Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena... izdvojena tema

poruka: 4.140
|
čitano: 1.280.764
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Čitatelj kaže...

....

 

Sta se u HR prakticira nositi robu natrag trgovcu?  Ipobogu zasto? To samo komplicira i usporava stvar.

 Zašto nebi nosili/slali/vraćali robu natrag u trgovinu? 

Kupio sam proizvod u trgovini, nešto je neispravno, vratim natrag u garantnom roku pa nek trgovina rješava sa kim god hoće taj kvar i neka mi se vrati popravljen ili novi proizvod ili nazad lova, nebitno dogovorit ćemo se. Ja lično ne želim mješati bilo koga u komunikaciji između mene i trgovine, njima sam platio i smatram da oni imaju obaveze prema meni u garantnom roku. U slučaju da ti npr. trebaju dati novi proizvod ili vratiti novce ili nadoplata za novi i sl. kombinacije sa kime ću to rješavati? Hoće li servis vratiti lovu?

 

Proizvođaču ću se obratiti samo ako mislim da sam upravu, a trgovina i servis ne žele ili ne mogu rješiti neki problem. 

 

 

Naš mentalitet ima jedan kvalitet, da te jebe u zdrav mozak sve dok ima imunitet! Zustavite zemlju silazim, nije mi do ničeg, odlazim!
7 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Meni je to nezamislivo. Onda ni ne znas gdje ti je laptop, ne mozes pratiti njegovo daljnje putovanje,

nemas radni nalog da vidis u kojem je stanju servis, i jos moras po njega otici, kad ga u trgovini

zapreme i sjete ti se javiti.

 

A sto se tice povrata novca ili zamjene, pa to je lako. Servis/proizvodjac ako ne mogu poslati

novi uredjaj, nego odobravaju novac, mailaju tebe i trgovinu o odobrenju sredstava,

i kroz 48h ti trgovina vraca novac na racun. Ne moras ni iz fotelje ustati.

 

Bar je to svuda normalna praksa. Nemam sta razgovarati sa trgovinom hoce/nece/kako ce i kad ce.

Kad proizvodjac kaze "nema popravka", u roku 48h od zaprimanja maila su sredstva vidljiva na racunu.

(osim u slucaju da je petak, onda se vide u ponedjeljak)

 

Nemam previse iskustva s tim, samo jedanput su mi vracali novac za Sony-ev TV kojem su prestali raditi HDMI

portovi. Dobio sam mail od Sony-a i u roku 48h sam dobio povrat novca od Saturna. A trgovinu nisam ni vidio.

Online narucio - doslo doma. Nakon vise od dve godine su umrli portovi, ispunio online obrazac,

dosla sluzba po TV (u orginalnoj ambalazi spakiran). I nakon 10ak dana dobio mail da je nepopravljiv

i da tog modela vise nema. Dobio novac natrag, kupio jos veci i karakteristikama bolji LG.

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Čitatelj kaže...

Cekaj, zasto bi itko nosio laptop nazad u trgovinu, kad vecina, tj. skoro svi proizvodjaci laptopa imaju Collect&Return

besplatnu dostavu od vrata do servis i natrag?

Zato jer je tako pravno ispravno i reklamacija se nemoze zakomplicirat glupim slucajevima. Ujedno, ima ta jedna mala sitnica da zakon tako kaze.

Čitatelj kaže...
Al sve ide glatko. Ispuni se web obrazac, dobije se potvrda koja se isprinta i nalijepi na originalnu ambalazu (bez tog nejde),

slijedeci dan dolazi kurirska sluzba, i kroz 10-15 dana stize popravljen uredjaj.

 

Nisam nigdje u Austriji/Njemackoj da netko nosi nesto u trgovinu, osim ako je ta trgovina i proizvodjac te robe,

primjerice ECCO cipele ima svoju ECCO trgovinu, pa se moze ili odnesti njima ili mailati i dogovoriti dostavu.

 

Sta se u HR prakticira nositi robu natrag trgovcu?  Ipobogu zasto? To samo komplicira i usporava stvar.

Bas obratno. Nosenje u servis i bilogdje drugdje komplicira stvari. Zanimljivo nisi vidio da se igdje vani nosi u trgovinu a amazon je servis valjda svega sto prodaje ili? Sto si nesto kupio na amazona i slao direktno serviseru ili te pak amazon trazio da vratis natrag njima?

 

Ako to komplicira stvari, reci mi ako treba povrat novca, hoce ti servis to obavit? Ne, onda opet moras upoznavat trgovinu s slucajem. Da ne pricamo o hrpi drugih problema koji mogu nastat, a i samim time, servis prema tebi pravno nikako nije odgovoran te je njegov odnos prema tebi daleko drugaciji nego trgovine koja je pravno odgovorna.

Čitatelj kaže...
Nemam previse iskustva s tim

Odatle i nesporazumi. Shvati jedan dio, pravno, ti imas ugovor s trgovinom, ne s servisom. Trgovina ima pravni ugovor s servisom. Samim time, ti sve obavljas s trgovinom.

Poruka je uređivana zadnji put pet 5.1.2018 12:15 (sandokan111).
7 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

laptop i prijenosni disk sam kupio na Amazonu.De.

 

I ako se nesto desi, laptop ide MSI-u u servis, a HDD u Seagate.

 

I ne vidim da netko drugi u Austriji ili Njemackoj cini drugacije, osim ako bas nema servis pa mora nazad u Amazon.

Naravno da cu Kindle slati natrag u Amazon, njihov je proizvod. Al fen i peglu imam osiguran servis od proizvodjaca,

u Phillips.

 

Ne vidim cemu se u Hr sve mora komplicirati. Zato je i drzava takva kakva je. Previse ne komplicira a malo se radi kako treba.

Previse zakona koji se ne provode, a premalo jednostavnih uredbi koje se provode.

 

Ne znam, ja nemam nikakve zakonske potrebe, i nigdje u Austriji "zakon tako kaze" da se mora slati u trgovinu.

 

Vec sam ti napisao, za financijska odobrenja dobijem mailom i u roku 48h dobijem povrat sredstava,

nebitno gdje i koja trgovina, ovdje je takav zakon i to djeluje.

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

-ako nisi upoznat.. gle, možda imaš pravo (svakako na svoje mišljenje..) a možda si u krivu?

-zakon, eu regulativa, trgovac i kupac imaju ugovorni odnos, proizvođač-distributer/servis-trgovac. Neovisno o mreži servisa, kupac bira za njega poboljniji način reklamacije, u pravilu trgovina. To je upravo uvelo reda u HR divljizapad.. tako treba biti, ali ti ako želiš, možeš direktno.. i tad vidi prethodni slučaj, zaključak.

 

+ važna razlika, garancija je stvar proizvođača, može biti godinu-dvije-više.. ili bez. Odvojeno od tog postoji EU pravilo, odgovornost trgovca za robu 2god (materijalni nedostak), to nema veze s garancijom/proizvođačem. U oba slučaja kupac stvar rješava s trgovcem, samo što je u slučaju garancije trgovac samo (ugovorom obvezan) posrednik, koji će npr u slučaju povrata vratiti novac a to ne radi servis ili proizvođač...

+ ne uspoređuj online-globalno i lokalne firme-distributere za regionalno-državno tržište, zakon-jurisdikcija, porezi, .. možeš otići u brazil i kupiti nešto, ne štite te tad hr-eu zakoni, sporedno jesi li putovao ili preko ebaya.. lokalna trgovina i promet robom, obavezan distributer-servis, kao i npr prijevod uputa na hr.. itd itd. brkaš stvari i potencijalno dovodiš kupce (forumaše) u lošiju poziciju neovisno kako ti radiš (za sebe).

Trgovac. Njega se može i 'pritisnuti'.. u slučaju kad su problemi veći, dok se u suprotnom-normalnom poslovanju, kad problema nema ili kad se pozitivno riješe, trgovac ima daleko bolji odnos, brže sa servisom neko pojedini kupac, svakodnevno roba putuje od skladišta i sl.. to je npr brže nego slanje DHLom.. i besplatno za kupca. To je zato preferiran način rješavanja reklamacija.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Čitatelj kaže...

laptop i prijenosni disk sam kupio na Amazonu.De.

 

I ako se nesto desi, laptop ide MSI-u u servis, a HDD u Seagate.

Postavio sam ti jednostavno pitanje, neznam dal se sad namjerno pravis glup ili sta? Znaci, kupio si to u amazona, pokvarilo se, kontaktiras ih, sto ce ti reci? Salji u servis direktno sto ces se s nama zaje*avat, brze ti je ionako pa cemo se mi cut s servisom ako sto bude potrebno (znaci ovo sto ti pricas) ili ce ti poslat upute kako da vratis njima a oni dalje preuzimaju sve?

Sad kad smo to ustanovili, sto mislis da ce oni s tim proizvodom radit koji si ti vratio? Kad razmislis javi.

Čitatelj kaže...

Ne vidim cemu se u Hr sve mora komplicirati. Zato je i drzava takva kakva je. Previse ne komplicira a malo se radi kako treba.

Previse zakona koji se ne provode, a premalo jednostavnih uredbi koje se provode.

 Nista se u HR ne komplicira i ovo je napokon uvelo reda. Kako si mi sumnjiv s svojim pricama, necu uopce ulazit u price sto i kako je mozda u austriji ili njemackoj ili gdje god vec zivis jer tamo je sve samo ne da tece med i mlijeko kako ti pricas, ali par iskustava iz Hrvatske.

 

a) Kontaktiras servis, zatezu te da i "popravak" traje 45 radnih dana, kome ces se obratit? Pravno, nemozes im nista, ti nemas ugovornog odnosa s servisom

b) Kontaktiras servis, odobre ti zamjenu ali "po performansama" tako da si nesto platio 1000kn, a sad te "performanse" vrijede 200kn. Ti kazes da ne zelis vec povrat novca oni kazu "tough luck decko, nedamo nista vise od proizvoda koji u novonabavnoj cijeni sada kosta 200kn". Kome ces se obrati za krsenje zakona? Ponovno, servis boli briga sto ti nesto zelis ili ne zelis, jel ti se ne svidja? Dovidjenja.

c) Kontaktiras servis, odobre povrat novca, tko te novce vraca? Znaci opet moras kontaktirat trgovca

d) Kontaktiras servis, zamjene ti nesto i kazu "garancija na taj dio je 6mj", taj dio se pokvari nakon 1 godine ponovno, kad je cjelokupna garancija proizvoda vec istekla (al bi trebala trajati jos na taj dio koji si zamjenio jeli). Kontaktiras servis ponovno, oni te odjebu. Kome ces se obratit da ostvaris prava? Servis nije prema tebi odgovoran.

e) Saljes proizvod na servis, oni kazu "dosao je ostecen" i ne priznaju garanciju? Tough luck natezi se sad tko je sjebo stvar i sam si protiv 3 pravna subjekta koji sve zele na tebe prebacit (trgovac, servis i prijevoznik) jer se nikome ne placa to. Ovo se naravno fino izbjegne da odneses proizvod u trgovinu gdje se ona fizicki pregleda, na primki se obiljezi da nema ostecenja i svi sretni. Ako dodje do ostecenja nek se oni natezu sto i kako. A puno cesce ces nesto kupit u trgovini u koju proizvod mozes odnijeti natrag nego da je ujedno i servis svega sto kupujes u tvome gradu.

f) Trebas poslat nesto na reklamaciju, nema svak placeni prikup robe vec ti placas dostavu proizvoda njima, oni besplatno vracaju natrag.

 

U svemu ovome, ona NAJBITNIJA stavka je naravno izostavljena, a to je tvoje vrijeme da se reklamacija rijesi i koliko si tocno vremena (i zivaca cesto) na nju potrosio.

U slucaju Hrvatske (kompliciranom jelte) ja sam odnio proizvod u trgovinu i stavio prst u uho oko svega i cekam proizvod natrag. Ako se zakomplicira, prijavim trgovinu pa se oni objasnjavaju s inspektorom sto i kako jer se to mene ne interesira, to je njihov posao ne moj ako ih servis zaje*ava.

U tvom velebnom zapadu (jednostavno jelte) proizvod si slao servisu i ako servis ima bilokakva pitanja, nesporazume ti moras kontaktirat s njima, a oni pri tome nemaju apsolutno nikakve obveze prema tebi pa te ne je*u pet posto i ako se sto zakomplicira moras prijavit TRGOVINU (ne servis), koja ce onda TEK TADA doznat za tvoj slucaj, ispast kriva ni kriva ni duzna, i mora se upoznavat s cijelim slucajem i uskocit u rjesavanje reklamacije.

 

Jap, ultra bolji tvoj nacin. Eto, meni je barem drago da nismo sve gluposti skupili od zapada. (ako je tako kako kazes, a ni u to nisam siguran kako zakon tamo kaze)

Poruka je uređivana zadnji put pet 5.1.2018 16:26 (sandokan111).
7 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Ti si tip koji cita selektivno, a ne sve ono sto pise, tako da nema potrebe da ti ista pisem.

 

Sve u svemu, necu se vise petljati - ja se drzim onog - sto nije pokvareno, ne mijenjam.

 

Dakle, meni je do sada uvjek bilo normalno kontaktirati proizvodjaca i od njega dobiti sluzbeni servis.

Nikakvih problema nije bilo, zatezanja niti usporavanja. To samo u hrvatistanu bude tako, pa se svi boje

ostvariti pismeni kontakt sa proizvodjacem. Ali nema veze, to nije moj problem.

 

Mogu samo reci da u zapadnim zemljama EU servisi i proizvodjaci rade gotovo kao Enterprise

nivo servisa. U hrvatistanu je jasno, mala zemlja, mnogo lopova, monogo problema, a rezultata nema.

 

I zato kad citam sve tvoje poruke vidim samo losa iskustva i frustracije. Nema smisla dalje,

izvuci ces nesto iz konteksta sto tebi pase a ono sto sam vec napisao, ces ponovno pitati,

makar ti je vec napisano i odgovoreno.

 

Nekad treba citati sa razumom, a ne samo da se procita.

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Čitatelj kaže...

Ti si tip koji cita selektivno, a ne sve ono sto pise, tako da nema potrebe da ti ista pisem.

 To je to. Dalje ne treba, cijeli pasus nisi nista napisao.

14 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Pozdrav,

 

Imam ovakvu situaciju, televizor mi se pokvario(pojavila se šarena slika i neće se više upaliti) nakon sto je radio samo 5mj. od kupnje.

 

Napravio sam sljedeće:

1. Poslao sam im e-mailom opis kvara i pozvao se na to da TV ima materijalni nedostatak i naveo im  da prema čl. 5. Zakona o zaštiti potrošača te čl.400. Zakona o obveznim odnosima, uz predočenje računa. Prema čl. 410. Zakona o obveznim odnosima kao potrošač imam pravo zahtjevati na pravo na povrat novaca zato jer se je kvar desio unutar 6mj.

2. Odnio sam TV u dućan di sam ga i kupio(ne na servis) i tamo prijavio kvar, izvadili ga iz kutije i zajedno provjerili da TV doista ne radi te ustanovili da nema fizickih oštećenja.

3. Složio se s njima oko toga da neka ga oni odnesu na svoj servis i naprave dijagnostiku bez popravka, te kada se sluzbeno ustanovi da je TV doista u kvaru da mi se napravi onda nakon toga povrat novaca.(na taj dio di spominjem povrat novaca nisu napisali da će mi vratiti novce, nego mi pišu da ce napraviti popravak ili zamjenu u skladu s jamstevnim uvjetima)Naravno ja forsiram da ne želim nikakav popravak niti zamjenu nego isključivo povrat novaca zbog onih 6mj.

 

Jesam li sve korektno napravio sa svoje strane ili fali još nešto? Koliko bi sada "razumno" trebao čekati da mi oni odobre povrat novaca?

 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 18.1.2018 21:50 (kach).
 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Sve korektno osim sto ako ti odbijaju napravit samo dijagnostiku ne smijes im ostavit televizor jer nigdje nije zapisano da ti hoces povrat da se tv ne servisira, tako da ako to nemas napismeno, oni ga mogu popravit i pravit se blesavi i onda je kasno.

 

Zasto si trazio povrat a ne novi proizvod isti takvi?

 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Napomenuo sam im preko email-a i stavio sam napomenu servisu da zelim samo dijagnostiku ali bez popravka. Kada dijagnostikom vide da je tv doista pokvaren napisao sam da me odma kontaktiraju tako da se dogovorimo oko povrata novca.

 

Ne zelim isti TV zato jer za iste novce sada mogu dobiti noviju seriju boljeg TV-a,a koliko sam razumio ako se desi kvar unutar 6mj. imam pravo traziti novi zapakirani proizvod ili povrat novaca. Znaci imam pravo birati opcije jel tako?

Poruka je uređivana zadnji put pet 19.1.2018 0:00 (kach).
 
0 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Rvacka posla. Ako proizvodjac daje jamstvo i servis X godina, oni ce ti ga popraviti.

Pa nisi uzeo TV na leasing, da ga imas 6 mjeseci i onda vratis i zamjenis za drugi.

 

Meni nisu mogli popraviti TV, tj. nije bilo dijelova ili tog modela, pa su mi dali

bon u tom iznosu, da u toj trgovini mogu kupiti drugi za tu vrijednost ili vecu uz nadoplatu.

 

Al da sad mogu birati kako ja zelim da mi se uredjaj (ne)servisira u jamstvu, to nigdje nisam vidio.

12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
kach kaže...

Pozdrav,

 

Imam ovakvu situaciju, televizor mi se pokvario(pojavila se šarena slika i neće se više upaliti) nakon sto je radio samo 5mj. od kupnje.

 

Napravio sam sljedeće:

1. Poslao sam im e-mailom opis kvara i pozvao se na to da TV ima materijalni nedostatak i naveo im  da prema čl. 5. Zakona o zaštiti potrošača te čl.400. Zakona o obveznim odnosima, uz predočenje računa. Prema čl. 410. Zakona o obveznim odnosima kao potrošač imam pravo zahtjevati na pravo na povrat novaca zato jer se je kvar desio unutar 6mj.

2. Odnio sam TV u dućan di sam ga i kupio(ne na servis) i tamo prijavio kvar, izvadili ga iz kutije i zajedno provjerili da TV doista ne radi te ustanovili da nema fizickih oštećenja.

3. Složio se s njima oko toga da neka ga oni odnesu na svoj servis i naprave dijagnostiku bez popravka, te kada se sluzbeno ustanovi da je TV doista u kvaru da mi se napravi onda nakon toga povrat novaca.(na taj dio di spominjem povrat novaca nisu napisali da će mi vratiti novce, nego mi pišu da ce napraviti popravak ili zamjenu u skladu s jamstevnim uvjetima)Naravno ja forsiram da ne želim nikakav popravak niti zamjenu nego isključivo povrat novaca zbog onih 6mj.

 

Jesam li sve korektno napravio sa svoje strane ili fali još nešto? Koliko bi sada "razumno" trebao čekati da mi oni odobre povrat novaca?

 

 

Članak 410.

Prava kupca

(1) Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku može po svom izboru: 1) zahtijevati od prodavatelja da nedostatak ukloni, 2) zahtijevati od prodavatelja da mu preda drugu stvar bez nedostatka, 3) zahtijevati sniženje cijene, 4) izjaviti da raskida ugovor. 

 

Zaboravi da ćeš dobit povrat novaca., nego će ti popravit uređaj tj članak 410. Točka 1.

 

I da ti u naboljem slučaju ponude "novce" to bi ti bilo na način - Vaš tv je rad vrijedio 5000kn, nakon 6mj vrijedi 4000kn. Do 4000kn možete uzet TV koji hoćete. Odeš tipa u Elipso ili gdje već s kim oni imaju sklopljen ugovor i izabereš si tv. To da ćeš ti dobit keš na ruke - nema šanse. (Da bi ispunio uvjete za dobivanje novog tv-a, tv ti mora minimalnio 3x završit na servisu a da ga oni ne uspiju popravit).

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 19.1.2018 8:02 (R36).
14 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

(ispod pravilo vrijedi samo za kvarove do 6mj.)

"Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku može po svom izboru:" u prijevodu Kupac ima pravo birati izmedu 4 ponudene opcije i odabrati jednu od njih jel tako? 

 

Gleda se na to da je tv vec bio pokvaren te ima skriveni nedostatak. Sumnjam na to da je TV vec bio prije na servisu i popravljan prije nego sam ga kupio, zato jer kada sam ga kupio kutija je izgledala koda je vec otvarana i nanovo ljepljena sa selotejpom.

 

Da se je kvar desio naprimjer u 12mj. od kupnje nebi imao pravo birati opcije nego bi u tom slucaju bio prisljen na servis. Po meni ovaj zakon od 6mj. je logican. Jer zasto bi kupac morao stalno voziti ogroman TV na servis koji je prakticki tek kupio, takve stvari se nebi smjele desavati u prvih 6 mj. zato i postoji taj clanak 410 kao neka sigurnost za kupca.

 

 

 

Link ispod di navode upravo ovo sto zelim: 

Poruka je uređivana zadnji put pet 19.1.2018 10:13 (kach).
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
kach kaže...

(ispod pravilo vrijedi samo za kvarove do 6mj.)

"Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku može po svom izboru:" u prijevodu Kupac ima pravo birati izmedu 4 ponudene opcije i odabrati jednu od njih jel tako? 

 

Gleda se na to da je tv vec bio pokvaren te ima skriveni nedostatak. Sumnjam na to da je TV vec bio prije na servisu i popravljan prije nego sam ga kupio, zato jer kada sam ga kupio kutija je izgledala koda je vec otvarana i nanovo ljepljena sa selotejpom.

 

Da se je kvar desio naprimjer u 12mj. od kupnje nebi imao pravo birati opcije nego bi u tom slucaju bio prisljen na servis. Po meni ovaj zakon od 6mj. je logican. Jer zasto bi kupac morao stalno voziti ogroman TV na servis, takve stvari se nebi smjele desavati u prvih 6 mj. zato i postoji taj clanak 410.

 

 

 

Link ispod di navode upravo ovo sto zelim: 

Gle papir trpi sve, ja sam ti rekao kako u praksi funkcionira.

 

Novce možeš 100% zaboravit.

 

Servis će ti popravit televizor i to je to. Ako ćeš htjet novce a ne porpavljeni tv - ulaziš u dougotrajnu sudsku bitku gdje ćeš na kraju izgubit i živce i novce.

14 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Dobro to je sad drugo, takav scenarij je lako moguc kod osobe koja prilikom svega ovoga nije nigdje navela pisanim putem da ne zeli popravak.

 

Sad pricamo hipotetski ako tako odluce da mi poprave TV bez mog odobrenja prijavit cu ih inspekciji i cekat 15 dana odgovor od njih. To bi mi bila opcija B u takvom scenariju nista me ne kosta. Ovi u inspekciji jedva cekaju nekog poput mene da im dojavim i predam sve pisane dokaze, jer oni tako zaraduju. Al dobro necemo sad u ekstreme ic jer takav scenarij se jos nije meni osobno desio.

 

Pisanim putem napomenuo vise puta velikim slovima + napomena servisu da ga NE popravljaju tako da sumnjam da budu ikaj radili bez mog odobrenja. Budem napisao update kada naprave dijagnozu na servisu. Trebao bi iduci tjedan znat vise informacija.

Poruka je uređivana zadnji put pet 19.1.2018 10:34 (kach).
 
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
kach kaže...

Dobro to je sad drugo, takav scenarij je lako moguc kod osobe koja prilikom svega ovoga nije nigdje navela pisanim putem da ne zeli popravak.

 

Sad pricamo hipotetski ako tako odluce da mi poprave TV bez mog odobrenja prijavit cu ih inspekciji i cekat 15 dana odgovor od njih. To bi mi bila opcija B u takvom scenariju nista me ne kosta. Ovi u inspekciji jedva cekaju nekog poput mene da im dojavim i predam sve pisane dokaze, jer oni tako zaraduju. Al dobro necemo sad u ekstreme ic jer takav scenarij se jos nije meni osobno desio.

 

Pisanim putem napomenuo vise puta velikim slovima + napomena servisu da ga NE popravljaju tako da sumnjam da budu ikaj radili bez mog odobrenja. Budem napisao update kada naprave dijagnozu na servisu. Trebao bi iduci tjedan znat vise informacija.

 Napravit će ti dijagnostiku i ponudit popravak i to je to.

 

Kao što sam kažeš da državna inspekcija zarađuje od tvojih prijava, tako i taj ovlašteni servis tj ovlašteni uvoznik tv-a (njih se pita za bilo kakva odobrenja) ima zaposlene pravnike, a moraju i ti pravnnici zaradit plaću.

 

Aj baš me zanima što će biti., pa javi.

Poruka je uređivana zadnji put pet 19.1.2018 12:29 (R36).
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Čitatelj kaže...

Rvacka posla.

 Ako te smetaju "rvacka posla" onda nadji neki zapadnoeuropski forum pa tamo lamentiraj o glupostima koje su bitne za tu zemlju. Prvo i osnovno sto si u tom svom zapadu trebao nauciti je da se pridrzavas zakona, kakvi god da jesu i koje god ti imao misljenje o njima. Ako te zakon smeta, zakon se treba mjenjat, a ne ignorirat. Trenutno, na snazi je zakon takav kakav je i on moze ako hoce napravit to sto je naveo a ti svoje negodovanje mozes objesit macku o rep. Vec je pokazano da ne razumijes stvari o kojima pricas.

R36 kaže...

Zaboravi da ćeš dobit povrat novaca.

 Citirao si fino zakon i sad bi ga selektivno primjenjivao onako kako tebi odgovara, al eto, zakon ne radi na taj nacin.

R36 kaže...

Gle papir trpi sve, ja sam ti rekao kako u praksi funkcionira.

Novce možeš 100% zaboravit.

Servis će ti popravit televizor i to je to. Ako ćeš htjet novce a ne porpavljeni tv - ulaziš u dougotrajnu sudsku bitku gdje ćeš na kraju izgubit i živce i novce.

 ROFL, PAPIR TRPI SVE? Ne, rijec trpi sve, a papir je jako eksplicitan. U nikakvu bitku koju ce izgubit on ne ulazi niti moze zaboravit na novce. Ne pricaj bedastoce bez ikakvog uporista. Mislim svako par mjeseci se javi ovako neki random lik s glupostima oko zakona i "100% je tako" a blage veze nemaju.

kach kaže...
Pisanim putem napomenuo vise puta velikim slovima + napomena servisu da ga NE popravljaju tako da sumnjam da budu ikaj radili bez mog odobrenja. Budem napisao update kada naprave dijagnozu na servisu. Trebao bi iduci tjedan znat vise informacija.

 Pusti sta ovaj lamentira gluposti. Ako si pisano tako naveo pri tome ces i ostat i to je to. Postoji sansa da ga oni poprave unatoc tvojim zahtjevima al to ces fino onda poslat na inspektorat i to je to.

R36 kaže...

Kao što sam kažeš da državna inspekcija zarađuje od tvojih prijava, tako i taj ovlašteni servis tj ovlašteni uvoznik tv-a (njih se pita za bilo kakva odobrenja) ima zaposlene pravnike, a moraju i ti pravnnici zaradit plaću.

 Osim sto ovlasteni servis i uvoznik nemaju veze s njim i njegovim ugovorom koji je on sklopio s TRGOVCEM. Zaboli ga uho sto ce uvoznik i ovlasteni servis reci, to je briga trgovine. Njihov udio u njegovoj reklamaciji je samo toliki da su ovlasteni izvrsit dijagnostiku te trgovcu prenijet informaciju da li je tv neispravan ili ne i to je sve.

12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...
Čitatelj kaže...

Rvacka posla.

 Ako te smetaju "rvacka posla" onda nadji neki zapadnoeuropski forum pa tamo lamentiraj o glupostima koje su bitne za tu zemlju. Prvo i osnovno sto si u tom svom zapadu trebao nauciti je da se pridrzavas zakona, kakvi god da jesu i koje god ti imao misljenje o njima. Ako te zakon smeta, zakon se treba mjenjat, a ne ignorirat. Trenutno, na snazi je zakon takav kakav je i on moze ako hoce napravit to sto je naveo a ti svoje negodovanje mozes objesit macku o rep. Vec je pokazano da ne razumijes stvari o kojima pricas.

R36 kaže...

Zaboravi da ćeš dobit povrat novaca.

 Citirao si fino zakon i sad bi ga selektivno primjenjivao onako kako tebi odgovara, al eto, zakon ne radi na taj nacin.

R36 kaže...

Gle papir trpi sve, ja sam ti rekao kako u praksi funkcionira.

Novce možeš 100% zaboravit.

Servis će ti popravit televizor i to je to. Ako ćeš htjet novce a ne porpavljeni tv - ulaziš u dougotrajnu sudsku bitku gdje ćeš na kraju izgubit i živce i novce.

 ROFL, PAPIR TRPI SVE? Ne, rijec trpi sve, a papir je jako eksplicitan. U nikakvu bitku koju ce izgubit on ne ulazi niti moze zaboravit na novce. Ne pricaj bedastoce bez ikakvog uporista. Mislim svako par mjeseci se javi ovako neki random lik s glupostima oko zakona i "100% je tako" a blage veze nemaju.

kach kaže...
Pisanim putem napomenuo vise puta velikim slovima + napomena servisu da ga NE popravljaju tako da sumnjam da budu ikaj radili bez mog odobrenja. Budem napisao update kada naprave dijagnozu na servisu. Trebao bi iduci tjedan znat vise informacija.

 Pusti sta ovaj lamentira gluposti. Ako si pisano tako naveo pri tome ces i ostat i to je to. Postoji sansa da ga oni poprave unatoc tvojim zahtjevima al to ces fino onda poslat na inspektorat i to je to.

R36 kaže...

Kao što sam kažeš da državna inspekcija zarađuje od tvojih prijava, tako i taj ovlašteni servis tj ovlašteni uvoznik tv-a (njih se pita za bilo kakva odobrenja) ima zaposlene pravnike, a moraju i ti pravnnici zaradit plaću.

 Osim sto ovlasteni servis i uvoznik nemaju veze s njim i njegovim ugovorom koji je on sklopio s TRGOVCEM. Zaboli ga uho sto ce uvoznik i ovlasteni servis reci, to je briga trgovine. Njihov udio u njegovoj reklamaciji je samo toliki da su ovlasteni izvrsit dijagnostiku te trgovcu prenijet informaciju da li je tv neispravan ili ne i to je sve.

Aha...prodavač zakon ne smije selektivno primjenjivat, a kupac može. Zanimljivo.

 

Kolega ja imam praksu a ti teoriju tako da mi nemoj prodavat bajke. U toj tvojoj bajno teoriji to sve ima smisla., ali prkasa je nešto drugo.

 

Oni poprave TV i on će se ići žalit inspektoratu da je želi povrat novaca hahahahha. Aj dobro. Jedva čekam da vidim šta će na kraju biti.

 

15 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

-za reklamaciju postoje dvije različite (skoro suprotne) onsove, normalna, garancija, stvar proizvođača, popravak (kod PC komponenti se svodi na zamjenu) ili povrat novca (po računu, ni kuna više-manje). Neovisno o garanciji, EU zakon je obvezao trgovca kao odgovornog za ispravnost (materijalni nedostatak) i po toj osnovi kupac može bez garancije ostvariti svoja prava.

-koje je pravo kupca? Za svoj novac, dobiti ispravnu stvar. Ako dođe do problema (kvara) tad otkalnjanje kvara... tek ako to nije moguće, novac (uz izuzetke npr novo iz kutije i sl. kad kupac može odbiti popravak i inzistirati na novom proizvodu ili povratu novca).

-to nije stvar zakona, precizno kao garancija, nego (tako postavljeno) stvar dogovora kupca i trgovca. Što god se dogovore, vrijedi. Cjenkanje i sl. su uobičajena metoda. Kupac se ne može žaliti, tj može samo ako trgovac ne odradi svoj dio, tj ne otkloni kvar. Ako trgovac napravi ono što može (mora), tad kupac može kenjkati, ali ne pozivati se na nepostojeće zakone. Kupio si robu, ako radi, nema žaljenja, ako ne radi, tad popravak-natezanje. Tek ako se kvar ne otkloni, tek tad kupac može nešto zahtijevati.. u ovom slučaju ne vidim ništa takvog.

 

.. osim, kao btw, jasno je navedeno, kupac se žalio na materijalni nedostatak.. (ne garancija), tako je predao reklamaciju, dok istovremeno navodi da je reklamacija zaprimljena po osonovi garancije... što je, ili-ili... ii pod garancijom (i tad trgovac ne odlučuje, popravak ili novo ili novac), dok za met.nedostatak se moraju kupac-trgovac dogovoriti. Krivice (za osnovu prijeve) nema ako trgovac napravi što mora, tj pokuša... i trgovca štiti zakon, kupac ako nije zadovoljan trebao je birati robu prilikom kupnje, ne pola godine kasnije ili sad mora dokazati neki takav prikriveni nedostatak (koji po opisu ne postoji kao osnova), tj nije nedostatak nego se uređaj pokvario.

 

zanimljiva priča.. vidjet ćemo rasplet :) ..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Ova prica bi odavno imala kraj da se je TV povario nakon zakonskog roka od 6mj. U tom scenariju ja bi ga odnio na servis, cekao razumni rok da ga poprave,dobio natrag popravljeni TV. Kraj price.

 

ALI

 

Tv se je pokvario 5mj. nakon kupnje i tu sad krece zanimljiva igra. Bez brige updejtam sve cim dobim neki info nadam se iduci tjedan .

Poruka je uređivana zadnji put pet 19.1.2018 13:19 (kach).
 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
R36 kaže...

Aha...prodavač zakon ne smije selektivno primjenjivat, a kupac može. Zanimljivo.

Pa ne cudi, koje gluposti pises, da ti, kao i valjda 20 sudionika ove teme koji su trgovci, citanje i razumjevanje procitanog ne ide. Znaci, selektivno primjenjivanje zakona ne moze nitko, kako ni kupac tako ni trgovac. Njegovo pravo nije selektivno primjenjivanje zakona vec, vidi vraga, IZRICITO PRIMJENJIVANJE NAPISANOG, obzirom da jeli, u tom clanku koji si citirao, ali valjda nisi dobro razumio pise, evo ja cu ponovno citirati

(1) Kupackoji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku moze po svom izboru:

Evo, podcrtao i boldao sam ti dio koji ti nije jasan. Znaci u zakonu ne pise "trgovac", vec pise "kupac". Nadalje, navodi se da taj isti KUPAC po SVOM izboru moze, i onda je navedeno sto moze. Znaci ne po trgovcevom izboru, ne po izboru servisera, ne po izboru distributera, ne po izboru random likova s bug foruma koji neznaju citat, vec eto, vidi cuda, po izboru njega samog, KUPCA, izabrat sto hoce od ponudjenog.

R36 kaže...

Kolega ja imam praksu a ti teoriju tako da mi nemoj prodavat bajke. U toj tvojoj bajno teoriji to sve ima smisla., ali prkasa je nešto drugo.

 Nazalost nemas ni teoriju, a praksa ti je vjerojatno app metoda. Osobno, prakse mi ne fali te sam se s ovim stvarima susreo puno vise nego ti. Ti si samo vjerojatno jedan od mnogobrojnih trgovaca u HR koji je muljao kupce dok je mogao pa eto sad kad se upozna s zakonima se cudi ko pura dreku jer ti se gace tresu da ces morat reklamaciju rjesavat za kupca i onda se nosit s svim tim povratima, garancijama i cime sve ne, a ne, kao sto cu bit slobodan pa pretpostavit, si dosada bio "evo vam broj servisa tamo vam je najlakse to sve rijesit".

R36 kaže...
Oni poprave TV i on će se ići žalit inspektoratu da je želi povrat novaca hahahahha. Aj dobro. Jedva čekam da vidim šta će na kraju biti.

 Da, ako ima napisano da ne zeli popravak ce oni taj popravljeni tv vratit trgovcu, trgovac ce ga morat stavit natrag u prodaju pod rabljeno a novce vratit kupcu i mozda, po prvi puta u svom trgovackom poslu otvorit zakone i procitat ih, ili vidi vraga, unajmit nekog pravnika koji ce se o ovim stvarima bavit za njega.

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...
zanimljiva priča.. vidjet ćemo rasplet :) ..

 Stvar je da je ovo s 6mj uvedeno jer se nekakva razina kvalitete mora odrzavat. Ako se nesto sto si kupio novo, pokvari u roku od 6mj to onda znaci da nesto s tim nije u redu. Prilicno sam siguran i da se postavi ovakvo pitanje proizvodjacu da bi istu stvar rekli da je nedopustivo da se stvar pokvari u roku od 6mj cisto stoga jer je i njima u interesu da se razina kvalitete odrzava. Tko bi svijesno branio uopce da kaze "pa dobro, mozda nam se stvari pokvare u roku od 6mj ali cemo ih zato besplatno popraviti" :).

kach kaže...
Tv se je pokvario 5mj. nakon kupnje i tu sad krece zanimljiva igra. Bez brige updejtam sve cim dobim neki info nadam se iduci tjedan .

 Ako si sve jasno naveo kako si naveo i na primci se vidi da ne zelis popravak sve ce bit u redu i dobit ces povrat novca.

Ako si nesto od ovog izostavio (znaci na primki si rekao da ne pise da ne zelis popravak tu nisam tocno shvatio dal to tocno tako pise) onda, moja pretpostavka kako ce se to odigrat je da ce servis popravit, trgovac ce ti rec da je popravljeni uredjaj spreman za preuzimanje i da je time prica gotova. Ti ces tada morat slat prijavu inspektoratu i onda je pitanje sto ce inspektor odlucit posto na servisnoj primci nema oznake "ne zeli popravak vec samo dijagnostiku". Ti ces prilozit to gdje si im rekao da ne zelis popravak, ali je pitanje sto ce inspektor na kraju odlucit posto na primci ne pise da ne zelis popravak, a trgovac ce ti vjerojatno reci inspektoru da si se ti predomislio kad si predavao uredjaj u vezi toga jer da bi oni inace oznacili na primci da ne zelis popravak.

 

Evo ti nedavno primjer s supernetom. Uzeo sam fotic, stigao, otvorio sam ga doslovno da se nemoze primjetit da je otvoren osim sto sam prerezao naljepnicu na ulazu jer se inace nemoze otvorit. Ukljucio fotic, napravio 3 slike i vidio da su uzasne i vratio ga natrag. Znaci povrat kupljene robe na daljinu. Supernet mi je umanjio povrat za 20% cini mi se, pod izgovorom da je ambalaza ostecena i linkali su mi svoje uvjete o tome. Potvrdili su da je inace s uredjajem sve u redu. Jos su mi citirali zakon po kojem mi mogu to umanjiti ako je to osteceno i da su oni te liste sastavljali s ministarstvom direktno te imaju njihov blagoslov, i da kao oni sad to moraju prodavat pod rabljeno. Pokusao sam im objasniti da jasno u zakonu naznaceno da u "ostecenje" ne ulazi dio koji je bitan da se provjeri funkcionalnost uredjaja, te samim time, bez da se ta naljepnica prereze nemoze se ni provjerit funkcionalnost. Lik je i dalje bio ustrajan kao i mnogi prije njega. Poslao sam prijavu inspektoratu i cim su prijavu dobili sam dobio ostatak novca natrag, a kasnije u rjesenju inspektorice je pisalo "da su mi umanjili vrijednost jer je uredjaj bio koristen". Znaci inspektorici su rekli totalno drugu stvar koju su meni rekli i htjeli su umanjit povrat kao da sam ja narucio uredjaj i koristio ga 10ak dana i onda ga vratio, i kao, ajde ja sam to koristio pa su oni "radi dobre poslovne prakse" meni izasli u susret i vratili tih 20% umanjenja. Sad, briga mene sto su oni odlucili u svojem rjesenju i sto su inspektorici rekli jer sam dobio novce natrag, ja znam sto je s tim ali t hocu reci da trgovac ce puno toga reci inspektorici koje tebi ne rece i zato se sva komunikacija mora odradjivat pismeno i sve mora bit pismeno zabiljezeno pa se nemoj cudit ako oni kazu da si se ti predomislio u vezi toga.

Prilicno sam siguran da su ovi iz superneta skuzili da im to ne bi proslo jer bi im trazio vjestacenje, pa bi tek onda izgubili pare jer samo po bateriji se moze zakljuciti da uredjaj nije radio duze od 10ak minuta, pa su kao "u duhu dobre poslovne prakse" obavili povrat.

Poruka je uređivana zadnji put pet 19.1.2018 13:48 (sandokan111).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...
 Da, ako ima napisano da ne zeli popravak ce oni taj popravljeni tv vratit trgovcu, trgovac ce ga morat stavit natrag u prodaju pod rabljeno a novce vratit kupcu i mozda, po prvi puta u svom trgovackom poslu otvorit zakone i procitat ih, ili vidi vraga, unajmit nekog pravnika koji ce se o ovim stvarima bavit za njega.

Ovo je moja neka predpostavka koja ne mora biti tocna. Ali samo da napomenem detalj koj sam ucio kada sam kupio taj TV kutija nije bila orginal zapakirana vec je vidljivo bilo na njoj da ju je netko prije otvarao i zatvarao, ljepio ne tvornicim selotejpima itd.

 

Odma sam pomislio:

 

1. Bio je izlozbeni primjerak TV-a koj je radio xy dana pa su ga spremili natrag u kutiju.

2. Netko ga je kupio prije mene i koristio par dana pa vratio.

3. Bio je na servisu, "popravili su ga" i natrag zapakirali u kutiju te meni uvalili.

 

Nekaj od tog troje je bilo,jer sam siguran da TV nije bio novi zapakirani kad sam ga kupio nego samo prepakiran.

 

Nazalost nemogu dokazat taj mali detalj. Ali eto ocu napomenut kako ti trgovci vole uvaljat ti stvari i govorit da su nove,a zapravo u nekim situacijama su koristene i prepakirene.

 

 

 

EDIT: Bez brige na emailu i servisnom radnom nalogu jasno pise da NE zelim popravak nego samo dijagnostiku.

 

Prije reklamacije sam istrazivao i naletio na ovaj thread i zakljucio pomocu svih vasih postova kojom strategijom cu ic i pazio sam da sve bude pisanim putem jer si napisao milijardu puta ovdje da pisanim putem je nabolje rjesavati problem. Upravo zbog toga tebi ide u korisit kasnije kada ih ides prijaviti inspekciji jer imas dokaze.

 

Tako da svima hvala unaprijed.

Poruka je uređivana zadnji put pet 19.1.2018 14:06 (kach).
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
kach kaže...
Nazalost nemogu dokazat taj mali detalj. Ali eto ocu napomenut kako ti trgovci vole uvaljat ti stvari i govorit da su nove,a zapravo u nekim situacijama su koristene i prepakirene.

 Pa ja osobno nemam problema ni s kupovinom stvari koje "nisu nove" ako je to nesto bez cega mogu i ima garanciju. Znaci ako imam 1 monitor i kupim 2gi da imam 2, uopce mi nije bitno dal je taj 2gi "mint" novi ako ima sve potrebne garancije i radi kako spada, jer i ako se pokvari nista, imam jos 1 i mogu koristit racunalo. S druge strane ako mi je to jedini monitor onda cu uzeti samo da je glanc novi. Netko ce uvijek uzet samo glanc novo, svak bira sto ce s svojim novcima. Ja bi u tvom slucaju vjerojatno servisirao uredjaj i ne trazio novce jer je reklamacija brze odradjena, ali ovo sto si ti trazio je isto ok, pogotovo nakon ovih novih saznanja.

12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...
R36 kaže...

Aha...prodavač zakon ne smije selektivno primjenjivat, a kupac može. Zanimljivo.

Pa ne cudi, koje gluposti pises, da ti, kao i valjda 20 sudionika ove teme koji su trgovci, citanje i razumjevanje procitanog ne ide. Znaci, selektivno primjenjivanje zakona ne moze nitko, kako ni kupac tako ni trgovac. Njegovo pravo nije selektivno primjenjivanje zakona vec, vidi vraga, IZRICITO PRIMJENJIVANJE NAPISANOG, obzirom da jeli, u tom clanku koji si citirao, ali valjda nisi dobro razumio pise, evo ja cu ponovno citirati

(1) Kupackoji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku moze po svom izboru:

Evo, podcrtao i boldao sam ti dio koji ti nije jasan. Znaci u zakonu ne pise "trgovac", vec pise "kupac". Nadalje, navodi se da taj isti KUPAC po SVOM izboru moze, i onda je navedeno sto moze. Znaci ne po trgovcevom izboru, ne po izboru servisera, ne po izboru distributera, ne po izboru random likova s bug foruma koji neznaju citat, vec eto, vidi cuda, po izboru njega samog, KUPCA, izabrat sto hoce od ponudjenog.

R36 kaže...

Kolega ja imam praksu a ti teoriju tako da mi nemoj prodavat bajke. U toj tvojoj bajno teoriji to sve ima smisla., ali prkasa je nešto drugo.

 Nazalost nemas ni teoriju, a praksa ti je vjerojatno app metoda. Osobno, prakse mi ne fali te sam se s ovim stvarima susreo puno vise nego ti. Ti si samo vjerojatno jedan od mnogobrojnih trgovaca u HR koji je muljao kupce dok je mogao pa eto sad kad se upozna s zakonima se cudi ko pura dreku jer ti se gace tresu da ces morat reklamaciju rjesavat za kupca i onda se nosit s svim tim povratima, garancijama i cime sve ne, a ne, kao sto cu bit slobodan pa pretpostavit, si dosada bio "evo vam broj servisa tamo vam je najlakse to sve rijesit".

R36 kaže...
Oni poprave TV i on će se ići žalit inspektoratu da je želi povrat novaca hahahahha. Aj dobro. Jedva čekam da vidim šta će na kraju biti.

 Da, ako ima napisano da ne zeli popravak ce oni taj popravljeni tv vratit trgovcu, trgovac ce ga morat stavit natrag u prodaju pod rabljeno a novce vratit kupcu i mozda, po prvi puta u svom trgovackom poslu otvorit zakone i procitat ih, ili vidi vraga, unajmit nekog pravnika koji ce se o ovim stvarima bavit za njega.

Baš si mi zanimljiv.

 

Pročitaj kompletan zakon tj članak 410. 

 

Članak 410.

(1) Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku može po svom izboru:

1) zahtijevati od prodavatelja da nedostatak ukloni,

2) zahtijevati od prodavatelja da mu preda drugu stvar bez nedostatka,

3) zahtijevati sniženje cijene,

4) izjaviti da raskida ugovor.

(2) U svakom od tih slučajeva kupac ima pravo i na poprav­ljanje štete prema općim pravilima o odgovornosti za štetu, uključujući i štetu koju je ovaj zbog nedostatka stvari pretrpio na drugim svojim dobrima.

(3) Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi prodavatelj.

 

Sve si mi rekao kad si napisao "ili vidi vraga, unajmit nekog pravnika koji ce se o ovim stvarima bavit za njega." Igrom slučaja si ti pravnik hahahhahaha.

 

Predložit ću kolegi da te unajmi...i samo mu reći da će ga više koštat pisanje žalbe nego novi TV. 

 

Toliko od mene...

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
R36 kaže...

Baš si mi zanimljiv.

 

Pročitaj kompletan zakon tj članak 410. 

 

Članak 410.

(1) Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku može po svom izboru:

1) zahtijevati od prodavatelja da nedostatak ukloni,

2) zahtijevati od prodavatelja da mu preda drugu stvar bez nedostatka,

3) zahtijevati sniženje cijene,

4) izjaviti da raskida ugovor.

(2) U svakom od tih slučajeva kupac ima pravo i na poprav­ljanje štete prema općim pravilima o odgovornosti za štetu, uključujući i štetu koju je ovaj zbog nedostatka stvari pretrpio na drugim svojim dobrima.

(3) Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi prodavatelj.

Cek, sto te tocno tu buni sto si boldao? Kakve to veze ima s ovim o cemu pricamo? Ja imam pravo na nesto ne znaci da to moram? Imam pravo da glasam na izborima? Jel moram glasat na izborima? Ne...

Samim time jasno je naznaceno "stete" sto uopce se ne odnosi samo na ovo vec i na svu stetu koju si pretrpio zbog nedostatka funkcionalnosti uredjaja (uzmimo da ti je to nesto zbog cega ti trpis materijalnu stetu time sto ga nemas) i malo je kompliciranije i prelazi pojam onoga o cemu mi tu pisemo. Molim te ostavi se corava posla.

R36 kaže...
Toliko od mene...

Ovako svi zavrse nakon nedostatka argumenata...

12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...
R36 kaže...

Baš si mi zanimljiv.

 

Pročitaj kompletan zakon tj članak 410. 

 

Članak 410.

(1) Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku može po svom izboru:

1) zahtijevati od prodavatelja da nedostatak ukloni,

2) zahtijevati od prodavatelja da mu preda drugu stvar bez nedostatka,

3) zahtijevati sniženje cijene,

4) izjaviti da raskida ugovor.

(2) U svakom od tih slučajeva kupac ima pravo i na poprav­ljanje štete prema općim pravilima o odgovornosti za štetu, uključujući i štetu koju je ovaj zbog nedostatka stvari pretrpio na drugim svojim dobrima.

(3) Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi prodavatelj.

Cek, sto te tocno tu buni sto si boldao? Kakve to veze ima s ovim o cemu pricamo? Ja imam pravo na nesto ne znaci da to moram? Imam pravo da glasam na izborima? Jel moram glasat na izborima? Ne...

Samim time jasno je naznaceno "stete" sto uopce se ne odnosi samo na ovo vec i na svu stetu koju si pretrpio zbog nedostatka funkcionalnosti uredjaja (uzmimo da ti je to nesto zbog cega ti trpis materijalnu stetu time sto ga nemas) i malo je kompliciranije i prelazi pojam onoga o cemu mi tu pisemo. Molim te ostavi se corava posla.

R36 kaže...
Toliko od mene...

Ovako svi zavrse nakon nedostatka argumenata...

A jesam te skužio da si pravnik hahahhahah. Što znači iskustvo hahahah

 

Pravniče...naplačujete udisanje zraka u uredu a ne savjet...

 

Čekam odgovor kolege da vidim tko je u pravu. Ti teoretičar ili ja praktičar.

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
R36 kaže...

A jesam te skužio da si pravnik hahahhahah. Što znači iskustvo hahahah

 Haha, kud srece da jesam zgrco bi pare i ne bi imo vremena za forum, samo se nisam osvrnuo na to jer mi je bilo smjesno opce komentirat :)

14 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

UPDATE:

Javili su mi is Sancta domenice da su mi odobrili zamjenu za novi zapakirani TV koji je noviji model od ovog pokvarenog. Eto uspio sam bez previse natezanja sa njima,ispali su na kraju korektni. Treba samo biti uporan, napomenut im svoja potrosacka prava i najbitnije od svega rjesavat problem pisanim putem preko maila. Hvala svima na savjetima.

 

 
1 0 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice