Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena... izdvojena tema

poruka: 4.140
|
čitano: 1.279.355
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Boring. Do sada ste se mogli naći na kakvom pivkanu i raspraviti to u četiri oka a ne ovdje se prepucavati danima.
Tigar Krezumica
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
fromcelltohell kaže...
Boring. Do sada ste se mogli naći na kakvom pivkanu i raspraviti to u četiri oka a ne ovdje se prepucavati danima.

 Mjesecima*

7 godina
protjeran
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Najtuznije od svega, nikome to ne pomaze. Sve neki ekspert pravnici,

a ustvari ne znaju ni mjesalicu ukljuciti, eventualno sanduk-e nositi (see what i did there).

 

Custi hrvatsko laprdanje, kao u saboru, lijevi desnog, desni lijevog, srednji svakom,

a ne radi se nista, bitno da placa dodje do 15., i da ide u staz.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
bunker kaže...

 

..  

 

Malo malo pa se pozoveš na naslov teme valjda pritom aludirajući da se ovdje netreba govoriti o necemu kaj nije tema....  Kaj za kupnju auta ili agrokorovih mjenica vrijede drugi zakoni ???  .....

 

😀

 

 

 

- ako nisi primijetio, ovo je bug forum, primarno IT teme pa tako i robe, npr računala-komponente (malo šire bijela tehnika i sl. ne pehranbena ili bankovna roba..). Za pitanja mjenica, automobila vjerojatno je neki drugi forum primjereniji, dok je lex agrokor ono što prikazuje kako zakoni nisu za sve isti. Zakon je okvir, generalizira, ne odnosi se na sve robe jednako. Kupnja na daljinu i pravo povrata 14 dana nemaju nikakve veze s agrokorom, ali imaju s robom koja je povezana s ovim forumom, IT, štoviše, ne kupuješ npr auto s ebaya iz kine dostavom ili trezorski zaspis, kupuješ VGA i sl.

- kad se požališ da kao trgovac nemaš mjesta za ambalažu, na to se odnosi da je ovo tema zaštite potrošača, ne kako riješiti problem skladištenja ili kako će trgovac imati riješen odnos s distributerom, još manje kako posluje agrokor.. postoji i definicija što je potrošač, kupac, kranji kupac. Kako god to nazoveš, to nije trgovac (trgovac ne kupuje robu za korištenje nego za daljnu prodaju, dok proizvođač kupuje nešto kao sirovinu, kranji kupac je onaj koji to konzumira.. to je tema i koja prava ima potrošač, ne trgovac).

- naslov, prava potrošača, ne trgovca ili neke treće strane.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
14 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Čovjek čita i nevjeruje koliko se ovdje prepucavate "čiji je duži" nit to pomaže kupcima niti ikome doslovce

 

Prava kupca

 

1. Kupac može kupiti što hoće ikada hoće (ne ić u dućan minutu do zatvaranja jebem ti oca)

2. Kupovina u dućanu, ne nemaš 8 dana pravo na povrat ovisi o dobroj volji mene(čitaj ako si dobra pica), ako nisi ajd možda :-)

3. Ako vraćaš u dućanu u roku od 8 dana daj sačuvaj fucking ambalažu ili daj nama pa ćemo ti to čuvat, ne nemoj izgrebat glossy pozadine i pogubiti sve folije i upute.

4. Kupuješ online super imaš pravo na povrat od 14 dana, ne nemoraš imat ambalažu ali logika ti govori manje ćeš se natezati sa trgovinom ako ju sačuvaš, ne nemaš pravo na povrat ako si kupio monitor i šlajfo na pornjavu i zašpricao monitor do te mjere da se neda niti vratiti u tvorničko stanje ekran(onda imaš pravo na šamar), ako si uređaj oštetio ili ogrebao, ne nemožeš vratiti windowse koje si aktivirao ili programe digitalne uglavnom ako se ponašaš ko retard nemoj ni kupovat.

5. Ako neš predaš na servis imaš pravo da se to poravi u razumnom roku to ne znači da se šalje peri u vukojebini donjoj da bude na servisu 60 dana dok ti pizdiš.

6. Ako ti servis gori odnesi direktno u njega bit će popravljen prije ne to nije prebacivanje loptice već logika.

7. Ako si nešto kupio unutar 7-8 dana(DOA) i krepa imaš pravo na novo to ne znači odmah na licu mjesta već uređaj mora ić u ovlašteni servis netko mora pogledati da ga nisi skurio, nakon toga imaš ili lovu ili novi uređaj i da potrajat će par dana dok to se riješi.

8. Kupac ima razna prava no zakon je zakon i vrijedi jednako za sve štiti i kupca i trgovca i tu nema rasprave

9. Ovdje se napisalo stranice i stranice da zakonom se može manipulirati i saviti ga u svoju korist no to rade ogromne firme sa hanžeković timom iza sebe pa te iskaraju u dupe, a ne neki mali dućan sa it robom.

10. Nisam se ni dotaknuo još svih članaka onih 410,  400,411-429 itd.. itd.. kupac se može pozvati na sve to i ostvariti svoja prava, ako dođe do vještaćenja plaća trgovina prvih 6 mj. tu je već dućan izgubio i vrijeme i novac zato je većini trgovaca jednostavno lakše ti udovoljit i adio mare, nema tu puno rasprave.

11. A što se tiče stava i ponašanja što je pisao bunker, da istina je ako se nekome zamjeriš i ima love i vremena može te iskarat jako u mozak tu se slažem, no to je ipak rijedak slučaj i više vezan uz druge branše nego povrat miša ili grafičke.

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 12.8.2018 10:56 (Evil Philanthropist).
 
1 0 hvala 1
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
fromcelltohell kaže...
Boring. Do sada ste se mogli naći na kakvom pivkanu i raspraviti to u četiri oka a ne ovdje se prepucavati danima.

 Kad bi svima iste stvari bile zabavne, svijet bi bio jako dosadan. Vidis esej, samo preskocis i miran si.

Čitatelj kaže...

Najtuznije od svega, nikome to ne pomaze. Sve neki ekspert pravnici,

a ustvari ne znaju ni mjesalicu ukljuciti, eventualno sanduk-e nositi (see what i did there).

 Najdragiji su mi ovakvi kao ti. Pravni eksperti ili ne, barem ne primjenjuje americke zakone na hrvatske i slicno.

Evil Philanthropist kaže...
6. Ako ti servis gori odnesi direktno u njega bit će popravljen prije ne to nije prebacivanje loptice već logika

 Nikad nosit u servis.

Ostalo sto si napisao je vec sto puta pokriveno, ali eto, svako malo se pojavi netko ko govori da ovo ili ono nije tako jer "on zna iz prakse".

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
fromcelltohell kaže...
Boring. Do sada ste se mogli naći na kakvom pivkanu i raspraviti to u četiri oka a ne ovdje se prepucavati danima.

 *spam..

Avensac kaže...
fromcelltohell kaže...
Boring. Do sada ste se mogli naći na kakvom pivkanu i raspraviti to u četiri oka a ne ovdje se prepucavati danima.

 Mjesecima*

 *spam..

Čitatelj kaže...

Najtuznije od svega, nikome to ne pomaze. Sve neki ekspert pravnici,

a ustvari ne znaju ni mjesalicu ukljuciti, eventualno sanduk-e nositi (see what i did there).

 

Custi hrvatsko laprdanje, kao u saboru, lijevi desnog, desni lijevog, srednji svakom,

a ne radi se nista, bitno da placa dodje do 15., i da ide u staz.

 *troll.. :)

 

ili, ako ne sudjelujete u temi u čemu je problem? Imate pitanje, odgovor ili ispravak, imate nešto za prijaviti modovima.. jer ovo što se natipkali je ..što? Ako vam je dosadno čitati, ne čitajte. Ako imate što konkretnog za reči (natipkati).. ovako samo njurgate-spamate. Ili su ovi postovi nekome pomogli, nešto popravili?

 

-sve što je netočno ili uvredljivo, prijavite modu, tražite brisanje-izmjenu ili sankciju. Sudjelujte u temi. Njurganje je beskorisno i ako vas nešto zanima, tad se za to založite, sudjelujte, promijenite 'na bolje'. Ne ovako...

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Evil Philanthropist kaže...

 

 

Prava kupca

 

1. Kupac može kupiti što hoće ikada hoće (ne ić u dućan minutu do zatvaranja jebem ti oca)

 Jesi li ti Crnogorac? 

 

Evil Philanthropist kaže...

 

4. Kupuješ online super imaš pravo na povrat od 14 dana, ne nemoraš imat ambalažu ali logika ti govori manje ćeš se natezati sa trgovinom ako ju sačuvaš, ne nemaš pravo na povrat ako si kupio monitor i šlajfo na pornjavu i zašpricao monitor do te mjere da se neda niti vratiti u tvorničko stanje ekran(onda imaš pravo na šamar), ako si uređaj oštetio ili ogrebao, ne nemožeš vratiti windowse koje si aktivirao ili programe digitalne uglavnom ako se ponašaš ko retard nemoj ni kupovat.

 

Kako sređujete te glossy zaštitne premaze? 

 

Btw, super su inače ta prava, ovdje kod mene kada bi donio robu na povrat u 14 dana ili tražio novu garanciju za novi proizvod trgovac bi me pitao jesam li ja normalan... Štaš' divlji zapad.

Naš mentalitet ima jedan kvalitet, da te jebe u zdrav mozak sve dok ima imunitet! Zustavite zemlju silazim, nije mi do ničeg, odlazim!
Poruka je uređivana zadnji put pon 13.8.2018 15:24 (boxer).
15 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

korisnik : xxRAZ8Rxx je od mene danas uzeo grafu koja je bila cca 7 dana kod mene.

Sve preuzeto no korisnik me nazvao cca 30 minuta kasnije da je primjetio da na kutiji nema klasicne "zute naljepnice" pa ga to brine kod reklamacija (ja uopce nisam to primjetio ali eto).

Molim Vas da njemu i meni pomognete. Dao sam mu kopiju racuna.

 

Cisto da znamo za ubuduce.

 

edit: moja gtx 1080ti kupljena u ADM-u nema isto te glupe zute naljepnice tako da sam sada 100% siguran da ne prodaju vise hw s naljepnicama na grafuljama ali slobodno odgovorite vi koji znate vise o tome

Pozdrav

Poruka je uređivana zadnji put uto 4.9.2018 12:51 (toxic).
Moj PC  
0 0 hvala 1
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

-na proizvodu ne smije biti ništa što nije stavio proizvođač (uvoznik kao recro to stavlja na kutiju-ambalažu, ne na proizvod..) + nekad su stavljali na laptope tzv 'servisne'.. -zabranjeno.

-jamstvo ima ili nema, to ovisi o proizvođaču i distributeru (tržište) tj može biti globalno ili po regijama.. u pravilu, reklamiraš tamo gdje si kupio i to s markicama nema veze. Za sve ostalo pitati trgovca-distributera-proizvođača jer nema pravila koje bi vrijedilo za sve, za neke postoji ekskluzivni uvoznik, za neke više, za neke ni jedan itd.. (na sivo-crno)..

-markica koju stavlja trgovac je bezvezarija, nasljeđe iz doba dinosaura (kad se švercalo i kemijalo s pdvom..) jer trgovac npr ne zna kako razlikovati svoju robu od tuđe (barcode/serija.. sve zna pravi distributer) i tako su izbjegalvali trošak za robu koja nije njihova. Zabranjeno. :)

-tj. može se nazvati 'servisna' .. tad to označava besplatan ulaz u servis (za njegovu robu)..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put uto 4.9.2018 12:59 (ihush).
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

I kako sada bez te naljepnice dokazati da je grafa kupljena u ADM-u ako oni ne mogu preko barkoda provjeriti? 

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
xxRAZ8Rxx kaže...

I kako sada bez te naljepnice dokazati da je grafa kupljena u ADM-u ako oni ne mogu preko barkoda provjeriti? 

Vrlo jednostavno, imaš račun i grafu, nazovi i provjeri. Serijski broj, nešto se mora podudarati.

Rekao sam ako bilo što ne štima vraćam lovu natrag, jednostavno je.

 

5 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
xxRAZ8Rxx kaže...

I kako sada bez te naljepnice dokazati da je grafa kupljena u ADM-u ako oni ne mogu preko barkoda provjeriti? 

 Pa zar ne stavljaju na račun taj bar-code ?!?! Zadnje na čemu sam dobio taj famozni žuti papir bio je RAM, a od onda sam nakupovao robe i robe.

Uostalom, što se brineš. Imaš račun i to je to. Ili ne vjeruješ forumašu ? Ako te je mislio prevariti, lako on zalijepi taj račun sa drugog proizvoda

Poruka je uređivana zadnji put uto 4.9.2018 13:22 (Seronja nezauzet).
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Ok, moze...

Edit: vjerujem forumasu, nego ta kartica je vec promijenila par vlasnika pa tko zna kaj se desilo s naljepnicom 

Poruka je uređivana zadnji put uto 4.9.2018 13:32 (xxRAZ8Rxx).
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Seronja nezauzet kaže...
xxRAZ8Rxx kaže...

I kako sada bez te naljepnice dokazati da je grafa kupljena u ADM-u ako oni ne mogu preko barkoda provjeriti? 

 Pa zar ne stavljaju na račun taj bar-code ?!?! Zadnje na čemu sam dobio taj famozni žuti papir bio je RAM, a od onda sam nakupovao robe i robe.

Uostalom, što se brineš. Imaš račun i to je to. Ili ne vjeruješ forumašu ? Ako te je mislio prevariti, lako on zalijepi taj račun sa drugog proizvoda

Ma ljudi se boje, pogotovo mlađe generacije kojima je ovo dosta novaca za dati. Neka pita, bolje to nego da se osjeca prevarenim.

 

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
xxRAZ8Rxx kaže...

Ok, moze...

Edit: vjerujem forumasu, nego ta kartica je vec promijenila par vlasnika pa tko zna kaj se desilo s naljepnicom 

 Bit ce ih jos, ko golf 1 :). S naljepnicom se nije desilo nista jer je nemaju. Velim ti ja imam gtx 1080ti kupljena prije 2 tjedna tamo direkt u ducanu i na kutiji nema tog zutog papirica..

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 4.9.2018 13:33 (toxic).
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
xxRAZ8Rxx kaže...

I kako sada bez te naljepnice dokazati da je grafa kupljena u ADM-u ako oni ne mogu preko barkoda provjeriti? 

- tad su obični hoštapleri, jednako kao da rade na jakuševcu.. :)

ovako, možeš npr i bez računa, jer oni (trgovac) mora imati račun, u arhivi, fiskalizacija.. godinama.

-sve ima distributer koji brine o tome, oznaci serije itd. i kad se provuče barcode trgovac zna (mora znati) jel roba njegova. Ako nema tako složenu bazu, tad se bavi poslom za koji nije osposobljen + ako to nije slučajno, tad je namjerno, tad služi izbejgavanju npr poreza.. (klasičana utaja, npr kako ti kao kupac znaš da je trgovac platio PDV?, u čemu je razlika prodaja na crno?)..

-istina, barcod ne sadrži sve potrebno, no to je stvar distributera koji ako želi, može naručiti od proizvođača bilo što.. npr prijevod na hvr.jezik uputa, deklaraciju, .. sve, pa i potreban broj ako nije dovoljan, tj to ne radi tako da se oslanja samo na barkod (jer je to samo oznaka serije, po kojoj proizvođač zna kad je što priozveo, koji pogon, koja smjena.. i zna kad je koju seriju prodao kojem dobavljaču, ''od-do'' broj serije, npr CPUa. .. isto to tad zna distributer, isto to tad zna trgovac.. to je njihova interna stvar, interni poslovni lanac, kojeg oni moraju organizirati, ne kupac. Tak da boli mene kiki može li trgovac po barkodu znati jel roba njegova, on to mora znati na koji god želi način.. ali ne tako da nešto lijepi na robu, jer to ne smije, jer isključivo originalna ambalaža smije biti na maloprodajnoj robi (pa čak i poseban selotejp i sl. kojeg ima proizvođač-distributer.. po tome se razlikuju pravi trgovci s urednim papirima i fušeri..) :)

 

-ni smo malo tržište, za neke robe nemamo dovoljno velikok uvoznika (distributera) pa to rade 'iz druge ruke..'.. i koriste stare metode dok se po robu išlo u grac.. bez 'škegre' :)

 

+ primjer je od prije cca godinu, ima u temi.., kad je kupac polovne VGA (oglasnik) bez računa došao u HGspot i sve obavio, dobio novac. Dakle, može se. Ako može hgspot, može (mora moći) i adm.. ako oni to ne evidentiraju na odgovarajući način, tad je to njihova greška i tad oni to moraju snositi.. pa krikirano, čak i kad nije njihova roba (samo je teško dokazivo.. poželjan račun, no kad nema nikakvog papira tad u postupku može i izjava.. i tad je riječ-protiv-riječi i ovisi kome će tad sud povjerovati.. sud nema razloga sumnjati u to da je kupac kupio robu u nekoj trgovini .. uobičajno nakon kontaktiranja mingo.hr i inspektora trgovac 'omekša'..).

 

uredni papiri su uvjet kojeg trgovac mora imati i zbog sebe, da bi mogao odbaciti lažne reklamacije s kojima on nema veze, da bi se zaštitio. Ako tako vodi artikle, tad je miran, ako kemija, ako stavlja neke naljepnice.. tad je samo pitanje kad će to puknuti i dobiti kaznu (kod nas malo sporo, ali EU..) ili će to netko zloupotrijebiti..npr doneseš CPU i kako će tad trgovac odbiti ako nema konkretno dokaz da roba nije njegova, ti možeš imati i račun (lako je imati račun, kupiš.. reklamiraš drugi ''isti'' neispravan.. kao primjer..)... kako bi trgovac tad dokazao ako nema sve potrebne podatke? .. naravno, on to pošalje distributeru koji to ima (mora imati..) no tad može-mora imati i sama trgovina, jer svi su povezani artiklima, narudžbe-veleprodaja-lager.. + webshopovi.. dok je kod nas tek par distributera, msan, recro, ..

 

stvarno ''školsko'' pitanje svima (jer naravno da se bar netko ne slaže s gornjim odlomcima..) :)) .. što ako mi npr crkne cpu? recimo overclock-overvolt.. i recimo nemam račun, ukrao sam ga ili kupio u tajwanu.. baš nikakve veze s npr trgovcem nemam? .. pa kupim isti takav kod trgovca, nakon par dana reklamiram pokvareni i dobijem (ako one nema detaljano podatak..), nakon čega mogu prodati ispravan u oglasniku i razliku strpati u džep. Zato to trgovac mora imati-znati, a tad je to sve lančano povezano. Trgovac ako to nema (podatak u bazi), tad pošalje distributeru (koji taj podatak ima) i on ga naravno odbije.. no on mu kaže razlog, ako to distributer nema, tad on traži od proizvođača, proizvođač to ima-zna i odbije distributera ako nije od njega kupio, ako je kupio, tad ima potrebne podatke. Jednostavno, zar ne? :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
13 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Ta žuta naljepnica na kutiji je naljepnica uvoznika od kojega je ADM pribavio karticu, recimo ASBIS.

Kartica se reklamira putem naljepnice koja bi trebala biti na njoj, gdje se nalazi S/N broj a ne putem te naljepnice a koliko ja znam svaka kartica ima takvo što.

Evo i u mene na poslu na pozadini kartica ima isto, taj S/N ilitiga serial number bi morao biti na računu.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 4.9.2018 13:43 (zoharbizo).
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
zoharbizo kaže...

..

Evo i u mene na poslu na pozadini kartica ima isto, taj S/N ilitiga serial number bi morao biti na računu.

 -nije na računu (previše fizičkog mejsta za sve podatke..) ali je u bazi-aplikaciji.. mora biti (ako nije, gore je primjer..) :))

 

+ dovoljno je kod bilo kojeg trgovca provuči barkod ili SN.. pošto su svi povezani, razne robe.. odmah znaju tko je distributer, tad se od distributera može saznati tko je trgovac/tko je prodao konkretnu komponentu.. naravno, distributer nema nikakve obavze prema kupcu nego je to dobra volja.. kao i trgovac (bilo koji) ako nema račun.. i tad oni mogu jednostavno odbiti potražiti-pomoći. (loša reklama, ali nije nezakonito..) :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Na racunu pise samo model grafe, nema serijskog koda ni niceg... Nazvat cu ducan kad stignem doma pa javim njihov odgovor...

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
zoharbizo kaže...

Ta žuta naljepnica na kutiji je naljepnica uvoznika od kojega je ADM pribavio karticu, recimo ASBIS.

Kartica se reklamira putem naljepnice koja bi trebala biti na njoj, gdje se nalazi S/N broj a ne putem te naljepnice a koliko ja znam svaka kartica ima takvo što.

Evo i u mene na poslu na pozadini kartica ima isto, taj S/N ilitiga serial number bi morao biti na računu.

Sve krivo.

dakle meni je adm uvalio i prodao karticu 1080ti placanu soma eura bez naljepnice i nemam pravo na reklamaciju po ovom tvom :) 

procitaj tekst gore od kolege koji se razumije u problematiku.

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
xxRAZ8Rxx kaže...

Na racunu pise samo model grafe, nema serijskog koda ni niceg... Nazvat cu ducan kad stignem doma pa javim njihov odgovor...

 imaš račun? Miran si. (zakon). Uopće se ne zamaraj kako će trgovac evidentirati neki artikal.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
13 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Kod prodaje tehničke robe recimo, prodavač je u program tokom izrade računa dužan provjeriti proizvod i unijeti serijski broj ili IMEI te onda izdati važeći račun uz koji u svojoj bazi ima i adekvatni IMEI ili serijski broj.

Točnije, ako imaš račun i račun je od iste kartice te original pakiranje ne vidim problem kod eventualne reklamacije.

Uz broj računa se veže i taj IMEI ili SN, u suprotnom bi moga reklamirati bilo koju karticu ili telefon koji je isto model kao onaj na računu.

Plus naravno jamstveni list.

EDIT:

Toxic, po opisa lika koji je to kupio od tebe, to je ta žuta naljepnica koju proizvodi mogu i ne moraju imati.

Da bi reklamirao, moraš imati račun, u nekim slučajevima i jamstveni list i serijski broj kartice ili IMEI uređaja mora odgovarati onome unesenom uz račun.

Poruka je uređivana zadnji put uto 4.9.2018 13:48 (zoharbizo).
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
xxRAZ8Rxx kaže...

Na racunu pise samo model grafe, nema serijskog koda ni niceg... Nazvat cu ducan kad stignem doma pa javim njihov odgovor...

 Daj ti poslikaj opet taj racun i posalji ga ovdje u vidu slike. 

Ako se ne varam decko koj je kupio tu graficku je kupio jos par stvari isti dan.. a sa strane zakeljen racun transakcije i to sve platio karticom na rate. dakle cak ima i slip.

 

Samo poslikaj i posalji ovdje a zatim poslikaj i kode na kutiji graficki.

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
toxic kaže...
zoharbizo kaže...

Ta žuta naljepnica na kutiji je naljepnica uvoznika od kojega je ADM pribavio karticu, recimo ASBIS.

Kartica se reklamira putem naljepnice koja bi trebala biti na njoj, gdje se nalazi S/N broj a ne putem te naljepnice a koliko ja znam svaka kartica ima takvo što.

Evo i u mene na poslu na pozadini kartica ima isto, taj S/N ilitiga serial number bi morao biti na računu.

Sve krivo.

dakle meni je adm uvalio i prodao karticu 1080ti placanu soma eura bez naljepnice i nemam pravo na reklamaciju po ovom tvom :) 

procitaj tekst gore od kolege koji se razumije u problematiku.

 -svašta.. (navukli su te ili nešto drugo u priči nedostaje..).

-žuta naljepnica ne ide na proizvod i nije dio proizvoda, ambalaža itd nije uvjet ostvarivanja jamstva. Pozovi se na zakon.. i moraš dobiti (ili priča ima dodatke..).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Dok dodem doma, u vlaku sam, vozim se 30 km/h, da nije ove teme umro bih od dosade 

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
xxRAZ8Rxx kaže...

Dok dodem doma, u vlaku sam, vozim se 30 km/h, da nije ove teme umro bih od dosade 

 Evo računa, uzivaj :) https://imgur.com/a/pkJ1NtL

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...
toxic kaže...
zoharbizo kaže...

Ta žuta naljepnica na kutiji je naljepnica uvoznika od kojega je ADM pribavio karticu, recimo ASBIS.

Kartica se reklamira putem naljepnice koja bi trebala biti na njoj, gdje se nalazi S/N broj a ne putem te naljepnice a koliko ja znam svaka kartica ima takvo što.

Evo i u mene na poslu na pozadini kartica ima isto, taj S/N ilitiga serial number bi morao biti na računu.

Sve krivo.

dakle meni je adm uvalio i prodao karticu 1080ti placanu soma eura bez naljepnice i nemam pravo na reklamaciju po ovom tvom :) 

procitaj tekst gore od kolege koji se razumije u problematiku.

 -svašta.. (navukli su te ili nešto drugo u priči nedostaje..).

-žuta naljepnica ne ide na proizvod i nije dio proizvoda, ambalaža itd nije uvjet ostvarivanja jamstva. Pozovi se na zakon.. i moraš dobiti (ili priča ima dodatke..).

 ma nebitno za mene govorim korisniku zohar kako ta naljepnica ne vredi nista i da sam ja za sebe kupio grafu placenu soma eura i na kutiji nema te naljepnice. Ja znam da bih dobio novu u slucaju da se dogodi sranje.. no eto korisnika muci zasto njegova koju sam ja prodao njemu danas gtx 1060 nema tu naljepnicu kaze da na racunu nema nista, linkao sam racun i sve se lijepo vidi..

 

evo racuna opet : https://imgur.com/a/pkJ1NtL

13 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Toxic meni je sve jasno, reklamaciju može uraditi sa računom i tamo u njihovoj evidenciji oni imaju SN kartice koji mora odgovarati onome na naljepnici koja je na kartici.

Neke kartice imaju na PCB-u urezan SN.

Ako kartica ne radi ne postoji mogućnost provjere unutar OS-a.

Na računu ga nema ali ga oni tamo sigurno imaju, doduše garancija mu ističe uskoro ako je 2 godine.

 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
zoharbizo kaže...

Toxic meni je sve jasno, reklamaciju može uraditi sa računom i tamo u njihovoj evidenciji oni imaju SN kartice koji mora odgovarati onome na naljepnici koja je na kartici.

Neke kartice imaju na PCB-u urezan SN.

Ako kartica ne radi ne postoji mogućnost provjere unutar OS-a.

Na računu ga nema ali ga oni tamo sigurno imaju, doduše garancija mu ističe uskoro ako je 2 godine.

 3 god je giga...

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice