Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena... izdvojena tema

poruka: 4.140
|
čitano: 1.279.411
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

sandokan111 točno to, na to sam ciljao.

 
1 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Pozdrav

 

Imam pitanje vezano za dječja kolica koje smo preko Interneta kupili iz Slovenije. Naime, kolica smo kupili iz trgovine "MALI VRAGCI d.o.o." (SLOVENIJA).

 

Platili smo ih 23.06.2018. a kolica su stigla 01.08.2018. (upoznati smo bili sa rokom isporuke).


Obzirom da se beba rodila 19.07. nismo sa njom nigdje izlazili prvih par tjedana, tako da smo kolica počeli koristiti tek prije kojih mjesec dana.

Uglavnom, primijetili smo da kolica imaju par nedostataka:
1. ne daju se zaklopiti do kraja 
2. ... jer je spoj okvira defektan  
3. pa je cijela konstrukcija pomaknuta u lijevu stranu za kojih 1cm 
4. Također, počela se koža "cufati" (trošiti) na rubovima 

 

 

Kontaktirali smo prodavača na što smo dobili odgovor: "ovo su več korištena kolica menjava uopšte nije moguča! za popravilo kolica potrebno jih je poslati kod mene u Sloveniju ,da se poprave - košaru potrebno je slati na poljsko nazat - ogrođe mogli bi provjeriti mi ako se može popravit" 


Obzirom da je riječ o novim kolicima, zanima me ako netko zna koja su moja prava i na što se mogu pozvati da dobijem povrat novca ili dobijem nova kolica? Pitam jer nisam zainteresiran za eventualne "popravke", baš iz razloga što je riječ o novim kolicima.


Hvala i lijep pozdrav

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

-to nije povrat nego reklamacija.. i problem je tumačenja rokova, kašnjenja.. jer se novo-novo smatra par dana, ne par mjeseci. Tako da je to reklamacija (neovisno jamstvo/nedostatak).. ako je jamstvo, tad je trgovac samo posrednik, kvar će biti otklonjen ili povrat novca, ako je bez jamstva proizvođača, tad sve dogovaraš s trgovcem, pa kako dogovoriš. Zakon te 'štiti' ali ništa ne definira.. cjenkanje. Dostava-trošak je tvoja stvar tj kad si kupovao mogao si kupiti u bangladešu.. tako da taj trošak ide tebi osim ako u jamstvu nije drugačije navedeno (kao reklama... npr globalno jamstvo i sl.). Neispravno-kvar se mora otkloniti, tek ako se ne može, možeš tražiti novac, tj ti uvjek možeš tražiti bilo što, .. ali ne moraš dobiti tj cjenkanje.

-oštećena roba npr iskrivljeno se tad kod preuzimanja odbije.. sve nakon toga je problem, tj trgovac može reći fizičko oštećenje (tvoj problem) i nema nikakve odgovornosti.. jel kriv trgovac, proizvođač, skladištar, kupac ili dostavljač.. tko će to dokazati? Ti možeš žaliti se, tužiti.. ali nemaš velike šanse za dobiti, osim što nitko ne želi negativnu reklamu i zapravo je pozitivna reklama da takve probleme riješe.. ako žele. + problem država-jurisdikcija mada smo sad EU.. (potraži, eu obrazac, nedavno je bila info upravo za takve stvari.. slično kao za auto-sudar..)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pon 17.9.2018 17:56 (ihush).
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
0v3rl0rd kaže...

Pozdrav

Imam pitanje vezano za dječja kolica koje smo preko Interneta kupili iz Slovenije.

Nema to veze s nama nazalost. Oni su u sloveniji i za njih vrijede slovenski zakoni. Pokusaj naci nesto slicno nasem zakonu o obveznim odnosima kod njih pa pogledaj kako je tamo.

Sto se tice samih nedostataka, jako je upitno "ne daju se zaklopiti do kraja" i "idu u lijevu stranu za 1cm". Kolica nisu precizni stroj tako da 1cm ne vidim kao problem. Pitanje je sto proizvodjac misli o tome. Mozda je to ne sklapanje do kraja normalno?! Ako su ostala kolica takva onda je to jednostavno tako i nema uopce reklamacije. Ako ostala nisu takva, defekt je prisutan te ces morat preko trgovine rjesavat to s proizvodjacem, ali kao sto sam naveo, niti znam slovenski, niti njihove zakone. Koja je procedura u tom slucaju je pitanje.

13 godina
online
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Ako je naš zakon o zaštiti potrošača usklađen prema direktivama EU onda je i njihov.
A Zakon o obveznim odnosima je Obligacijski zakonik
I link na njihovo društvo za zaštitu potrošača
https://www.zps.si/index.php?helpAdvice=true
9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Uskladjivanje s zakonima EU ne znaci da su zakoni isti, vec da se postuju direktive iz zakona u eu kako je u sporazumu. Sto znaci da domicilni zakoni mogu imat dodatnih stvari. Isto tako je pitanje kad se konkretno koji zakoni usklade.

 

Svakako bi najbolje bilo kontaktirati ovo sto si ti stavio za njihovo drustvo za zastitu potrosaca po meni, i ako se razumije slovenski procitati taj zakon koji si stavio.

 
1 0 hvala 0
5 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...


Pozdrav,
Mobitel koji je kupljen u T-centru sam odnio u poslovnicu, te je poslan u servis isti dan i tamo je punih 15 dana. Da li ima smisla pozvat se na materijalnu odgovornost te tražit novi telefon, pošto je kupljen prije 5 mjeseci. Koliko sam čitao, ako je nastao kvar unutar 6 mjeseci, moguće je tražit novi uređaj. Sad me samo zanima dali sam s*ebo šta sam odmah dao mobitel na servis ili se još uvijek može nešto napravit.

Hvala

 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Trebao si to odmah napravit ako si to htio. Sad se servisira.

 
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Ima li situacija u kojima kupac ima pravo tražiti da se uređaj ne šalje na dijagnostiku? Tj da ne želi čekati da se ona obavi?
Poruka je uređivana zadnji put uto 18.9.2018 11:53 (love2ml86).
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Bio materijalni nedostatak ili ne, uređaj mora na servis ako to trgovac zahtijeva. Trgovac mora imati crno na bijelo da je uređaj neispravan kako bi mogao ili napraviti zamjenu ili povrat.

Know your limits.
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
odjavljen
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Imam problem, nije u pitanju nikakva elektronika ali nadam se da će mi neko bar malo pomoći.

 

Uglavnom 3.9. sam naručio nešto robe sa https://alabo.hr/ koja očito preprodaje robu sa sports directa, al tih dana su imali popust 20% i besplatnu dostavu pa je ispalo dost jeftinije nego sa SD. 12.9. stiže meni roba, nešto za frendove, a za mene Converse tenisice. Naručio sam broj 10 (44), fino na kutiji tak i piše, ali kad sam obuo patike vidim da su mi prevelike i pogledam, a kad one broj 45. Javim im se prvo na mail, a kasnije podnesem i zahtjev na stranici za zamjenom. Idući dan odgovaraju da bi bilo najbolje da mi vrate novce, ali ja ne želim, već oću broj koji sam naručio. U međuvremenu stiže poruka od GLS-a da će danas pokupit paket kod mene. Vraćam patike 13.9., a 14.9. (petak) su stigle u GLS skladište. Nakon toga sam 2-3 puta kontaktirao Alabo preko maila, pa onda i preko facebooka, ali dotični više ne odgovaraju. Javim se GLSu da provjerim da li im je vraćeno i vele da oni jednom tjedno vrše povrat, dakle paket je prošli tjedan sigurno vraćen pošiljatelju (Alabo). 

E sad da li je itko ikad naručivao sa te stranice i uspio napravit zamjenu? Meni se sve više čini da nit će mi zamijenit patike nit ću dobit pare. Jel se mogu negdje nekome obratit u vezi toga pa da ih neko pritisne s obzirom da nije HR trgovina već najvjerojatnije Slovačka/Češka.

 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Sumnjam da novce neces dobit natrag, a ovo za zamjenu je vec upitno. Vrlo lako ti mogu ne napravit zamjenu vec vratit novce

 
0 0 hvala 0
9 godina
odjavljen
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

U slučaju da ne naprave zamjenu ili ne vrate novce, imam li se kome žaliti? Prošlo je dva tjedna otkad je GLS pokupio paket, kontaktirao sam Alabo dva puta da vidim kakva je situacija, nema odgovora, a u rubrici povrati i zamjene i dalje stoji "Awaiting products".

9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

A negdje u ceskoj, ili europsku zastitu za potrosaca. Nisam im se nikad obracao tako da pojma nemam koliko su azurni.

 
0 0 hvala 1
5 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Znam da nije mozda prava tema u temi, ali imam jedan problem pa ako je netko imao slicno iskustvo ili zna nesto o tome jako bi mi pomoglo. svojom krivicom ostavila sam vrecice s vec kupljenim artiklima (odjeca) iz prethodne trgovine u drugoj trgovini dok sam isprobavala. sreca u nesreci je ipak ta da se to dogodilo 20ak minuta prije zatvaranja trgovackog centra. e sad, zna li netko sto bi mi bilo najbolje uciniti i isplati li se nazvati ducan, opisati robu i zamoliti da vide je li jos tamo?
 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Ako ovo nije troll ne znam sto je.

Moj savjet je da nazoves sredisnjicu te firme, po mogucnosti trazis vlasnika ili direktora i ozbiljno popricas s njime, zaprijetis mu da ces mu poslat ministarstvo zdravstva, rada, poreza i zastite zivotinja na vrat ako ne dozna sto si sve kupila u vrecici pod instant, po mogucnosti jucer.

Poruka je uređivana zadnji put pet 28.9.2018 12:41 (sandokan111).
 
0 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Jel ima kupac preko interneta (Sancta Domenica webshop) pravo na povrat novca ako vrati nekoristenu robu (igru) ili odbije primiti paket?

 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Ako odbije naravno da ima. Sto se tice igre ako je nije aktivirao i uzeo kod ili sto vec ima u njoj, takodjer ima. Znaci treba vidjet da ti pod povrat ne spada u onih par tocaka koje su iskljucene iz toga. Znaci, zzp, clanak 79

Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako je:

1. ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena

2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora

3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču

4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe

5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave

6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima

7. predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca

8. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom

9. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke

10. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije

11. ugovor sklopljen na javnoj dražbi

12. predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju

13. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

Poruka je uređivana zadnji put pet 28.9.2018 21:02 (sandokan111).
 
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

decki pozdrav, trebam pomoc.

Naime kupio sam prije nekih 2 tjedna monitor aoc 31.5" u instaru no narucio sam ga na adresu od sestre s obzirom da nisam bio u zagrebu vec na sezoni na moru. Monitor je stajao neotvoren kod sestre. Stizem u subotu u Zagreb, preuzimam monitor te ga raspakiravam i palim, a po ekranu nekoliko crnih linija. Prilikom pritiska po rubnoj plastici oko ekrana te crne linije nasumicno nestaju i ponovno se pojavljuju..

Zovem instar i govorim im u vezi problema, no oni govore da ne mogu nista jer nisam prijavio kvar u xy radnih dana nakon dobivene posiljke. Dakle ne mogu dobiti zamjenu, vec jedino slanje u servis pod garanciju.

Dakle moze li mi neko dati savjet sto mi je ciniti? Da li mogu ikako dobiti zamjenu?

Stvar je da nisam siguran kakav je to kvar, a ukoliko monitor posalju na servis, taj kvar bi oni mogli lako pripisati kao ostecenje koje sam ja prouzrokovao(iako naravno nisam).?? I onda ostajem na pokvarenom monitoru za 1600 kuna..

 

Molim bilo kakvu pomoc

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Meni je danas Mobis odbio reklamaciju burn in-a na S8 jer ekran ima ogrebotinu.
Opet moram preko trzisne inspekcije.
Nikak da majmuni nauce...
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Avicii1 kaže...

decki pozdrav, trebam pomoc.

Naime kupio sam prije nekih 2 tjedna monitor aoc 31.5" u instaru no narucio sam ga na adresu od sestre s obzirom da nisam bio u zagrebu vec na sezoni na moru. Monitor je stajao neotvoren kod sestre. Stizem u subotu u Zagreb, preuzimam monitor te ga raspakiravam i palim, a po ekranu nekoliko crnih linija. Prilikom pritiska po rubnoj plastici oko ekrana te crne linije nasumicno nestaju i ponovno se pojavljuju..

Zovem instar i govorim im u vezi problema, no oni govore da ne mogu nista jer nisam prijavio kvar u xy radnih dana nakon dobivene posiljke. Dakle ne mogu dobiti zamjenu, vec jedino slanje u servis pod garanciju.

Dakle moze li mi neko dati savjet sto mi je ciniti? Da li mogu ikako dobiti zamjenu?

Stvar je da nisam siguran kakav je to kvar, a ukoliko monitor posalju na servis, taj kvar bi oni mogli lako pripisati kao ostecenje koje sam ja prouzrokovao(iako naravno nisam).?? I onda ostajem na pokvarenom monitoru za 1600 kuna..

 

Molim bilo kakvu pomoc

 Odgovorio sam ti u temi u instaru.

5 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Poštovani ja imam jedan veliki problem sa kojim se mučim već pola godine radi se o laptopu ACER notebook kupljen 2015.g. u elipu i imam garanciju na njega pet godina 2. god. od elipa a 3.god. PROTEKTO OSIGURANJE taj laptop do sad ima svega 700-800. radni sati od kada je kupljen i ove godine u treće ,petom i šestom mjesecu meni tri puta otkazuje matičan ploća koju je mjenjao MRservis u zg.Ja sam do sada tražio od Protekto osiguranja pod kojim je do 2020.god laptop pod njihovim dodatnim jamstom da mi izdaju novi laptop ALI ONI NEDAJU to sam zatražio od MRservisa i ACER proizvožaća da mi se izda novi laptop ali ONI NEDAJU .Pošovani DALI JA IMAM PRAVO DOBIT NOVI LAPTOP OD PROTEKTO OSIGURANJA NAKO TRI kvara matićne ploće?

 Drugo moje pitanje je ŠTO SE SVE SMATRA POD GARANCIJOM ŠTO SE TIĆE DJELOVA ZAMJENSKI NA LAPTOPU. DA pojasni:

Dali je pod garancijom za laptop  BATERIJA, ADAPTER ,WINDOWS- vračanje sustava na tvoriničke poćetne postavke,  I KOJI SU JOŠ DJELOVI LAPTOP PO GARANCIJOM ? jer vidim da ima dosta muljaže po tom pitanju.

Poštovani ja vas moli za odgovor da mi pošaljete na imel adresu : jaimojzdrave@gmail.com

Zahvaljujem se na svakom  dobrom savjetu i pomoći.

 
0 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Sve sto te zanima ti pise na jamstvenom listu od ACER-a, koji ti daje 2 godine jamsta (isteklo),

i dodatne 3 godine osiguranja (ne jamstva) od Protecta.

 

Obicno je jamstvo na bateriju i dodatnu opremu (punjac, dodatni kablovi, mis i sve otalo sto dolazi kao dodatna oprema uz laptop)

6 do 12 mjeseci. Puno jamstvo je na komponente samog laptopa.

 

I ne vjerujem da imas pravo na nov laptop - Protecto kao osiguranje provjeri cijenu popravka uredjaja i cijenu novog uredjaja iste klase,

ako je popravak povoljniji - ide na popravak, a ako je nov uredjaj povoljniji - dobijes nov uredjaj.

 

Nov uredjaj dobijes samo u slucaju da za vrijeme ACER jamstva uredjaj nije moguce popraviti (makar nema razloga zasto nebi mogao

biti, dijelova ima), ili se radi o tvornickoj gresci koju ACER prihvaca i mijenaj te modele sa nekim drugim modelom (takvo nesto ne pamtim vec 7-8 godina,

zadnje je to bilo sa HP laptopima DV serije sa nVidia karticama koje su se pregrijavale i umirale - nVidija i HP su priznali gresku u dizajnu i laptopi su se mijenjali za druge).

 

Sve u svemu, dobit ces ispravan uredjaj nazad. Sistem, podatci i recovery OS-a ne spadaju u jamstvo. Popravljen uredjaj dobijas sa trenutnim OS-om

koji ti je na samom HDD-u, a u slucaju da ti je HDD/SSD neispravan, dobijes na njemu gore tvornici image OS-a ako je s tim dosao, a ako je dosao prazan,

dobijes ga nazad praznim, kao tvornicki iz ACER-a. U slucaju da zelis da se radi recovery ili backup podataka, to se normalno naplacuje po cjeniku,

jer ne spada u standardno jamstvo, nego recimo u odredjen Enterprise segment jamstva, koje dodatno placas pausalno mjesecno, ili ugovoreno u nekom vremenskom roku.

 

 

Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Marin39 kaže...

Poštovani ja imam jedan veliki problem sa kojim se mučim već pola godine radi se o laptopu ACER notebook kupljen 2015.g. u elipu i imam garanciju na njega pet godina 2. god. od elipa a 3.god. PROTEKTO OSIGURANJE taj laptop do sad ima svega 700-800. radni sati od kada je kupljen i ove godine u treće ,petom i šestom mjesecu meni tri puta otkazuje matičan ploća koju je mjenjao MRservis u zg.Ja sam do sada tražio od Protekto osiguranja pod kojim je do 2020.god laptop pod njihovim dodatnim jamstom da mi izdaju novi laptop ALI ONI NEDAJU to sam zatražio od MRservisa i ACER proizvožaća da mi se izda novi laptop ali ONI NEDAJU .Pošovani DALI JA IMAM PRAVO DOBIT NOVI LAPTOP OD PROTEKTO OSIGURANJA NAKO TRI kvara matićne ploće?

 Drugo moje pitanje je ŠTO SE SVE SMATRA POD GARANCIJOM ŠTO SE TIĆE DJELOVA ZAMJENSKI NA LAPTOPU. DA pojasni:

Dali je pod garancijom za laptop  BATERIJA, ADAPTER ,WINDOWS- vračanje sustava na tvoriničke poćetne postavke,  I KOJI SU JOŠ DJELOVI LAPTOP PO GARANCIJOM ? jer vidim da ima dosta muljaže po tom pitanju.

Poštovani ja vas moli za odgovor da mi pošaljete na imel adresu : jaimojzdrave@gmail.com

Zahvaljujem se na svakom  dobrom savjetu i pomoći.

 Iako mislim da je ovo jos jedan troll post, stanje je ovakvo.

Uzmi protecto osiguranje i pogledaj sto se radi u kojem slucaju. Ako nema, ima na internetu. Ono sto je tamo napisano tako ide. Vjerojatno nemas pravo na novi laptop jer osiguranja obicno to ne podupiru. Sto se tice baterije, adaptera, windowsa, to obicno ima ograniceno osiguranje, a i za to sigurno pise u protecto uvjetima. Posto ti je garancija istekla, slobodno se prestani koristit tim terminom jer vise ne postoji.

Opcenito, moj savjet u vezi osiguranja je da se uzima ono sto se moze popravljat puno jednostavnije, i sto ne "zastarijeva" tako lako. Znaci, laptop ne, perilica da.

13 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Podnio sam prijavu tržišnoj inspekciji prije nekih desetak dana. Ima li tko iskustva iz prve ruke da mi kaže postoji li neki rok u kojem mogu očekivati rješenje? Trenutno samo stoji da je proslijeđeno nadležnom rješavatelju.

Željko Vela: Phillip Lahm jedini ima dres s dugim rukavima ---- Srećko Bogdan: Zima mu je, jer je mali
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

15 dana je rok za odgovor, obicno bude brze. Evo nekidan sam podnio prijavu i inspektor je jako brzo izasao na teren jer su me 4 dana nakon prijave kontaktirali iz trgovine da je uvazeno i da dodjem po proizvod. I meni i dalje stoji online "dodjeljenjo rjesavatelju"

Poruka je uređivana zadnji put sub 13.10.2018 18:46 (sandokan111).
 
0 0 hvala 1
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

za očekivati je oko tjedan dok netko dobije predmet.. ovisi kakva im je gužva, blagdani, reorganizacija (opet inspektorat kao jedno tijelo itd.).

- 15 dana je za odgovor, ne rješenje (koje je zakonom jedino 'u razumnom roku').

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Pa to je rjesenje. Il ce rjesit u tvoju korist, njihovu korist ili uputit na daljnje vjestacenje, al je rjesio svoj dio. Na tebi je dalje za izabrat.

 
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Pozdrav prije 41 dan predao sam mobitel u elipso i oni su ga predali na servis,posto sam im se zalio za vrijeme popravka odgovorili su mi da se strpim i da ce mobitel biti popravljen najkasnije do 10.10.

Naravno nitko se nije javio ni iz elipsa ni sa servisa,zanima me koja su moja prava? znam da razuman rok nije odreden,ali kao ne bih smio biti vise od 45 dana...

Zanima me sta uciniti ovaj petak (45 dan) ako se i dalje nitko ne javi u vezi popravka,imam li pravo na povrat novca?

Ne bih se nista ni zalio da sam dobio nekakav zamjenski mobitel ovako sam 40 dana bez moba...uzas

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
toma20 kaže...

znam da razuman rok nije odreden,ali kao ne bih smio biti vise od 45 dana...

 Tehnicki, moze bit i vise, ali naravno da za mobitel to ne bi bio razuman rok. Neznam zasto si opce cekao toliko koliko si cekao, trebao si prijavu puno ranije poslati. Pokusaj iz glave izbrisati tu brojku 45 jer ona ne oznacava apsolutno nista.

toma20 kaže...
Zanima me sta uciniti ovaj petak (45 dan) ako se i dalje nitko ne javi u vezi popravka,imam li pravo na povrat novca?

 To sto si mislio uciniti "ovaj petak" si mogao napraviti i prije 15 dana. Sam bog zna zasto cekas tih 45 dana. Posalji prijavu u mingo i cekaj rjesenje slucaja odmah sada kad vec ne mozes prije 15 dana.

Online https://prijava.mingo.hr/CD/prijava.jsp

Ili u lokalnu ispostavu trzne inspekcije pisanim putem, sto ti lakse.

 

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice