Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena... izdvojena tema

poruka: 4.140
|
čitano: 1.281.096
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
8 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Ok, trebalo im je predugo da odgovore i to nije u redu, ali ti i dalje njima prigovaraš bez dokaza. Tvoja riječ nije dokaz. Hoćeš nešto, to i dokaži, pošalji slike. Drugačije ti i nisu mogli odgovoriti. Zamisli da se tebi netko tako javi i bez dokaza te optuži za nešto. Normalno da njegove primjedbe nećeš uvažiti, jer nema dokaza. To što si bio bezobrazan poslije ti samo odmaže, pogotovo jer nikakve dokaze za svoje tvrdnje nisi dao.
7 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Slijedeci put plati u Amazonu za 150€ i doci ce ti za 2-3 dana doma na vrata.

 

Ili jos bolje, odes fino u trgovinu i kupis za 200€ i ustedis svima vrijeme i zivce.

 

Ionako kazes da nije problem u novcu - zasto onda kupujes tamo gdje je najjeftinije i najlosija usluga?

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Leprechaun kaže...

Computeruniverse na e-mailove odgovara izuzetno sporo.

 Uopce nisam gore usao u meritum stvari kakav je CU kao trgovina. Ima iskustva o trgovini pa nek tamo pise. Nisam tamo nikad kupovao, niti ne namjeravam. Izricito sam se osvrnuo na njegov post o zastiti potrosaca i nacin na koji izlaze svoj slucaj i pokusava nesto dokazat.

johnyaces777 kaže...
ne radi se uopće o slikanju,nit o bilo kakvom s*anju...

 Za tvoj slucaj, jedino i samo se radi o "slikanju". Odnosno, o tome da ne zelis obavit stvari kako se stvari obavljaju vec bi htio da se svijet okrene naglavacke jer je tebi napravljena nepravda.

johnyaces777 kaže...
drugo,kad sam kupovao,za one koji ne znaju čitat hrvatski,proizvod je bio IN STOCK i DELIVERY 2 do 4 dana...dakle NIŠTA da kad "#stigne" oni će ga poslat...

Bas zato sto znam citat hrvatski, iz tvog posta je ocito da uopce nisi siguran sto si procitao niti sto sto znaci.

johnyaces777 kaže...
PRVO je da isprave SVOJU GREŠKU,na meni zadovoljavajući način

Malo si se precjenio koliko si bitan. Mozda svojim roditeljima, al svima ostalima, ne bas. Stvari tako ne funkcioniraju, htio ti ne htio. Bio uvrijedjen ili ne, iskreno, nikog nije briga. Stvari se trebaju ispravit, svakako i slazem se, ali klauzula "na meni zadovoljavajuc nacin" nazalost ne prolazi nigdje nego kod tvojih roditelja. Stvari se ispravljaju na pravno valjan nacin, a to je da ti ili otkazes ugovor o kupnji, vratis proizvod i oni ti vrate novce, ili da ti posalju ispravan proizvod a ti njima vratis krivi proizvod (i da ti oni vrate postarinu koju platis za vracanje neispravnog proizvoda). Sve ostalo, nope.

johnyaces777 kaže...
nadalje,ako ja kažem da je kriv proizvod,onda je kriv,

Lol. Vidi vraga :) Ja te neznam, a vec sam stekao dojam da si itekako iskrivio istinu par puta samo zbog nacina na koji prenosis poruke samo zato da bi pokusao bit vise u pravu nego jesi. Ne sumnjam u to da si dobio krivi proizvod, al ovi drugi opisi s ovim stavom upucuju na preuvelicavanje i izvrtanje.

johnyaces777 kaže...
kad su se javili,nakon mjesec dana,PRVO je da isprave SVOJU GREŠKU,na meni zadovoljavajući način
nadalje,ako ja kažem da je kriv proizvod,onda je kriv
dakle, smatram da sam apsolutno u pravu kad tražim momentalno novac nazad

ali u tom slučaju ja smatram da se MENE PITA,šta i kako dalje

ONI SU TU DA BUDU NA MOJOJ J***OJ USLUZI I KRAJ PRIČE

jesam,ja sam im postavio ultimatum i reka da nema šanse da išta drugo se dogodi osim onako kako ja kažem...ja isto imam neka svoja j**ena prava??

ali da smatram da ima da mi se DUBOKO ISPRIČAJU,

smatram,i naravno sad još usput sve dok im se bude s*ao po glavi...jer su tako zaslužili...

ako se javiš nakon 15??dana,ima da me samo pitaš šta i kako ja želim da se problem riješi,a ne meni postavljat zahtjeve??

ja znam da ću tražit da se baš taj dotićni potare iz firme...

nemam ja 12 godina,a to kako nekom odgovara kako ja postupam,živo me zaboli...

kad san ja upravu,ne zanima ne ništa...

situacija je takva da ako sam ja odlučio srati po njemu dok on ispravlja grešku,tako triba bit,i kad završim s osijehom na licu reći:ispričavam se...

 Izvukao sam par izjava iz ovog tvog eseja. Procitaj samo ovaj dio. Citajuci ovo, rekao bih da pricam s nekim autisticnim djetetom koje je potpuno odvojeno od realnosti kako svijet funkcionira i, iz nekog razloga, misli da se sve vrti oko njega i njegovih zelja, jer je on sam apsolutna istina.

Morat ces malo smanjit dozivljaje.

johnyaces777 kaže...
jesam,ja sam im postavio ultimatum i reka da nema šanse da išta drugo se dogodi osim onako kako ja kažem...ja isto imam neka svoja j**ena prava??

Sretno s tim. Svakako javi kako ti ultimatum prolazi. Ti imas svoja prava, al isto tako, postoji nacin na koji se ta prava ostvaruju. Ti iz nekog razloga bi htio selektivnu primjenu zakona i pravila samo onako kako tebi odgovara. Znaci, prihvatit ces zakonska prava koja ti pripadaju, ali isto tako, neces prihvatit zakonski put kojim se ta prava ostvaruju. Jer eto, prvo ti odgovara, drugo ne, pa ces ti to selektivno odredit sto ces odradit.

johnyaces777 kaže...
ne želim ništa drugo,osim svoj novac nazad instant,
ja sam njima platio i želim šta sam platio
sad me više ne zanima nit proivod nit novac,sad me zanima zadovoljština...

Opet sam izvuko 3 oprecne izjave u jednom postu. Prvo hoces novac, nakon toga hoces proizvod, nakon toga nista vise neces nego zadovoljstinu.

johnyaces777 kaže...
situacija je takva da ako sam ja odlučio srati po njemu dok on ispravlja grešku,tako triba bit,

Ne, tako ne treba bit. Mozda u tvom imaginarnom svijetu. Ali u stvarnom svijetu ne.

johnyaces777 kaže...
a podnio sam pritužbu internet suduz EU,ali neću stati...sad me više ne zanima nit proivod nit novac,sad me zanima zadovoljština...

Kao sto sam naveo ranije, sigurno javi kako ti je ovo proslo. Mozes kao sto rekoh i prijavit ih policijskoj upravi koja ima nadleznost nad njima. Sigurno, za kradju, sto kazes da su napravili jer ti NE VRACAJU NOVCE ISTOG TRENA KAD TI KAZES, ce odgovarat. Kradja jos eto nije nigdje legalizirana. Nakon toga, fino ih tuzi i za ove dusevne boli i za sate skladno strucnoj spremi koju posjedujes koje si utrosio na sve ovo i zaradit ces puno vise od 100e koliko su ti "ukrali".  Svakako, molim te, javi se kako je proslo.

johnyaces777 kaže...
siguran sam da to ne ulazi u ISO9001 certifikat za europsku kvalitetu

Wat :P

11 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

pa jesi pročita ukratko,ja sam njima posla SVE osim slike,jbg,ja ne znam slikat i poslat sliku,eto,jel to problem??dobilu su sve ostale podatke,od broja proizvoda,modela i poštanskog broja...

 

osim toga,ZAŠTO BI MENE ZANIMALO ŠTA ONI ŽELE??

 

da se ovo dogodilo u tjedan ili desetak dana,pa još nekako,ali ako tebi treba minimum 15 dana da odgovoriš uopće,nemamo dalje šta pričati...oni su u krivu i točka!

 

ONI trebaju gledati mene riješiti i to INSTANT...ako im je stalo do kupca,očigledno nije...ispalo je da ja nisam uopće usamljen slučaj,več se kod njih izgleda redovito to dešava...

 

ne želim više uopće polemizirat,ja smatram da su prošli svi razumni vremenski rokovi i da zbog tog,treba mi vratit novac,i dalje možemo raspravit oko povratka pogrešnog proizvoda,a najradije bi ga bacio u smeće i posla im adresu,pa nek ga potraže..

 

a ne dolazi u obzir da ja činim šta oni žele,jer sam siguran da imaju na dnevnoj bazi gomilu likova koji kupe nešto,pa kažu da su dobili nešto drugo,a usput lažu i izmišljaju??

 

ako sam reka da je krivi proizvod i ako im ga vratim u čemu su ga i poslali,dakle govorim istinu,nema uopće potrebe za ikakvim dokazom,nego kad im ga ja vratim,oni nek utvrđuju gdje je greška...

 

osim toga dokaz je najmanji problem ove priče,problem je u nejavljanju ili javljanju,ali nakon 15 dana,šta je za mene apsolutno neprihvatljivo...također u neljubaznosti i neuvažavanju mojih želja...

 

ja kad sam kupio proizvod,pristao sam na  ODREĐENE UVJETE,a ne da oni rade kad i kako im prdne,JA TO NISAM PLATIO...lipo sam reka,ako niste sposobni,lipo mi vratite novac...

 

problem je kod njih nastao jer sam uporabio izraz Fakin problem,možda više od jednom,hahahha...

 

a TO šta meni stoji doma novi TV,TV box i šta ja plaćam pretplatu,a ne koristim,naravno,pa to nije nikakav problem,dokaz je problem ili šta ja kažem fakin???

 

nakon mjesec i više dana???vidim ja da im dežurnih dušebrižnika,koji se brinu da ja ne bi završio u paklu,hahahahaha...jer psujem i nepristojan sam :)

 

ukratko,ja platio za nešto u nekom roku da dobijem,nisam dobio??ŠTA BI SAD TI OD MENE??šta bi to bilo pristojno da ja dobijem napokon to šta sam platio??

 

da ih lijepo zamolim??ja se j****o ne molim nikome,pa ni bogu...nisam ja platio da bi molio,nego da bi dobio proizvod....smatram da nakon više odmjesec dana čekanja,aposlutno imam pravo na svaku ljutnju...

 

a to šta on na njihove radnje,još bi htio da se ja okrenem i naguzin na drugu stranu,to nema teorije...kad mi se budu ispričavali,poslaću ih opet u PM...on je tamo da bude meni na usluzi,ako radi u suportu,pretpostavljam da rješava slučajeve s gnjevnim,prevarenim i obmanjenim kupcima,šta očekuje??da ga ja još molim??pa nemoj molim te...

 

NJIHOVA je greška,amen i kraj...oni su dužni svoju grešku ispraviti...ali ne na način kako se njima sviđa,recimo,vrati proizvod i sačekaj opet 20-tak dana dok stigne zamjenski??jesi li ti normalan??

 

ima da mi vrate lovu,saslušaju dok ih šaljen u PM i lipo se nasmiješiti i kazati da in je ža...i posli sačekati lipo,isto ka i ja,par tjedana dok stigne...mogu i oni pisat poruke,isto ka i ja...

 

kad oni to naprave,oni su ljudi i griješe,a kad ja njima to želim ISTO napraviti,ja sam vrag iz pakla??

 

baš me zanima kako bi ekipa reagirala kad bi nešto naručila da dođe za 4 dana,a ono dođe za 3 tjedna??i dođe KRIVO skroz??i oni pišu mejlove,a ovi odgovore nakon 15 dana??i onda im lipo u brk kaže da se ne ljute i budu pristojni??

 

kladim se da gomila koja je rekla da sam bezobrazan,NIKAD nije imala sličan problem,nego određuju kako bi se oni NACVODNO ponašali u datom slučaju...

 

osim toga,ZA KRAJ,nije meni samo namjera ovdje blatiti CU,nego jednostavno ukazati na neke stvari,koje bi sad usporedio možda s ED kod nas,i da sam ja znao šta znam sada,NIKAD ne bih naručio odtamo...

 

mislim da je pošteno da ekipa zna šta može očekivati,ako dođe do problema,pa da im treba odgovor i čekaju 15 dana,žele nešto,ali nema šanse da ikako dođu u kontakt i riješe kako njima odgovara...

 

i pošteno sam rekao da sam izgubio živce i sve reka šta sam napisa i da sam psova...šta san triba??toliko san bio ljut kad sam ih napokon dobio,da sam ispalio,a još kad je počeo o dokazu i ne znam čemu...

 

ne zanima me više nit lova,nit proizvod...hoću,razmisliću i pokušaću učiniti SVE šta je u mojom moći da se revanširam,sad pogotovo nakon ovih lekcija iz pristojnosti...

 

jer i postao sam u ovoj temi,jer smatram da i ja također imam prava...i da ne može netko činiti šta je njega volja??zar nije obmana ako kaže za 4 dana,a dođe za 3 tjedna??pa ne šalje iz kine???

 

jer zamisli,od problema o mojim pravima(koje bi trebalo biti fokus teme),se došlo na problem kako sam ja bezobrazan??kakve to ima veze s tim šta su oni nesposobni,obmanuli su i prevarili me sve dosad??

 

pretpostavljam da bi dušebrižnici im se još zahvalili,izmolili par očenaša i zdravomarija za pokoru,dok bi duboko u sebi potiskivali gnjev :) jbg,ja nisam taj...

16 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...
Leprechaun kaže...

Computeruniverse na e-mailove odgovara izuzetno sporo.

 Uopce nisam gore usao u meritum stvari kakav je CU kao trgovina. Ima iskustva o trgovini pa nek tamo pise. Nisam tamo nikad kupovao, niti ne namjeravam. Izricito sam se osvrnuo na njegov post o zastiti potrosaca i nacin na koji izlaze svoj slucaj i pokusava nesto dokazat.

 Slažem se kako ovo nije tema o iskustvima s Computeruniverseom, no kako ih johnyaces777 spominje u ovome što prolazi (u što neću ulaziti), smatram korisnim napisati svoje iskustvo s njima vezano za brzinu odgovaranja na e-mailove. Inače, ako se malo progugla nađe se podosta iskustava korisnika nezadovoljnih njihovom brzinom odgovaranja te da ih je najbrže kontaktirati telefonski - što u današnje doba interneta baš i nije utemeljeno.

A legend says that Chuck Norris was intended to be included as a wonder/unit in Civ4 but was removed due to a seemingly irreparable bug that allowed his creator to defeat UN in less than one turn.
11 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Sandokane,ja mislim da previše filozofiraš,možda ka i ja...stvar je vrlo jednostavna po meni...DOKAZ sam ja posla,napisa san,dakle problem je u rješavanju sad problema...ja želim odmah lovu nazad,i obzirom na čekanje i moju možebitnu štetu s Tv-om i pretplatom,to je najmanje šta mogu učiniti...drugo je šta ti to ne razumiješ...

očigledno je da zastupaš trgovca,čini se da po tvom,ja bi trebao biti sretan i zahvalan kad uopće dobijem svoj proizvod...a trgovac ima pravo raditi šta želi??divno...

 

TEMA je prava potrošača,dakle sugerira da i ja imam prava??trgovac je po meni izgubio svoja prava svojim bahatim i drskim ponašanjem...neispunjavanjem dogovorenog i lažno predstavljajući uslugu(iako su znali da imaju gomilu problema od uskrsa) definitivno su po meni izgubili svoja prava,jer smo se obostrano nešto dogovorili,ja sam prihvatio uvjete,isto kao i trgovac,ja sam platio odmah,a on do dana današnjeg nije proizvod isporučio ili mene obeštetio...

 

pravno rečeno,ja sam definitivno u pravu...sva s*anja oko psovki su bezveze,jer ako kažeš 4 dana,a prođu 4 tjedna i još nisi napravio dogovoreno,šta očekuješ,da sam vesel??

drugo,dobro sam ja sve pročita,ne kupujem prvi put na netu,samo oni nisu ništa ispunili,to je problem,koji se lako mogao riješiti,ali ovo sad njihovo ponašanje,to već malo teže...

i garantiram ti da ću ih slati non stop u PM jer sad je takav level razgovora,jer neću ti ja pisati mejlove i čekati odgovor 15 dana i da budem pristojan,nema teorije...

 

bit će kako ja kažem,ispričače se i vratit mi novac,i ja ću ih još tad poslat u PM,naravno,samo će trebati vremena...to je njihova igra i namjerno se mogu praviti ludi...ali nikakvo moje nepristojno ponašanje ne odgađa izvršenje njihovih preuzetih obaveza prema meni,temeljem trgova i kupac prava...mogu oni zadržati mojih 100 eura,uopće nije problem...

ali ja ću lipo sve prijavit i ako ima uopce nekih prava čovjek,onda će oni platiti za svoju praksu u ovom slučaju...neću ja njih gonit na sud,ali ću definitivno napisati par mejlova na odgovarajuće adrese...

 

jer možda je njihovo pravo da mene nauče pristojnosti,ali smatram da ću ja njih naučiti poslovnoj politici i da se ne se*e po kruhu kojeg jedeš...jer sad od moje priče i gomile drugih primjera,vidiš da nisu toliko respektabilna firma kao šta se priča,i što je najgore,kad pogriješe,oni bi još trebali odredit kako rješiti problem??pa oni su ga i napravili od početka??i sad bi ja trebao se šta,strpiti još malo dok oni ne riješe problem???hahahahha...

 

a za ovog gore šta spominje kako sam izabra CU jer je kao najjeftiniji,samo ću kazat da sam ga izabra jer su ga ovdje ljudi na forumu dosta hvalili i jer sam mislio sam sam tu najsigurniji za uzet??kretensko razmišljanje,zar ne??

 

samo bi reka da su skoro SVI,redom odreda branili trgovca i odobravali mu nesmetana i prava maltene bez granica...krasno...i vi se čudite gdje i kako živite??

Isto tako na toj stranici gdje se ocjenjuje CU,i gdje ima gomila pritužbi(ne znam koja je sad točno ta,ne mogu pronaći),njihovi odgovori su slični,gdje se ekipa ljutti kao ja,a oni samo nošalatno odgovore kako su dotićnom/joj ponudili njihovo rješenje,a ovaj/a odbili...dakle šta,oni meni sad kažu da ja moram poslati proizvod pogrešni nazad,i onda oni utvrde da je pogrešan i pošalju drugi koji dođe za još par tjedna??to je rješenje???

 

ZA*ebi to,ne moraju oni meni vratit moju lovu,ali ja ću ih prijavit na sve moguće adrese,jer sam siguran da to ne prolazi,nit sam ja obavezan prihvatit to NJIHOVO rješenje!ja sam lipo reka da želim lovu odmah i da to završimo,ali nisu pristali...dobro,razmisliću ja da ih i tužim,i da ih prijavim na policiju i na potrošač i svugdje negdi...ali to ne umanjuje činjenicu d ONI NISU ŽELJELI RIJEŠITI PROBLEM...

dakle,ako dođete u problem,CU sigurno nije firma koja će blagonaklono gledati da to ispravi,nego s visoka kad i odluče da se jave,imate biti sretni da su se uopće javili,i onda MORATE prihavtiti šta oni kažu,recimo da opet ponove cijeli proces slanja,ako vam prvi put nije bilo dosta???HAHAHAHHA,KOJI KOŠMAR...Je** njih i sto eura,samo nek ih nose,eto,jel sad pomaže da shvatiš kakav je to osjećaj??

sad i tebi želim da prođeš isto,pa da se vratiš i kažeš kako si ti bio miran ka buba dok su te bušili odozada ;)

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
johnyaces777 kaže...
a to šta on na njihove radnje,još bi htio da se ja okrenem i naguzin na drugu stranu,to nema teorije

 Opet si piskarao vise manje iste nebuloze koje si dosad piskarao, pa necu duljit, vec sam ti napisao.

Nece nitko da se ti guzis, samo imas krivo poimanje kad se trebas guzit (mozda je u tome problem). Oni samo traze da stvari sad obavis po PS-u i reklamiras proizvod kako spada, al ti ne zelis vec imas svoja neka pravila ponasanja. Ocito je da su tvoja pravila ponasanja, samo tvoja, i da nikog za to nije briga, pa ni ISO standard ( ). Da si obavio stvari kako spada, niti bi se guzio, i vjerojatno bi vec imao novce na racunu. Al ti imas neki drugi nacin rjesavanja stvari, tako da, slobodno, obavijesti sto se dogodilo.

johnyaces777 kaže...

očigledno je da zastupaš trgovca,čini se da po tvom,ja bi trebao biti sretan i zahvalan kad uopće dobijem svoj proizvod...a trgovac ima pravo raditi šta želi??divno...

Jos jedan dokaz zasto sumnjam u tvoje razumjevanje procitanog. Da si uopce pogledao sto sam i kako pisao u ovom threadu (da ne trazis ostale) vidio bi potpuno suprotno ponasanje. Sad, ako sam u 50 slucajeva prije bio na strani kupca, al vidi vraga, kod tebe mislim da si ti u krivu, sto mislis zasto je tako? Nije sigurno jer nesto u tvom rjesavanju problema ne stime, vec jer vjerojatno primam placu od CU? Mora to bit to, nikako nije do tvog nacina. Razmisli.

johnyaces777 kaže...
TEMA je prava potrošača,dakle sugerira da i ja imam prava??trgovac je po meni izgubio svoja prava svojim bahatim i drskim ponašanjem...neispunjavanjem dogovorenog i lažno predstavljajući uslugu(iako su znali da imaju gomilu problema od uskrsa) definitivno su po meni izgubili svoja prava,jer smo se obostrano nešto dogovorili,ja sam prihvatio uvjete,isto kao i trgovac,ja sam platio odmah,a on do dana današnjeg nije proizvod isporučio ili mene obeštetio...

Tema je prava potrosaca, istina. Ali prava onako kako su pravno odredjena zakonima, ne "prava po tebi" i sve sto "po tebi" ide uz tumacenje istih. To "po tebi" vrijedi isto ko i pepeo koji je ostao nakon pozara u ST.

johnyaces777 kaže...
pravno rečeno,ja sam definitivno u pravu...

Neznam sto cekas? Ako je tako, pravno, kako kazes, jasno, fino dignes tuzbu i dobijes na sudu. Ovo je jasno ko dan. Neznam sto cekas. Tko bi bio toliko lud da, pravno receno, je definitivno u pravu, pa ne tuzi ove druge i fino dobije odstetu. Ti sigurno nisi tako lud ostavit te pare na stolu i ne nastetit im potpuno ako to mozes da dobijes zadovoljstinu, stoga, pravac odvjetniku.

johnyaces777 kaže...
samo bi reka da su skoro SVI,redom odreda branili trgovca i odobravali mu nesmetana i prava maltene bez granica...krasno...i vi se čudite gdje i kako živite??

Prije nego se izblamiras procitaj par stranica iz teme u kojoj pises, pa se zamisli zasto si ti dobio oprecne odgovore.

johnyaces777 kaže...
ali nikakvo moje nepristojno ponašanje ne odgađa izvršenje njihovih preuzetih obaveza prema meni

Iz sveg napisanog do sada, nigdje se taj dojam nije ni stekao, vec je neizvrsenje njihovih obveza proizaslo iz tvog "ne zelim bit fotograf" i odbijanja rjesavanja slucaja kako bi se trebao rijesit jer eto, ono sto je propisan nacin rjesavanja reklamacija je "guzenje", ali tvoja prava koja su propisana tim istim aktima nisu, jer ti odgovaraju.

 

Sretno s rjesavanjem, javi se kako je proslo. Mogao si i poslat dopune iso stanarda mozda za ove stvari u EU.

 

12 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Eto zasto ne bi nikad radio posao u kojem ima direktnog kontakta s ljudima... zamisli da ovakav bolesnik zapne za tebe i godinama ti ne da mira radi percipirane "nepravde"

 

Radi takvih i imamo situaciju "Hrvati su zadnja stoka" i ducane koji vise ne zele isporucivati ovdje, a izgleda da je i opravdano.

Poruka je uređivana zadnji put čet 20.7.2017 9:38 (Minneyar).
Moj PC  
4 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Minneyar kaže...

Eto zasto ne bi nikad radio posao u kojem ima direktnog kontakta s ljudima... zamisli da ovakav bolesnik zapne za tebe i godinama ti ne da mira radi percipirane "nepravde"

 

Radi takvih i imamo situaciju "Hrvati su zadnja stoka" i ducane koji vise ne zele isporucivati ovdje, a izgleda da je i opravdano.

 dakle ja sam "bolesnik" i zbog mene su "#hrvati stoka"??jesam još usput opljačka ovu zemlju možda??

 

LOL...."percipirana nepravda"??ajde,molim te objasni nama neukim bezobraznim i primitivnim balkancima,ŠTA bi to trebalo značiti??

 

dućani ne žele isporučivati??hahhahaha,još i opravdano,ma nemoj,molim te,šta mi kažeš...

 

dabog tebe isto ovako strefilo,pa ti lipo njih idi i moli,kad je tebi tako draže...svakome njegovo,ali ja tebe nisam nazvao "pederčiću","pičkice" ili šta već,ako ti imaš takve načine postupanja,tvoj izbor,a osim toga,skreće se s teme,jer SVI doslovno se zgražaju nad mojim postupcima,apsolutno pritom zaboravljajući šta se sve desilo da bi do tog došlo...dakle,ja sigurno kad uđen u "dućan",odmah s vrata kad naručujem kažem ;"daj mi taj mount,mater ti j**en" i zapakiraj ga i idi u PM...to mi je modus operandi,jbga...

 

dakle,za KRAJ,svatko ima pravo komentirat o svemu,ali smatram da ja tebe nisam vrijeđao,nit imam razloga,a to da sam ja "bolesnik" kad se desi ovako kako se desilo,samo ću kazat da su zbog mene u Tcom-u uveli zaštitare,jer kad mi dođeš kriv,šta misliš kako ja reagiram..konkretno,kad sam naručivao internet prije X godina,uzeo sam FLET,ali zbog nekih peripetija,nisu ga odmah instalirali,nego su kasnili više od misec dana,ima sam 2 umisto 3 miseca besplatno,ali je problem nasta jer su mi stavili najobićniji promet od 100mb??,a ja skida s interneta danima i noćima,lol,i lipo su mi isporučili račune od par tisuća kuna,hahahha...

 

jel misliš kad smo pričali uživo u radnji,kako sam se ponaša,pristojno i uglađeno??prvo su mi rekli na pultu da ću morat platit,LOL...dakako...da skratim priču,REZULTAT je bio da su se duboko ispričavali i poništavali račune i ispravljali SVOJU grešku,usput dok sam im ja spominja sve živo i neživo,a siguran sam da da sam bio pristojan,da bi jedino dobio račun za platit,kao mnogi...e,pa ja nisam mnogi...

 

ža mi je jedino šta dućan nije u zagrebu ili slično...a ako misliš da ja samo se*en,otiđi doli na carinu u zagrebu i pitaj ih šta je bilo kad su mi rekli da je procedura 15 dana i da triban čekat???jel misliš da nisam to odmah dobio,isto tako usput spominjući sve živo i neživo??jedini razlog zašto nitko nije dobio barem šamar,je da su oni bili pristojni,uglađeni,učtivi i spremni rješit problem...daću ti ja svoje ime,pa ih pitaj jel me se sjećaju...

 

a za kraj,velika vas većina zaslužuje pridjev >"stoka",ali ne zbog nepristojnosti,primitivizma ili nasilnog ponašanja...jer stoka nije takva,stoka je mirna,uglađena i pristojna...čak i kad je kolju,ona mirno stoji i čeka...e,pa ja nisam stoka...

 

i također,nek slobodno uzmu mojih 100 eura,ja sam principijelan lik,i ako me zajebeš,ne zanima me jel u pitanju 100 ili 1 000 000,isto je...opet,mnogi su se uhvatli mene i nepristojnosti,vaše pravo,ali da opravdavate trgovinu,nakon gomile grešaka,da meni ne omogućuje da ja završim to,je aposlutno bolesno...neda mi se više raspravljati bezveze,vi imate svoje živote,kad vam se ovako nešto desi,slobodno reagirajte kako želite,zato imate svoje živote i izbor...

ali ovdje je napravljena nepravda,i to ne samo "percipirana",a još veća je da mene netko prevari,zajebe i odbije to završiti,a vi to kažete da je "ispravno"??ja se apsolutno ne slažem...makar ja psova ne znan kako ili reka ne znam šta,prvo je bila nepravda,pa posli ostalo,opravdano ili ne,to je nebitno i irelevantno...svi koji me kritiziraju,pravac u CU kupit nešto,pa vidit kako će to završit ;)

16 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Po ovome ti yebote ispadaš nepogrešiv. 

Jedini si ti koji ne griješi i kome se svi moraju klanjati. Šta ti misliš da si njima jedini kupac i da nemaju drugih 10000 dnevno pored tebe? Tko radi taj i griješi i taj će tu grešku i ispraviti.

Ljudi su pogriješili, tražili te dokaz da je krivi nosač (jer zašto bi ti vraćali novac ako si dobio ono što si naručio, a to ne mogu drugačije vidjeti bez slike) i onda se ti na njih ljutiš i dereš.

 

Isto za t-com, šta misliš da je onaj čiko ili teta koja radi u poslovnici sama postavljala postavke za tvoj internet pa imaš pravo se na njoj iskaljivati? Not cool bro... 

 

Šteta što ne radim takav neki posao pa da mi dođe takav neki krkan kao ti pa se proba derati na mene  Inače imam crni pojas u bjj, europski prvak sam u tajlandskom boksu i imam 2m i 115kg. Vjeruj mi.

Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
11 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

da skratimo...ja sam nešto naručio,platio i dogovorio kad i kako će doći...nije došlo kad je trebalo,kasnilo je i došlo pogrešno,i posli njima triba još 15 dana da odgovre??dakle,prekršeno je sve moguće dogovoreno,šta ja imam više s time??

ne želim biti njihov talac(ali jesam),i smatram da su apsolutno u krivu...ako ste falili,sad se mene pita šta dalje...jer prvi put kad su kasnili,ja sam ih htio kontaktirat i stornirat,ali nisu se javili,nego samo poslali??

dakle,već tu je problem,ali to sam isto htio premučat i završit...ali poslali su krivu stvar...opet greška...dalje treba 15 dana za odgovor??opet greška...pa šta bi ja triba sad...???

sačekati da ja njima pošaljem pogrešnu stvar nazad,dok oni meni opet pošalju i da ja to opet čekam možda danima,možda tjednima??ja to ne želim,točka...želim svoj novac nazad jer ništa od odgovrenog nisam dobio,jel to krivo??

 

nemoj se hvatati DOKAZA,jer im je poslano sve osim slike,dakle tu nema govora o greški...problem je jer su oni ljuti jer sam ja nepristojan,pa možda i zato se prave ludi??samo pokušavaju skrenit fokus da sam ja sad kriv,jer eto,ja sam nepristojan i oni ne žele meni poslati ili išta dok sam ja takav...??sačekaće do slijedećeg milenija za to...

 

ja sam lipo reka šta sam htio,svi izvolite i lipo naprid tamo kupovat,a kad dođe do greške neke,sačekajte 15 dana na odgovor,i kad odrade nešto,možda krivo,vas se ne pita tu ništa,jer ste obićna stoka...tko ne bi od njih kupova ;)

 

neda mi se više gubit živce,raspravljat uzalud...siguran sam,opet,da zakon NE odobrava šta su oni odradili i na koji način,jer lažno nešto predstavljat,proizvod i uslugi,je prevara i obmana...sad šta će bit u budućnosti,ne znam...

pokušaću sve šta god budem moga,ne više nit radi proizvoda nit love,sad je stvar principa...osim toga,moja je stvar način rješavanja i kako ja postupam,vi radite šta god želite,živo me zaboli...

 

eto,dakle,rezime je vjerovatan da naručiš,čekaš predugo,dobiješ kriv proizvod,čekaš predugo da se jave,a kad se jave i pošalješ ih u PM,lipo ti uzmu lovu,hahhaha...jbg,tribaš bit pristojan,a ja to očito nisan...šta češ...

ali ja ne pristajem na išta drugo,osim kako sam ja reka,instant lova i završetak,a vi kad dođete u sličnu situaciju kod kupovine u CU,budite pristojni,da i vama ne uzmu lovu,hahahha...

 

Divno je znati da ti trgovina stoji na usluzi,ja ne znam zašto vi uopće kupujete u RH,kad možete u CU??mislim,ono...tko pametan propušta takva iskustva :)

 

dosta sam vremena i živaca izgubio bezveze,samo vi i dalje moralizirajte i popujte,jbg,nisam ja vjernik,tako me je i moja teta pokušala "izliječit" polivajući svetom vodom iz međugorja,hahahaha...Sretno...

11 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

u ovom slučaju sam apsolutno nepogrešiv,do momenta kad sam ih opravdano posla u PM...zaboli me živo za 1 000 000 drugih kupaca...taj tko je pogriješio ne želi ispravit na primjeren način stvari...

ljudima je poslano SVE osim slike,jeste gluvi ili glupi?ja ne slikam nit stavljam to na komp,jbg,totalno sam neuk...mogu oni sve vidjeti da je greška,ali očigledno ne žele,jer me sad žele naučit pristojnosti :)

 

T-com,lik koji radi je napravio grešku i pogrešno upisa,ja sam treba to platit??Not cool bro...

 

da ti želiš,možeš ti radit gdje i šta želiš,zar ne??tko ti smeta radit tako nešto i čekat da dođe netko ka ja da ga naučiš pameti...

a za deranje,ništa ne dolazi besplatno...ponesi 10 000 eura,i ja ću se derat na tebe...shvatičeš posli zašto lova :)

imam 80kg i 1 85m...ali imam nezgodnu narav...šta te briga,imas crni pojas,prvak si u thai boxu i šta ja sve ne znam,a ja sam obični krkan...lak posal...;)

16 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Pa to ti kažem, znači ti samo na temelju ovoga vjeruješ u ovo sve što sam napisao?

 

Prema onome što si napisao, vrlo je vjerojatno da te namjerno odugovlače zato što si bio neugodan prema njima. A mislim, ni ne krivim ih. Krivi jesu, ali da si bio pristojan vjerojatno bi to sve već bilo riješeno.

 

I za t-com, kada si vidio grešku šta nisi mogao normalno ući u poslovnicu i sve im objasniti? Oni bi vidjeli da su pogriješili, stornirali bi račune, vratili ti lovu i još bi dobio usmenu ispričnicu + pola godine gratis na uslugu. Ali ne, ti si morao ispasti seljačina...

Vjerujem da samo zbog tvog krkanskog nastupa imaš više problema.

 

Opet ti kažem, tko radi taj i griješi. I sve se pogreške (više-manje) mogu ispraviti.

Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
12 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Ja nisam ni tvrdio da je ducan nepogresiv ili da ti nisu krivo isporucili nesto... medutim trebalo bi svakom bit jasno da se takve stvari dogadaju i najboljim ducanima, i potpuno je normalno da traze dokaz da su stvarno nesto krivo napravili. A ti odmah kreces prema njima agresivno i bezobrazno, sta ce njima to u zivotu? Ja bi te prvi izignorirao ili jos vise zajebavao... A uz malo kulture i truda si mogao vec odavno rijesit problem.


Taj tvoj krkanski agresivni nastup mozda funkcionira licem u lice jer se ljudi uglavnom ne vole sukobljavat... a i ako funkcionira, svejedno je odvratno i sve se moze rijesit i na pristojan nacin... a preko neta samo ispadas bezobrazni agresivac koji nije spreman napravit svoj dio uobicajene procedure i ima zahtjeve koji iz njihove perspektive mogu izgledat neopravdano / kao muljaža... Di bi stigli da samo automatski udovolje svakom zahtjevu bez ikakvih dokaza? Logitech Customer Support je tako funkcionirao (i vjerojatno jos funkcionira u normalnim trzistima) pa su Hrvati to masovno iskoristavali da dobe 2-3 extra komada periferije za fino prodat na njuskalu...

Moj PC  
2 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
johnyaces777 kaže...
samo ću kazat da su zbog mene u Tcom-u uveli zaštitare

imam 80kg i 1 85m...ali imam nezgodnu narav...

 BAHAHAHAHAHAHA. Bio si zanimljiv trol, al onaj ISO standard europske kvalitete je bio malo previse. Sad si vec potpuno otiso u full bad troll mode pa si samim time prestao biti i zanimljiv. Samo mi nije jasno sto si 4 godine registriran pa is sad nasao login i trolas bzvz il sta? Dobio godisnji? Spalilo ti maslinik pa nemas sto radit? What gives?

11 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

ne želim više pisat,ja smatram da sam bio više nego korektan i više puta,i kod roka čekanja,nisu odmah nit poslali,isporučili su krivu stvar...a ja doma imam misec dana nov TV,tv box i plaćam pretplatu??a ne mogu gledat jer neman gdje,nego na zid...vidim da svi imaju dojam da ja konstantno tako nastupam,konkretno kod T-com,lik mi reka da njega ne zanima,a on kriv??bilo je za jedan misec 1,5k kn,a toliko još samo za pola slijedećeg??

 

iskreno,više me nit lova,nit išta od njih ne zanima...ja sam bio korektan i proveo misec i više za ništa,a njihov način postupanja sam već objasnio...lipo sam reka,ne želim čekati više,želim novac nazad...

ovo je prvi put da sam doživio ovako nešto,bilo je grešaka,ali TADA mene trgovac zove i pita šta i kako,konkretno kod UZIshopa uzeo monitor,doša krivi,čovik se javio,ispriča,pita kako želim,lovu nazad,sačekat...tako se radi kad pogriješiš...

 

ja smatram da su svi razumni rokovi prekršeni i da samim tim,neman nikakvih obaveza...pa ja sam jedina oštećena stranka,šta njih briga za išta?ali mene ostavit ovako,iako sam im objasnio situaciju...ne zalažem se ja za agresivu,ali ponekad nema druge...a šta se njih tiče,meni su ukrali 110 eura,nek se najedu,ali dok sam ja u pravu,neću popustit...i ozbiljan san,jer sam lipo reka da se završi na najbrži način,nisu htjeli,kad i ako ikad dođe do povrata ili bilo čega,ja sa njima samo kočijaški pričam...nije se rodio koji je bio neljubazan,a da mu ja vratim drugačije...pa jel mislite da sam ja naručio ovo da bi se s njima nateza??

 

po meni,da sam ja ne znam šta izgovorio,napisano im je šta želim i dokaz sve osim slika,i njihove su sve greške,imaš ti meni bit na usluzi,a ne meni diktirat uvjete??dakle,CU sigurno nije ta vrsta firme,tako samo da znate,pa sretno s narudžbama...da nisam siguran da je CU,bio bi uvjeran da sam greškom u ED naručio...ali čak i oni isporučuju konkretno valjda i s manje čekanja i brže javljanje na meil?mislim,15 dana za odgovor??

i još češ ti meni objasnit šta i kako??imate pravo,sreća da dućan nije u hrvatskoj,jer ne znam šta bi čovjeku napravio da se tako bahato i drsko ponaša...falivaš,falivaš, i na kraju opet bi ti kako ti kažeš??nema teorije...

dosta više,svatko nek radi kako želi,ja ću radije bacit 100 eura nego popustit...a još ću vidit šta i kako,sad mi sigurno više nije žurba,samo moran naručit s druge stranice i opet platit...lp...

Moj PC  
0 3 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Minneyar kaže...

Ja nisam ni tvrdio da je ducan nepogresiv ili da ti nisu krivo isporucili nesto... medutim trebalo bi svakom bit jasno da se takve stvari dogadaju i najboljim ducanima, i potpuno je normalno da traze dokaz da su stvarno nesto krivo napravili. A ti odmah kreces prema njima agresivno i bezobrazno, sta ce njima to u zivotu? Ja bi te prvi izignorirao ili jos vise zajebavao... A uz malo kulture i truda si mogao vec odavno rijesit problem.


Taj tvoj krkanski agresivni nastup mozda funkcionira licem u lice jer se ljudi uglavnom ne vole sukobljavat... a i ako funkcionira, svejedno je odvratno i sve se moze rijesit i na pristojan nacin... a preko neta samo ispadas bezobrazni agresivac koji nije spreman napravit svoj dio uobicajene procedure i ima zahtjeve koji iz njihove perspektive mogu izgledat neopravdano / kao muljaža... Di bi stigli da samo automatski udovolje svakom zahtjevu bez ikakvih dokaza? Logitech Customer Support je tako funkcionirao (i vjerojatno jos funkcionira u normalnim trzistima) pa su Hrvati to masovno iskoristavali da dobe 2-3 extra komada periferije za fino prodat na njuskalu...

 još jednom,nemam ja krkanski pristup,osim ako nije sve korektno...ajde,molim te,objasni ti meni šta je dio "uobičajene procedure" i gdje se to tako radi??ako misliš u slučaju krivog slanja,slažem se...ako misliš ako se malo ili malo više oduži,slažem se...ako zakasne,pa ne odgovore isti moment,slažen se...ali brate,kad sve skupiš skupa,čekan extra duuugo,dobijem krivu stvar i još čekam 15 dana da mi se odgovori??

 

ajde,navedi još jedan primjer gdje se ovakve stvari dešavaju,molim te??ako se i dogode,siguran san da u tom slučaju,trgovac čini SVE moguće da ispravi grešku,ako ja kažem dosta,onda je dosta,ako kažem novac nazad,ODMAH novac nazad...

 

ja ću za KRAJ,navest primjer...dakle oni sve faliju,jave se,ja ih naravno pošaljem u PM,ali tražim lovu nazad,oni kažu da budem pristojan,ja ih opet pošaljen u PM,a TAD lipo gospoda vrate novac i meni kažu da su stvari završili,usprkos mome nepristojnom ponašanju,tad bi se zamislio JA,vjerovatno bi se ja njima još ispričava,ali bi to bio kraj...ALI...oni su odlučili nakon GROZNOG poslovnog iskustva s njima,mene još podučiti lijepom ponašanju??

jer sam bezobrazan nakon NJIHOVOG KRAJNJEG BEZOBRAZLUKA??ma,vidi molim te,stvarno..??baš čudno,ne znam šta mi bi da tako reagiram,biće PTSP...

 

mislim da bi bilo korektno da ih ja lično i osobno posjetim,malo mi nije s ruke,ali razmisliću još,ali sve mi se čini da bi bilo najoptimalnije snimit YT klipić;"kako se stvari rješavaju na balkanski način" :)

 

edit;kad spominješ Logitech,ima dva miseca pokušavam reklamirat G933 slusalice koje su radili nit misec dana,i njima isto triba da odgovore danima??još ih nisam poslao u PM,jbg,ne znam,reklamacija je i to,ne znam,svi su pričali da su cool,evo kod mene sve sporo i polako?ali kod CU je problem jer meni stoji TV na podu,box nije spojen,sve je razbacano,jer sam ima poplavu doma i sve mora minjat,i sad ne mogu završit i stavit ekran na zid,pa mi je to muka...a za slusalice,iman hyperX cloud 2,i još jedne,pa mi nije žurba,šta li??ali za mount je baš žurba,a i to sve je počelo ka sa kuhanjem,lagano se zagrijavalo jer nije dolazilo,pa sam ispalio prvi put jer sam skonta da nisu poslali nit nakon 10 dana,ali nisu odgovarali,pa je prošlo još,pa sam mislio odbit i vratit im to nazad,ali sam premuča i uzeo,čeka 5 dana da dođe prijatelj instalirat,kad ono unutra totalno drugo,opet sam ispalio,i opet čeka danima da se odgovori uopće i da bi tad oni meni nešto počeli palamudit??sry,ispalio san ka šiba...kuhalo,kuhalo i prokuhalo...nije neko opravdanje,ali se tako odigralo...ja smatram da su itekako trebali imat razumijevanja,makar i nije možda praksa(nikad nisam ima ovakav slučaj,nešto možda,ali su ljudi promptno rješavali sve),ali u ovom slučaju su tribali napravit iznimku i lipo završit,ovako ja ću srat kontra njih do kraja života,jer imam takvo iskustvo,netko drugi će drugačije,jer ima drugo iskustvo možda...

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 21.7.2017 16:25 (johnyaces777).
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
johnyaces777 kaže...

ne želim više pisat

johnyaces777 kaže...
<esej>

 

16 godina
moderator
online
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Knjiga, a ne esej! Knjiga iz koje čitatelj ove teme dobije svega nekoliko informacija:

  1. prodavač poslao krivi proizvod
  2. prodavač ima ekstremno sporu službu za korisnike
  3. kupac je bezobrazan
  4. kupac odbija suradnju (odbija dokazati da je primio pogrešni proizvod)
  5. kupac traži način da dođe do svoje love bez suradnje s prodavačem

 

I što ćemo sad? I dalje slušati kupčevo ispucavanje, i to među ekipom koja ne dijeli njegov stav da ne treba slikom dokazati da je primio pogrešni proizvod? Ovdje na forumu se neće ništa riješiti.

 
4 0 hvala 0
15 godina
online
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
mbaksa kaže...

.. Ovdje na forumu se neće ništa riješiti.

 -dezinformiraš !!! :))

evo sad ću zvrcnut kuma (kuća do CU.. ''na internetu'') pa će sve biti sređeno, još će dobit i ćevape (pivo..)..

a baš lijepa, ljetna tema..  'esej'..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
11 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
mbaksa kaže...

Knjiga, a ne esej! Knjiga iz koje čitatelj ove teme dobije svega nekoliko informacija:

  1. prodavač poslao krivi proizvod
  2. prodavač ima ekstremno sporu službu za korisnike
  3. kupac je bezobrazan
  4. kupac odbija suradnju (odbija dokazati da je primio pogrešni proizvod)
  5. kupac traži način da dođe do svoje love bez suradnje s prodavačem

 

I što ćemo sad? I dalje slušati kupčevo ispucavanje, i to među ekipom koja ne dijeli njegov stav da ne treba slikom dokazati da je primio pogrešni proizvod? Ovdje na forumu se neće ništa riješiti.

 3. kupac nije bio bezobrazan dok trgovac svojim ponašanjem nije isprovocira navedeno ponašanje...isto bi bilo da si ti doša naručit čevape,ja ti daden šamar,i sad ti trebaš sačekat u redu još dok ti ja donesm čevape??ti bi čeka???čeka bi ti moj K****...ja sam naručio čevape,a ne ŠAMAR...dakle,ja sam bezobrazan,dok je trgovac oličenje poštenja,uslužnosti,brzine i ljubaznosti??krasno...

 

4.jesu ljudi ovdje samo gluvi il samo priglupi??lipo je napisano 100 puta da su im poslani svi podatci,osim slike(ja to ne radim,nit znam,i ne vidim u čemu je točno tu problem??) i ja odbijam suradnju??kako??jer odbijam više njih čekat i trpit njihova s*anja,i možda još jednom možebitno slanje??da se opet živciram??nema teorije!!ako je ITKO ODBIO SURADNJU,ODBILI SU JE ONI...

 

5.ako suradnja znači da radim SVE šta oni kažu,nema šanse,oni su svoje prilike imali i propustili,ne želim imati više posla s njima,zar je to čudno??ne želim da mi oni više išta šalju,lova je moja,a kako oni rade je već spomenuto više puta...

 

6.nit se ovdje išta riješava osim gomile nekih dušebrižnika,kojima je više,pazi molim te,zasmetalo šta sam ih ja posla u PM,nego SVE šta je trgovac odradio/NIJE??LMAO...dakako,sve je to dio "uobičajene procedure" ;)

 

7.rezime,promijenite IME TEME,jer čemu ime prava potrošača,kad je vidljivo i jasno se isčitava da svi redom "priznaju" neograničena prava trgovca,pritom totalno negirajući svoja,dakle apsolutno je irelevantno raspravljat o nečemu "šta ne postoji"??jer po vama,ja "#imam prava" ,ali samo ako radim šta trgovac kaže???hahahahahahahaaha...sve me podsjeća na RH modus operandi u ovoj zemlji,i kako svi vi imate "prava",samo ih eto ne koristite :) Sretno...

11 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...
mbaksa kaže...

.. Ovdje na forumu se neće ništa riješiti.

 -dezinformiraš !!! :))

evo sad ću zvrcnut kuma (kuća do CU.. ''na internetu'') pa će sve biti sređeno, još će dobit i ćevape (pivo..)..

a baš lijepa, ljetna tema..  'esej'..

 evo,nek kum ode i zapali cilu radnju,ja ću platit pive i čevapa koliko god kaže,pa da ja s njima izravnam račune,pa da smo kvit,a kuma ću rado častit na svoj brk,pa koliko god koštalo da koštalo,samo nek gori borovina ;)

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
johnyaces777 kaže...

ne želim više pisat

 Pa hoce li to vise startat? :P

16 godina
moderator
online
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
@johnyaces777 - evo još jedno poglavlje knjige u kojem ponavljaš sve već pet puta rečeno, ne daješ nikakve nove informacije te i dalje izbjegavaš suradnju. Kao što rekoh, konstantnim kukanjem na forumu nećeš ništa riješiti. To vrijeme koje si utrošio na biješnjenje na forumu mogao si uložiti u gledanje kojeg tutorijala za fotografiranje na YouTubeu pa im poslati sliku.
11 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

evo,da ne bude nezanimljivo,OPET ja...ovaj put je riječ o LOGITECH-u...kupio sam G933 prije nove godine,poceo koristit u 3 mjesecu,a riknile su u 4,kontaktira support,slali nekakve metode da se skusalice ponovno "pokrenu" i ništa...otprilike izračunajte dane koliko čekam??sad sam im napisa mejl da cu ih poslat u PM...šta bi ja to točno triba napravit??ljudi znaju da su slusalice riknile i jos nista,danima i tjednima triba da odgovore??pa jesam ja lud ili šta*??

 

zar ljudi ne zaslužuju da ih se pošalje u PM??dosad sam ljubazno čekao,ali šta sad...kunem se da ću ubuduće sve kupovat u hrvatskoj,ali samo iz razloga da ako dođe do problema,da ga mogu osobno i personalno rješit na licu mista,a ne nekakvi mejlovi,šta je najgore,gomilu svega san uzeo na netu,a ovo su dva slučaja sa CU i Log-ijem jedini,nasreću...da rasčistimo prvo,Logitech je dobio sve podatke,račun i gdje je kupljeno i kad,sve moguće i opet ništa???

 

a za CU,osobno ću ih tužit,ali ne za iznos od 110 eura,to je sigurno...ali to je moja privatna stvar...i ne želim dijelit više nikakva razmišljanja oko toga,jer mi je jasno da je gomilu samo zanimalo gdje ih ja šaljem u PM,a ono sve prije kako je došlo do toga,je očigledno irelevantno i skroz nebitno...

Moj PC  
0 3 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Opet ti sa svojim slanjem u PM.

Naporan si više, ne znaš komunicirat s ljudima/trgovinama, ne znaš pisat hrvatski, a onda sigurno ni druge jezike i samim time s tobom se ne može ništa rješavati.

 
4 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Osobno i personalno riješavat 🤔🤔🤔🤔

😂😂😂😂😂😂
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
moderator
online
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
johnyaces777 kaže...

evo,da ne bude nezanimljivo,OPET ja...ovaj put je riječ o LOGITECH-u...kupio sam G933 prije nove godine,poceo koristit u 3 mjesecu,a riknile su u 4,kontaktira support,slali nekakve metode da se skusalice ponovno "pokrenu" i ništa...otprilike izračunajte dane koliko čekam??sad sam im napisa mejl da cu ih poslat u PM...šta bi ja to točno triba napravit??ljudi znaju da su slusalice riknile i jos nista,danima i tjednima triba da odgovore??pa jesam ja lud ili šta*??

Mutno se sjećam priča od prije više godina kako su ljudi iskorištavali Logitechovu spremnost da pošalju nove miševe, tako da se ne bih nimalo iznenadio da su odustali od te prakse.

 

Nije jasno gdje si kupio miš.

 

 

johnyaces777 kaže...

a za CU,osobno ću ih tužit,ali ne za iznos od 110 eura,to je sigurno...ali to je moja privatna stvar...i ne želim dijelit više nikakva razmišljanja oko toga,jer mi je jasno da je gomilu samo zanimalo gdje ih ja šaljem u PM,a ono sve prije kako je došlo do toga,je očigledno irelevantno i skroz nebitno...

Ako ne misliš nešto podijeliti s forumašima, onda to ni ne moraš spominjati. 

16 godina
online
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
johnyaces777 kaže...

evo,da ne bude nezanimljivo,OPET ja...ovaj put je riječ o LOGITECH-u...kupio sam G933 prije nove godine,poceo koristit u 3 mjesecu,a riknile su u 4,kontaktira support,slali nekakve metode da se skusalice ponovno "pokrenu" i ništa...otprilike izračunajte dane koliko čekam??sad sam im napisa mejl da cu ih poslat u PM...šta bi ja to točno triba napravit??ljudi znaju da su slusalice riknile i jos nista,danima i tjednima triba da odgovore??pa jesam ja lud ili šta*??

Ti prvo sam sa sobom moraš raščistiti načine komunikacije i shvaćanja pravilnih procedura.

Kupio gdje? Kontaktirao koga? Šalješ ih negdje i onda bi odgovor?

12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
johnyaces777 kaže...

evo,da ne bude nezanimljivo,OPET ja...ovaj put je riječ o LOGITECH-u...kupio sam G933 prije nove godine,poceo koristit u 3 mjesecu,a riknile su u 4,kontaktira support,slali nekakve metode da se skusalice ponovno "pokrenu" i ništa...otprilike izračunajte dane koliko čekam??sad sam im napisa mejl da cu ih poslat u PM...šta bi ja to točno triba napravit??ljudi znaju da su slusalice riknile i jos nista,danima i tjednima triba da odgovore??pa jesam ja lud ili šta*??

 

zar ljudi ne zaslužuju da ih se pošalje u PM??dosad sam ljubazno čekao,ali šta sad...kunem se da ću ubuduće sve kupovat u hrvatskoj,ali samo iz razloga da ako dođe do problema,da ga mogu osobno i personalno rješit na licu mista,a ne nekakvi mejlovi,šta je najgore,gomilu svega san uzeo na netu,a ovo su dva slučaja sa CU i Log-ijem jedini,nasreću...da rasčistimo prvo,Logitech je dobio sve podatke,račun i gdje je kupljeno i kad,sve moguće i opet ništa???

 

 Logitech komunicira relativno sporo (odgovaraju svaka 3-4 dana u prosjeku), ali se s njima sve moze rijesiti... Barem ako si normalan kulturan covjek koji zna engleski. Iako, vjerojatno ce te i oni traziti sliku, ti ju neces poslati, pa ce oni biti krivi sto ti ne zele poslati zamjenski proizvod "na lijepe oci".

mbaksa kaže...

Mutno se sjećam priča od prije više godina kako su ljudi iskorištavali Logitechovu spremnost da pošalju nove miševe, tako da se ne bih nimalo iznenadio da su odustali od te prakse.

 

Nije jasno gdje si kupio miš.

 

 

 Meni su poslali novi mis pred 3 mjeseca, s tim da je originalni mis radio, samo mu je bio previse osjetljiv desni klik, do te mjere da sam ga cesto slucajno stiskao. Nisam uopce znao da nesto ne valja s misem dok me kolega tu s foruma nije upozorio na to. Inace, i on je dobio novi mis na kraju, iz istog razloga, i nismo morali vratit stare.

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice