Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena... izdvojena tema

poruka: 4.140
|
čitano: 1.273.440
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
johnyaces777 kaže...
kunem se da ću ubuduće sve kupovat u hrvatskoj,ali samo iz razloga da ako dođe do problema,da ga mogu osobno i personalno rješit na licu mista

 Uopce ne vidim nikakvih problema oko ovoga. Za nekoga tko je uzrok sto je HT uveo zastitare na prodajna mjesta, mislim da je put do svicarske najmanje sto mozes napravit. Stovise, ako budes trcao maraton do tamo brze ces stic jer ne moras brinut za neke tamo autobuse, avione i stanice putem.

Evo adrese da se ne mucis

Logitech Europe S.A.
EPFL - Quartier de l'Innovation
Daniel Borel Innovation Center
CH - 1015 Lausanne
+41 (0)21 863 55 11
+41 (0)21 863 55 12 Fax

Nisam samo siguran dal imaju zastitare i rade li po ISO standardima, ali kad ti dodjes, siguran sam da ce se to izmjenit.

12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Minneyar kaže...

zar ljudi ne zaslužuju da ih se pošalje u PM??dosad sam ljubazno čekao,ali šta sad...kunem se da ću ubuduće sve kupovat u hrvatskoj,ali samo iz razloga da ako dođe do problema,da ga mogu osobno i personalno rješit na licu mista,a ne nekakvi mejlovi,šta je najgore,gomilu svega san uzeo na netu,a ovo su dva slučaja sa CU i Log-ijem jedini,nasreću...da rasčistimo prvo,Logitech je dobio sve podatke,račun i gdje je kupljeno i kad,sve moguće i opet ništa???

 

 Logitech komunicira relativno sporo (odgovaraju svaka 3-4 dana u prosjeku), ali se s njima sve moze rijesiti... Barem ako si normalan kulturan covjek koji zna engleski. Iako, vjerojatno ce te i oni traziti sliku, ti ju neces poslati, pa ce oni biti krivi sto ti ne zele poslati zamjenski proizvod "na lijepe oci".

 Ma nije on uopće komunicirao s Logitechom, nego vjerojatno s nekim dućanom.

Još nisam susreo nikog da mu Logitech nije sredio problem u roku nekoliko dana.

 

Da se s Logitechom ne uspiješ dogovoriti morao bi biti posebna vrsta.... ne znam koju riječ da upotrijebim :D

Battlelog: [G] CyberDemonVZ
11 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
CyberDemonVZ kaže...
Minneyar kaže...

zar ljudi ne zaslužuju da ih se pošalje u PM??dosad sam ljubazno čekao,ali šta sad...kunem se da ću ubuduće sve kupovat u hrvatskoj,ali samo iz razloga da ako dođe do problema,da ga mogu osobno i personalno rješit na licu mista,a ne nekakvi mejlovi,šta je najgore,gomilu svega san uzeo na netu,a ovo su dva slučaja sa CU i Log-ijem jedini,nasreću...da rasčistimo prvo,Logitech je dobio sve podatke,račun i gdje je kupljeno i kad,sve moguće i opet ništa???

 

 Logitech komunicira relativno sporo (odgovaraju svaka 3-4 dana u prosjeku), ali se s njima sve moze rijesiti... Barem ako si normalan kulturan covjek koji zna engleski. Iako, vjerojatno ce te i oni traziti sliku, ti ju neces poslati, pa ce oni biti krivi sto ti ne zele poslati zamjenski proizvod "na lijepe oci".

 Ma nije on uopće komunicirao s Logitechom, nego vjerojatno s nekim dućanom.

Još nisam susreo nikog da mu Logitech nije sredio problem u roku nekoliko dana.

 

Da se s Logitechom ne uspiješ dogovoriti morao bi biti posebna vrsta.... ne znam koju riječ da upotrijebim :D

 da ne pišem svima bezveze,jer mi se kosa diže više na glavi od pisanja,a nit je ni nemam...dakle,ponavljam,ukratko...ima vec od biće početka 4 mjeseca da sam pisao LOGITECH supportu,i tijekom toga,iz čudnih razloga i meni neobjašnjivih,još komuniciram normalno,iako se i to mijenja...riječ je o G933 Spectrum Artemis,dakle,slusalicama,a ne mišu...kupljene su početkom 12. mj. na AMAZONU.UK...uredno sam poslao njima sve moguće podatke,da bi mi večeras napisali da oni ne mogu pronaći moj broj io da ga ja potražim ispod lijevog diojela,šta ja naravno ne vidfim i ne znam pronaći...ugalavnom,njih NITKO NIJE TRAŽIO NIŠTA BESPLATNO,lipo im je rečeno da kažu gdje da ih pošaljem i nek oni to riješe...moguće da možda čak žele poslat BEZ DA JA ŠALJEM NJIMA,ali nit sam ja spominja nit tražio,i uopće mem boli briga jer naravno da smatram da im trebanm poslat riknute,kako drugačije??

 

a sad,NADALJE...vidim da stvarnoi ima ovdje svakakvih primjeraka ljudske vrste,ali nažalost sad prvi put u četiri godine imam osjećaj da sam okružen gomilom idiota,isprike,ali nažalost je tako...jer samo gomila idiota,sad opet se vataju mene i mog slanja u PM,lol,a ostalo,dakle prava potrošača i kupca i šta već,je apsolutno nebitno,štaviše,zanimljivije je i ovaj ovdje dio foruma se sve na nekakva šaljiva dobacivanja,dakle,gospodo,predlažem da pronađete negdje život i da ga malo živite,jer ima još nešto osim internet ekrana i porno filmova...jer ako vi jeste sposobnio,a ja ne,riješit nekakav ovakakv problem s nekim supportom,siguran san da ste zakinuti za neke dijelove života gdje o njima vi samo sanjate,a ja možda mogu izvest to...

 

jer ovdje je riječ da ja NIKAD dosad nisan ima bilo kakvih problema da sam triba tražit support i zamijenit proizvod,ili da se desi slučaj ka s CU...a iman gomilu sranja doma,pogotovo periferije i sliičnih gluposti...

 

za KRAJ,ovdje,isto kao i kod CU,je slučaj GRUBOG KRŠENJA bilokakvih prava potrošača i kupca...a ne o slanju u j**** PM...ali jasno mi je da barem ne triban trošit živce na idiote na koje ne treban,već da se suzdržim samo na one na koje moram :) 

 

samo vi nastavite se zabavljati na moj račun,uopće nema problema,ža mi je da osim gomile idiotskih dobacivanja,tek tu i tamo se pronađe neka suvisla rečenica ili tekst s namjerom pomoći rješavanja problema...a ja sigurno ništa nisam izmislio nit sakrio,nit imam potrebe da radim bilo šta tako...a sad i kad nakon skoro 4 mjeseca nisam JOŠ posla u PM Logitech,opet je problem slanje u PM,a ne 4 mjeseca da se ne riješi problem??LMAO...

 

vjerujem da goimla ima nekakvo razmišljanje o meni,samo dosad nisam dijelio to s njima,ali sad pomalo shvaćam kakva je situacija,pa eto i meni dolazi do sličnih osjećaja,koje ne želim javno iražavat,prvo jer nema svakako koristi,a drugo,nit bi se išta pametno nit značajno promijenilo...ubuduće.sad kad shjvaćam neke stvari,neću trošiti svoje živce nit vrijeme na ....iako,srećom,ima još tu pametnih i zanimmljivih ljudi,iako su u debeloj manjini...LP...

12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Uf, ovo je teško čitati. Daj malo to pročitaj prije slanja.

 

Nego, stvarno sam iznenađen da imaš problema s Logitechom.

Prije koji mjesec ili godinu sam negdje na forumu pisao kako se rješavaju problemi s Logitechom. 

Od uputa kako napraviti account, pa to toga koje stvari im treba poslikati/poslati, da bi već u slijedećem mailu dobio njihove upute za promjenu proizvoda.

 

I kad su mi se ljudi javljali, bilo je svega, ali uvijek pozitivno:

Od slanja proizvoda u Švicarsku na njihov trošak, i dobijanja novoga za manje od 4 dana, pa preko toga da neki nisu ni trebali poslati svoj proizvod i dobili su novi, pa do toga da su oni strpljivi u dopisivanju dobili novi proizvod, a bez valjane garancije, ili bilo kakvog dokaza o kupnji.

Battlelog: [G] CyberDemonVZ
Poruka je uređivana zadnji put sri 9.8.2017 0:06 (CyberDemonVZ).
9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Lik je los trol i nista vise. Ti stvarno vjerujes sto on prica? :P

 
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...

Lik je los trol i nista vise. Ti stvarno vjerujes sto on prica? :P

 Ne znam, ne mogu dešifrirati pola teksta 

Battlelog: [G] CyberDemonVZ
11 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

ako ti ne mozes pronaci taj broj, koji se nalazi na njima, onda oni nemaju nista s tim, netko drugi ti ga je lijepo upakirao i to je to(?)

 

ili se potrudi malo normalnije pisat, kao sto su ljudi rekli, neke dijelove je tesko dokucit, udahni-izdahni, od nas ti nitko nista nije skrivio. 

No matter how much suffering you went through, you never wanted to let go of those memories.
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Crucifixion kaže...

ako ti ne mozes pronaci taj broj, koji se nalazi na njima, onda oni nemaju nista s tim, netko drugi ti ga je lijepo upakirao i to je to(?)

 

ili se potrudi malo normalnije pisat, kao sto su ljudi rekli, neke dijelove je tesko dokucit, udahni-izdahni, od nas ti nitko nista nije skrivio. 

 Kad sam ja to radio, pronašao sam broj na slušalicama, tipkovnici i mišu.

Jednom nisam mogao pronaći jedan broj na tipkovnici (trebalo je javiti tri broja), i nakon malo njuškanja po internetu, pronašao sam da je to kao broj proizvoda, i svima je isti. I samo sam ga prepisao iz neke poruke na internetu 

Battlelog: [G] CyberDemonVZ
12 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Lol, i onda smo mi idioti a lik ne zna poslati serijski broj i/ili sliku.

 

Stvarno se nadam da je samo jako uporan troll, al bojim se da nije :(

Poruka je uređivana zadnji put sri 9.8.2017 9:34 (Minneyar).
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
johnyaces777 kaže...
dakle,ponavljam,ukratko...ima vec od biće početka 4 mjeseca da sam pisao LOGITECH supportu,

Daklem, na stranu sve gluposti koje si naposao i način komunikacije, prvo moraš naučiti što i od koga se mora tražiti.

Logitech support ne mora - ništa. Mogu ti izaći ususret van standardnih kanala, ali ne moraju. A ako komuniciraš s njima na način koji opisuješ, tvoj mail je vjerojatno odavno nestao iz svih mailboxa.

11 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Old Iggy kaže...
johnyaces777 kaže...
dakle,ponavljam,ukratko...ima vec od biće početka 4 mjeseca da sam pisao LOGITECH supportu,

Daklem, na stranu sve gluposti koje si naposao i način komunikacije, prvo moraš naučiti što i od koga se mora tražiti.

Logitech support ne mora - ništa. Mogu ti izaći ususret van standardnih kanala, ali ne moraju. A ako komuniciraš s njima na način koji opisuješ, tvoj mail je vjerojatno odavno nestao iz svih mailboxa.

 opet da ne pišem svima...Logitech je od negdje kraja 4 mjeseca upoznat da su slusalice riknile i prvo su slali neke upute za hard reset i to,a posli jos jednom nekakve detaljnije upute za nesto cackat po kompu,neke fajlove minjat i sličnio,neš to je prika pokuša,ali ništa,naravno...dalje,komunikacija je zasad bila bez grubosti(čudno,ali iman drugih slusalica,pa nisan baš ui bedu bio??),ali sad sam već izgubio strpljenje...

 

DAKLE...Logitecj support MORA meni kao kupcu dati novproizvod/popravit isti,ako rikne nit nakon misec dana i od početka je šteka???nego šta bi tribali?NIŠTA??jel postoji pojam GARANCIJA i garantni rok,koji je 2 godine,a ne 1 misec.,..

 

 

nadalje,jer neman volje gubit vrime bzvz,kad nažalost,gomila i većina u temi su čisti idioti,koji mene trolaju da ja trolam??šta ja trolam??ništa nisam izmislio,iman doma gomilu Logitech stvari,skoro sve osim miša RAT 9,dakle G930,g933,g440 podlogu,g700s,m175,m185,g15 tipku,m330 kit tip/miš,533 zvucnike,k400 tipk....itd...nikad nikakvih problema...reka san in već da u budućnosti samo MAD CATZ,nikakav Logitech...

 

a osnovno,DANIMA im triba,ponekad po dva tjedna da odgovore??pa šta mislite kako smo došli do 15.08,a da NIŠTA nije riješeno,i pored moje dobre volje i strpjivosti??i sad ja tribam šta??ne poslat ih u PM??KOJI BI BIO "KOREKTAN I ISPRAVAN NAČIN KOMUNIKACIJE" nakon ovog dosad??čekat...??razmisliću,ali isto ću pokušati učinit sve da se ovo kazni,na bilo koji način,jer prelazi svaku moguću mjeru...a i podatke,sve su dobili,a ja ne znam gdje je broj,jbg,ne vidi se nikakav broj,osim toga,reka sam im da ja ne radim u popravcima i nek lipo kažu di da pošaljen slušalice,pa nek se oni lipo zabavljaju i traže brojeve i popravljaju,to im je i posal??ja slusalice ukra nisan,lipon san iuh kupio na amazon.k,sve sam im lipo reka i napisa,i još ništa??nit govora šta i kako da se to riješi,dal da šaljem i gdje ili to šta kažete,da oni šalju bhez dokaza,ali mene to svakako zaboli,šta cu s pokvarenim slusalicama??drzat za ukras??

 

ionako neću ulazit u rasprave,jer su besmislene i nemaju nit svrhe nit smisla nit pomoći...vjerujem da gomila misli da je smiješna kad ostavi neki kratki "duhoviti" komentar,takvima preporučam da odu do wc-a i pogledaju se u ogledalu i dobiće odgovor zašto su doma isprid kompjutera trenutno i koliko su im uistinu "duhoviti" komentari...Lp...

12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Reci, što trebaš?

Battlelog: [G] CyberDemonVZ
7 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Klasicni PICNIC problem.

16 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
johnyaces777 kaže...

 

ionako neću ulazit u rasprave,jer su besmislene i nemaju nit svrhe nit smisla nit pomoći...vjerujem da gomila misli da je smiješna kad ostavi neki kratki "duhoviti" komentar,takvima preporučam da odu do wc-a i pogledaju se u ogledalu i dobiće odgovor zašto su doma isprid kompjutera trenutno i koliko su im uistinu "duhoviti" komentari...Lp...

 Pojačaj slušalice na najjače i pusti Milu Klitića da te malo opusti 

 

Ja da radim tamo u njihovom supportu yebao bi te kao malog majmuna čim bi mi se počeo prijetiti, a oni su sigurno dobro upoznati s problematikom i tvojim/njihovim pravima. Baj'ce, nema ruku - nema čokolade.

Zašto bi tebi netko nešto dao ako nemaju neki dokaz s tvoje strane osim riječi s kojom možeš samo otići na wc i obrisati guzu?

Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
johnyaces777 kaže...

 da ne pišem svima bezveze,jer mi se kosa diže više na glavi od pisanja,a nit je ni nemam...dakle,ponavljam,ukratko...ima vec od biće početka 4 mjeseca da sam pisao LOGITECH supportu,i tijekom toga,iz čudnih razloga i meni neobjašnjivih,još komuniciram normalno,iako se i to mijenja...riječ je o G933 Spectrum Artemis,dakle,slusalicama,a ne mišu...kupljene su početkom 12. mj. na AMAZONU.UK...uredno sam poslao njima sve moguće podatke,da bi mi večeras napisali da oni ne mogu pronaći moj broj io da ga ja potražim ispod lijevog diojela,šta ja naravno ne vidfim i ne znam pronaći...ugalavnom,njih NITKO NIJE TRAŽIO NIŠTA BESPLATNO,lipo im je rečeno da kažu gdje da ih pošaljem i nek oni to riješe...moguće da možda čak žele poslat BEZ DA JA ŠALJEM NJIMA,ali nit sam ja spominja nit tražio,i uopće mem boli briga jer naravno da smatram da im trebanm poslat riknute,kako drugačije??

 Gle, koliko oni imaju poruka na dan? 10? 100?

Sa svakim razmjene 5-10 poruka....

To je do 350.000 poruka na godinu. Pa ne čitaju oni svaku poruku i traže nekakvo rješenje i razmatraju što i kako.

Oni potroše 5 sekundi na svaki mail, pogledaju što piše i što sve korisnik nije dostavio.

 

Lik pogleda mail, poslao si dokaz o računu, ali nisi podatke o slušalicama, i napiše ti "pošalji".

 

Na mojim slušalicama je s prozirnom tintom napisan broj. Tražim, tražim i ništa... i onda poslikam s blicom, a kad tamo, evo broja.

Tvoj se nalazi negde ispod kože od slušalica, možda isto tako napisan s prozirnom tintom (ili s crnom na crnome)...

 

Battlelog: [G] CyberDemonVZ
16 godina
online
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
johnyaces777 kaže...
Old Iggy kaže...
johnyaces777 kaže...
dakle,ponavljam,ukratko...ima vec od biće početka 4 mjeseca da sam pisao LOGITECH supportu,

Daklem, na stranu sve gluposti koje si naposao i način komunikacije, prvo moraš naučiti što i od koga se mora tražiti.

Logitech support ne mora - ništa. Mogu ti izaći ususret van standardnih kanala, ali ne moraju. A ako komuniciraš s njima na način koji opisuješ, tvoj mail je vjerojatno odavno nestao iz svih mailboxa.

 

DAKLE...Logitecj support MORA meni kao kupcu dati novproizvod/popravit isti,ako rikne nit nakon misec dana i od početka je šteka???nego šta bi tribali?NIŠTA??jel postoji pojam GARANCIJA i garantni rok,koji je 2 godine,a ne 1 misec.,..

Prvo i osnovno, tebi Logitech support ne mora ništa.

Onaj tko mora je trgovac. Što si s njim odradio?

14 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
johnyaces777 kaže...

 da ne pišem svima bezveze,jer mi se kosa diže više na glavi od pisanja,dakle,ponavljam,ukratko..

 

vidim da stvarnoi ima ovdje svakakvih primjeraka ljudske vrste,

imam osjećaj da sam okružen gomilom idiota,isprike,ali nažalost je tako...

predlažem da pronađete negdje život i da ga malo živite,jer ima još nešto osim internet ekrana i porno filmova...jer ako vi jeste sposobnio,a ja ne,riješit nekakav ovakakv problem s nekim supportom,siguran san da ste zakinuti za neke dijelove života gdje o njima vi samo sanjate,a ja možda mogu izvest to...

 

 

samo vi nastavite se zabavljati na moj račun,uopće nema problema

 

 i meni dolazi do sličnih osjećaja,koje ne želim javno iražavat,prvo jer nema svakako koristi,a drugo,nit bi se išta pametno nit značajno promijenilo...ubuduće.sad kad shjvaćam neke stvari,neću trošiti svoje živce nit vrijeme

 


johnyaces777 kaže...

 

jer neman volje gubit vrime bzvz,kad nažalost,gomila i većina u temi su čisti idioti

 

KOJI BI BIO "KOREKTAN I ISPRAVAN NAČIN KOMUNIKACIJE"

 

ionako neću ulazit u rasprave,jer su besmislene i nemaju nit svrhe nit smisla nit pomoći...

,takvima preporučam da odu do wc-a i pogledaju se u ogledalu i dobiće odgovor zašto su doma isprid kompjutera trenutno i koliko su im uistinu "duhoviti" komentari...Lp...

Odoh se pogledati u ogledalo...

12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Neznam ako je ovo prava tema za to,ali ovako.Prijateljica je kupila samsung s7 prije negdje 7 mjeseci.Bila je na moru s deckom,bila na mobitelu,stavila ga u torbu i otisla kupati.Dosla nazad nakon 20 min i mobitel ne radi,svjetli plava lampica ali ekran ne radi,probala restart sve nista.otisla u t-com i slalau agram servis.Da bi oni nakon tjedan dana se javili sa nekom slikom di se vidi na gornjem dijelu mobitela crtica po ekranu kao ogrebano i da je to razlog,kao mehanicka greska koju oni ne pokrivaju zele 1100kn za popravak.E sad na mobitelu je bilo kaljeno staklo znaci ekran nije sigurno bio osteceni kad je slala na servis,sad kako dokazati da su oni to vjerojatno napravili samo da izvuku lovu,Znaci maska na mobitelu i kalje staklo.Oni kazu da se to vidi pod odredenim kutem.Stavim i sliku kroz par min.
Battlelog: LtMoNkK
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Kao i sve takve stvari, pogledat sto pise na primki. Kad predajes uredjaj, traziti da se poslika itd, te slike priloze, upravo radi ovakvih stvari. Ako to nije napravljeno, obicno na primki ima "vidljiva ostecenja" ili nesto slicno. Ako nista nije napisano pri predaju, drzi se toga da tog nije bilo. Ako ta stavka nema, salji na inspekciju pa vidi.

 

Samo ne kuzim kakve veze ima plavo svijetlo i da se ne zeli upalit ako je ostecen ekran. Imao sam ostecene ekrane i mobitel je radio, al ok, mozda to ima veze, raspitaj se dal je to uopce povezano negdje drugdje pa ako nije na vjestacenje, iako ti ga prvotno placas, pa ovisno o ishodu oni pokrivaju ili ne.

Al za pocetak pogledaj primke u tcoma i servisa dal je to upisano.

 

edit:

Ovo plavo sam mislio da je kod mene. Kad svijetli plavo onda je to neki rescue mod ili tako nesto, nije normalni rad, koliko kuzim kod nje je plavo normano? Ako je normalno a ne radi ekran i oni tvrde daje u vezi crtice, ne bih se ja kockao s vjetacenjem tu.

Poruka je uređivana zadnji put uto 29.8.2017 23:50 (sandokan111).
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Oprosti samo ispravak radi se o S6 ne S7 krivo sam napisao.Ovako plava lampica je svjetila tako dugo dok se nije ispraznila baterija kanije nije više.ONa je meni rekla kad se stavi na punjač da se čuje vibracija kao da se puni ali se neće upaliti.

Što se tiče primitka u tcomovom piše da nema vidljivih oštečenja a u agramu kažu da se to tek vidi kad se skine zaštitno staklo i pod određenim kutem se vidi crtica i kao da je to uzrok.Što je sad najbolje napraviti,jer ona je sigurna da nije to ona sama napravila.Jer neznam kak moze nastati crtica ispod kaljenog zaštitnog stakla a mobitel joj nije pao nigdje.Oni još kažu da je moguce zbog transporta ali oni za to ne odgovaraju.

Battlelog: LtMoNkK
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Ne vidim kako crtica/ostecenje ekrana moze utjecat na to da se on ni ne puni jer ocito nece ni da se upali.

Na tcomovom primitku pise bez ostecenja, salji to na inspekciju. Ako je u transportu nastalo to se tebe ne tice to je izmedju agrama i tcoma, i upravo je jedan od razloga zasto se proizvodi daju an reklamaciju u trgovinu. Tcom je zaguljen jer znaju kako da odugovlace proces reklamacije. Prijava i kreni dalje po uputama inspektora.

 
0 0 hvala 0
12 godina
odjavljen
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Jel zna neko kod koga elipso servisira/popravlja laptope?(Vž-Zg)

Imam problem, reklamaciju pa da se ne natežem s njima i njihovim slanjem , jer iz iskustva znam da to potraje, mislio sam direktno do servisa odnijet laptop..

Poruka je uređivana zadnji put ned 10.9.2017 10:58 (Zin8).
 
0 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Trebalo bi na garantnom listu pisati koji su ovlašteni servisi.
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Zin8 kaže...

Jel zna neko kod koga elipso servisira/popravlja laptope?(Vž-Zg)

Imam problem, reklamaciju pa da se ne natežem s njima i njihovim slanjem , jer iz iskustva znam da to potraje, mislio sam direktno do servisa odnijet laptop..

 Ne to cinit. Nemas se sto natezat s njima. Odnesi njima i to je to.

6 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Pozdrav!

Trebam savjet u vezi moje reklamacije. Kupio sam ASUS laptop u Elipsu u Varaždinu 22.8.2015. 6.8 ove godine sam ga poslao na servis. Laptop ima garanciju 2 + 3 dodatne godine, znači još nije istekla ni ova osnovna garancija. Uglavnom da opišem ukratko o čemu se radi.. laptop tokom rada s vremena na vrijeme ispušta kratke pišteće zvukove, "zašteka" tokom gledanja filma ili rada u programu na sekundu dvije tri..pa opet proradi, i znalo da se desiti da ne upali iz prve. U windowsima nije problem jer i nakon ponovne instalacije s uredno instaliranim driverima iste greške se ponavljaju. Uglavnom sad je već 17.9 a meni u Elipsu kažu da im se servis uopće ne javlja i da zapravo ne znaju kakav je status s mojim laptopom. S obzirom da bude uskoro prošlo 45 dana otkako je na servisu pisat ću im pisani prigovor..e sad mene zanima ako je netko imao sličnu situaciju kako je najbolje postupiti? Za mene je ovo definitivno premašeni razumni rok servisiranja..ajde da su barem javili gle čekamo na dijelove još tolko i tolko dana, ali ništa, nula bodova, vjerojatno ga još nisu ni pogledali. Da li da izričito tražim novi laptop ili povrat novca? Najgore od svega je što je servis koji je ovlašten za popravak ASUS laptopa u Hrvatskoj taj neki SystemOne, a o njemu samo negativni komentari po forumima. Pomozite :)

 
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
magnifico kaže...

Pozdrav!

Trebam savjet u vezi moje reklamacije. Kupio sam ASUS laptop u Elipsu u Varaždinu 22.8.2015. 6.8 ove godine sam ga poslao na servis. Laptop ima garanciju 2 + 3 dodatne godine, znači još nije istekla ni ova osnovna garancija. Uglavnom da opišem ukratko o čemu se radi.. laptop tokom rada s vremena na vrijeme ispušta kratke pišteće zvukove, "zašteka" tokom gledanja filma ili rada u programu na sekundu dvije tri..pa opet proradi, i znalo da se desiti da ne upali iz prve. U windowsima nije problem jer i nakon ponovne instalacije s uredno instaliranim driverima iste greške se ponavljaju. Uglavnom sad je već 17.9 a meni u Elipsu kažu da im se servis uopće ne javlja i da zapravo ne znaju kakav je status s mojim laptopom. S obzirom da bude uskoro prošlo 45 dana otkako je na servisu pisat ću im pisani prigovor..e sad mene zanima ako je netko imao sličnu situaciju kako je najbolje postupiti? Za mene je ovo definitivno premašeni razumni rok servisiranja..ajde da su barem javili gle čekamo na dijelove još tolko i tolko dana, ali ništa, nula bodova, vjerojatno ga još nisu ni pogledali. Da li da izričito tražim novi laptop ili povrat novca? Najgore od svega je što je servis koji je ovlašten za popravak ASUS laptopa u Hrvatskoj taj neki SystemOne, a o njemu samo negativni komentari po forumima. Pomozite :)

Nazalost kod nas je kolovoz najbolje prespavati. Svi krenu sa godisnjim odmorima... Tko zna koliko im se toga nagomilalo, no, to ne smije biti izgovor.

A ne znam sto ces, no koliko ja vidim na njihovim stranicama postoji opcija sa provjerom statusa popravka, pa da tu vidis jesu li uopce i zaprimili laptop. Da slucajno nije netko sfusao nesto u Elipsu.

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
magnifico kaže...

S obzirom da bude uskoro prošlo 45 dana otkako je na servisu pisat ću im pisani prigovor..e sad mene zanima ako je netko imao sličnu situaciju kako je najbolje postupiti? Za mene je ovo definitivno premašeni razumni rok servisiranja..ajde da su barem javili gle čekamo na dijelove još tolko i tolko dana, ali ništa, nula bodova, vjerojatno ga još nisu ni pogledali. Da li da izričito tražim novi laptop ili povrat novca? Najgore od svega je što je servis koji je ovlašten za popravak ASUS laptopa u Hrvatskoj taj neki SystemOne, a o njemu samo negativni komentari po forumima. Pomozite :)

 Racunaj da na tih 45 dana imaju jos 15 dana za odgovor. Tako da ti je u biti ocekivano rjesenje slucaja 60 dana onda.

Trazis ono sto hoces, to nitko tu nemoze znat sto bi ti radje, novi laptop (isti) ili novce pa za te novce kupis novi laptop. Vjerojatno su tu svi bili aljkavi jer ovi ne rade u servisu a ove u trgovini i nije bas briga pa nitko nije ni pitao. Samo racunaj da vjerojatno podatke dobit neces natrag ako imas sto na laptopu.

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

-nakon 45 dana.. nemaš više što pisati, nego traži svoj novac.

-prigovarati si trebao prvih dana, jer baš nikakvog razloga ni zakonskog roka (bez opravdanog razloga na kojeg se ne može utjecati) nema.. kranji rokovi su kranji.. ne početni.

-provjeri, asus je imao akciju, za neispravan dobiješ servis + novi.

-elipso izbjegavati ili zaboraviti na garanciju, više slučajeva mutnih garancija i politika đonom na kupca pa možda odustane..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
6 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Hvala na savjetima. Tražit ću povrat novca. btw. prodavač iz Elipsa mi je rekao da su zaprimili laptop u servisu odmah sljedeći dan nakon što sam ga ja donio u trgovinu...tako da ne znam što se događa.

 
0 0 hvala 0
6 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Evo nakon što sam poslao prigovor i zvao Elipso da je poslan prigovor di tražim povrat novce, oni su rekli da bude voditelj odjela pokušao nekako ubrzati stvari..i vidi čuda za sat vremena me zovu da su javili iz servisa da je laptop popravljen. Flashali su BIOS i laptop je sad hardverski u redu.A laptop bude najvjerojatnije sutra u trgovini. Ali nekako si mislim da budem ja pričekao na odgovor mojeg prigovora jer čisto sumnjam da su oni išta napravili dobroga već samo da me se riješe.

 
0 0 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice