Dobio za rođendan kupon 5%, pa ko kupuje od njih, izvolite kod: PHQ3UF
Extreme Digital - iskustva
- poruka: 2.395
- |
- čitano: 970.815
- |
- moderatori:
vincimus, Lazarus Long
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
VAŽNA OBAVIJEST!
Nakon 2 mjeseca borbe sa ED-om napokon su mi vratili novce.
Želim svu sreću ljudima koji još uvijek čekaju svoje novce da to što prije uspiješno riješe, a onima koji namjeravaju kod njih kupovati preporučujem da ih radije izbjegnu jer taj popust koji oni nude je iz razloga što je roba neispravna.
Ako tražite svoje novce jednostavno budite uporni i svaki dan im šaljite mailove i spominjite im bližu i daljnju rodbinu.
I za kraj ako netko i dalje nakon ovih negativnih iskustava nastavi i dalje kupovati kod njih neka se što prije pomiri sa svojim mozgom jer će se zajebat.
Registriraj se s novim accountom stavi sutra rodjendan i cekaj kod.
Meni nije jasno da ovdje na forumu ima još ljudi koji kupuju u ovoj lopovskoj jazbini, razumin one što neznaju pozadinu stvari al ovi na forumu i još u ovoj temi da kupuju u ED e to stvarno ne razumin .
Kada ti trebaju uzet novce onda se odmah javljaju, ali ako ti se pokvari i budeš ga htjeo reklamirat onda ti se neće javljati sam tak.
Ja sam im prije mjesec dana poslao upit dali se reklamacije vrše preko ovlaštenih servisa u hr ili preko njih. Još uvjek čekam odgovor...
Ja sam im prije mjesec dana poslao upit dali se reklamacije vrše preko ovlaštenih servisa u hr ili preko njih. Još uvjek čekam odgovor...
I nacekaces se jer oni ne razumiju sto znaci reklamacija, to do njih jos nije doslo.
Ja sam u ED-u kupio samsungov mobitel i kod reklamacije kada sam se obratio samsungu oni su rekli kak nemaju nikakve veze sa tim pošto je ED savatelj jamstva, a ne samsung.
Ja sam u ED-u kupio samsungov mobitel i kod reklamacije kada sam se obratio samsungu oni su rekli kak nemaju nikakve veze sa tim pošto je ED savatelj jamstva, a ne samsung.
Kojem samsungu si ti to slao mejl? Daj stavi copy/paste tog e-maila, baš me zanima.
Ako želiš servisirat mobitel onda se obraćaš ovlaštenom servisu za taj brend, Samsung mobitel kupljen bilo gdje u Europi možeš servisirati u Agram servisu bez problema.
Ja sam u ED-u kupio samsungov mobitel i kod reklamacije kada sam se obratio samsungu oni su rekli kak nemaju nikakve veze sa tim pošto je ED savatelj jamstva, a ne samsung.
Kojem samsungu si ti to slao mejl? Daj stavi copy/paste tog e-maila, baš me zanima.
Ako želiš servisirat mobitel onda se obraćaš ovlaštenom servisu za taj brend, Samsung mobitel kupljen bilo gdje u Europi možeš servisirati u Agram servisu bez problema.
Nisam slao mail nego sam zvao Samsung ured Hrvatska na br: 072 726 786, obratio sam se ovlaštenom servisu tj Agram servisu i oni su mi uredno mobitel i servisirali.
Samo je problem što su u roku od tjedan dana 2 puta mjenjali matičnu ploču i kada sam zvao Samsungov ured da mi daju novi mobitel ili da mi vrate novce rekli su da nemju sa tim ništa pošto je davatelj jamstva ED, a Agram servis se također ogradio od neispravnog mobitela pošto mi ga oni nisu prodali. Agram servis mi je lijepo rekao da će ga oni besplatno popravljat dok je pod garancijom.
A ako si dovoljno pametan kada ti u tjedan dana promijene 2 puta matičnu znači da je mob u banani i ići ćeš ga reklamirat, a reklamirat ga možeš jedino kod ED-a, a ne Samsunga ili Agram servisa.
Nije ovdje probelm do servisa, servis će uredno popravljati uređaj pod garancijom. Ovdje je problem kaj je roba škart i kaj nakon istega garancije ju možeš bacit. Mogao sam ja taj mobitel zadržati i servisirati svakih 5-10 dana, ali zar bi bio normalan kada bi na to pristao.
Znaci Samsung mobiteli su škart?
Ne kažem da je bilo koja marka škart, ali po iskustvima što ljudi ovdje pišu većina robe koju ED proda je neispravna i onda kasnije kada zahtjevaš svoje novce nazad moraš se jebat sa njima.
Agram utvrdi da je mobitel neispravan i onda oni to isto u Mađarskoj utvrđuju više od mjesec dana, mislim Vaši su novci, ali ja nebi kod njih više ni žvake kupio jel bi vjerojatno i one bile u kurcu.
Izgleda da samo nešto rade na stranici. Ali ne bi bila ni prevelika šteta da ih zatvore.
Toliko im znači Hrvatsko tržište kad se nisu udostojili prevesti tu obavijest...
Ja sam jučer poslao narudžbu za z1 compact(plaćam pouzećem) i danas u 4 stigo mail da je predano službi i da paket mogu pratit online,paket je za manje od 10 minuta napustio budimpeštu...sad tek našo ovaj thread ._.
And now we wait
di im je sad neka prodavaonica u zg?
stranica im je sva nikakva, nigdje ne nalazim kako doci do njih osim mailom il telefonom.
di im je sad neka prodavaonica u zg?
stranica im je sva nikakva, nigdje ne nalazim kako doci do njih osim mailom il telefonom.
Ne postoji.
di im je sad neka prodavaonica u zg?
stranica im je sva nikakva, nigdje ne nalazim kako doci do njih osim mailom il telefonom.
Ne postoji.
znaći da reklamiram proizvod star 8mj direktno proizvođaču?
asus ruter u pitanju...
znaći da reklamiram proizvod star 8mj direktno proizvođaču?
asus ruter u pitanju...
znaći da reklamiram proizvod star 8mj direktno proizvođaču?
asus ruter u pitanju...
koliko znam ruteri moraju ici preko trgovine, znaci morati ces kontaktirati edigital jer ne znam da li asus ovlašteni servis prima rutere
Mozes S1 pitati da li primaju, ali koliko znam oni rade samo laptope, tablete i monitore
Nije bas. Racunaj da ces ti garanciju ostvarit u ovlastenom servisu bez problema ako je neki popravak u pitanju. Problem nastaje dalje (kao sto je vec spomenuto). Ako trebas povrat novca ili nesto slicno, servis nema veze s tim, to potrazujes od ED-a, a tu nastaju problemi.
Gledam imaju 100kn jeftinije ssd nego u drugim trgovinama. Da li ja mogu ostvariti garanciju tj reklamaciju kod kingstona bez njih ikako?
Gledam imaju 100kn jeftinije ssd nego u drugim trgovinama. Da li ja mogu ostvariti garanciju tj reklamaciju kod kingstona bez njih ikako?
Popravak da, ali povrat novca ili novi uređaj ne.