Extreme Digital - iskustva

poruka: 2.395
|
čitano: 970.815
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Dobio za rođendan kupon 5%, pa ko kupuje od njih, izvolite kod: PHQ3UF


Steam: nuketown | skype: bernard.sasko | Facebook: Bernard Šaško | XboxLive: Berologic2013
Moj PC  
6 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

VAŽNA OBAVIJEST!

 

Nakon 2 mjeseca borbe sa ED-om napokon su mi vratili novce.

Želim svu sreću ljudima koji još uvijek čekaju svoje novce da to što prije uspiješno riješe, a onima koji namjeravaju kod njih kupovati preporučujem da ih radije izbjegnu jer taj popust koji oni nude je iz razloga što je roba neispravna.

Ako tražite svoje novce jednostavno budite uporni i svaki dan im šaljite mailove i spominjite im bližu i daljnju rodbinu.

I za kraj ako netko i dalje nakon ovih negativnih iskustava nastavi i dalje kupovati kod njih neka se što prije pomiri sa svojim mozgom jer će se zajebat.

 
9 2 hvala 0
12 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Jel ima koja dobra dusa kakav popust kod da udjeli na PM? Hvala :)
15 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
siljo90 kaže...
Jel ima koja dobra dusa kakav popust kod da udjeli na PM? Hvala :)

 Registriraj se s novim accountom stavi sutra rodjendan i cekaj kod.

Linux, Arch Linux. Dvorak keyboard layout.
12 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Hvala na savjetu. Dobio sam kod ali nisam znao da se ne moze kombinirati sa stvarima koje su vec na popustu tako da ako netko treba 5% popusta, kod je APQKDT i vrijedi do 10. svibnja.
10 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Meni nije jasno da ovdje na forumu ima još ljudi koji kupuju u ovoj lopovskoj jazbini, razumin one što neznaju pozadinu stvari al ovi na forumu i još u ovoj temi da kupuju u ED e to stvarno ne razumin .

 

Sami sebi smo najveci neprijatelji
Moj PC  
14 1 hvala 0
12 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Kupio sam mobitel, odabrao plaćanje pouzećem a s obzirom da ED uredno isporučuje stvari a ipak postoje ovlašteni servisi za mobitele tako da nemam šta izgubiti. Ujutro sam naručio i poslao mail sa upitom kada bi se mogla očekivati dostava i dobio sam odgovor kroz pola sata.
9 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
siljo90 kaže...
Kupio sam mobitel, odabrao plaćanje pouzećem a s obzirom da ED uredno isporučuje stvari a ipak postoje ovlašteni servisi za mobitele tako da nemam šta izgubiti. Ujutro sam naručio i poslao mail sa upitom kada bi se mogla očekivati dostava i dobio sam odgovor kroz pola sata.

 

Kada ti trebaju uzet novce onda se odmah javljaju, ali ako ti se pokvari i budeš ga htjeo reklamirat onda ti se neće javljati sam tak.

12 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Ja sam im prije mjesec dana poslao upit dali se reklamacije vrše preko ovlaštenih servisa u hr ili preko njih. Još uvjek čekam odgovor...

Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
k1klop kaže...

Ja sam im prije mjesec dana poslao upit dali se reklamacije vrše preko ovlaštenih servisa u hr ili preko njih. Još uvjek čekam odgovor...

 I nacekaces se jer oni ne razumiju sto znaci reklamacija, to do njih jos nije doslo.

Sami sebi smo najveci neprijatelji
12 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Sad sam poslao mail u MESC kao ovlasteni servis u HR za Microsoft jer planiram uzet Lumiu i pitao ih da li se kod njih moze slati mobitel kupljen u ED unutar jamstvenog roka ili ako je mob DOA. Ako mi odgovore pozitivno, onda stvarno nemam sta za izgubiti jer u tom slucaju nemam veze sa ED u slucaju reklamacije. U biti mi je manje bitno gdje cu ga kupiti, samo mi je bitno da ne moram u ED slati na reklamaciju a koliko sam vidio, Microsoft daje garanciju koja vrijedi unutar cijele EU. Ako mi iz MESCa odgovore negativno, otkazat cu narudzbu i bok.
9 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
siljo90 kaže...
Sad sam poslao mail u MESC kao ovlasteni servis u HR za Microsoft jer planiram uzet Lumiu i pitao ih da li se kod njih moze slati mobitel kupljen u ED unutar jamstvenog roka ili ako je mob DOA. Ako mi odgovore pozitivno, onda stvarno nemam sta za izgubiti jer u tom slucaju nemam veze sa ED u slucaju reklamacije. U biti mi je manje bitno gdje cu ga kupiti, samo mi je bitno da ne moram u ED slati na reklamaciju a koliko sam vidio, Microsoft daje garanciju koja vrijedi unutar cijele EU. Ako mi iz MESCa odgovore negativno, otkazat cu narudzbu i bok.

 

Ja sam u ED-u kupio samsungov mobitel i kod reklamacije kada sam se obratio samsungu oni su rekli kak nemaju nikakve veze sa tim pošto je ED savatelj jamstva, a ne samsung.

12 godina
protjeran
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
nick1991 kaže...

 

Ja sam u ED-u kupio samsungov mobitel i kod reklamacije kada sam se obratio samsungu oni su rekli kak nemaju nikakve veze sa tim pošto je ED savatelj jamstva, a ne samsung.

 Kojem samsungu si ti to slao mejl? Daj stavi copy/paste tog e-maila, baš me zanima.

Ako želiš servisirat mobitel onda se obraćaš ovlaštenom servisu za taj brend, Samsung mobitel kupljen bilo gdje u Europi možeš servisirati u Agram servisu bez problema.

Poruka je uređivana zadnji put ned 12.4.2015 13:11 (bill_jobs).
9 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
bill_jobs kaže...
nick1991 kaže...

 

Ja sam u ED-u kupio samsungov mobitel i kod reklamacije kada sam se obratio samsungu oni su rekli kak nemaju nikakve veze sa tim pošto je ED savatelj jamstva, a ne samsung.

 Kojem samsungu si ti to slao mejl? Daj stavi copy/paste tog e-maila, baš me zanima.

Ako želiš servisirat mobitel onda se obraćaš ovlaštenom servisu za taj brend, Samsung mobitel kupljen bilo gdje u Europi možeš servisirati u Agram servisu bez problema.

 

Nisam slao mail nego sam zvao Samsung ured Hrvatska na br: 072 726 786, obratio sam se ovlaštenom servisu tj Agram servisu i oni su mi uredno mobitel i servisirali.

Samo je problem što su u roku od tjedan dana 2 puta mjenjali matičnu ploču i kada sam zvao Samsungov ured da mi daju novi mobitel ili da mi vrate novce rekli su da nemju sa tim ništa pošto je davatelj jamstva ED, a Agram servis se također ogradio od neispravnog mobitela pošto mi ga oni nisu prodali. Agram servis mi je lijepo rekao da će ga oni besplatno popravljat dok je pod garancijom.

A ako si dovoljno pametan kada ti u tjedan dana promijene 2 puta matičnu znači da je mob u banani i ići ćeš ga reklamirat, a reklamirat ga možeš jedino kod ED-a, a ne Samsunga ili Agram servisa.

9 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Nije ovdje probelm do servisa, servis će uredno popravljati uređaj pod garancijom. Ovdje je problem kaj je roba škart i kaj nakon istega garancije ju možeš bacit. Mogao sam ja taj mobitel zadržati i servisirati svakih 5-10 dana, ali zar bi bio normalan kada bi na to pristao.

 
0 1 hvala 0
12 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Znaci Samsung mobiteli su škart?

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Pa mislim da si tak bilo gdje mogao naletiti na neispravni mobitel. Ne proizvodi ih ED.
9 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Ne kažem da je bilo koja marka škart, ali po iskustvima što ljudi ovdje pišu većina robe koju ED proda je neispravna i onda kasnije kada zahtjevaš svoje novce nazad moraš se jebat sa njima.

Agram utvrdi da je mobitel neispravan i onda oni to isto u Mađarskoj utvrđuju više od mjesec dana, mislim Vaši su novci, ali ja nebi kod njih više ni žvake kupio jel bi vjerojatno i one bile u kurcu.

 
3 0 hvala 0
12 godina
odjavljen
offline
Extreme Digital - iskustva

Da li je eDigital zatvoren?

 

HR stranica izgleda ovako:

Professional Case and PC modder. Sponsored by: CoolerMaster,Inter-tech,ASBIS, LD Cooling, MG Vrbanus , iShop,Noiseblocker,Shuttle,In Win, Enermax, EKWB, ASUS,Lamptron, Aquatuning
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Izgleda da samo nešto rade na stranici. Ali ne bi bila ni prevelika šteta da ih zatvore.

Molim nove članove da mi ne šalju PM u vezi ETS 2 multiplayera jer više ne odgovaram na takve poruke. Sve je objašnjeno u temi! Dajte si malo truda i u par minuta ćete pronaći sve odgovore.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Toliko im znači Hrvatsko tržište kad se nisu udostojili prevesti tu obavijest...

Moj PC  
6 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Ja sam jučer poslao narudžbu za z1 compact(plaćam pouzećem) i danas u 4 stigo mail da je predano službi i da paket mogu pratit online,paket je za manje od 10 minuta napustio budimpeštu...sad tek našo ovaj thread ._.

And now we wait

madness
 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

di im je sad neka prodavaonica u zg?

stranica im je sva nikakva, nigdje ne nalazim kako doci do njih osim mailom il telefonom.

 

&Black_Sheep
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
u2Noobish4Me kaže...

di im je sad neka prodavaonica u zg?

stranica im je sva nikakva, nigdje ne nalazim kako doci do njih osim mailom il telefonom.

 

 Ne postoji.

TROLLBUSTER!!! Izrada naljepnica za aute, stickerbomba, naljepnica za zidove i majica s tiskom. Banggood kodovi na PP.
11 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
XXX-Man kaže...
u2Noobish4Me kaže...

di im je sad neka prodavaonica u zg?

stranica im je sva nikakva, nigdje ne nalazim kako doci do njih osim mailom il telefonom.

 

 Ne postoji.

 znaći da reklamiram proizvod star 8mj direktno proizvođaču?

 asus ruter u pitanju...

&Black_Sheep
14 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
u2Noobish4Me kaže...

 znaći da reklamiram proizvod star 8mj direktno proizvođaču?

 asus ruter u pitanju...

 http://edigital.hr/servis-sp2322.html

TROLLBUSTER!!! Izrada naljepnica za aute, stickerbomba, naljepnica za zidove i majica s tiskom. Banggood kodovi na PP.
12 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
u2Noobish4Me kaže...

 znaći da reklamiram proizvod star 8mj direktno proizvođaču?

 asus ruter u pitanju...

koliko znam ruteri moraju ici preko trgovine, znaci morati ces kontaktirati edigital jer ne znam da li asus ovlašteni servis prima rutere

 

Mozes S1 pitati da li primaju, ali koliko znam oni rade samo laptope, tablete i monitore

 

http://hr.s1see.com/kontakt/

9 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
siljo90 kaže...
Ako mi odgovore pozitivno, onda stvarno nemam sta za izgubiti jer u tom slucaju nemam veze sa ED u slucaju reklamacije.

 Nije bas. Racunaj da ces ti garanciju ostvarit u ovlastenom servisu bez problema ako je neki popravak u pitanju. Problem nastaje dalje (kao sto je vec spomenuto). Ako trebas povrat novca ili nesto slicno, servis nema veze s tim, to potrazujes od ED-a, a tu nastaju problemi.

16 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Gledam imaju 100kn jeftinije ssd nego u drugim trgovinama. Da li ja mogu ostvariti garanciju tj reklamaciju kod kingstona bez njih ikako?

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
weks kaže...

Gledam imaju 100kn jeftinije ssd nego u drugim trgovinama. Da li ja mogu ostvariti garanciju tj reklamaciju kod kingstona bez njih ikako?

 Popravak da, ali povrat novca ili novi uređaj ne.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice