim imati veze sa eD).Koliko znam,imaju 15 dana da se očituju(iako se nemaju šta očitovat,jer po članku 410 ZOO imam puno pravo da tražim povrat novaca)

 

Još jedna stvar za sve koji brane tu "firmu".

Poslali nazad grafu bez skoro svih zaštitnih plastika za video konektore i bez zaštite za PCI-E utor(samo 1 za DVI je ostao),objašnjenje poslali na mađarskom(zaboli me {#}što je mađarska firma-oni posluju u Hrvatskoj i ja mislim da imam pravo na hrvatski prijevod) i jamstveni list isto zaborave poslat(kako prikladno{#}{#}

 

Tako da sad čekam da dobijem svoje novce nazad,a onda najvjerojatnije kupujem u drugoj firmi(najvjerojatnije ADM-u)

Isto tako,najvjerojatnije ne kupujem 280X jer net je doslovno pun postova od ljudi koji imaju jako velikih problema sa dotičnom karticom(nevažno koja-gigabyte,msi,asus,sapphire i dr.)-bojim se da bih opet mogao dobit defektnu grafu

Tako da cu uzet 280(non X) u ADM-u

 

Budem ti javio šta je sve ispalo od toga

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 23.8.2014 14:50 (ericsneo).
12 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
ericsneo kaže...
objašnjenje poslali na mađarskom(zaboli me {#}što je mađarska firma-oni posluju u Hrvatskoj i ja mislim da imam pravo na hrvatski prijevod)

ovo me najviše smeta

 

al očito u Hrvatskoj, Hrvati nemaju takva prava... mislim ajde u EU smo, pa da dobijem na engleskom...al mađarskom, helou.... go "fasz" u mađarsku....

http://www.bug.hr/forum/board/opcenito-o-ict-biznisu/17.aspx?sort=act
Poruka je uređivana zadnji put sub 23.8.2014 19:06 (FakeDeath).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
ericsneo kaže...
partwish kaže...

Imaš kakvih novih informacija?

Imam

Dobio grafu nazad ovu srijedu(20.08.2014),grafa ne radi-opet nema nikakve slike na monitoru

Ajd pošto ja nisam neki veliki poznavatelj svih mušica PC-a,zvao prijatelja da on pogleda.Došao,pogledao,očistio sve utore(možda grafu nisam stavio potpuno unutra,možda  je bilo komadić prašine u utoru),sve ponovo spojio i ništa-grafa uopće ne pokazuje znakove života.Probao ju odnesti kod sebe,da ju proba u drugom kompu i opet ništa(nema slike)

Tako da sam ju poslao nazad u četvtak i tražio svoje novce nazad(uopće više ne želim imati veze sa eD).Koliko znam,imaju 15 dana da se očituju(iako se nemaju šta očitovat,jer po članku 410 ZOO imam puno pravo da tražim povrat novaca)

 

Još jedna stvar za sve koji brane tu "firmu".

Poslali nazad grafu bez skoro svih zaštitnih plastika za video konektore i bez zaštite za PCI-E utor(samo 1 za DVI je ostao),objašnjenje poslali na mađarskom(zaboli me {#}što je mađarska firma-oni posluju u Hrvatskoj i ja mislim da imam pravo na hrvatski prijevod) i jamstveni list isto zaborave poslat(kako prikladno{#}{#}

 

Tako da sad čekam da dobijem svoje novce nazad,a onda najvjerojatnije kupujem u drugoj firmi(najvjerojatnije ADM-u)

Isto tako,najvjerojatnije ne kupujem 280X jer net je doslovno pun postova od ljudi koji imaju jako velikih problema sa dotičnom karticom(nevažno koja-gigabyte,msi,asus,sapphire i dr.)-bojim se da bih opet mogao dobit defektnu grafu

Tako da cu uzet 280(non X) u ADM-u

 

Budem ti javio šta je sve ispalo od toga

 

Sumnjam da si u pravu, provjeri opet.

Poruka je uređivana zadnji put sub 23.8.2014 19:23 (the_dammed).
12 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

šta nema?

 

Zašto sumnjaš? Ako ga toliko dugo vozaju i opet su mu poslali neispravnu grafu?

 

Pa ne samo da pare bi dobio, već bi mi oba dva guza dobro izljudili

http://www.bug.hr/forum/board/opcenito-o-ict-biznisu/17.aspx?sort=act
Poruka je uređivana zadnji put sub 23.8.2014 19:26 (FakeDeath).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Zakon o zaštiti potrošaća kaže:

članak 5.

(2) Trgovac je dužan, na zahtjev i prema izboru potrošača, proizvod koji ima nedostatak zamijeniti novim ispravnim proizvodom ili mu vratiti iznos plaćen za taj proizvod, odnosno sniziti cijenu ili, uz suglasnost potrošača, otkloniti nedostatak na proizvodu.
(3) Trgovac je u slučaju nedostatka kod obavljene usluge dužan, na zahtjev potrošača, vratiti iznos plaćen za tu uslugu, sniziti cijenu usluge ili otkloniti nedostatak obavljene usluge.

(4) Potrošač može u slučaju iz stavka 2. i 3. ovoga članka zahtijevati povrat plaćenog iznosa samo ako je prethodno dao trgovcu primjereni rok za ispunjenje ugovora.

(6) Trgovac je dužan, u tijeku jamstvenog roka, popraviti u primjerenom roku neispravan proizvod potrošaču koji je predao jamstveni (garancijski) list, ili, ako to nije moguće, umjesto istoga predati mu proizvod koji je ispravan.

 

ZOO

Članak 412.
(1) Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora. 

Ugovor je garancija u vašem slučaju (dućkas i kupac). Ugovor si prihvatio kupnjom proizvoda.

 

EDIT:

Ja sam servis i dođe mi kupac: Moj bicikl ne valja, ne prebacuje mi brzine. Ok, kažem ja, izvolite Vaš bicikl, sa novim brzinama. 

Ja sam servis i dođe mi kupac: Moja grafička ne valja, ne prikazje mi sliku. Ok, kažem ja, izvolite Vašu grafičku , sa novim "neznam, čipovima". 

 

Servis kaže: ono što je bilo pokvareno, dano je novo. Servis će odlučiti oće li dati cijeli bicikl, ili cijelu graficku.

 

EDIT No2:

Samo vam govorim, ljudi koji rade 15 godina u trgovini, i imaju firmu od 60 zaposlenih i obrtaj od 50 mil kuna godisnje, jako dobro znaju sto moraju a sto ne. Čisto kažem. 

 

 

No opet, treba se boriti, ja bi isto tražio novu grafičku. 

Poruka je uređivana zadnji put sub 23.8.2014 19:46 (the_dammed).
Moj PC  
3 0 hvala 0
12 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

ne trebaš meni citirati zakon...znam ga napamet ;)

 

Ali velim u ovom slučaju sve osim love nazad je nezamislivo i glupo...

 

Ok da su riješili servis u par dana, ok da je dobio novu grafu, ok da ta nova ne valja pa da mu daju opet novu... Ali 3-5mj čekati, pa dobiti polovnu ili možda staru koju je i imao... Pa sada opet slati na servis i čekati 3-5mj? nema logike... I moraš biti lud da na išta drugo pristaneš nego na povrat love i na licu mjesta ODMAH nova, zapakirana grafa (ista, ili druga u rangu ili čak jača)

http://www.bug.hr/forum/board/opcenito-o-ict-biznisu/17.aspx?sort=act
Moj PC  
3 1 hvala 0
11 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

to je zato jer su naši zakoni gola kur*ina, pa umjesto zakonski strogo određenog roka imamo "primjereni" rok - pa se ti nateži sa svojim ćaćom što je to primjereno

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
FakeDeath kaže...

Ok da su riješili servis u par dana, ok da je dobio novu grafu, ok da ta nova ne valja pa da mu daju opet novu... Ali 3-5mj čekati, pa dobiti polovnu ili možda staru koju je i imao... Pa sada opet slati na servis i čekati 3-5mj? nema logike... I moraš biti lud da na išta drugo pristaneš nego na povrat love i na licu mjesta ODMAH nova, zapakirana grafa (ista, ili druga u rangu ili čak jača)

Tko to čeka 3-5 mjeseci? O kojem slučaju ti pričaš?

Ja bi baš volio vidjeti servisni list star 5 mjeseci i da još ništa nije riješeno, sve preko cca 45 dana je slučaj za inspektorat i korisnik tu nema više šta komunicirati s trgovinom nego s njima.

Stop reklamerima! http://www.pohrani.com/f/1I/hO/1a3dgIsH/capture.png
14 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
ericsneo kaže...
Koliko znam,imaju 15 dana da se očituju(iako se nemaju šta očitovat,jer po članku 410 ZOO imam puno pravo da tražim povrat novaca

Imaju 15 dana da se očituju ukoliko im pošalješ službeni upit preporučeno poštom.

http://www.powerplaymanager.com/r802803/ sportski menađer. probaj i uživaj!
Poruka je uređivana zadnji put sub 23.8.2014 20:26 (partwish).
12 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
bill_jobs kaže...
FakeDeath kaže...

Ok da su riješili servis u par dana, ok da je dobio novu grafu, ok da ta nova ne valja pa da mu daju opet novu... Ali 3-5mj čekati, pa dobiti polovnu ili možda staru koju je i imao... Pa sada opet slati na servis i čekati 3-5mj? nema logike... I moraš biti lud da na išta drugo pristaneš nego na povrat love i na licu mjesta ODMAH nova, zapakirana grafa (ista, ili druga u rangu ili čak jača)

Tko to čeka 3-5 mjeseci? O kojem slučaju ti pričaš?

Ja bi baš volio vidjeti servisni list star 5 mjeseci i da još ništa nije riješeno, sve preko cca 45 dana je slučaj za inspektorat i korisnik tu nema više šta komunicirati s trgovinom nego s njima.

pa ima tu par ljudi koji su čekali preko 2mj

 

ja osobno sam čekao 60tak dana, dobio opet nazad istu stvar (neispravnu), onda sam otišao osobno do njih uzeo što je bilo odmah tamo u trgovini za istu cijenu a da mi treba

http://www.bug.hr/forum/board/opcenito-o-ict-biznisu/17.aspx?sort=act
15 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

45 je magični broj....{#}

Moj PC  
0 1 hvala 0
12 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Jel' tko zna slučajno je li MSI grafičke kartice idu u

servis kod nas ili u Mađarsku?

Hvala!

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Mađarsku sigurno jer naši ovlašteni servisi (asbis i microline) ne budu sigurno prihvatili njihovu robu

http://www.bug.hr/forum/board/opcenito-o-ict-biznisu/17.aspx?sort=act
Moj PC  
1 0 hvala 1
13 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
absolon kaže...

Jel' tko zna slučajno je li MSI grafičke kartice idu u

servis kod nas ili u Mađarsku?

Hvala!

 

Evo popis sto se moze kod nas servisirat.

 

 

iPhone 4-iPhone 4s-Nokia N9-Iphone 4s-Sony Xperia S-iPhone 4s-HTC 8x-iPhone 5-Galaxy s3- HTC One- iPhone5 - HTC One-iPhone 4s-Sony Xperia Z-Google Nexus 5 i iPhone 5s - Nexus 5 - Nexus 5 i iPhone 5s
11 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
partwish kaže...
ericsneo kaže...
Koliko znam,imaju 15 dana da se očituju(iako se nemaju šta očitovat,jer po članku 410 ZOO imam puno pravo da tražim povrat novaca

Imaju 15 dana da se očituju ukoliko im pošalješ službeni upit preporučeno poštom.

pa i to je upitno, jer da dođeš i do suda imaš tek potvrdu da si nešto poslao poštom i da su to nešto oni zaprimili, a jel to bio službeni upit ili čestitka dokaza opet nemaš - sve su to rupe u našim šugavim zakonima koji samo nominalno služe zaštiti potrošača

14 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
picajzla0707 kaže...
partwish kaže...
ericsneo kaže...
Koliko znam,imaju 15 dana da se očituju(iako se nemaju šta očitovat,jer po članku 410 ZOO imam puno pravo da tražim povrat novaca

Imaju 15 dana da se očituju ukoliko im pošalješ službeni upit preporučeno poštom.

pa i to je upitno, jer da dođeš i do suda imaš tek potvrdu da si nešto poslao poštom i da su to nešto oni zaprimili, a jel to bio službeni upit ili čestitka dokaza opet nemaš - sve su to rupe u našim šugavim zakonima koji samo nominalno služe zaštiti potrošača

 

Pošalješ upit i ako oni ne odgovore prijaviš ih ministarstvu gospodarstava pa će oni otići pitati za tebe. ;) Ne ide to na sud.

http://www.powerplaymanager.com/r802803/ sportski menađer. probaj i uživaj!
11 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

...i oni kažu - nismo mi nikakav upit dobili, a ti dokaži s papirićem na kojem piše da si poslao "nešto" tog i tog datuma

 

govorim iz iskustva, jer na sličan način i javne službe moraju odgovoriti u roku 15 dana na bilo koji upit

 

mi smo se naganjali mjesec dana oko nekog namještenog natječaja da nam daju podatke, a oni ni slovca, na pozive odgovaraju poslat ćemo i opet ništa

i kad smo ih konačno prijavili po zakonu u medijima i zakonu o pravu na pristup informacijama, došlo je do pitanja dokaza o upitu, mi pokažemo potvrdu o preporučenoj pošiljci, a njihov odvjetnik da ta potvrda ne pokazuje što je točno poslano tog datuma - tražimo da pregledaju vlastite arhive dopisa, odvjetnik odgovara da će to tražiti od klijenta

na sljedećem ročištu odvjetnik donosi odgovor da arhivu nemaju za upite (hehe, a znam da imaju) i slučaj pada u vodu jer sudac utvrđuje da nismo dostavili valjani dokaz o predanom upitu

 

od tada svaki škakljivi upit ide u tri kopije i na protokol pečatiranje svakog primjerka da se zna da su zaprimili upit, pa kad je na sljedećem ročištu sudac opleo grad kao pravnu i gradonačelnika kao odgovornu osobu s par tisuća kuna, da vidiš kako se ubuduće odgovara na vrijeme

Moj PC  
1 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice